رواية احببت ابنة الخادمة البارت 27 بقلم ندى الصاوى


 نقدم اليوم احداث رواية احببت ابنة الخادمة البارت 27 من روايات ندى الصاوى . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك  .

نرحب بكم فى موقع مجنونة  عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .


رواية احببت ابنة الخادمة البارت 27 بقلم ندى الصاوى

 احببت ابنة الخادمة لندى الصاوى  

تعد رواية احببت ابنة الخادمة  واحدة من اجمل روايات رومانسية  والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات ندى الصاوى ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية  احببت ابنة الخادمة  pdf كاملة  من خلال موقعنا .

يمكنكم قراءة احداث رواية احببت ابنة الخادمة كاملة من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....



رواية احببت ابنه الخادمه البارت السابع والعشرون

البارت السابع والعشرون

تجلس علي فراشها تلعب في هاتفها بملل واضح لا يوجد ما تفعله ليرن الهاتف ويكون المتصل ايه : مش بتكلمي يعنى ..... ملاك: أنا قولت عروسه بقا وزمانك نايمة
ايه : حلوة الحجه دى المهم كنت مختفية فين امبارح
ملاك بتوتر: مين الي قالك ......
ايه: مالكيش دعوة ممكن اعرف كنتي فين ومتقوليش في الحمام .......
ملاك بتهكم: حاضر هحكيلك بس مش تعرفي حد تمام
ايه: وأن من امتي بعرف حد انطقي كنتى فين.......
ملاك : حاضر ي ستي هقولك .........فلاش باك
ملاك اضايقت لما احمد لبس الخاتم لفريدة وطلعت برا القاعة شافها باسم وطلع وراها: مال الجميل زعلان ليه...........ملاك : مفيش مخنوقة شويه...
باسم: وانا كمان جو القاعات ده مش بحبه تحبي اوديكي مكان ترتاحي في وانا متأكد انك ها تحبي اووي
ملاك بخنقة : ياريت باسم ابتسم لها وركبوا العربية ملاك بخوف: هو المكان بعيد
باسم بيطمنها : لاء متخافيش ده عشر دقائق بالعربية... عدي الوقت وصلت مكان فاضى مش في اي حد في نسمه هوا ملاك كانت مرتاحة اووى في المكان ده: صدق المكان ده حلو اووى فعلا
باسم: اي اومر اطلبي انتي بس وانا اجيبك هنا كل يوم
ملاك بشكر: بجد مش عارفة اشكرك ازاي انا كنت محتاجه ابعد عن الناس فعلا
باسم بحب: وانا لما بتخنق كنت باجي هنا بس بقالى فترة مجاتش عشان كنت مسافر بس عمرى ما كنت اتخيل ان يكون في حد معاي شبهك كده ..بقلم ندى الصاوى ملاك بكسوف: شكرا بس انا عادية مش حلوة
باسم بحب: انتي احلي واحدة في الدنيا دى كلها وانتى النهارده حلوتك زادت
ملاك بكسوف: ممكن تبطل تقول كده عشان انا بتكثف
باسم بضحك: حاضر ها بطل بس انتي اتنين في واحد.....بقلم ندي الصاوى
ملاك بعدم فهم: اتنين في واحد ازاي
باسم: قصدى ان قبل كده لو كنت قولت ليك اي حاجه بتقصفي جبهتي بس النهارده كويسه اهو
ملاك ضحكت : يمكن عشان كنت مسترخمك
باسم بحب: ولسه مسترخماني
ملاك: لو لسه مكنتش جيت معك صح ولا ايه
باسم بحب وابتسامة : صح هو ممكن اقولك حاجة ......ملاك: اتفضل
باسم بتوتر: بصي هو انا بح ملاك قطعته: متكملهاش
باسم بضيق: ممكن اعرف ليه
ملاك بحزن : عشان انا مجرد بنت الخدامة اهلك مستحيل يوافقوا بيا يبقا كده بتعب قلبك علي الفاضي
باسم بحب: انا مش هيفرق معاي حد وبعدين امي من عيلة متوسطة وهي مش تمانع
ملاك بحزن: من عيلة متوسطة بس مش بنت خدامه في فرق كبير اووى وكمان الخدامه بتاعتكم
باسم بحب وحزن: ممكن اعرف أنني مشاعرك ايه
ملاك اتنهدت: أنا مش عارفه ولا فاهمه حاجه بس الي ربنا عايزه هيكن ممكن نرجع عشان زمانهم قلقانين
باسم اتنهد : حاضر يلا ملاك ركبت جانبه وهى كل تفكيرها انه أحمد يكون بدله يعنى وقت ما قلبها يدق يبقا من سابع المستحيلات ان يكون لبعض بس لما حد يحبها يبقا ابن عمه يا لسخرية القدر ملاك وصلت عند القاعة نزلت وبعدين باسم دخل وراها.............باك
ملاك: بس يا ستي ده كل الي حصل
ايه: الي أنتي عملتي غلط ازاي تركبي مع حد غريب وبعدين انتي مش بتحبي الدنيا با تبوظ منك
ملاك: ايوه خدت بالي بس الخلاصة ان لا هاتجوز ده ولا ده ربنا يوفقهم هم الاتنين ..انتي عامله ايه مع أسر حسكي حبتي .....ايه: الصراحه ايوه حبيته بحس بوجوده با أمان بسند حسها ان الدنيا بتجمعنا مع بعض
ملاك بحب: ربنا يخليكم لبعض وتجوزا على خير ان شاء الله
ايه بضحك: لو كن جبنا في سيرة ربع جنيه ما كنش جه معاي انتظار هاقفل انا بقا
ملاك: روحى اتمحني الله يسهله يا عم …..آيه قفلت مع ملاك وكلمت اسر: انتظار كل ده مع مين
ايه : وانت مالك شئ ما يخصكش
أسر بضيق وصوت عالي: انتي كل علي بعضك يخصني فاهمه طول ما انتي في ايدك دبلتي
ايه بزعل:- علي فكره دى ملاك واتكلم معاي بأسلوب احسن من كده
اسر بزهق: بصي انتي معزومة بكره عندي في البيت انتي واهلك
ايه بدموع: طب عرفتهم ولا اعرفهم
أسر حس انه بتعيط صعبت عليا وقلبه وجعه: أنا عرفتهم انتي بتعيطي
آيه بدموع: حاجه مش هتفرق معك في حاجه سلام.... ايه قفلت الفون وفضلت تعيط امها دخلت عليها مسحت دموعه بسرعة صافيه: مالك كنتي بتعيطي ولا ايه
ايه بكذب: لاء انا كويسة خير يا ماما في حاجه
صافيه: مفيش بس أسر كلمنا وعزمنا بكره على الغدا
ايه: اه ما انا عرفت لسه قافل معاي دلوقتى
صافيه: طيب يا حبيبتي عايزاكى بكرة تلبسي أحلي حاجه عندك
ايه: أنا لبسي كله حلوة بس حاضر وليه
صافية: عشان دول بسم الله ماشاء الله ناس اغني وقاعدين في فيلا في مكان فاخم مش عايزه حد يقول حاجه
ايه: حاضر يا ماما
صافيه: والله انتي كان عندك حق لما كنتي بترفضي العرسان جالك نصيبك وبيهم كلهم
ايه: عشان تعرفي ان كان عندي نظرة واصبر تاخد نضيف
صافيه بحنان: ربنا يتمم لك بخير اقوم انام صافيه مشت وايه زعلت عشان دي مجرد تمثليه قفلت الفون ونامت ودموعها نزلت منها...............♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
تشرق الشمس معلنه بداية يوم جديد
احمد كان واقف بيلبس البدلة وببعدل الكرافت تليفونه رن احمد:- الو يا فريدة
فريدة بحب: وحشتنى اووي يا روحى..
احمد بزهق: انتي اكتر يا ديدا
فريدة:- طنط سهير عزمتني علي الفطار يعنى اخيراً ها شوفك
احمد بعدم اهتمام: اممم تمام ........فريدة بزعل: انت مش فرحان ولا ايه
أحمد: لاء اكيد فرحان انتي جايه امتي....فريده: أنا في العربية عشر دقايق وجايه
احمد:- طب تمام سلام احمد وهو نازل قابل نسمه : احمد انا بجد مش عارفة اشكرك ازاي
أحمد بحب: تشكريني علي آيه انتي وسيف اخواتي
نسمة : انا كنت بعاملك وحش كنت غبية انا اسفه علي اي حاجه صدرت منى
احمد بحب: تتأسفي على ايه دا انتي اختي سيف جاي النهارده صح
نسمه بخوف: ايوة ربنا يستر تعرف انا جهزت شنطتي خلاص
أحمد بضحك: مستعدة انتي اووى
نسمه بضحك : جدا مش هكون مع سيف
أحمد: طب يلا ننزل نفطر
نسمة: عندك حق المعركة دى محتاجه اكل عشان يبقا عندي قوة
احمد ضحك ونزل تحت شاف ملاك بتحط الاكل استغرب ونسمه راحت عند ملاك .... بقلم ندى الصاوى نسمه: القمر واقف يحط الاكل .. ملاك بضحك: ماهو محدش مزاجه رايق زيك اومال
نسمه بضحك: با العكس انا خايفه من المعركة الي ها تحصل
ملاك : نفسى أحضر اووى بس انا راحة الشركة
نسمه : اخلي ميرنا تعملك رريكورد با الي ها يحصل
ملاك :اقفلي علي الكلام مامتك جايه نسمه اتوترت وراحت تعقد مكانها حنان: هي سعاد مش جاية ولا ايه
ملاك: لاء مش جايه دلوقتي بس عشان تعبانة وبعد الفطار ها تيجي استأذن انا اكمل بقيت الاكل ملاك دخلت المطبخ وفريده جات واول ما دخلت جرت علي حضن احمد ملاك طلعت وشافتها وهي في حضنه الدموع اتكونت في عنيها احمد بص عليها قلبه وجعه بس مش عارف يعمل ايه فريدة بعدت وراحت تسلم علي الموجودين فريده : نسمه معلش يا روحى عشان الي حصل ربنا يرزقكم بحد احسن منه ...... نسمه بصت ليه بقرف وقالت بشجاعة: محدش في الدنيا دى بنسبة ليا احسن من سيف فريدة اضايقت من ردها واحمد اضيق من فريدة جداً باسم نزل وشاف ملاك راح عندها : انتي واقفه هنا ليه .....بقلم ندي الصاوى ملاك حبت تضايق احمد بابتسامة: ماما تعبانة بس شويه واقفه مكانها ..... باسم : طب الشركه ملاك : هروح عادى وقت الفطار بس ممكن اكمل ......باسم بابتسامة : اتفضلي....أحمد كان بيبص عليهم وكاتم ضيقته فريدة : مالك يا روحى شكلك زعلانه
احمد : لاء يا حبيبتي انا كويس .......الكل اتجمع علي الفطار.......وملاك راحت المطبخ وبتستعد عشان تروح الشركه كان في صمت قطعه باسم: بابا انا عايز سكرتارية عشان الي معاي مشت
راشد: تمام يا حبيبي نعمل اعلان ويومين ويبقا وتيجي حد
باسم: بس انا عايز السكرتارية الى عند أحمد ملاك الكل اتفاجاء وبالأخص احمد: نعم وانت تاخدها ازاي
باسم : أنا شايف انا علي طول في جدال ما بنكم وانت مش حبب وجودها معك فريحك انا منها....أحمد اضيق ومش عارف يعمل ايه فريدة: أنا عندي فكرة احسن اكون انا السكرتارية بتاعتك انا درس إدارة أعمال
باسم: فكرة جميل وعشان تبقوا مع بعض وانا معاي ملاك
سليم بخبث: واشمعنا ملاك الي انت عايزه
باسم :عشان كويسه في شغلها ومحترمة
سليم: لازم نسألها هي بني آدمة وليها حق الاختيار......باسم بثقه : وانا متأكد انها هتختار تكون معاي ..الكل استغرب من الثقة الواضحة واحمد مش قادر ينطق بس مش هايسامح تكون مع حد غيره ميرنا نادت علي ملاك وملاك جات وهي متوترة : نعم حضرتك عايزاني في حاجه
سليم: مستر باسم عايزك تكوني مع في الشركة يعنى تشتغل السكرتارية بتاعته
ملاك استغربت من طلبه: بس انا مع مستر احمد ..
فريدة بقرف: ما انا هكون السكرتارية بتاعته ...ملاك اضيقت اتوترت ومش عارفه تعمل ايه في الحالتين لو اختارت ممكن جدا يفهمه اختيارها غلط : الي حضرتك عايزه مش هتفرق مع مستر أحمد او مستر باسم في الحالتين شغل
سليم اعجب بردها: تمام هتكوني مع مستر باسم النهارده ......باسم فرح وأحمد كان علي اخره وبرده ساكت وملاك كانت زعلانه لان طبعا كان نفسها تفضل مع احمد .....الفطار انتهي وفريدة راحت مع احمد الشركة ..........
ميرنا ونسمة كانوا قاعدين مع بعض ميرنا:- انا مش فاهمه ايه الي حصل ده واخوكي عايز ملاك مع ليه
نسمه باستغرب: وانا كمان مش مطمنها وحس ان باسم بيحب ملاك
ميرنا: وانا كمان عندي نفس الاحساس سيف جاي امتي
نسمه: بالليل بعد ما أحمد يجي من الشركه
ميرنا : اوبا اطلع انام انا عشان استعد علي باليل.....ميرنا راحت اوضتها ونسمه كمان
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في فيلا أسر وصلت اية وامها وأبوها وطارق كانوا فى حاله من الإعجاب الشديد با الفيلا وجمالها دخلو وبعد السلام
تحية: والله نورتنا يا صافيه
صافية : البيت منور با اصحابه.. أسر فين
تحيه: فوق زمانها نزل تعالي يا ايه اقعدي جانبي يا حبيبتى ..ايه ابتسمت وراحت جانبها تحيه: والله يا زين ما ربيتي يا صافيه.. ايه بابتسامه: شكرا يا طنط
تحيه: طنط ايه لاء انا ماما انا مش عندي بنات وانتى هتكوني بنتي
ايه: الشرف ليا يا ماما
تحيه بفرح: ماما طالعه منك زى السكر مش ماما الي انا بسمعها....
كرم: ايه تغضبك علينا يا ماما بعد عشرة السنين دى كلها .... الكل ضحك أسر نازل وسلم علي الكل وايه بصت لي بضيق ....حامد : اتفضلوا الغدا جاهز ..... وهم علي السفرة أسر: انت يا طارق شغال فين
طارق: حسابات في بنك بس بدور علي شغل تانى
أسر: إحنا عايزانا مسؤل حسابات في الشركة لو حبب تقدم
كرم : يا ريت يعني يا طارق اصل الى كان قبل كده حرامي وسرق مبلغ من الشركه
طارق بتفكير: والله فرصة مش تعوض بكرة ان شاء الله هاقدم
اسر: تمام تعالي وأنا هاكون في استقبالك .... أسر وطارق ارتحوا لبعض
حامد: بطلوا كلام في الشغل واحنا علي الاكل
سامح: والله عندك حق الواحد عايز ياكول بمزاج....ابتسم الجميع٣
تحيه : ايه انتي لو عايزه تعيش هنا تنوري لو عايزه تعيش في شقة أسر براحتك يا حبيبتي
ايه: مفيش اي مشكله يا ماما المكان الى أسر يكون مبسوط في بصراحه الفيلا جميلة والشقة اكيد حلوة برده
تحيه بأعجاب: عقلك كبير وجدعة يا حبيبتي....... خلصوا اكل وقاعدين في الصالون حامد: أسر خد آيه واقعدوا فى الجردن .... ايه راحت مع أسر وهي لسه زعلانه منه ......
أسر: انتي مكشره كده لي .....ايه بضيق: عادى مش مكشره ولا حاجه
أسر : اممم براحتك ....... ايه : والله انت رخم
أسر: شبهك بالظبط .... ايه سكت ومتكلمتش.....
أسر : آية .......آية بضيق : نعم
أسر : بحبك.. الصدمة تعلو وجهه ايه كانت في حالة من الذهول والفرح ضحكت جامد
أسر بضحك: هو انا قولتلك نكتة انا بقولك بحبك
آيه: اه يا قلبي اسكت بقا هموت منك
أسر بستغراب: أنا بقولك بحبك متقولي اي حاجه. مش اه يا قلبى
آية بكسوف: ما انت الصراحه فجاءتني وانا مش مستعدة وا مش عارفه اقول
أسر مسك ايدها بحب وحنان: أنا عارف اني قولتها بسرعة بس بجد بحبك من اول مرة شوفتك فيها بالسوبر ماركت
آية كانت بترتعش وقلبها كان هيقف من كتر الفرح : أنا مش عارفه اقولك ايه بس انا كمان بحبك من اول مره شوفتك فيها في السوبر ماركت.........أسر: طب اخدك بوسه دلوقتي ولا أعمل ايه قومى معاي
أية: نروح فين ..... أسر شدها ودخل جو في الصالون عند اهله.....بقلم ندي الصاوى أسر: أنا عايز اكتب الكتاب دلوقتى....الكل ضحك علي حامد: مالك يا أسر
أسر: ماليش دعوة انا عايز اكتب كتابي على البت دى دلوقتى...آية كانت واقفه مكسوفه وشها احمر
كرم بضحك: يا بابا خلي يكتب الكتاب الواد شكله مش قادر
حامد : قولت ايه يا سامح
سامح بصدمة : والله انا مش عارف اعمل ايه بس انا موافق نكتب الكتاب الاسبوع بعد الي جاي عما نظبط امورنا
أسر: أنا بقول دلوقتي تقولي الاسبوع الي بعد الجاي اخطفها وامشي يعني
طارق بضحك: مالك كدة انا قولت عليك جامد وتقيل
أسر: اختك قتلتني يا طارق
طارق بضحك : سيب ايدها عشان انتم لسه مكتبوتش الكتاب صحيح وانتي رايك ايه
آية بكسوف: مواقفه ......أسر : ونبى عثل وانتى مطيعة كده
سامح:؟ طب راعي ان ابوها وأخوها واقفين ...
حامد : معلش يا سامح يا خويا الواد اتهبل
تحية بفرح:- الواد ييحبها ربنا يخليهم لبعض يا رب
صافيه: امين واشوف عيالهم
أسر: هخلف ليكم دسته ممكن نرجع تانى
سامح: لاء بعد شكلك ده مش هسبها معها لوحدكم احنا ماشين
حامد: لسه بدرى يا سامح اقعدوا شويه
سامح: والله مش هينفع عشان المحل استأذنكم......سلموا عليهم وأسر مش راضي يسب آية لحد ما ابوه زعق له
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند ملاك كانت بتلم الحاجات الى ليها وبتجهز الورق عشان تسلموا لاحمد وهى بتموت من كتر الزعل
فريده بقرف: لمي حجاتك دي مش عايزه اشوف حاجة منها هنا عشان احط حاجاتي
ملاك بضيق: بصي يا حلوة قصرى معاي عشان انا مش بيهمني حد ممكن امسح بيكي بلاط الشركة فاهمه
فريدة خافت منها : بيئة اووي قالت كده ودخلت عند احمد ملاك جهزت الملفات وخبطت عشان تدي لاحمد
ملاك بضيق: اتفضل يا مستر أحمد دى كل الملفات الي كانت معاي
أحمد بهدوء: وانتى تسلميها ليه
ملاك با ستغرب: عشان انا هستلم عند مستر باسم والحلوة دي هتستلم مكاني....باسم جه : يلا يا ملاك عشان نبدء شغل ملاك حطت الملفات علي المكتب وراحت مع باسم واحمد واقف راح وراهم وفريدة استغربت وارحت ورا أحمد شد ملاك من باسم أحمد: مين سمح ليك تاخد سكرتارية بتاعتي
باسم: انت ناسى ولا ايه احنا مش اتفقنا ان ملاك هتبقا معاي وفريدة معك
أحمد : وانا مفتكرش انى وفقت علي الكلام ده ملاك معاي انا وفريده مش شغاله هنا اصلا وانت شوف ليك واحدة تشتغل معك .....باسم بضيق: يعني ايه الي انت بتقوله ده
أحمد : زى ما انت سمعت أحمد شد ملاك وخدها مع وسط الشركه كلها فريدة أضيقت وركبت عربيتها ومشت .. ملاك مش فاهمه ايه الي حصل : انا ممكن اعرف انت عملت ايه وبتجريني وراك زى الحمار وانت عايزانى معك لي هي تفرق معك في آيه انت عايز مني ايه ها بتضيق لي وانا بكلمه وانت مالك بتدخل في حياتى لي ...
أحمد بهدوء: عشان بحبك



الى هنا تنتهى احداث عندما رواية احببت ابنة الخادمة الفصل 27 ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية احببت ابنة الخادمة الفصل 28 من خلال الضغط على اللينك واكمال الرواية .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية احببت ابنة الخدامه ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-