رواية العاصفة كاملة بقلم الشيماء محمد

قدم اليوم احداث رواية العاصفة كاملة من روايات الشيماء محمد  . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك  . نرحب بكم فى موقع مجنونة  عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .


رواية العاصفة كاملة بقلم الشيماء محمد

رواية العاصفة لشيماء محمد كاملة 


تعد رواية  العاصفة  واحدة من اجمل روايات رومانسية  والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات الشيماء محمد  ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية  العاصفة pdf كاملة  من خلال موقعنا .

يمكنكم قراءة احداث رواية  العاصفة بقلم الشيماء محمد كاملة من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....


روايه العاصفة الجزء الاول كامل

مقدمة
العاصفة
الحلقة الأولي
بقلم : الشيماء محمد
شيمووو

كام بنت في اوضة وبيضحكوا ويهزروا
أمل بفرحة وأسف : اخيرا بكرة هنسافر ! كان نفسي نسافر النهاردة
بس ربنا يسامحه الدكتور اللي اصر بكرة نمتحن اعمال السنة قبل الاسبوعين دول الاجازة
أمل دي بنوتة جمالها هادي محجبة ومش بس حجاب دي لابسه خمار كبير في كلية حاسبات ومعلومات في القاهرة .. متدينة ومحبوبة من عيلتها واصحابها وكل اللي حواليها .. ومعاها بنت عمها سمر في نفس الكلية بس اكبر منها بسنتين لكن لانها بتسقط فمعاها في نفس السنة الدراسية .. سمر جميلة جدا وانيقة جدا في لبسها ومكياجها واه محجبة بس حجاب بالشكل فقط وديما شعرها باين من حجابها ... وعلي الرغم من انها اجمل من أمل بمراحل الا انها بتكرهها لانها متفوقة عنها ومحبوبة عنها ..
ردت عليها سمر بضيق : انا مش عارفة بتحبي البلد في ايه ! يعني كان يجرا ايه لو فضلنا الاسبوعين دول هنا ؟ كان لازم تقولي لامك وابوكي ان عندنا اجازة اسبوعين يعني ؟ ما كنا فضلنا هنا براحتنا في المدينة
ردت عليها واحدة من صحباتهم واسمها مروة : حرام عليكي تقعدي اسبوعين في المدينة ليه يعني ؟ وبعدين مش هتلاقي حد اصلا فيها .. كل البنات هتسافر وخصوصا مع الاعصار اللي جاي ده .. ده بيقولوا اسوأ اعصار من سنه معرفش كام وتسعين وربنا يستر اصلا علينا ونوصل بكرة بيوتنا قبل ما يضرب البلد ..
علقت امل باستغراب : انتي كنتي عايزة تقعدي هنا يا سمر في الظروف دي والجو ده ! يا بنتي ده انا كان نفسي اسافر النهاردة مش بكرة علشان نكون في الامان .. بس الدكتور وامتحانه بقى
ردت عايدة صاحبتهم : اصلا دكتور رخم مش كان اجل الامتحان لبعد الاجازة دي ! ده ايه رخامته دي !


روايه العاصفه الجزء الاول  لـ شيمووو         




رواية العاصفة الجزء الاول الفصل 21 

رواية العاصفة الجزء الاول الفصل 22

رواية العاصفة الجزء الاول الفصل 23

رواية العاصفة الجزء الاول الفصل 25

رواية العاصفة الجزء الاول الفصل 26

رواية العاصفة الجزء الاول الفصل 28

رواية العاصفة الجزء الاول الفصل 29

رواية العاصفة الجزء الاول الفصل 30








يمكنكم قراءة الجزء الثانى من الرواية من هنا رواية العاصفة الجزء الثانى كامل بقلم شيمووو

الى هنا تنتهى احداث رواية العاصفة كاملة  ، يمكنكم اكمال قراءة احداث رواية العاصفة الجزء الثانى بقلم شيمو محمد كامل  من خلال الضغط على اللينك واكمال الرواية .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية العاصفة ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-