رواية عشقتها ولكن البارت الثالث عشر بقلم دينا دخيل

 نقدم اليوم احداث رواية عشقتها ولكن البارت الثالث عشر من روايات دينا دخيل . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك  . نرحب بكم فى موقع مجنونة  عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .


رواية عشقتها ولكن البارت 13 بقلم دينا دخيل

عشقتها ولكن البارت الثالث عشر


تعد رواية عشقتها ولكن  واحدة من اجمل روايات رومانسية  والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات دينا دخيل  ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية عشقتها ولكن pdf كاملة  من خلال موقعنا .

يمكنكم قراءة احداث رواية عشقتها ولكن كاملة بقلم دينا دخيل من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....

روايه عشقتها ولكن الفصل الثالث عشر

عشقتها ولكن
البارت الثالث عشر

دخلت إسراء مكتبها مع أمل وهي منهاره واكتر حاجه جرحاها كلام ريان وإنها قدامه مش أد الثقه ومهمله

امل: طب ممكن تهدي كدا

اسراء بعياط: اهدي ايه يا امل
انتي مسمعتيش قالي إيه

أمل: يعني لما تعيطي وتقعدي كدا كل حاجه هتتحل

اسراء: يعني في أيدي ايه أعمله

امل : في أيدينا نفكر ....ونشوف ايه اللي حصل
,
اسراء: انا دماغي تعبت وتفكيري اتشل خلاص
انا متأكدة إن كتبت الايميل صح والارقام مظبوطه ومراجعه الايميل وبعدها بعتوه محدش شافه خالص حتي ريان نفسه
ومستحيل يبقي مدحت اللي عمل كدا ...دا شغله

أمل: إيه التعقيد دا ياربي .....هيكون اتعمل كدا لوحده

إسراء بعياط : اللي مزعلني أن كد قدام ريان فاشله ومهمله
وكمان لو مدحت مكنش راجع تاني كانت الشركه هتخسر كتير اووي وبسببي يا امل

امل حضنتها : اهدي عشان خاطري
مش قادره اشوفك كدا ....كل حاجه وليها حل أن شاء الله

اسراء: بس دي ملهاش......لازم كل حاجه تتعاد تاني ومش انا اللي هشتغل فيه ودا هياخد اسبوع علي الاقل غير شغل العمال
واحنا اصلا لينا مده محدده
كل حاجه باظت بااااظت 😩😩😩

أمل: لا حول ولا قوه الا بالله
انا حتي مش عارفه افكر
ايه عفريت اللي عمل كل حاجه واتبخر

إسراء: يا امل كلام ريان كدا معناه مش هيقدر يثق فيا في أي مشروع تاني

امل: ليه بس بتقولي كدا

إسراء: عشان دا فهمته من كلامه
قالي أنه لو حد غيري كان طرده

امل: بت جاتلي فكره

اسراء : ايه بسرعه

امل : كاميرات المراقبه بتاعت مكتبك
كل مكتب فيه كاميرا

اسراء بيأس: لا .... بتاعي مش فيه

أمل: ازاي

اسراء: عشان النقاب وإبقا براحتي
طلبت أنهم يشيلوا الكاميرا من مكتبي ومكنتش اتوقع دا يحصل

أمل: ياربي بقاا
انا قلت خلاص اتحلت وكنا نشوف لو حد لعب فيهم

اسراء: انا مخنوقه اوي يا امل

أمل: اهدي يقلب امل
طب اممممم...حاولي تفكري معايا
انتي عارفه لو مثلا كنتي بعتي الايميل لبشمهندس ريان كنا ساعتها هو شافه وعرف أنه اتلعب فيه

اسراء: يا بنت الايه
انا ازاي كنت ناسيه دا

امل باستغراب: ناسيه ايه

اسراء : تقريبا لاقيت حل بس يارب الاقيه
وطلعت موبايلها

امل: انا مش فاهمه حاجه....فهمينااااي

اسراء : ثواني بس
وقعدت تدور في موبايلها لحد ما ...

اسراء : الحمد لله يارب الحمد لله....اتحلت يا مولهههه

أمل: طب ممكن افهم ازاي

اسراء: افهمك
فاكره أيام الكليه لما كان في كرونا بقا وكدا وعملنا أبحاث

امل : اه .....دا ايه علاقته بالايميل

إسراء: هفهمك ....... ساعتها كانوا بيقولوا ممكن نعمل البحث علي اللاب ويختلف شكله لما يتفتح علي الفون ويبوظ أو تعمله علي الفون بس لو اتفتح علي اللاب يبقي مش متظبط

فأنا طبعا بكتب الحسابات والايميل وكله علي اللاب ف قولت افرض اللي فتحه فتحه من علي الفون
كدا هيبقي مش متظبط والمشروع هيبوظ
ف بعته علي الإيميل بتاعي قبل ما ابعته لأستاذ مدحت وفتحته علي الفون وإتاكدت أنه كدا هيتفتح مظبوط لما يتبعت سواء علي لااب أو كمبيوتر او موبايل

فأنا كنت ناسيه دا .... ولما انتي قولتي لو بعتوا لريان مثلا
فأنا افتكرت بقا

أمل: الحمد لله يارب
بس انت يسطااا ذكي أقسم بالله حلوه الفكره دي
واهي نفعتنا
ودلوقتي روحي لبشمهندس ريان ولما يشوفه هيعرف أن العيب مش منك في الارقام اللي اتبدلت دي

اسراء: بس خايفه ميصدقش بردو
ممكن يقولي : حتي لو صح بس ممكن وانتي بتكتبي اللي بعتيه لمدحت اتلغبطتي

أمل: بت ....بطلي تشاؤم ...يالا روحي
وان شاء الله هيصدقك

عند ريان قاعد متعصب ومعاه مالك

مالك : يبني اهدي وكل حاجه هتتحل .... إيه العصبيه دي

ريان : مااالك ....انت عارف مبحبش غلطه في شغلي

مالك : علي فكره انت طريقتك دي هتخلي اسراء تتجنبك بعد كدا

ريان : مالك انت صاحبي من زمان وعارف إن لو مين ما كان غلط كدا كانت هتبقي دي رده فعلي
غير كدا ..حد غيري كان طردها

مالك : طب ما هو مدحت لحق الدنيا اهوو ومفيش خسائر

ريان: يبني المشروع هيتعاد من تاني ودا هياخد وقت
واحنا معانا مده محدده ومش هنلحق

اسراء خبطت ودخلت

اسراء: لا هنلحق يا بشمهندس وقبل المده ما تخلص كمان

ريان : إسراء روحي علي مكتبك
وانا قلتلك انتي مش هتشتغلي في المشروع

اسراء : وانا مش هشتغل فيه
هو خلاص جاهز يتبعت

ريان : قصدك علي اللي اتعمل
ما قولت الأرقام بايظه ولا انتي لسه مش مستوعبه

اسراء: بشمهندس ريان انا لما خلصت الايميل بعته لنفسي الاول علي الإيميل بتاعي قبل ما ابعته لأستاذ مدحت
ولو حضرتك شوفته دلوقتي هتلاقي كل حاجه فيه مظبوطه ومختلف عنه اللي اتبعت لأستاذ مدحت

ريان : وريني كدا

وصلت اسراء موبايلها بلااب ريان وقعد يراجعه
لاقي كل الارقام مظبوطه والمساحات ممتازه جدا هي والحسابات ولاحظ أن الايميل دا نفس اللي اتبعت لمدحت بس مختلف الارقام بس
ودا فعلا معناه أنه حد قصد يبوظ شغلها

ريان : اه المشروع دا كدا الصح

اسراء: دلوقتي حضرتك اكيد هتقولي ممكن بردو انا اللي غلطت في اللي اتبعت لمدحت
بس حتي لو كدا اعتبر مفيش حاجه اتبعتت واللي في ايد حضرتك جاهز

ريان : لا يا إسراء
انا كدا اتاكدت إن حد لعب فيهم فعلا
وانا واثق في كلامك وعارف انك مش بتكدبي
واكيد متأسف علي اللي حصل بس مكنش حد مذنب قدامي غيرك

اسراء: حصل خير يا بشمهندس
بس مكنش لازم حضرتك تهزئني والشركه كلها تتفرج عليا

ريان : اسراء انا ....

إسراء ببرود : قلت حصل خير

واخدت اسراء الإيميل وبعتته من لااب ريان لمدحت

إسراء: كدا بعته تاني اهوو قدام حضرتك وقدام مستر مالك
عشان ميتقالش أن بحط ارقام عشوائي وان مهمله

عن اذنك يا بشمهندس
وخرجت إسراء ومنتظرتش تسمع حاجه تاني

مالك : شكلك دلوقتي فانله بحماله واحده قدامنا والله 🙄😂

ريان : دا وقت هزارك انت كمان

مالك

مالك: نعم

ريان: هو انا كدا غلطان فيها صح

مالك بشهقه : غلطااان !
هزئتها وبتسأل غلطان
مصدقتش كلامها وبتسأل غلطان
الشركه كلها عرفت انها بوظت المشروع وبتسأل غلطان
انت بتعوم في الغلط يروحي 🙄😂

ريان : يعني كنت اتنيل اعمل إيه

مالك : مش عارف والله
بردو انت كانت رده فعلك طبيعيه بس لو مكنتش بالصوت العالي والزعيق

ريان : ما انت عارفني يا مالك
مفيش هزار في الشغل

مالك : طب وبعدين

ريان ؛ مش عارف
بس طريقه اسراء أنها زعلانه واوي

مالك بخبث : وانت يهمك في ايه
مش قولتلي انك مالكش في الحب ودا اعجاب وبلا بلا بلا

ريان : انت رخم أقسم بالله
يعم بردو ضميري بيأنبني
بس بردو كنت اعمل ايه .... المشروع كان هيبوظ وكنت أبقي هادي ازاي

مالك : اهدي يصاحبي
كل حاجه وليها حل

ريان : طب فكر معايا في حاجه اصلح اللي عملته

مالك : حاضر من عيوني يبيبي هيهيهييهيهيهيهيهي

ريان : هههههههههههه والله انت فظيع دا وقته

مالك : يعم فرفش
كل حاجه هتتحل ...... اعتمد علي العبد لله

ريان : ماشي .... أما نشوف اخرتها

عند إلهام كانت ماشيه فرحانه إنها نجحت في خطتها وقابلت امل واسراء قدامها

إلهام بحزن مصطنع : عرفت إن المشروع باظ بسببك يا إسراء
وقال ايه يعني المدير طربقها فوق دماغك

اسراء لسه كانت هترد بس امل سبقتها

امل : وانتي متعرفيش بقا إن احنا حلينا المشكله وكل حاجه رجعت تمام
والمدير اتأسف لإسراء

الهام بصدمه : نعم .... ازاي

امل: انتي مش فرحانه ولا ايه يا إلهام

الهام بتوتر :, لا اكيد فرحانه أن كل حاجه اتحلت
بس مستغربه مش اكتر

أمل: لقينا نسخه من المشروع وبعتناه
وكدا اسراء تمام اووي ومغلطتش

معلش بقا هنمشي ....عندنا شغل
ومشيوا وسابوها

اسراء: هههههههههههه عاش يصاحبي
إيه الردود دي 😂

أمل: بت مستفزه ....مصدقت أن المشروع باظ
عايزه جنازه وتشبع فيها لطم

إسراء: بس انتي علمتي عليها

امل : تشكرات تشكرات 😌😌

اسراء : هههههههههههه طب يالا بقا نشرب نسكافيه ولا اي حاجه

امل : اه يالا
ونزلوا الكافيتريا

والهام كانت مصدومه وروحت بيتها بسرعه
وطلعت اوضتها وهي متعصبه وبدءات تكسر في كل حاجه قدامها
الهام : عاااااااا ..... ازاي .... ازاااااااااااي
كل ما اعمل خطه تبوظ
اعمل فيكي إيه عشان تبعدي عنه
وتقريبا كسرت كل اوضتها

(جبتلكم حق إسراء اهوو 😌😂😂 )

الهام بشر : والله ما هسيبك يا اسراء وربي ما أنا ساكته غير لما تبعدي عن ريان نهائي
حتي لو هقتلللللللك
عشقتها ولكن
دينا دخيل

الاكثر قراءة :

موعد الحلقة الجديدة الساعة  8 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية عشقتها ولكن البارت الثالث عشر ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية عشقتها ولكن البارت الرابع عشر  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية عشقتها ولكن ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-