رواية غرام اسياد الصعيد الحلقة 25 بقلم ايمان وائل

  نقدم اليوم احداث رواية غرام اسياد الصعيد الحلقة 25 من روايات ايمان وائل  . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك  . نرحب بكم فى موقع مجنونة  عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .


رواية غرام اسياد الصعيد الحلقة 25 بقلم ايمان وائل

 غرام اسياد الصعيد الحلقة 25


تعد رواية غرام اسياد الصعيد  واحدة من اجمل روايات رومانسية  والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات ايمان وائل  ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية غرام اسياد الصعيد pdf كاملة  من خلال موقعنا .

يمكنكم قراءة احداث رواية غرام اسياد الصعيد كاملة بقلم ايمان وائل من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....

روايه غرام اسياد الصعيد الحلقة الخامس والعشرين

الحلقه25

غرام اسياد الصعيد

بعنوان اعترافات
………………………………………………………
امسك بيدها واضعا اياها علي قلبه لتشعر بخفقان قلبه ليهدرها بنبره خشنه تحمل معني الحزن

فهد: انتي وجعتيني هنا اتوجعت بسببك كتير جوي

اتسعت عيناها وهدرته بفضول

امال: وجعتك اذاي جولي اني عمري ما اذيتك

هدرها بنبره ساخره
فهد:مش بالكلام بس بإفعالك

زفرت بقوه وهدرته بعصبيه
امال: ممكن تبطل الغاز وتجولي وجعتك اذاي لاني مش فاهمه من الغازك حاجه

هدرها بنبره حاده: طول عمرك غبيه
من وانتي عيله

ابعدت يدها لتشيح بها وتعبر عن عصبيتها

امال: انا مش غبيه وبطل تغلط
وامته كنت غبيه ها جول انته الي بني ادم شرير ومغرور وعصبي وهمجي وكل حاجه عايزه غصب ذي ما تجوزتني غصب كده وكل شويه انا بكرهك بكرهك

هدرها بابتسامه ساخره ونبره خبيثه: ودا الدليل انك غبيه انا لو بكرهك هتجوزك ليه

امال بنبره استفزاز: متملك شرير

فهد بنبره خبث: وهمتلكك ليه واني بكرهك

ادارت وجهها للجانب الاخر
فهد بنبره خبيثه: بتتهربي ليه

ليدير وجهها بيده ويرفع وجهها وتتقابل اعينهم

امال بنبره توتر: عايز تجول ايه

فهد بابتسامه خبيثه وهو يتطلع الي عيناها التي ساحرته: انتي عارفه كويس انا عايز اجول ايه

اشاحت مبعده يده لتحاول النهوض هروبا منه ليمسك بيدها ويضمها اليه

فهد بهمسه عاشق: انا انا بحبك

رفع وجهها ليتطلع الي تعبير وجهها المتوتره وتابع حديثه

فهد: بحبك من وانتي عيله بحب شجاوتك وجنانك بحبك جوي ومجدرش اعيش من غيرك

تتطلع اليه ليجد ملامحه تعبر عن التوتر

فهد باستغراب: في ايه بكلم نفسي

اشاحت وجهها للجانب الاخر

امال بتوتر: طيب عايز ايه دلوجتي

عقد حاجبه

فهد بنبره حاده: نعم يا ختي انا لو بكلم تمثال كان نطج

ليمسكها من ذراعها

فهد بنبره حاده: في ايه مالك

امال بدموع: مفيش بس اني مش مناسبلك وكمان انا عارفه من زمان بس لم جولتلي بكرهك صدجتك واخد وعد علي نفسي اني اسيبك عشان

فهد: ما البهيم كان يفهم اني بحبك من زمان وبعدين ايه وعد ومش مناسبلك انتي هبله صح

امال ببكاء: لا مش هبله بس دي الحجيجه اني كنت عارفه الي عملته عشاني تحب تسمع اني عارفه انته الي روحت دفعتلي فلوس الجامعه وفلوس دروس الثانوي وكنت عارفه انك انته الي بتبدل اللبس وتجبلي لبس جديد وسمعت كلامك انته واسر

فلاش
كان فهد يحرق كيس
اسر باستغراب: بتعمل ايه
فهد: بحرق الهدوم دي
اسر باستغراب : ليه مش دول هدوم رهف ورفان الجديمه وكنت مرت عمي بتجولك وديهم لامال
فهد بنبره حاده: وهي امال هتلبس جديم وورا حد ليه اني اجبله لبس يغرج البلد كلها هي مش اجل من حد
اسر: مش هتجبله منك
فهد بخبث: عشان اكده بحرج الهدوم
اسر: اه فهمت هتجيب لبس جديد وتجول ان ده لمرات عمي بعته
فهد: ايوة
باااك

فهد بنبره حزينه: مكنتش عايز جد يجولك كلمه عفشه وعارف انك بتزعلي

امال بابتسامه: انا عمري ما زعلت بالعكس انا رافعه رأسي دايما الفجر لا عيب ولا حرام

فهد بابتسامه: عارف وعارف انك زينه البنات كلها بس عايز اعرف شعورك تجاهي بتحبيني ذي ما بحبك ولا لا

امال: الحجيجه معرفش ساعه مكنش طايجك جدامي وساعه اكون نفسي اشوفك

فهد باستغراب: ودا ايه

امال: مش عارفه

فهد بابتسامه: خلاص ياستي هخليكي تحبيني وتعشجيني كمان
وهتجوليه جريب
……………………………………………………
وفي الحديقه كانت مزينه وهناك طاوله عليها عشاء والارض مزينه بالورد

رفان باستغراب: ايه ده

اسربخبث: يعني مش شايفه ولا عندك عمي الوان

رفان بغيظ: خفيف اوعي

ادرت وجهها لتتدخل ليجذبها من ذراعها

اسر: علي فين يا جطتي

رفان بنبره عصبيه: الاسلوب المستفز بتاعك ده تبطله

اسر بنبره حاده: انا مستفز

رفان بنبره عصبيه: ودمك بارد وجتال جتله البلد زمانها مولعه وانته ولا في دماغك

رمقها بنظرة جست في قلبه الرعب
رفان بنبره خوف: ايه هتجتلني ذي ما جتلت حسام

زفر بقوه
اسر بنبرن غيظ: عبيط انا عشان اموت جلبي

رفان باستغراب: جلبك

اسر بنبره غضب: اومال بعمل كل ده ليه مش عشان جنابك وحضرتك ولا في دماغك

رفان باستغراب: مش فاهمه

اسر:. عايزه تعرفي من الاخر

رفان: ياريت تجيب من الاخر
اسر: انا بحبك

اتسعت عيناها لوهله محاوله تقبل الكلمه. لتدير وجهها وتدلف لداخل ويدلف خلفها

اسر باستغراب: في ايه

رفان بنبره قلق: مفيش

اسر بنبره حاده: اومال. مشيتي من غير مخلص كلامي ليه

رفان ببرود:وهجولك ايه يعني

اسر: جوليلي ذي ما جولتلك

رفان باستفزاز: ليه هو انا بحبك

اسر بنبره غضب: نعم يا ختي

رفان.ببرود: ذي ما سمعت انا مش
بطيجك اصلا وياريت تطلجني عشان انا زهجت من تمثليه
الجوازه السوده دي

اسر بخبث: وبتغيري من ريلينا ليه مدام مش بتحبيني

رفان بتوتر:انا

اسر بخبث: اومال انا انتي
مبتشفيش نفسك في المرايه وجتها

رفان بغيظ: ما هو عشان انته جوزي اني مش كيس جوافه برده
اسر: يعني اعترفتي انك بتغيري
ليمسكها من ذراعها لترتطم في صدره
اسر بخبث: انا مش غبي فاهمه وذي ما بوظتي الجو الرومانسي تصلحيه
رفان باستغراب: اصلحه ازاي

اسر بخبث وهو يفكر ليقترب من اذنه ويهمس لها: ارجصيلي

رفان بخجل: جليل الادب

اسر بضحكه: مش مرتي يا مجنونه واتحملت عشان اللحظه دي كام سنه 20سنه ودلوجتي تجولي جليل الادب
رفان : ليه بتحبني وانا عندي 3سنين
اسر. لا وانتي الصدجه من وانتي 5سنين
رفان بخبث: عشان كده كنت

بتجبني من شعري يا شرير

ليجلس علي الاريكه

اسر باستفزاز: واعمل ايه يعني الحب مولع في الدره

تجلس رفان بجانبه
رفان: اسر

اسر. عيونه

رفان بتوتر: ممكن تغير طريجتك دي انا بخاف منك ومن جرائتك ولسانك المدب

اسر بابتسامه; وتحبيني

رفان بابتسامه: هفكر وفي خاطرها منا بحبك يا مجنون

اسر وهو يلعب في شعره: ماشي هحاول بس انتي بتحبيني وانا متأكد

رفان بغيظ: مستفز
………………………………
وصل ادم وجنان الي القصر وكانت الاجواء مشحومه بتجهيزات العرس لتتجه جنان الي غرفه اختها التي كانت تتجهز

جنان بغيظ: الف مبروك

نادين باستغراب: وبتجوليه كده ليه مالك

جنان: يوسف ملوش ذنب انك تكدبي عليه وتتجوزيه تحرقي قلبه حرام هو ملوش دخل

نادين باستغراب: ومين قالك اني بكدب عليه بالعكس انا بحبه

جنان بابتسامه: بجد

نادين بنبره فرح: اه واللهي بحبه اوي
جنان: ربنا يسعدكوا

نادين: بالمناسبه فارس خرج واتصل عليا عايز عنوان ادم في مصر

جنان بقلق: خرج

نادين: ايوه وقالتله معرفوش
جنان بتنهيده: كويس

نادين باستغراب: كويس ليه انتي مش عايزه تنتقمي من ادم

جنان: عايزه بس بأسلوبي انا

ومش هدخل فارس

نادين.:ليه

جنان: كده

نادين: انتي متأكده انك بتحبي فارس

جنان بزفره: نادين مش وقته

………………………………………………
وفي غرفه ادم كان يمسك برأسها وهو يتألم لتتدخل رهف وهي ترتدي فستانها الابيض

رهف بابتسامه: ادم

نظر اليه ادم محاولا اخفاء تعبه
ادم: عيونه الف مبروك يا جلب اخوكي ربنا يكملك علي خير

رهف: مبسوطه انك جيت
ادم: ولو مجتش ليكي هاجي لمين

جنان بابتسامه: بسم الله ما شاء الله قمر

رهف بابتسامه: شكرا لتخرج رهف وتلحق بها جنان ويبقا ادم بمفرده
ليسعل ليخرج دم من فمه وانفه
………………………………………………
كانت الحراسه شديده لا تستطيع النمله حتي الدخول
تعم الزغاريط في القصر وتنزل الفتيات وكانت كالحوريات وعمت الفرحه علي وجهه الجميع
وكان مالك ينظر لرهف بحب

لينتهي الزفاف ويتجه كل واحد كل عريس الي غرفته

مالك بابتسامه: بسم الله ما شاء الله جمر

رهف بخجل:شكرا

مالك بغزل: شكرا ايه هو في شكر علي الحجيجه

رهف بخجل: انا

مالك بابتسامه: عارف ان الجوازه جت فجأه بس عايزك تعرفي اني عمري ما هغلط فيكي وهحترمك انتي من النهارده مرتي

رهف بابتسامه: ان شاء الله
…………………………………………
وفي الصباح الباكر
استيقظ جميع من في القصر علي صوت الطلقات الناريه لتصرخ امال من الفزع

فهد: متخفيش انا جمبك

امال ببكاء: هو في ايه

فهد بقلق: مش عارف هجوم اشوف نهض فهد ونظر من النافذه لتجه الي الدولاب ويخرج سلاحه

فهد بغموض: ممنوع تطلعي ولا تجربي من الشباك حته

امال بقلق: هو في ايه ورايح فين
ليخرج فهد ويغلق الباب خلفه

ليقابل ادم التي كانت تتبعه جنان

ادم بنبره حاده: مالهم ولاد الغماري

فهد: مش عارف

ادم: يلا وانتي ادخلي واياكي تجربي من الشباك

يوسف: هو في ايه يا جماعه
ادم: طلعين نشوف

حسن بقلق: في ايه يا ولاد

يوسف: معرفش يا جدي

يخرج مالك ويلاحق بيه الجميع وكان الغفر يفصلون بين عائله الغماري والقصر ليشير اليهم مالك بالابتعاد

مالك بنبره حاده: في ايه مالكم علي الصبح اكده

رائف شقيق حسام: التار يا ولاد الصعيدي

فهد باستغراب: تار ايه

كانت نرجس وفاطمه ينظران من النافذه

فاطمه: ربنا يستر

بدر بنبره غضب: لينا تار عندكم

حسن بنبره غضب: تار ايه يا ولاد

رائف بنبره غضب:جتل ولدكم لخوي

حسن باستغراب: ولدنا مين

بدر بحرقه دم: اسر جتل حسام ولدي

فهد: نعم فهد مسافر مع مرته اصلا
هيجتله ازاي

رائف بغل: حرجه وجتله وبعت جثته لينا

فهد بغضب' اتكلم باحترام

بدر بغضب: ولدكم جتل ابني والتار هنأخده

ليسمع الجميع صوت طلقات ناريه في السماء

يوسف باستغراب: رجاله اسر

فهد: تيمون

تيمون: اسر بيه مجتلش حد اني الي جتلت حسام

مالك بنبره حاده: ايه الي حصل

قص تيمون علي الجميع ما حصل
ليخرج يوسف مسدسه ويوجه الي رائف

يوسف بنبره غضب: تار مين اخوك كان خاطف اختي وعايز يحرجها وتجولي تار اني هجتلكوا كلكم

مالك بنبره حاده: بدر الظاهر احنا الي هنأخد تار منكم

حسن بنبره خشنه: بس انتوا الاتنين الكل ينزل سلاحه

رائف بحقد: لا ذي ما اخوي اتجتل هجتل اسر
صوب فهد المسدس علي رأس رائف

فهد بجموح: تبجا تفكر تجرب اكده ولعلمك هتدفعوا تمن الي عمله اخوك في مرت اخوي الا شرفنا
………………………………………………………
عنوان الحلقه الجايه العاصفه

الاكثر قراءة :

موعد الحلقة الجديدة الساعة  10 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية غرام اسياد الصعيد الحلقة 25 ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية غرام اسياد الصعيد الحلقة 26  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية غرام اسياد الصعيد ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-