رواية جريمة عشق 3 الحلقة العاشرة 10 ( عشق الفهد ) روايات مريم نصار

     نقدم اليوم احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة العاشرة  من روايات مريم نصار  . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك  . نرحب بكم فى موقع مجنونة  عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .


رواية جريمة عشق 3 الحلقة العاشرة ( عشق الفهد ) بقلم مريم نصار

جريمة عشق 3 الحلقة 10


تعد رواية جريمه عشق 3  واحدة من اجمل روايات رومانسية  والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات مريم نصار  ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية جريمة عشق pdf كاملة  من خلال موقعنا .

يمكنكم قراءة احداث رواية جريمة عشق كاملة بقلم مريم نصار من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....



رواية عشق الفهد الفصل 10


٥ ج ٢
رواية جريمة عشق٣
( عشق الفهد)
بسم الله نبدأ

مراد اخد المايك . وقال كل البنات تنزل كدا حتى العروسه . وكل الشباب تجمع على الاستيدج .
وفعلا . والكل مستغرب لكن الشباب لأ .
رينو نزلت وراحت قعدت جمب آدم ومريم بسعاده كبيره . ومنتظره إيه الل هيحصل .
الشباب كلهم طلعو . مراد وزين . ومحمد وزياد . ويوسف . ومالك . وفارس . وفهد .
كل الشباب عملو دايره كبيره . وفهد فى نص الدايره . وهو الل بدء الاغنيه الل كلهم متفقين عليها .

وفهد قااااااااال .

ابطال الجمهورية عدو حدود العالمية
عاملين فكرة جهمنية هنغنلكم تحت المية

كل الشباب ميكس

هربانين من العباسية مريحين بعد العملية
القطة بتاعتي المشمشية قاعدي جمبي في العربية

مالك ..
هاتلها كبدة وواحد سجق حتي البيبس مأخدتش بوق
يوسف ..

يلايازوكش انا هنا من الصبح
يلا ياشحتة انزل بالبوكس
فارس ..
فين الفانك وفين الدوق
زياد .
العربية عطلانة بنزق

مراد هههههههههههه
بصيت وسط المعمعة شوفت سمكة ومدلعة قلبي بينهار ياجماعة
ياطبيب هات السماعه .

ويشاورو على محمد

ياطبيب . ياطبيب. . ميكس

فهد ...
انا قلبي كاوفير داخلين خارجين ليلاتي
اطلعي باصنصير وطنطت تبق حماتي
في الفرح وجبات كنتاكي انا هصرف اخلص في شيكاتي
والفرح هيمشي كلاتي مش هعزم بس غير اخواتى

كلهم ميكس .. اخواتي
اخواتي ……

كلهم ميكس .
خدت الرجالة وقلبت علشان الوقت مأثر فيا
انا مغي بيقفل جمعة وسبت علشان اجازات رسمية
هربانين من العباسية مريحين بعد العملية
القطة بتاعتي المشمشية قاعدي جمبي في العربية

زين

القطه القطة القطة راكبة معانا في الشنطة
عاملة حكاية بالسلطلة ، عاملة حوار علي شفطة

كلهم ميكس ...
هوبا هوبا هوبا شافتني بعينها القطة ، قالتلي ده انت سكر
قلتلها حببتي شكرا

مراد ..
تيجي جمبي نقعد نتسلي نضيع وقت نروح الفيلا
نلم حاجتنا نلم الشلة نجيب كارميلا اناجبت اخرها .
كلهم ميكس ..
كارميلا . كارميلا . الشلة

فهد ..
مصاحبش فرافير حتي لو راكبين فراري
انا صاحب التقدير حتي لو حتي هركب اتاري

فارس .
واتاري الدنيا اتاري مش حلوه زي الي في بالي
مش كل الي تشوفوا غالي مش هقدر بس غير اخواتي
اخواتي كلهم ميكس .

الكل على الاستيدج عاملين دايره وكل واحد حاطط ايدو على كتف الل جمبه . ويرقصو برجليهم . واول ما فهد بدءو كلهم يرقصو بطريقه هما متفقين عليها . والكل سقف وانبهر . والكل كان بيضحك . وخصوصاً على مراد وفهد وزين . وكلهم هيبرو حرفيا على الاستيدج والضيوف كمان أغلبهم هيبر والضحكه على وشهم . رينو لما شافت فهد بيرقص لاول مره . قلبها كان بيرقص والضحكه على وشها لدرجة أنها قامت وقفت مبهوره بالفهد . وكل واحده انبهرت بجوزها . وخصوصاً فريحه وريتال ..ونور . الاغنيه خلصت . وفهد نزل . واخد رينو . وبعد شويه . جت التورته وكانت ١٠ ادوار . ودي هديه من بيتر وأشرف وجاسر. ل آدم وطارق .. وكانو متفقين يكتبو عليها فهد ورينو . لكن فهد رفض اسم رينو . وقالهم تكتبو اسم فهد و لارين . ونفذو طلبه .
فهد . مسك ايد رينو . وقطع التورته معاها . ورينو اكلت فهد . وفهد اكلها قطعه صغيره لاتذكر من تحت النقاب لانها كانت رافضه . وهو كان مبسوط من جواه . لكن محبش يزعلها . وبعد كدا الفرح خلص والكل اتحرك . وواقفين بره القاعه .
الكل بدء يسلم . عيلة عزيز سلمت على فهد ورينو واتحركو .
وعيلة الصاوي : سلمو عليهم . وملك كانت جايبه هديه لبنت اخوها . اسوره لازود وقدمتهالها . وباركو واتحركو.
زياد . وعيلته . سلمو . وكان حسام جايب هديه قيمه ورقيقه . وكانت سلسله دهب شيك جدا وعجبت رينو . وسلمو وباركو واتحركو .
طارق : قرب من فهد وسلم عليه وكان مبسوط جدا ان خلاص اخر واحد من ولاده اتجوز وخصوصا الفهد . وحضنه بحب وبارك ليه .
وفهد بعدها راح عند رنا الل دموعها نازله من السعاده . وفهد مسح دموعها وباس على راسها وايدها . وطمنها وخلاها تبتسم .وحضنو بعض وباركتلو .
طارق . سلم على رينو بكل حب . واتمنى ليها السعاده هي والفهد .
ورنا : سلمت على رينو . وباركتلها وضمتها بحب .
فارس بارك لأخوه . ورودي باركت لفهد
وراحت عند رينو وحضنتها بفرحه كبيره .وهزرت معاها . وقالتها متقلقيش من حاجه فهد بيحبك اوى متخافيش اوكى .
رينو : ابتسمت بحرج . وشافت آدم واخواتها جايين عليها . وقلبها دق وعيونها دمعت . لانها مش هتروح معاهم .
آدم : فتح ايديه ودخلها كلها في حضنه وغصب عنه دمعه نزلت منه على حجابها . واتنهد بزعل لان كدا خلاص بنته مبقتش ملكه لوحدو . لأ بقى ليه ند وهما محمد وفهد . وباس جبينها بتنهيده كبيره . وحاول يطمن رينو لانه شايفها متوتره . مبروك يارينو . مبروك ياحبيبتى .
رينو : بدموع . الله يبارك فيك يابابى .
مريم : جت عليهم . وحضنت رينو وعيطت غصب عنها . ورينو كمان عيطت . خلى بالك من نفسك يا رينو . خلى بالك من نفسك ياحبيبتى .
آدم : مستحملش . واتحرك بعيد شويه . وفهد شافه وراحله . ايه عمى . وحضنه .
آدم : بصوت مهزوز . اوعدنى يافهد انك تحافظ على رينو . ودمعه نزلت . فهد انا عارف انك بتحبها . بس الل قالقنى غضبك وعصبيتك .
فهد هيتكلم آدم شاورله وكمل . اسمعنى يبنى . انا كنت زيك كدا فى يوم من الايام . كنت عصبى وبتنرفز بسرعه . وبص على مريم . ومن غضبى كنت هخسر مريم وللابد . فهد . بدهشه ومش مصدق.
آدم : ايوه صدقنى . من غضبى كنت هخسرها واكتر من مره . ولكن قلبها الكبير كانت بتسامحنى . لكن رينو غير مريم يافهد . رينو واخده العند منى ومن امها . وواخده قوتى وعقلى . وواخده ايمان امها لكن مش طيبتها. ولا زي نور لأ . رينو ممكن تسامح مره او ٢ لكن فى التالته لأ. حافظ على بنتى يافهد . لانها لو جتلى في يوم زعلانه . انا الل بوعدك انك مش هتشوف طيفها تانى . إلا رينو فاهم . رينو دي عندى اغلى من الكل .
فهد : اتنهد . انت بتوصينى على مين ياعمى . على رينو. رينو دى الحاجه الوحيده الل لما بكون عصبى بتحول قدامها وببقى واحد تانى. متقلقش . وابتسم وصيها انت بس عليا . عمى رينو فى عينيا .
آدم : متزعلش منى يافهد . بكره هتكون إن شاء الله أب وساعتها هتعذرنى .
فهد : انا مقدر خوفك عليها ياعمي . وربنا يقدرنى واسعدها .وسمعو صوت تيمو بيعيط وعايز رينو . وراحو عندهم .
آدم : ايه يانور تيمو بيعيط ليه. .
نور : ابدا يابابى عايز رينو .
رينو : قربت منه . تيمو حبيبى متعيطش ارجوك . انا هبقى اخلى فهد يجيبك .
تيم : بيعيط . فهد وحش . فهد اخد لينو حبيبى . وبيعيط .
فهد : شاله . ليه بس ياتيمو ياحبيبي خليك جدع بقى مفيش راجل بيعيط .
تيم : انت وحش وعيط انا عايز لينو حبيبى .
مراد : بخبث . بس ياتيمو متعيطش ياحبيبى عمو فهوده هياخدك معاه.
فهد : بصله بغيظ . والكل كاتم الضحكه .
مراد : بمكر . ايه يافهد . ولا يكون عندك اعتراض . ولا بقى من اولها هتقطع رجلينا من بيت اختى .
فهد : قبض على ايده . واتكلم بغيظ مكبوت . انت بتفترض من دماغك يامووراد .
مراد : ياحبيبى ظلمتك . طيب يلا بقى خد تيمو ومراتك ويلا على البيت .
فهد : ضغط على شفايفه بغيظ. والكل خلاص هيضحك .
محمد : ماتبطل بقى ام الرخامه الل فيك دي . هات يافهد . تعالى ياتيمو . ورينو هتبقى تكلمك فى الفون على طول اوكى.
تيم : بيعيط . فهد وحش . فهد وحش . وحط راسه على كتف محمد .
رينو : دموعها نزلت . وراحت ل تيمو . حبيبى فهد بيحبك . وهيبقى يجيلك . وكمان يجيبلك لعبه كبيره.
تيم : سكت . لعبه بيره اوى .
رينو : طبعاا لعبه كبيره جدا . بص هيجبلك عربيه ايه رايك .
تيم : بص لفهد . فهد علبيه بيره .
فهد : عينه على مراد ومتغاظ . وبص لتيم . احلى عربيه ل تيمو .
تيم : فهد مش وحش فهد حبيبى . ونام على كتف محمد من كتر العياط . ورينو باست ايد تيمو .و سلمت على كل اخواتها .
وفهد سلم على الكل . ومراد جه وحضنه . مبروك يافهودي .
فهد : وحيات امى الغاليه . لأعلم عليك بس الصبر يابن العدوي .
مراد : ببرود . وانا منتظر العلامه بس ياريت بسرعه اصل بحب اتعلم بسرعه يا فهودي ههههه
فهد : يخربيت برودك يامراد .
مراد : ياض خلاص بضحك معاك . بس قلبك وقع في رجليك صح . هههههههههههه اه والله ههههه .
فهد : ابتسم . الله يخربيت فقرك . وحضنو بعض بحب . والكل اتحرك .
فهد . اخد رينو وركبت جمبه واتحرك على عشهم .

آدم وصل الفيلا واخد مريم الل مش مبطله عياط . وعينيها فى كل مكان فى البيت وزكريات رينو وحركاتها .
آدم : شالها وطلع بيها على السلم ومريم حاوطت ايديها على رقبته ودفنت وشها فى كتفه وبتعيط . ودخل بيها الاوضه . ونزلها على السرير . واتعدل . وقلع جاكيت البدله . وقعد جنبها . ايه بقى مش هنبطل عياط . وبيفكلها النقاب . والحجاب .
مريم : مسحت دموعها. ومردتش .
آدم : شاف لون عيونها الزيتونى وعنيها حمرا سحرت قلبه . تصدقى لما عيونك بتبقى حمرا كدا باتوه فيها الرحمه ياملهمتى مش كدا ..
مريم : بدموع . رينو وحشتنى من دلوقتي يا آدم .
آدم : اخد راسها وحطها على قلبه حبيبتى . هي دي سنة الحياه . وصدقينى بكره هتزهقى منهم . وحب يفكها . وهتقوليلى ماتيجى نسافر شهر عسل وسيبنا من العيال دى . وجتله فكره . ورفع دقنها . وباسها من شفايفها . بقولك ايه . ماتيجى نسافر انا وانتي .
مريم : تاهت من لمسته ليها . نسافر . هنسافر فين .
آدم : ايه رايك نطلع انا وانتى اسكندريه . فى المكان الل انتى بتحبيه . ومش هنعرف حد . علشان مش ينطو لينا ويقطعو حبل أفكارنا وغمزلها .
مريم : ابتسمت بخجل . احنا كبرنا على الحجات دى يا آدم .
آدم : نعم ياختى . كبرنا !؟ كبرنا فين انتى عيزا تكبرينا بالعافيه . انتى لسه اربعينيه وغمز يعنى اجمل سن لاى ست . وانا فى بدايه الخمسين. يعنى لسه فرفور بردو وغمز ولا انتى شايفه تغيير ها !؟.
مريم : اتكسفت ووشها احمر جدا . وقالت لا مش قصدى . وأنت مشاء الله عليك . الل يشوفك يقول عليك اربعينى بردو .
آدم : وانتى لسه ٢٥ على فكره ومش بجامل . العشق الل موجود بينا خلانا نقف عند سن معين . بس بردو مقولتيش نسافر ولا عندك اعتراض !؟
مريم : بحب وبصت في عينيه . اى مكان تكون موجود فيه انا معاك فيه . يا آدم .
آدم : يلهوى انا على آدم دي .
مريم : اتكسفت ودفنت وشها فى صدره .
آدم : ابتسم بحب وضمها ليه بعشق كبير . تعالى يلا اساعدك انك تغيرى هدومك . وغمز علشان عندى ليكى شرح برنامج يومي هيحصل فى اسكندريه. ولمده اسبوع .
مريم : ضحكت بخجل . وآدم ساعدها في اللبس . وقرب منها وباسها بكل عشق وشالها لجنتهم .

رنا بتعيط فى الليفنج . وطارق ورودي وفارس قاعدين جمبها .
طارق : ضرب كف على كف . اغرب خلق الله انتو ياحريم .
رنا : بصتله بغيظ . ومردتش وبتعيط.
فارس : ايه يا امى بس كل الدموع دي . مش أمنية حياتك إن فهد يتجوز . خلاص اهو اتجوز والبنت الل بيحبها كمان .
رودي : والله منا عارفه . مخلاص بقى يارنوش عايزين ننام في الليله دي . قومي اغسلى وشك وخدى طارق فى حضنك يلا اطلعى .
فارس ورنا تنحو . وملقوش رد .
طارق : عليا النعمه البت دى بتفهم ودماغها الماظات تسلمى ياقلب طارق والله .
ردوي : حبيبى ياطارق انا فى الخدمه . اى تقصير منها رن عليا بس وانا اشدهالك . مع انها مزه جامده . بس عياطها هيضيع الليله .
فارس ورنا فتحو عينيهم على الاخر . وفارس مزهول حرفيا من المجنونه الل هتجننه قريب.
رودي : ايه ياجدعان . بتبصولى كدا ليه . فهد ورينو دلوقتي قاعدين مبسوطين هههههه ولافكرينكم اصلا . وانتو قاعدين هنا تعيطو . قومي يارنوش قومى وامسحي دموعك دى .ماتتكلم ياطاروق .
طارق : مسك ايد رنا . حبيبتي بطلى عياط بقى .
رنا : شدت ايديها بغيظ . واتكلمت بغيظ مكبت . انا بطلت ياخويا عياط . بطلت .هو الواحد طول ما معاه طارق ورودي هيعرف يعيط فى البيت ده . اووف .
طارق وردي . ببرود . حبيبتي تسلمى .
رنا : قامت . لااااا كدا كتير يارب . فارس خد البت دى واطلع على اوضتك . خلاص هو برج عندى الل فاضل .
رودي : ضربت كف على كف وبتبص ل طارق . والله غريبه اجدع . خيرا تعمل . شرا تلقى . الواحد عايز يفكها . وهي عايزه تعيط . وقامت وخطفت بوسه من خد رنا . روق يارنوش . فك كدا ياقمر . الزعل وحش على مزه زيك . وبصت ل فارس إل واقف وفاتح بقه ببلاها . يلا يافروسه . علشان عايزه انام . وغمزتله . واخدته من ايدو تصبحو على خير يابشر . وطلعو على الاوضه وفارس بيحاول يستوعب.
طارق : قرب من رنا وهمس . والله البت دي بتفهم . هتضيعى الليله على الفاضى وابنك مش فاكرنا اصلا . وغمز افتكرنا انت ياجميل . وبعدين ايه الحلاوه دي قشطه يخربيت حلاوت اهلك .
رنا : ابتسمت بخجل وبتسمعه . لكن تنحت . حلاوت اهلى !؟. يبنى انت مش هتغير طريقتك دى .
طارق : شالها . وهي اتخضت . بزمتك طريقتى دى لو غيرتها . هتحبينى . هتعشقينى كدا .ها .
رنا : حاوطت رقبته بايديها وباسته فى خدو . وهو وقنعى في عشقك غير اسلوبك وطريقتك دى . انا بحبك اوى يطارق .
طارق : وطارق بيعشق رنا الي مالا نهايه يقلب طارق . واخدها ونزلها على السرير . وقرب منها بكل عشق .

فارس . واقف متنح . ومكنش مستوعب . وعايز يزعقلها . لكن مش عارف يزعقلها ازاى هي حامل . وكمان قالت عايزه تنام . ومتغاظ منها وقرر أنه يكلمها باختصار . وبس .
رودي : جت وقفت قدامه وعطلته ضهرها . فارس ياحبيبي فكلى سوسته الفستان لانى مش طيلاها .
فارس : ببرود . ماشى وفك ليها السوسته . لكن تنح من اسم فارس الل رودي كتباه . وبلع ريقه . ونسي الاختصار . وهمس رودي .
رودي : ابتسمت بخبث . لانها دخلت الحمام . ولبست طقم ملفت . ولبست الفستان تانى وجابت شعرها على جمب . وقررت انها تقربه منها بطريقتها المجنونه . ونزلت الفستان . ولفت ل فارس . عجبك.
فارس : رودي انتى مجنونه . وهتجننينى معاكى .
رودي : قربت منه ومسكته من ياقته .وباسته . احلى حاجه الجنون يافارس .
فارس : انهار من معشوقته المجنونه . ورودي كفيله انها تغير مودو في ثانيه. وشالها برومانسيه وقرب منها بحب .

يوسف . نيم كريم . ومريم غيرت هدومها . وخارجه من الحمام . وقاعده فى حضن يوسف بيتكلمو . واتعدلت تشوف الفون . ويوسف شاف اسمه المكتوب على كتفها . وحب ده جدا . وقرب منها وشدها عليه . انتى كاتبه اسمى بالطريقه الل تجنن دي يامريوم . مش كفايه الل انتى موصلاني ليه .
مريم : ابتسمت بخجل . حبيبى انا عايزه اسعدك بأى طريقه .
يوسف قرب منها بكل مشاعره وحبه ليها.

مالك : فى اوضته مع ساره . وبتحكيله كل احداث اليوم وحكتله بعفويه على اسم مالك الل كتبته . ومالك بيسمعها . وساره قالتله شوف اسمك مكتوب بطريقه جميله ازاى .
مالك . قام وحاوطها من وسطها . وقربها منه وشاف اسمه وبدأ ينهار وقرب منها وساره تاهت فى حب مالك .

زياد : شال ماليكه وطالع بيها على جناحهم . ونزلها فى الاوضه . وغير هدومه . وراح يساعدها في تغيير هدومها . لكن واحده واحده اشتاقو لبعض . وقربو لبعض بحب كبير .

ريتال خرجت من الحمام ولابسه طقم رقيق . وزين ابتسم ليها .ودخل الحمام ياخد شاور .ريتال لبست الاسدال وصلت . وخلصت وقلعت الاسدال . ووقفت قدام التسريحه تسرح شعرها . وزين خرج . وبينشف وشه بالفوطه . لكن اتفاجئ باسمه على كتف ريتال . زين . وقلبه دق . وقرب منها . وعيونه على اسمه . وريتال شافته فى المرايه وابتسمت بخجل .
زين حضنها من الخلف . وقالها ايه الجمال ده ياريتال .
ريتال : حبيت اعملها ليك مفاجأه .
زين : تاه في اسمه وقرب منها من غير مقدمات . وريتال اتخدرت تماما فى عشق الزين . وشالها انا مجنون بيكى ياروتى .
ريتال : بعشقك يازينى . وتاهو في الغرام .

محمد : شال تيم الل نام من العياط ونيمه في سريره . ونور نيمت تمارا .وكانت واقفه قدام المرايا . ولسه هتقلع النقاب .
محمد : دخل الاوضه وابتسم لان نور اول مره كدا تكون موجوده بالنقاب . وقرب منها . تسمحى . وفك ليها النقاب وكان مبسوط جدا لان مراته وحبيبته محدش هيشوف جمالها غيرو . ولفها ليه . وفك ليها الحجاب . وحاوطها من وسطها . وقربها منه ورفعها من على الارض ودفن وشه في رقبتها ولف بيها بطريقه رومانسيه . بحبك اوى يانورى . بعشقك . انا انهردا اسعد زوج فى العالم كله . حبيبتي وعشقى محدش هيشوف جمالها غيري انا وبس . محدش هيشاركنى تفاصيل وشك غيرى انا وبس . انتى نجمتى يانورى .
نور : مغمضه عينيها بحب . وابتسمت . وحضنت محمد وهو بيلف بيها . وقلبها بيدق من همسه وكلامه ليها . وان مفيش حد هيشوف جمالها غير محمدها وبس . وتاهت فى همساته ونسيت هي فين . وهمست بعشق وعيزا تقوله محمد انا مشتقالك . وقالت محمد .
محمد : فهم نورو قبل ماتتكلم . وقالها انا الل مشتاقلك يانور . ومشتاقلك اكتر من اى يوم عدي علينا انهردا يوم مميز جدا بالنسبالى . ونزلها وحضنها . وبعدها باسها برقه . ونور قربت منه بحب . ومحمد شالها علشان يعيشو ليله مميزه .

مراد نيم مريم نونو . وقال فريحه متغيريش هدومك انتى تعبانه من الحمل ثوانى وجاى .
فريحه : اتوترت . واتفاجئت مراد قدامها . احم شكرا انا هغير لوحدي يامراد .
مراد : شكرا !! ايه يابت الأدب ده . لالا انتى مش فريحه . وغمز متخافيش انا هغيرليكى وبس . انتى قرة عيني تعالى تعالى .
فريحه : اتوترت .
مراد : فك ليها الحجاب . ويغازلها قمر قمر يابت المستخبى. وقالعها الفستان . ايه يابت طلقه يخربيت كدا . عارفه الحمل مخليكى واتكا لأعلى ليفل ههههه.
فريحه : بلعت ريقها . ومتوتره لانها كتبت اسمه مراد وكمان رسمه . احم طيب ادخل انت الحمام . وانا هطلع هدومي من الدولاب .
مراد : اله مالك يابت . انا دخلت الحمام ونيمت مريم . وغمز فاضل انت ياجميل . وراح على الدولاب . تحبى بيجامه ولاقميص ياوتكا .
فريحه : اتنهدت بتوتر . اي حاجه يامراد .
مراد : والله معارف مالك مؤدبه كدا ليه . اومال فين مرادي ابت . يلا اهو حتة قميص شفتشى . تعالى ياقلب مراد . قولى موراد كدا يابت .
فريحه : بلعت ريقها . مو. مورادى .
مراد : انا حاسس بأعراض شلل وانتى بتقولى موء . موء هههههههههههه ايه يابت فيكى ايه . تعالى كدا . وشدها عليه . وشعرها اتحرك وشاف اسم مراد . وكمان الرسمه . وانبهر ينهار اسوس . ينهار اسوس . ايه دا يافريحه.
فريحه : خافت لا يزعقلها . لانه ماقلتش ليه . لانه مبيحبش انها تعمل اى حاجه من غير مايكون عندو علم بيها . ها . احم لأ . ..اصل ..
مراد : جاب شعرها على جمب . ويبقرا . وقالها . احلى مراد دى ولا ايه . شكلك كدا مش هتنامي .
فريحه : احم يعنى انت مش مدايق يامرادي .
مراد : عينيه على اسمه . طبعا مدايق . المفروض كنتى كتبتى الرائد موراد . علشان الثقه بالنفس مطلوبه . وشالها . دى انتى ليلتك مطوله وهتبقى ليله سوسه عليكى يافريحتى .
فريحه : اتنهدت بسعاده كويس انها عجبتك .
مراد : يلهوى عجبتنى بس . ده الجمدان نفسه يافريحه . ونزلها على السرير . وقرب منها بلهفة عاشق .

فهد . وصل تحت العماره . ونزل وقلبه بيدق . وفتح باب العربيه . ومد ايده ل رينو . ورينو حطت كف أيدها بتوتر ف. ايد فهد ونزلت وقفل الباب .
رينو : مغمضه عينيها بتوتر . وحطت أيدها على قلبها . لكن شهقت بصوت رقيق . لان فهد شالها من غير مقدمات . وداخل بيها العماره .
رينو : بتوتر . لو . لو سمحت نزلنى يافهد .
فهد : عنيكى حلوه اوي يارينو .
رينو : اتوترت اكتر . فهد ارجوك نزلنى .
فهد : طالع بيها . تعرفى أن صوتك وحشنى اوى .
رينو : فهمت انها مهما تتكلم فهد مش هينزلها .
فهد : وصل الشقه .ونزلها قدام منه ومحاوطها من وسطها وقرب منها اوى وبيفتح الباب . وقلبه وقلبها فى تحدي كبير بدقات مين اكتر .والفهد يكسب . فتح الباب . وشالها . وحس أن رينو ارتجفت . ونزلها فى اوضة النوم . -------------يتبع
--------------------بقلمى Mariem Nasar


موعد الحلقة الجديد الساعة ( 4 م ) يوميا ان شاء الله .

الى هنا تنتهى احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة العاشرة ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة الحادية عشر  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية جريمة عشق 3 ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-