رواية ملك لى الحلقة الخامسة عشر ( مطلوب عريس صعيدى ج2 ) روايات ايمان وائل

 نقدم اليوم احداث رواية ملك لى الحلقة الخامسة عشر من روايات ايمان وائل  . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك  . نرحب بكم فى موقع مجنونة  عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .


رواية ملك لى الحلقة 15 ( مطلوب عريس صعيدى ج2 ) بقلم ايمان وائل

 ملك لى الحلقة الخامسة عشر ( مطلوب عريس صعيدى ج2 ) 


تعد رواية ملك لى  واحدة من اجمل روايات رومانسية  والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات ايمان وائل  ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية ملك لى pdf كاملة  من خلال موقعنا .

يمكنكم قراءة احداث رواية ملك لى كاملة بقلم ايمان وائل من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....

روايه ملك لى الفصل الخامس عشر

الحلقه الخامسه عشر
#ملك لي

وعند مالك
مالك :ماما هتيجي تقعد هنا بدل ما تروحي اسكندريه
شيري في خاطرها :هي ناقصه امك مش كفايه انته
شيري بابتسامه مزيفه :بجد دا احلي خبر
مالك : انتي فرحانه كده ليه مش كنتي عايزة ترجعي اسكندريه
شيري بتوتر:اصل اصل الجو هناك نضيف عن هنا وهادئ
مالك: اه هادئ بس مقدرش اسيبك تروحي وتبعدي عني
تبكي الاطفال
مالك :العيال بيعيطوا سكتيهم
شيري :طيب
تحمل شيري مازن وتحاول اسكتها لكنها لا يسكت ويوسف يبكي بشده
شيري بغضب :الله يحرقكم هي ناقصه ارفكم اتخمدوا كدكوا خمده هي فين زفت الدادا يا دادا
الدادا: نعم يا هانم
شيري:انتي جيا هنا لازمتك ايه مش تهتمي بالعيال سيبهم يعيطوا
الدادا باستغراب: حضرتك الي بتقوليلي دايما ان لما يعيطوا اسيبك انتي الي تسكتيهم
شيري بغضب: انا تعبانه النهارده مفيش عذر جيا تشتغلي ولا تنامي
الدادا : اسفه لحضرتك مش هتتكرر تاني
كان مؤمن يسمع شيري
مؤمن في خاطره :الغبيه دي مش تصرفات مايا مع الناس لازم اعرف باسم
يتصل مؤمن بباسم
باسم :خلاص انا هحل الموضوع بس اسمع الي هقوله

وفي قصر عائله الشرقاوي
ريم بفرح :بجد رواند طلعت
عمار:ايوة طلعت وممكن تجبيها هنا البيت لو عايزه لحد ما احوالها تستقر
ريم بفرح : متشكرة اوي
عمار : العفو
ريم سؤال: انتي طلعتها اذاي
عمار:دفاع عن الشرف كانت بدافع عن نفسها
ريم: بجد شكرا انته مش عارف عملت ايه وقفت جمبنا اذاي جميلك عمري ما هنساها
عمار:مفيش جمايل بينا
ريم بابتسامه : ربنا يسعدك ويرزقك بنت الحلال الي تفرح قلبك وتبقا دايما مبسوط
عمار بابتسامه خبيثه : غبيه اوي
ريم :ليه
يدخل ياسين
ياسين :عمار انته جاهز للعمليه
ريم بخضه :عمليه ايه
يحكي ياسين لها كل شئ
ريم :مش عارفه افرح ولا ازعل من جه لاقيتوها ومن جه تعبانه وبعدين عمار ٠٠
عمار :جاهز يا بابا
ريم بقلق : هي العمليه دي خطيره
عمار بخبث:احتمال ما شفكيش تاني
ريم بقلق وخضه : لا مش هتعملها
عمار :ليه
ريم بتوتر:عشان انته وعدني انك هتفضل معايا دايما
ياسين :اسيبكم تتكلموا برحتكم
يغلق عمار الباب
ريم : متعملش العمليه
عمار بسخريه :طب ما انتي فاكرة الوعد اهو عمله غبيه ليه بقا
ريم :_هو اصل
عمار بحده :اصل ايه فاكره كل حاجه بتستعبطي ليه وحبيت واحد غيري ليه
ريم :عشان تتغير يا عمار انته دايما عصبي من واحنا صغيرين وانته كده كلامك امر لازم ينفذ بس لما خلتني اوعدك
فلاش
ريم :بتعيط ليه عشان مامتك ماتت
عمار:ايوة سبتني وراحت معنديش حد
ريم ببرائه :لا انا معاك مش هسيبك ولم نكبر هنفضل سوا دايما
عمار :بجد
ريم بابتسامه :ايوة
عمار :يعني اما تكبري هتبقي عروستي
ريم : عروسه عمار هتبقا انا موافقه
عمار :وعد
ريم :وعد
عمار :طب البسي دي دي اخر ذكرا ليا من ماما كانت بتقول اديها لمراتك وانتي عروستي
ريم ببرائه :حاضر يا عريسي
باااك
ريم بصلابه :وكبرنا وبقيت عصبي اوي ومسيطر عليا مقدرش اخالف كلامك ومفكرني انسان الي كل اما اعمل حاجه مش عجبك لاقيت سيف مش قاسي ذيك حولت انساك اني احب سيف جبرت نفسي لازم احب حد غيرك عشان اربيك بس لاسف اعجبت بسيف بس واتعلقت بيه كصديق وكنت بغيظك بيه عشان تعقل وتبطل عصبيه بس سيف محبنيش وقلبي وجعاني مرتين مرة بسببك ومرة بسبب سيف بعترفلك اهو حبيتك اوي ولسه في قلبي بس انته الي مبتعرفش تعبر مستنيني انا الي انطق جيت قولتلك ان بحب سيف عشان اشوف رد فعلك وكنت بارد اوي قولت لدكتورتقول في المستشفي كده وكان رد فعلك ايه همجي كنت هتضرب الدكتور وكنت سافل اوي لما فكرت اني نايمه وبستني
يمسكها عمار من ذراعها بقوه
عمار بحده : مدام عارفه اني همجي وسافل وبعمل الي في دماغي عملت كده ليه ويا بجحتك يا ختي جيتي تكلميني عن سيف كنتي معجبه بسيف وبتحبيني وعايزة تخلفي بوعدك بس الحب غير الاعجاب الحب الي بيفضل في القلب اما الاعجاب بيروح مع الوقت وبيفضل بس الحب حته انك وافقتي تلعبي معايا لعبه الحب دا عشان ايه تستفزي سيف ومنار ولا عشان عايزني انتي قراري الحب والاعجاب مبيجتمعوش سوا فاكري عايزة مين فين الحب ولا الاعجاب .
ريم :الحب
عمار : متأكده من اختيارك وبتحبي مين
حطي ايدك علي قلبك واعرفي ولما تعرفي انا موجود بس في حاجه لو اخترتي سيف انا هساعدك عشان توصلي ليه وانا وانتي مش هيبقا بنا كلام تاني هبعدك عنك واسبلك البيت واوعدك مش هتشوفي وشي تاني فكري شوفي قلبك عايز مين حبك الحقيقي مين
يخرج عمار ويترك ريم تبكي
لتضع يدها علي قلبها

وعند مايا
يدخل باسم لها
مايا ببكاء:عايزة ولادي حرام عليك دول وحشوني اوي
باسم بخبث:عايزة تتطلعي وتروحي ليوسف ومازن
مايا بلهفه :ايوة هتسبني اروح
باسم بخبث: اه روحي لعيالك معنديش مانع
مايا بفرح :شكرا ليك انا كنت عارفه ان قلبك مش قاسي وانته طيب
باسم بتمثيل الحزن :انا كنت خايف عليكي من الصدمه بس عشان كده عملت كده وقولت عن نفسي حاجات معملتهاش
مايا باستغراب:صدمه
باسم بكذب:ايوة صدمه الخيانه
مايا :خيانه مين
باسم : اسمعي وشوفي
يشغل باسم الاسطوانه
مايا بصدمه : مالك وشيري استحاله
مالك :حبيبتي انا عارف ان تبعتك معايا اوي واتجوزت مايا عشان اخلف منها رغم اني بحبك انتي اوي
شيري: انا زعلت منك اوي عشان لما شوفتها علي البحر فكرتها انا عشان شبه بعض
مالك :بهو ده الي جذبني ليه وطلعت مدمنه كمان انتي متعرفيش كنت مستحملها اذاي عشان خاطر البيبي لولا باسم خدها وارتحت منها ومن اقرفها دي كانت مجرد عب كبير
شيري :تسلملي حبيبي عملت كل ده عشان مخلفتش وكان نفسي ابقا ام وكده هنبقا مبسوطين وباسم يقتل مايا ونرتاح
تكسر مايا الشاشه وتبكي بحرقه
مايا :كدب كدب استحاله مالك يعمل كده دي اكيد خطه منك
باسم بتمثيل الحزن : الله يسامحك طب افتكري انا لما شوفتي الشبح مش كنت جاي من العربيه قبل اما الجثه تنحدف وساعه النافذة مش كنت طلعت وانتي بتشوفي الشبح بس مالك هو الي كان بيجي متأخر مكنش عايز يبان في الصورة كان عايز يفضل صورته كويسه اقدام الكل وميخليش حد يقول الي دخل مراته مستشفي المجانين هو عارف لنك قلبك ضعيف وكنت ممكن تموتي وقته بس انتي استحملتي انا كنت معاهم في الخطه عشان انقذك منهم
مايا ببكاء هستري:كدب كدب مالك بيحبني استحاله يعمل كده وهو وقف جمبي وعالجني من الادمان وواقف ضد بابا
انس:عشان يكسب ثقتك وتجيبي البيبي
وعمل انه بيغير من عيالها
مايا بانهيار: مالك انا بكرهك يا ربي ليه كده الاول ماما وبعدين اهلي رموني والي احبه يطلع بيخوني وعايز يقتلني يا ربي انا عملت في دنيتي ايه يا ربي خدني عندك وريحني
باسم بتمثيل الحزن :بس يا حبيبتي انا جمبك اهو شفتي انا عملت عشان ايه طلعت نفسي وحش قدامك بس متحملتش انزل من عينك حته كمان الصور بتاع فارس هو الي بعته كل ده خطه بينا انا وهو وشيري. سامحيني عملت كده عشانك بس عشان احميكي
مايا ببكاء:وولادي هيحرموني منهم انا عايزة ولادي
باسم : لو قولت كده هيقتلني انتي عارف انه مفتري وهو متجوزك عشان الخلفه بس متزعليش هنتجوز ونخلف وهنسيكي مالك
مايا ببكاء : مش هعرف انسا في ام بتنسا ولادها
باسم : خدي ده اشربيه كله هينسيكي كل حاجه
مايا :بجد وبيخفف الوجع والحزن
باسم :كل حاجه هتصحي مش فاكرة حاجه بس اشربي يلا انا جمبك اهو اعتبريني خاتم في صباعك
تشرب مايا الدواء وتنام ويخرج باسم الي الحديقه
مؤمن :كل حاجه تمت بس انته شيطان
باسم بخبث: اعمل اي يعني لازم كده كان لازم احطمها نفسي عشان تستجاب لدواء وحطمتها خليت رحيم يلبس قناع مالك وهو ومالك نفس الجسد وخليت يقول الكلام ده لشيري ومايا هبله واي واحده لما تلاقي جوزها في الوضع ده كده هتصدق غير معلومات من اول لقاء بنهم وخلصت الحكايه
مؤمن : ابليس بيقولك يا معلم
باسم :والعلاج اثر علي ذكراته وكانت مشوشه لاني بحطلها العلاج ده من اول يوم روحت فيه عندهم يعني حاليا هي رأسها فاضي بالجرعه الي اخدتها وهتصدق الي هدخله في دماغها
مؤمن :وايه الي هدخله في دماغ
باسم :شوف الورق دي
مؤمن :ورقه جواز ميري الدميري وباسم خيري
باسم :دا الاسم الجديد ليها وورقه الجواز دي هي الي الاساس غير جواز سفر باسم ميري كل حاجه مجهزه من زمان بس فاضل حاجه واحده
مؤمن :ايه هي
باسم : عيل يربطنا ببعض لازم اخليها حامل بس انته عرفت كتير ولازم اقتلك
مؤمن بخوف:بتقول ايه انا خدامك
باسم بشر:انا مش بثق في حد
يقتل باسم مؤمن
باسم :كنت ممكن تغدر بيا بس الاحتياط واجب
باسم :يا سعد
سعد:نعم يا بيه
باسم :خلي الكلاب تتعشا بيه
سعد :اوامرك يا باشا

وعند انس وجودي
جودي بصدمه :متأكد
انس:ايوة الي بعتت الشاب ده منار انا عرفت كل حاجه
جودي بصدمه :منار وليه
انس: معرفش بس لازم اعرف

وعند مالك يعود للمنزل وقبل ان يدخل تقف سيارة وترمي جثه مؤمن بعد ان اكلتها الكلاب
مالك :مؤمن ليدخل مالك بسرعه ولا يجد شيري ويجد البيت مقلوب رأس علي عقب والدادا تختبأ في غرفه مع الاطفال
مالك بقلق:ايه الي حصل
الدادا ببكاء:ناس هجموا علي البيت وخطفوا الست هانم بس انا لاحقت الاطفال واستخبيت بس هم خدوا الهانم ومؤمن
مالك بصدمه :مستحيل
يرن هاتف مالك
&&&:مراتك هتلاقي جثتها عند البوابات

وعند باسم الذي كان يراقب كل شئ من الشاشه
باسم :شيري بس كانت خطه ليوم واحد دلوقتي مايا بالنسبه لمالك ميته ومؤمن كمان مات يعني كش ملك واكبر درس ليك انك هتعيش وانته مفكر انك السبب في موت حبيبتك بينما حبيبتك هتنام في حضني كل يوم كش ملك يا مالك باشا


الاكثر قراءة هذا الشهر :

موعد الحلقة الجديدة الساعة  10 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية مطلوب عريس صعيدى الحلقة الخامسة عشر ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية ملك لى الحلقة السادسة عشر ( مطلوب عريس صعيدى ج2 )  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية مطلوب عريس صعيدى ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-