رواية جريمة عشق 3 الحلقة الثانى والاربعون 42 ( عشق الفهد ) روايات مريم نصار

  نقدم اليوم احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة 42  من روايات مريم نصار . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية جريمة عشق 3 كاملة بقلم مريم نصار من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية جريمة عشق 3 pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية جريمة عشق 3 الحلقة 42 ( عشق الفهد ) بقلم مريم نصار



جريمة عشق 3 الفصل 42

٢٢ ج 1
رواية جريمة عشق ٣
(عشق الفهد)
بسم الله نبدأ

رينو . شافت محمد بيضحك ونور مبسوطه . وآدم بيضحك ..حست بطاقه ايجابيه ف وسط كل الموجودين .وكمان فرحت جدا لما آدم قالهم إن مراد وفهد بخير .
وشافت الجو بين الكل حلو جدا . وإن الكل مبسوط ودي فرصه كويسه جدا . هي كان نفسها فهد اول واحد يعرف . لكن عيلتها الل بتحبها كمان ليها حق انها تفرح . وقامت مره واحده . وقالت بابتسامه بابي . مامي . انا عايزه اقولكم ع خبر حلو قوي !!
الكل انتبه . وآدم ومريم بصو لبعض . وبصو ل رينو . ومريم من جواها حاسه ان رينو هتقول انها هتبقى ام . ومنتظره الخبر بفارغ الصبر.
آدم : خير ياروحي خبر ايه !؟
رينو : بتوتر . وبلعت ريقها . وبصت للكل . انا انا .... احم . انا حامل ..
الكل بصو لبعض بضحكه صافيه من الفرحه وقلب مريم كان بيضحك وعيطت من الفرحه .
وآدم : عيونه دمعت اخر العنقود حامل . وقام وراح ضمها لقلبه وغمض عينيه . حبيبتى . نوتيلت قلبى . وضحك . بنوتى الرقيقه حامل .!؟ وباس راسها . الف الف مبروك ياروحي . ومسد ع نقابها . الف مبروك يارينو.
رينو : حست بشعور غريب . وكأنها لسه عارفه انها حامل دلوقتي . وداقت طعم الفرحه بالخبر ده بجد . وكانت تتمنى أن فهد يكون موجود . ويضمها لحضنه اول واحد .. وقالت بحرج الله يبارك ف حضرتك يابابى ..
مريم : بسعاده . قامت وفتحت أيديها واخدت رينو ف حضنها . حبيبتى . نور عينى والله الفرحه دى كنا محتاجينها . الف الف مبروك يارينو . ومسكت وشها بايديها من فوق النقاب وباست جبينها .
رينو : بدموع . وضميرها بيأنبها انها اتأخرت ومقالتش لحد . الله يبارك فيكي يامامي . وباست ع ايديها ربنا ما يحرمنا منك ابدا انتى وبابي ..
نور : راحت بسرعه . مبرروك مبروك مبروووك . وحضنت اختها الصغيره بسعاده كبيره . حبيبتى الف مبروك يارينو انا مبسوطه اوى اوى ..
رينو. : الله يبارك فيكي يانور ميرسي ..
زين : اخدها ف حضنه . وباس جبينها . عارفه انا حاسس ان بنتى الل بتقول انا حامل . تخيلى بقى لما مراد يعرف أن نوتيلت قلبه حامل. ولا الفهد . بجد فرحتينا . الف مليون مبروك ياحبيبتى .
رينو : بدموع . الله يبارك فيك يا ابيه.
محمد : ابتسم . الف مبروك يارينو . والله بجد انهردا يوم مميز . واجمل خبر سمعناه انهردا .
فريحه : راحت عندها مرات اخويا توأمي . وحضنتها الف مبروك . دي مامي هتفرح جدا مش عايزه اقولك هي كانت بتدعي كتير قد ايه . انها تشوف ولاد فهد ورينو .
رينو : ابتسمت بزعل من نفسها .. الله يبارك فيكي يافريحه . انا إن شاء الله بكره بعد الجامعه . هروح مع رودي وافرحها بنفسي . وبصت ل آدم ده بعد اذنك طبعا يابابى .
آدم : بسعاده . ومالو ياروحي . وترجعى بكره مع طارق ورنا لأن طارق قالى أنه جاى بكره علشان يزور فريحه .
ريتال : وسعو بقى انتو كبستو ع نفسها كدا ليه . تعالى واخدتها ف حضنها الف مبروك يارينو الف الف مبروك . انا بجد مبسوطه اوى علشانك .
رينو : بسعاده . بجد ياجماعه انا الل بشكركم ع فرحتكم ليا بالشكل ده .
نور : همست بصوت واطي .. قوليلى انتى حامل ف الشهر الكام .
رينو : اتكسفت من سؤال نور . لكن ردت الدكتوره قالت انى حامل ف شهرين واسبوع.
وبصت ل مريم وقربت منها وقالت بهمس. مامي انا اسفه انا تعبت فجاءه . وحسيت انى مش طبيعيه وكشفت عند دكتور نسرين من يومين . وقالت انى حامل وحسبت الايام وقالت انى حامل ف شهرين واسبوع .. ورينو طبعا محبتش تكسر فرحتهم وتقولهم انها عارفه من شهر وخبت عليهم .
والكل فرح ل رينو وقعدو مبسوطين .
تيم : قعد ع كرسي لوحده . ومكشر جدااا . ورينو بتدور عليه شافته قاعد بعيد عنها . وندهت عليه تعالى ياتيمو جمبى هنا .
تيمو : هز راسه بلاء . وباصص ف الارض وزعلان .
الكل بص ع تيم . واستغربوه . ماعدا مريم ونور الل ابتسمو ..
رينو : قامت ومسكته من ايدو واخدته مكانها وقعدت . وهو واقف قدامها . مالك ياتيمو ياحبيبى مكشر اوى كدا ليه .
تيم : بصلها . وساكت .
رينو : باسته من خدو . قولى بقى زعلان ليه . ولا عايزنى ازعل منك ..!!
تيم : رينو . انتى حامل . وسمعت ريتال بتقول رينو هتجيب نونو صغير . وبصلها بزعل انتى هتجيبى نونو . وتنسي تيمو يارينو .
الكل . ابتسم واتأثر من كلام تيم .
رينو : ابتسمت بدموع . واخدته ف حضنها . ابدا أبدا . تيمو حبيبى انا وبس . وانت ابنى وبحبك وبموت فيك . والنونو الل هيجي ده هيكون اخ لتيمو . او اخت لتيمو . لكن تيمو هاحبه اكتر واحد ف الدنيا دى .
تيم : ضحك . وفتح ايديه . انتى هتحبى تيمو قد البحر والسما .
رينو : انا بحب تيمو قد البحر والسما وقااااااد الدنيا دي كلها . وتيمو هيحب النونو مش كدا .
تيم : النونو ده هيبقى بتاع تيمو وبس ...

----------------------بقلمى Mariem Nasar

ف ايطاليا بعد منتصف الليل

جيسيكا .نايمه ع السرير . وكانت لابسه طقم لاتعليق عليه حرفياً واللاب توب جنبها بتراقب سفيان الل نايم ومش لابس تيشرت .
..وبتفكر كتير ف سفيان وردود أفعاله وأن هو الل متحكم فيها . مش هي . وده طبعا كسر غرورها . وقامت ومتغاظه من سفيان . وقفلت الكاميرات . ودخلت عليه الاوضه بالطقم الل لابساه. وكان نايم. وقربت منه وبدءت تقرب من فهد وتبوسه وتخدره بطريقتها . وقالت الآن انا الذي ساتحكم بك سفيان .. وفهد فاق وحاول يبعد لكن جيسيكا سيطرت عليه كلياا بقربها منه بالطريقه دي. وفهد استسلم ليها تماماااا . وجيسيكا ابتسمت بنصر .وبتقرب اكتر من سفيان . الل تجاوب معاها وبقى تحت سيطرتها. ومره واحده . جيسيكا فتحت عينيها . وبصت حواليها . واكتشفت أنها بتحلم . وغمضت عينيها ونفخت بديق . واتعدلت . وجابت علبة السجاير . وطلعت سيجار وبتشرب . وبتنفخ الدخان بغيظ . تبآ لك ايها الحقير سفيان . لقد جعلت تفكيرى يخرج عن السيطره . ما هذا الحلم الغبي جيسيكا . ومع من !؟ مع هذا الأبله الذي يظن انك خادمة هذا القصر . انا سالقنك درسا قاسيا سفيان الغبى . ولكن كيف !؟ كيف !؟ نعم انا سافعل اي شئ حتى اضايقه . وفتحت اللاب توب وبتراقب فهد .لكن الاوضه كانت ضلمه . ومشافتش حاجه. وهزت راسها يمين وشمال . جيسيكا . لا تهتمي بشأن هذا الغبى الآن . انتى امامك مهمه كبيره جدا .و قريبا ستحصلين ع التاج الملكي . وقامت وخرجت من الاوضه . ونازله شافت سفيان . داخل ع المطبخ . ونزلت بشويش علشان تشوفه هيعمل ايه .

فهد : كان ف الاوضه وبيحاول ينام لكن مش عارف . وطفا كل الاضاءه علشان يقعد براحته.
ونام ع الكنبه وحط ايده تحت راسه . وبيفكر ف رينو . وازاى قدر يسافر وهي زعلانه منه . مهما كانت المشكله لازم كنت اخدها ف حضني واودعها . افرض مرجعتش تانى . أفرض حصل اى حاجه ..ونفخ بديق . اااه يارينو لو تعرفى انتى ملخبطانى قد ايه . ومخليه عقلي مشتت منى . اااه لو اعرف بس انتى فين . فكرة انى مش عارف مراتى فين دي هتشل عقلى وتفكيرى . انى اعرف انك سافرتى ولا لأ دي بقت أمنية حياتى . انتى متعبه جدا يالارين . وعنيده . اوووف واتعدل وقعد . طيب يافهد لو عرفت إن لارين سافرت ومسمعتش كلامك هتعمل ايه !؟ وغمض عينيه بغضب والله ماهتعدي بالساهل . لكن لأ لأ . اكيد آدم منعها من تفكيرها الغبى ده . يووووه دماغي هتنفجر . وقام وخرج من الاوضه ونزل ع المطبخ . يعمل قهوه ..

جيسيكا : نزلت ووقفت بعيد تراقب فهد . لكن شافته بيعمل قهوه . ودخلت عليه . ماذا تفعل سفيان .!؟
فهد : واقف مديلها ضهره . ولما سمع صوتها غمض عينيه بغيظ . الله يخربيتك ياشيخه . ولف ليها ولسه هيتكلم . لكن اتصدم من الل هي لابساه . وبص بسرعه ع القهوه . احم لم استطع النوم واعانى من الصداع المزمن . فاعددت بعض القهوه . ومن ثم ساخلد إلى النوم .
جيسيكا : رفعت حاجبها . وربعت ايديها . أرى أنك تتجول ف قصري كأنه منزلك سفيان .
فهد : من جواه مش طايق نفسه . ونفخ بديق حقيقي ومسك القهوه . وسايبها وخارج ..
جيسيكا : مسكت دراعه . وصكت ع أسنانها بغيظ. لآخر مره سفيان . تتجاهل جيسيكا . وإلا اعدك انك ستندم كثيراً .
فهد : لف ليها . وابتسم بتكليف . ماذا تريدين جيسيكا . !؟ ومسك القهوه .. اتريدين ان اسكب هذه القهوه واعود الى الغرفه . وانتظر موعد طعامي ف الصباح . جيسيكا انا لست معتاد ع اسلوب الأمر فهمتى . انا أرى أنك مستاءه من افعالى. لا مشكله . دعينى اذهب من هنا . واعود الى غرفتى ف إقليم ماركي . حيث الهدوء والبحار اعيش بمفردي كمان كنت . اعد قهوتى ف اي وقت اخرج بدراجتى الناريه في اى وقت .
جيسيكا : قربت منه . انت ثرثار سفيان . وارى انك تقول جيسيكا دون تكليف . انا سيدتك . وعندما تتحدث معي لاتنطق اسمي هكذا فلتقول سيدتى حسنا !؟
فهد : قرب من وشها حسنا فهمت جيسيكا . ولكن لا تنتظرى منى أن أقول لكي سيدتى هذه ع الإطلاق فهمتى جيسيكا !؟
جيسيكا : قبضت على ايديها بغضب . انت تتجاوز معي سفيان . وإن لم تفعل ما آمرك به لقتلتك ف الحال . انا سيدتك فهمت !؟
فهد : ببرود علي رسلك جيسي . اقول لك سيدتى وانتى ابنة ال26 من عمرك . كيف يعقل هذا . وإن كان هذا سيرضي غرورك وتتمنى أن سفيان يقول لكي سيدتى حسنا لا مشكله لدي . ولكن ساقولها لكي عندما اكون حارسك الشخصي حسنا . اهذا جيد لكي . اهدئي قليلا . وساب القهوه ع المطبخ . اتريدين منى شيئا اخر . اريد ان انام !!
جيسيكا : بغيظ من رودود سفيان ... سابته وخارجه . سيتم توظيفك بعد غد سفيان . استعد .
فهد : هز راسه . وابتسم من جواه لانه كدا هيبدء الشغل الجد . لكن كان مدايق من لبسها . وساب القهوه . وطلع دخل الاوضه . وبيلف اتصدم صدمة كبيره جداااااا .. جيسيكا !!!! ؟
جيسيكا : طلعت متغاظه واقسمت انها تنتقم منه . المهم أنه يطيع أوامرها . ودخلت اوضة سفيان . ومستنياه ف السرير .. واتكلمت بثقه نعم سفيان جيسيكا ..!
فهد : فهم الل هي ناويه تعمله . وغمض عينيه بغضب . وحاول يسيطر ع أفكاره ومش وقت يعاندها . وحط ايدو ف جيبه .احم ماذا تفعلين هنا !؟
جيسيكا : قامت ووقفت قدامه . اريدك سفيان . ولكن اريد أن تعرف انى لا اريدك كما تظن انى افكر بك أو اهتم لأمرك . لا سفيان انا اريدك لانى اريد هذا فهمت !؟
فهد : اممم انتى تريدى أن ترضي غرورك . وطلع ايدو من جيبه ومسح وشه بايديه . وبصلها وسكت شويه ...
جيسيكا : ستفعل ما آمرك به سفيان . انا سيدتك . وبتقرب منه ..!
سفيان : وهيدا . جيسيكا !؟
جيسيكا : هيدا !!؟ انها من الماضي وماتت . وهذا لا يعنى لي شئ . انت ستفعل معي ما اريد والآن فهمت !!؟
فهد : هز راسه . وحط ايديه ف وسطه . اممم حسنا . وانا اريدك أيضا . وشالها ورايح بيها ع السرير من غير مايتكلم ..
جيسيكا : من جواها بتضحك بنصر لانها أمرت سفيان وهو سمع كلامها .
فهد : نزلها ع السرير . واتعدل . وقلع التيشيرت . وبيقرب منها ..
جيسيكا : بتقرب من سفيان. لكن فتحت عينيها مره واحده . وزقت سفيان . وقفلت مناخيرها بايدها . ما هذه الرائحة الكريهة . وزقت سفيان وقامت ..
فهد : اتعدل ومسك ايديها . ماذا بك . هيا تعالى انا اريدك جيسي .
جيسيكا : شدت أيدها . انت مقرف ومقزز . رائحتك كريهه جدا . انت حقير سفيان . وسابته بسرعه وقافله مناخيرها بايدها وخرجت وقفلت الباب وراها .
فهد : قعد ع السرير . وكاتم الضحكه علشان الكاميرات . وبيمثل أنه بيشم التيشيرت ومثل الحيره . وقام ودخل الحمام . وضحك من قلبه ع شكل جيسيكا . هههههههههههه . الله يخربيت فقرك يامراد هههههههه . ووقف قدام المرايا يغسل سنانه بالمعجون . ورجع بتفكيرو لما كان مع مراد ف الفندق امبارح !!

فلاش باك ..

مراد : حكى كل حاجه لفهد . والباب خبط وكان الغدا جه .
اكرم : قام يفتح وياخد الغدا ..
.مراد : اسمعنى يافهد بما أن انت قولت ع الاماكن الل جيسيكا بتبقى موجوده فيهم ف القصر . انا هسلمك ميكرفونات صغيره جدا جدا . ودي بقى بشطارتك انت عايزك تزرعها ف الاماكن الخاصه الل هي بتقعد فيها مع الل اسمه بيشوي ده . واكيد أسرارها كلها عندو . وكمان تزرع ميكرفون ف كرسي كيڤين . لانه اكيد عندو معلومات أو أى خطط . وده هيفيدنا جدا وهيسهل علينا كتير .
فهد : تمام . سهله جدا . وفعلا هتسهل علينا كتير .
مراد : تمام امسك العلبه دي فيها الميكروفونات مع الماده اللاصقه ..
فهد : اخد العلبه وحطها ف جيبه ..
مراد : بص لفهد . وطلع من جيبه علبه صغيره . امسك يافهد العلبه دى خليها معاك ع طول ف كل وقت .
فهد : اخد العلبه .. دي علبة ايه دي !؟ وبيفتحها . اووف وقفلها بسرعه .ايه يعم الريحه دي . دي علبة توم دي ولا ايه اووف وبيكح !؟
مراد : دي علبه فيها ( ١٥ قرص )دى خلطة اعشاب . عباره عن توم وبصل وتوابل ريحتها نفاذه وقويه جدااا واكتر حاجه فيها التوم والبصل. وملهاش اى ضرر نهائي ..
فهد : امم طيب ليه !؟
مراد : اولا جيسيكا دي مش ساهله . وانك بتعاملها المعامله دي هي حباها جدا . بس غرورها مانعها تعترف بده . وهتفضل تفكر كتير .. وعلشان تكشفك هتحطك ف اختبارات صعبه لسفيان المسلم . واكيد هتفكر انها تقرب منك . وانت من وجهة نظرها كنت عايش مع هيدا ف شقه لوحدكو يعنى الحجات دي عادي بالنسبالك . وعايزه تتأكد من انك هتوافق ولا ترفض . وكمان دي مش اى حد . لأ دي جيسيكا كيڤين . يعنى بنت رئيس المنظمه اي حد يتمنى بس يبصلها . ولو انت رفضت كدا انت هتدخل دايرة الشك ع طول . انا بقى عايزك تخبى العلبه دي ف السوسته السحريه الل ف الشنطه . ولازم . لازززم يافهد تخلى قرص ف جيبك احتياطى ف اى وقت . ومن غير ماتشوفك ف الكاميرات . ولو حاولت انها تقرب منك . بطريقه خفيه منك. تحط القرص ده تحت اللسان من غير ما تشرب ميا . هو طعمه لازع جدا . ولازم تستحمله . ولما هي بقى تحاول تقرب منك مش هتقدر تستحمل الريحه دي . وإن شاء الله خير . تمام فهمتنى يافهد !!؟
فهد : هز راسه . فهمت تمام جدا انا كنت قلقان جدا . كل شويه اقول ربنا يستر ومتختبرنيش الإختبار ده ..
مراد : ربنا يستر إن شاء الله .

فهد : فاق من أفكاره . وبيغسل سنانه بالمعجون .. وضحك تانى ع شكل جيسيكا . وحمد ربنا ان كان ف قرص ف جيبه . ولما شافها حط ايدو ف جيبه واخد القرص . واخده وهو بيمسح وشه بايديه . وبصلها وسكت . لأنه كان بيحاول بكل قوته سيتحمل طعمه . ووافق ع طلبها علشان متشكش فيه. وبص ف المرايا . وقال فاضل انى ازرع الميكروفونات بكره . باي طريقه . وهستلم شغلى بعد بكره . والشغل الل بجد هيبدء ..

----------------------بقلمى Mariem Nasar

بعد كام يوم ..

آدم : نايم واميرته ف حضنه . والمنبه رن ف ميعاد الشغل .
آدم : فاق . ومريم صحيت . وبصت ل آدم الل بيبص عليها ومبتسم . صباح الخير ياحبيبى.
آدم : وهي ف حضنه ..صباح الحاجه الحلوه .
مريم : ههههه . انت الحاجه الحلوه ف حياتى..
آدم : ابتسم . وباس خدها . نمتى كويس !؟
مريم : امم الحمد لله . بقالى فتره مكنتش بنام كويس . يمكن من قلقلى ع رينو . لكن الحمد لله الدكتوره طمنتنا ان كل حاجه تمام . هي بس تهتم بالاكل .
آدم : طيب واميرتى الحلوه بقى مش ناويه تهتم بالاكل .
مريم : حبيبي . والله انا باكل كويس . اومال انا عايشه ازاى يعنى . بفطر معاك قبل ما تنزل ع شغلك . وبتغدي معاك . هو بس العشا الل باكل فيه حاجه خفيفه كدا علشان لما بتعشي مبعرفش انام كويس .
آدم : باس أيدها . اعملى حسابك انى بعد ما مراد يرجع إن شاء الله . هاخدك ونسافر ونعمل تشيك اب انا وانتى. .
مريم : لسه هترفض .
آدم : هاااا !!! . كلامي لازم يتسمع تمام . ومفيش نقاش ف الموضوع ده . انا اكتر من مره اقولك تعالى نكشف عليكى حتى نطمن وانتى بترفضي . لكن خلاص انا اخدت قراري تمام ..
مريم : رجعت راسها ع كتفه وبصتله بحب. حاضر يا آدم وانا لازم اسمع كلامك ياحبيبى .
آدم : عارفه انا بفكر . اننا نسافر ونقعد انا وانتى شهر كامل . نستجم كدا لوحدنا عايز اشبع منك يامريم . الشركه والشغل والمسؤليه اخدوني منك . ومش عارف اقضي معاكي وقت لوحدنا .
مريم : قلبها دق بسعاده . وغمضت عينيها . انا كمان نفسي اقضي معاك وقت كبير جدا . انت مشاغلك كتير ربنا يكون في عونك . وإن شاء الله لما مراد وفهد يرجعو بالسلامه . تاخدنى ونسافر ع اى مكان . المهم تكون معايه ..
آدم : باس راسها . حبيبتى عينيه ليكي . اممم انا عايز اقولك انى انهارده هتأخر شويه .
مريم : بزعل . هترجع امتى يعنى بالسلامه ..؟
آدم : بصي علشان مكدبش عليكى انا معرفش . انا هخلص الشغل . وهروح مشوار مهم مع طارق . بعد المغرب . ويعالم المشوار ده هيخلص ع امتى !! ولو ده هيضايقك بلاش اخلص شغلى واجي ل عشق ال آدم جري .
مريم : ابتسمت . لا ياحبيبى . شوف مصلحتك وشغلك . وتروح وترجعلى بألف سلامه ..
آدم : الله عليكي . يا قلب آدم . اهو انا بقى عايزك تدعيلى كدا ع طول .
مريم : اتعدلت وباست ع ايدو بحب . انا بدعيلك ف كل وقت . ولو لساني انشغل بحاجه تانيه قلبى بيكمل ويدعيلك . ربنا يحرسك ويحفظك ويكفيك شر اعدائك . ويخليك ليا ولا ولادك .وضحكت ويارب اشوفك وانت بتسلم احفادك لعرسانهم .
آدم : هههههههه . ياالله منك كل ده . هعيش كل ده ..
مريم : ربنا يديك طولة العمر . والله العيله دي كلها ماتسوي من غير آدمي حبيبى ونور عينى وأماني وسندى ..
آدم : تعالي هنا . وحضنها بسعاده . اااه هعشقك ايه اكتر من كده . عارفه والله يامريم كتير بحسد نفسي عليكى . انتى كتير عليا اوى . انتى كتير ع آدم .
مريم : غمضت عينيها ف حضن امانها . واتنهدت بحب . انت تاج راسي يا آدم حب عمري ورفيق دربي .
آدم : عيونه لمعت بدموع . من فرط السعاده . واتنهد وباس راسها . وانتى الماسة آدم ..
----------يتبع 

موعد الحلقة الجديد الساعة ( 4 م ) يوميا ان شاء الله .

الى هنا تنتهى احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة 42 ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة 43  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية جريمة عشق 3 ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-