رواية جريمة عشق 3 الحلقة الخامسة والستون 65 ( عشق الفهد ) روايات مريم نصار

  نقدم اليوم احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة 65  من روايات مريم نصار . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية جريمة عشق 3 كاملة بقلم مريم نصار من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية جريمة عشق 3 pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية جريمة عشق 3 الحلقة 65 ( عشق الفهد ) بقلم مريم نصار



جريمة عشق 3 الفصل 65

٣٤ والآخيره ج 2
رواية جريمة عشق٣
(عشق الفهد)
بسم الله نبدأ

ونقول بعد مرور سنتين ..

رعد : اتقدم ل هيلينا وطلب من آدم وطارق. انهم يكونوا موجودين معاه هو ووالد رعد . ورحبو جدا . وآدم طلب هيلينا ل رعد ووالدها رحب جدا وقرو الفاتحه . وهيلينا طلبت انها تتجوز بعد اسبوع . ورعد اندهش . وآدم ضحك . وقال شقة رعد عندى . ورعد قال أنا شقتى موجوده لكن ع التشطيب . وآدم رفض وقال دي هديه مني ليك . وتم كتب الكتاب . واتعمل فرح فخم جدا ف القاعه والعيله كلها كانت موجوده . وفهد. كان فخور ب رينو لان ربنا قدرها وقدرت تنقذ هيلينا من الضياع . ورينو افتكرت يوم ما كانت قاعده مع فريحه ولفت ليها اللاب توب . وفريحه ماكنتش مصدقه البنت المحجبه الل ف الصوره تبقى هيلينا .. وهيلينا كانت حرفيا زي البدر بالفستان والحجاب والتاج . وغنت بالايطالى . وأغلب الحضور مش فاهمين . ورعد غنى ليها رومانسي . وبعد : سنه من جوازهم ربنا رزقهم ب سفيان الصغير . وعايشين ف سعاده . وهيلينا حست بطعم الحياه . وشافت أن حياتها ف إسلامها والتزامها ...

مصطفى عزيز وعيلته عايشين ف هدوء وسعاده . وكريم ومصطفى الصغير زادو من البيت بهجه وحب
والكل بيجهز علشان رايحين يحضرو حفلة تخرج رينو .

جاسر الصاوى . وعيلته . مبسوطين جدا .بوجود آسر وكمان فرحت جاسر وملك ومالك اضاعفت لأن ساره حامل ف بنوته . والكل بيجهز علشان حفلة التخرج ..

زياد جمال وعيلته عايشين ف هدوء وحب . وهدى فرحتها فرحتين . باحفادها من زياد . ياسين و حياه .. الل وجودهم زاد من سعادة زياد وماليكه وعشقهم لبعض بيزيد يوم عن يوم ..والكل بيجهز علشان حفلة التخرج

طارق السيوفي وعيلته الجميله الل بتكبر .كان من أسعد الناس .. وفارس فرح جدا بحمل رودي وولادتها المجنونه. وجابت چواد بالسلامه وفارس عشقه بيزيد يوم عن يوم ل رودي المجنونه . وطارق ورودي وچود وچواد مجننين رنا . الله يكون فى عونها . لكن قلب رنا سعيد جدا بأحفادها . چود وآركان وآرين وچواد . والكل بيجهز علشان حفلة التخرج..

زين . نجح ف شغله وتمت الندوه ع خير . واختار اكتر من شاب عندهم مشاريع صغيره لكن نجاحها مليون ٪ . وآدم وطارق وجاسر وأشرف وزياد وريتال ومالك وساره وبيتر. كل واحد اختار اكتر من مشروع يموله .. والندوه دي سابت اثر ف قلب كل شاب عندو طموح . وزادت من طموحه . وآدم كان اكتر واحد مبسوط وفخور ب إبنه زين . الل مالى مركزه .
وزين وريتال . حبهم فريد نوعه . ريتال عايزه تخلف تانى لكن زين قالها الحمد لله ع اريان وليليان . وريتال زعلانه . وزين قالها طيب سيبيها ع الله . ويمكن قدام ربنا يرزقنا . وريتال فرحت جدا . وعشقها ل زينها كل يوم بيكبر وزين هيتجنن من حبه لريتال . وبيجهزو علشان حفلة التخرج ...

مراد وفريحه ..من بعد آخر موقف عاشو اجمل سنتين . ومراد اخيرا عرف دلع آدم .وانه اتفق مع فريحه تنادي ع آدم ابنها من خلف آدم وهو قاعد لوحدو وهنشوف رد فعله . وفريحه كانت خايفه لكن مضطره . وآدم كان قاعد ف الليفنج لوحدو وبيقرا ف الجورنال ومراد غمز لفريحه وفريحه وندهت ع ابنها بتوتر .وبصوت مهموس قالت . دومي . وآدم لف وقال نعم ياروحي . واتصدم من أنها فريحه ..ومراد ضحك بصوته كله . وقال الحج دومي . وآدم لسعه ع قفاه وقاله اه دومي ياميمو ..ومراد وقت الهزار بينه وبين آدم يقوله حج دومي .. ومريم تهلك ضحك عليهم.

ومراد رجع لشغله ومهمات خفيفه . وف قلب المهمه كان يسيب فهد بليل .. ويروح الفيلا وينط من البلكون علشان يفاجئها ويقرب منها ويقضي معاها وقت جميل .ويمشي ع شغله قبل ما النهار يطلع . ونفس الحوار مع فهد .. وفريحه كانت مبسوطه جدا بعيلتها الصغيره . ومن جواها بتفكر انها تخلف تانى .ومراد لما عرف بنجاح رينو قرر بعد الحلفه وعزم كل العيله ف اكبر مطعم في مصر كلها ع الغدا ع حسابه والعيله كلها وافقت .. والكل بيجهز علشان حفلة التخرج ..

محمد ونور . عايشين حياه هاديه وجميله . لكن تيم عايز كل فتره يشوف رينو وآرين . وكلامه بيمشي ف الآخر . تمارا كبرت وف كيجي وغيرتها ع محمد ملحوظه جدا . ومفيش بنت من بنات العيله تتجرأ تقعد ع حجر محمد ف وجود تمارا عزيز . وده معزز موقف محمد من ناحية نور الل غيرانه من تمارا . لكن قلبها مبسوط قوي بالعيله الجميله دي وعشقها لمحمد خيال . وعشق محمد ليها عدى المدى . والكل بيجهز علشان حفلة التخرج . وخصوصاً تيم عزيز ...

آدم واميرته . ع نفس المنوال . حب احترام غرام تقدير عشق ... عشق ال آدم . وجودهم مميز ف اى مكان واي زمان . واخيرا استريحو انهردا . لأن اخر العنقود . نجحت وبتقدير امتياز مع مرتبة الشرف الأولى ع دفعتها . ومريم بتلبس . وآدم كالعاده باللمسات الاخيره قام ولبس ليها عقد نور بتاع والدته لكن جدد فيه وكتب عليه (عشق ال آدم) وقال فيها شعر غزل وساعدها ف الحجاب والنقاب. ومريم دابت ف عشق ال آدم . وساعدته ف لبس البدله .والساعه ورشتله البرفان .ومريم ميرو كبرت وحبها ل آدم بيزيد . وخبطت عليهم ودخلت وجريت ف حضن آدم . ومبتقلوش غير آدم وبس .

فهد ورينو . عاشو سنتين وكانو مرهقين نوعا ما . بسبب التوأم والدراسه وشغل فهد . لكن مريم ورنا ساعدوهم كتير ف تربية آركان وآرين . رينو رجعت دراستها وفرحت لما عرفت أن غاده هتتجوز اخر السنه من معتز. وفهد رجع شغله مهمات خفيفه . وكان يتصل عليها . ويشتاقلها ورينو بتكون واحشاه ووقت ما مراد يكون موجود . بليل فهد يروح لرينو . ويدخل الشقه ويروح ع اوضة الاطفال . ويكون مشتاق ل آركان وآرين . ويبوسهم بحنان كبير . ويتأمل فيهم . وبعدها يدخل لمعشوقته الصغيره . الل مشتاق ليها . ورينو تفرح جدا بوجوده . وتحكيله يومها بالكامل . وفهد يقطع كلامها بالبوسه المعهوده . ويقضي معاها وقت مميز . ويرجع ع شغله . وحاليا فهد لسه راجع من مأموريه من يومين . وف اجازه . وكان فخور جدا . بشهادة معشوقته الصغيره . وقرر أنه يعملها مفاجآه .. ويسافرو المالديف . لكن بعد عزومة مراد . انهارده لكل العيله . وهيسافرو اسبوع الاسكندريه كل العيله . ودلوقتي رينو بتلبس ولبست روب التخرج. وفهد قدم ليها هديه جميله . ولبس . واخدو آركان وآرين ونزلو ع الجامعه علشان حفلة التخرج .

الكل وصل الجامعه . ودخلو القاعه . وقاعدين .
آدم قاعد وجمبه اميرته . وفهد قاعد جمب آدم وشايل آركان وآرين . وعيونه ع رينو الل واقفه جمب المنصه ومتوتره . وعينيها جت ف عيون فهد . وطمنها . وهمس بحركه من شفايفه . وبيقولها انا جمبك وبحبك . رينو اطمنت شويه . وفاقت ع صوت وهما بيقولو اسمها . وبلعت ريقها بتوتر . وطلعت ع المنصه .
والكل بيسقف بحفاوه. وزين وقف صفر . ومراد بيصفر . والعيله كلها فرحانه جدا .
آدم ومريم بيسقفو ومريم ونور دموعهم نازله من الفرحه .. وتيم بيسقف وفرحان

فهد بيسقف بسعاده وفخر وقلبه مبسوط جدا لنجاح مراته. وشاف آركان وآرين بيقلدوهم وبيسقفو وضحك من قلبه عليهم ..
رينو : استلمت الشهاده وجسمها كله فيه رجفه. وسلمت ع الدكتوره . وبصت لعيلتها بفرحه كبيره ورفعت أيدها بالشهاده . وعيطت من الفرحه ونزلت ع السلم بسرعه وجريت ف وسط القاعه وراحت اترمت ف حضن آدم ومريم . والكل أتأثر ودموعهم زادت .ومراد راح وضمها لقلبه . وزين . اخدها ف حضنه ونور كانت مبسوطه جدا لنجاح اختها. ورينو كل ده عينيها ع فهد .
فهد ساب آركان وآرين مع رنا . وراح وابتسم وفتح ايديه ورينو جريت عليه وبتضحك بدموع . وفهد شالها من على الارض ولف بيها كتير وسط فرحه كبيره . من كل الحضور .
وبعد الحفله . مراد قال للكل ع عنوان المطعم والكل اتحرك ووصلو المطعم .
ومراد كان مجهز كل حاجه .
مصطفى عزيز وشيرين ع تربيزه لوحدهم . وآدم ومريم ع تربيزه لوحده . وفهد ورينو . ومحمد ونور . وزياد وماليكه . ومالك وساره . وفارس ورودي . وجاسر وملك .وأشرف وهنا ..و يوسف ومريم وزين وريتال. كل واحد ع تربيزه لوحده هو ومراته وأولاده .
مراد : قال كل واحد يطلب الغدا الل هو عايزه
الكل شافها فرصه انه ينتقم من مراد ويطلب أكل غالى اوى . وطلبو الاكل وكان فخم جدا . والكل بياكل ومبسوط .
.فريحه همست ل مراد . الكل طلب اكل بإفترا بيحبوك اوى هههههه
مراد : ده انا الل بحبهم اوى . ههههههههه . كلى ياقلبى ولا يهمك جيب السبع ما يخلاش .

بعد الغدا . مراد قال للكل . الكل يطلب حلو ومشروب زى ما هو عايز . انا عايز الكل يروح ع آخرو .
آدم : بص ل مراد . وقال ل مريم . انا مش مستريح لابنك . هو شارب حاجه ؟
مريم : هههههههه . هو مش شارب لا.. بس ف حاجه غلط . وضحكو .

طارق : اطلبى يارنا انتقمى من ابن العدوي.
رنا : ضحكت . حاضر ياحبيبى اطلبلى انت . انت استاذ ف الانتقام . وضحكو .

فهد : هو اخوكي مراد سخن ؟
رينو : ههههههه . دا ابيه مراد قمر .
فهد : همس . يابت بغير اتلمي . وضحكو .

رودي : قالت ل فارس لا دي فرصتى بقى . حاجه ببلاش كدا . وانتقمت ف الطلبات . وفارس مزهول منها ..
الكل طلب .الل هو عايزه ف ناس طلبت حلو وناس طلبت قهوه . وناس طلبت مشروب عصير.
. مراد : طلب عصير . وبيشرب . وبيضحك وشوب العصير وقع ع فستان فريحه . والكل انتبه .
مراد : بدهشه . يانهار اسوس . انا . انا اسف ياحبيبتي . ثوانى وقام بسرعه واخد ميرو وآدم . امسكى يامريوم ثوانى كدا . وسأب الولاد معاهم .
فريحه : بزعل .. قامت وقفت ياخبر . الفستان اتبهدل خالص .
مراد : راح بسرعه عليها . انا اسف بجد يافريحه . تعالى . معايه روحي الحمام ونضفيه اي حاجه ع ما نرجع ع البيت . وبص للكل مافيش حاجه ياجماعه خير خير . واخد فريحه وراحو الحمام .وقالها انا هقف هنا نضفيه برحتك . وفريحه دخلت الحمام .

الكل : قاعد مبسوط وبيتكلمو ويهزرو . لكن بعد شويه . مراد وفريحه أتأخرو ..
جه الجارسون يشيل الاطباق والكاسات الفاضيه . وجاب فاتورة حساب الاكل والشرب وسابها ع كل تربيزه . إلا تربيزة مصطفى وشيرين . حطو الفاتوره بتاعتهم ع تربيزه طارق .. والكل مش فاهم حاجه ..

آدم : مسك الفاتوره . وكتم الضحكه غصب عنه ...لكن مقدرش هههههههههههه...والكل مش فاهم حاجه وكمان آدم بيضحك ليه ..؟

الجارسون . راح ع تربيزة طارق . الحساب لو سمحت !!
طارق : حساب !!؟ حساب ايه ؟
الجارسون : حساب الغدا والحلو والقهوه والعصير يافندم . وحساب حضرتو والمدام الل معاه . وشاور ع مصطفى وشيرين !!!
طارق : ضحك . لا يا ابنى ف لبس ف الموضوع . جوز بنتى عازمنا كلنا ع الغدا . واكيد انت تعرفه لانه متفق معاكم ع الحجز و كل حاجه . المقدم مراد العدوي يبقى جوز بنتى ..!
الجارسون : غنى عن التعريف يافندم . لكن المقدم مراد العدوي . مشي من بدري !!

الكل : بص لبعض مزهولين وهمسو لبعض ..
آدم : هلكان ضحك ع شكل العيله . والل مراد عمله فيهم . ومريم اتحرجت لكن غصب عنها ضحكت من قلبها ع مراد قلبها ..
فهد : مش بقولك . اخوكي سخن قولتى قمر . هههههههههههه اهو لبس العيله ف الحيط ..
رينو : ههههه ابيه مراد قمر جدا . بص ع شكل رودي هههههههه . ولا ابيه محمد . لالالا بص ع بابا طارق . ينهار . فهد لف وبص ع طارق . وضحك .

طارق : فتح عينيه ع الاخر بصدمه . واتغاظ جدا . ااااه يابن ال...
آدم : كشر عينيه . هااااا !!!؟ هههههههههههه.

مصطفى وشيرين . بيضحكو من قلبهم ع شكل طارق .
مصطفى : تعرفي رغم موقف مراد .. إلا أنه رفض انى انا الل ادفع الفاتوره هههه ودبس جوز بنتك الل هيتشل من الفرحه ..
شيرين : فرحة ايه ياحبيبى . ده طارق فقد النطق ههههههه ..

زياد : مزهول . وماليكه . ودفعو حساب اكلهم.

زين : بيطلع الفلوس . اه اخويا وعارفه . انا بردو قولت ف حاجه غلط .
ريتال : بتضحك من قلبها ههههههههه ..

يوسف : بص للجارسون بيأس اتفضل فيزا كارت تنفع .
مريم : ههههههههه فظيع يابن عمتو ههههه.

مالك : بيطلع الفلوس . اه وهي الحدايه هتحدف كتاكيت خد يبنى غرامه .
ساره : ماسكه بطنها ههههههههه والله ماقادره مراد علم ع العيله كلها هههههههههه .

محمد : هز راسه بيأس . وطلع الفلوس اتفضل . وبص ل نور لازم اعمل ل مراد تحليل DNa . انا متأكد أنه اتبدل ف المستشفى . لايمكن يكون اخوكي ابدا .
نور : هههههههه . محمد بص ع عمو طارق هههههههه .
محمد : ينهار اسوس ع رأي مراد . طارق اتحول هههههههههههه ..

فارس : بص ف الفاتوره .وتنح وبص ع رودي . افتريتى يارودي . انتقمتى من مراد ياحبيبتى . اهو مراد هيخلينى اسحب فلوس من البنك علشان كرشك ..
رودي : هههههههههه عليا النعمه . مراد ده خساره ف البلد دي . ههههههههه . كان ف زتونه هموت عليها . ههههههههه ..

والكل دفع ما عدا طارق.
الجارسون : احم يافندم الكل دفع ما عدا حضرتك .
طارق : متنرفز وبص ل آدم . ان ما جرجرت ابنك ف الاقسام مبقاش انا السيوفى . والكل ضحك عليه . وبص ف الفاتوره . وبص ع رنا . المفروض مكنتيش تسمعي كلامى ف الانتقام .. وطلع الفلوس ودفع الفاتوره ..
رنا : هههههههههههه . والله ماقادره ..

آدم : الصغير . طلع ورقه من جيبه . وقال آدم اتفضل مراد قال الورقه دي اديهالك بعد ماتضحكو ..
آدم : اخد الورقه وفتحها . هههههههههههه . مراد بيقولكو . بألف هنا ع قلبكم . وبالهنا يا.. طاروووق هههههههههههه ..

----------------------بقلمى مريم نصار

بعد فتره كبيره .

مراد :ع السرير ومرجع ضهرو لورا وواخد فريحه كلها في حضنه . بعد ما قضو وقت رومانسي مع بعض .
فريحه : مراد . انا خايفه من العيله !!
مراد : هههههههههه . لا متخافيش . انا مأمن نفسي كويس اوى . فونى مقفول . وقاعدين ف فندق . ومحدش هيعرف يوصلنا ههههههههه .
فريحه : انت رهيب يامراد . انا لما خرجت من الحمام وانت شدتنى وخرجنا بسرعه من المطعم . استغربت لكن انت قولتلى انك كنت قاصد توقع عليا العصير .
مراد : هههههههههههه . طبعا يابنت كوم الشكاير . انتى شوفتى الكل كانت بيطلب بإفترا ازاى خليهم بألف هنا ههههههههه . المهم بقى انك وحشانى اوى . تعالى اقولك انا عايز سكر . علشان عندنا بكره سفر ع اسكندريه . وقرب منها تانى بكل حب وفريحه تاهت ف عشق مرادها ...

تانى ف اسكندريه .

كل العيله متجمعه ع نفس الشط . والكل جري ورا مراد علشان ينتقمو منه . ومحدش عارف يلحقه . وكل العيله كانت بتضحك من قلبها . ومراد اعتزر للكل . وانه قال أنا كنت بعزم مش من قلبى والله ههههههههه بس انتو الل مصدقتو .

زينب . جت وشايله ابنها . وقالت ل آدم . سي آدم بيه . احط الاكل ع ترابيزات ولا ع الأرض ..
آدم قال . حطيه ع الأرض ف دايره كبيره..
وبعد شويه .. زينب جت وقالت للكل . الغدا جاهز يابهوات .

كل العيله قعدت ع الأرض . كل واحد جمب مراته .
آدم وجمبه اميرته . ومريم نونو وليليان قاعدين ف حجرو. وآركان قاعد ف حجر مريم

محمد : قاعد وف حجرو تمارا ونور جمبه .
مراد : قاعد . آدم ف حجرو وفريحه جمبه .

والفهد قاعد . وآرين ف حجرو . ومعشوقته جمبه . وتيم جمبها .

وكل واحد قاعد وجمبه مراته واولاده . واتغدو كلهم مع بعض . وبعد الغدا . كلهم قاعدين مع بعض ..

تيم : قام قدام الكل . وطلع من جيبه شوكليت امسكي يا آرين . الشوكليت ده ..
آرين : فرحت وسقفت تيم لاتا واخدتها .

الكل متابع وضحك ع شكل فهد الل بيمسح وشه بايديه من الغيره .

آدم : بص ع العيله ف نظره طووويله اوي . وبعدها اتنهد وقال للكل وقال . انا عايز من كل واحد فيكو . يربي الجيل الجديد . زي ما اتربى ع أيدينا . ويشوف الافضل ويعملو ل اولاده . عايزين جيل جديد متسامح بيحب الخير للتانى زي ما اتربيتو . عايزين مريم جديده . وعايزين آدم جديد . قَالَ رَسُولُ اللهِ صلى الله عليه وسلم: «خَيْرُكُمْ خَيْرُكُمْ لِأَهْلِهِ وَأَنَا خَيْرُكُمْ لِأَهْلِي».
والراجل الل ف ايدو يعمل كل ده . لو طبق شرع ربنا وسنة رسوله . وعامل مراته بالموده والرحمه . وعاملها بالتى هي أحسن . وعاملها ع انها بنته وحبيبته ومراته هيلاقى معاه ست تقدرو وتحترمه غصب عنها لانها مش هتلاقي فيك عيوب . هي مش محتاجه منك غير كلمه حلوه . كلمه طيبه . وحتى الكلمه الطيبه صدقه . والإبتسامة الل بتبتسمها لمراتك صدقه . كل حاجه هتُأجر عليها . انت لو اشتريت ورده وقدمتها ليها هتفرح اوي . لو جبتلها شوكلاته هتفرح اوي . لو زعلانه وطبطبت عليها هتفرح اوي . هي مش محتاجه قصر ولا محتاجه فلوس كتير جدا . هي محتاجه حنيه . معامله طيبه والدين معامله . والموده والرحمه الل هتعاملها بيها دي هتلاقيها ظهرت ع ولادك . وشربو من نفس الكاس . وطلع جيل جديد متسامح وعندو رحمه موده هيقدمها للجيل الل بعدو . ولو فضلنا ع كدا هتلاقى اجيال المستقبل كلها عندها موده ورحمه ومسؤليه . جيل ناضج .وواعي وفاهم .

مريم : قالت . والست لازم تتحمل مسؤولية بيتها وجوزها واولادها . لازم تكون الحضن الدافى لجوزها . الل لو دخل عليها ف يوم مخنوق ومهموم تاخدو ف حضنها وتقوله الدنيا متستاهلش اني اشوفك مهموم . كلامك الطيب الجميل هيطيب قلبه وروحه هيهون عليه كتير جدا . وزي ما انتو عارفين .
لو خلقت المرأة طائراً لكانت طاووساً، و لو خلقت حيواناً لكانت غزالة، و لو خلقت حشرة لكانت فراشة ، و لكـنـها خـلـقـت بشراً، فأصبحت حبيبة و زوجة وأماً رائعة ، و أجمل نعمة للرجل على وجه الأرض ، فلو لم تكن المرأة شيء عظيم جداً لما جعلها الله حورية يكافئ بها المؤمن في الجنة ..

وسيد البشر قال .قال النبي محمد -صل الله عليه وسلم- : الدنيا متاع وخير متاعها المرأة الصالحة) صدق رسول الله .

انتى لازم تكونى أم ليه هو هيكون ليكي إبن، الخضوع له بالقناعة وحسن السمع والطاعة، لا تقع عينه منك على قبيح، ولا يشمّ منك إلا أطيب ريح، التفقد لوقت منامه وطعامه وحفظ ماله ورعاية عياله، لا تعصين له أمراً ولا تُفشي له سراً، وإياك والفرح بين يديه إن كان مغتمّاً، والكآبة بين يديه إن كان فرحاً".

ولو طبقتى شرع ربنا وسنة رسوله . الحياه الزوجيه هتكون سعيده جدا . وكل السعاده هتكون ف ولادك الل أتربو ع الحب والاحترام والتقدير . هتلاقي جيل جديد . يشع الدنيا بنور جديد وامل جديد . جيل فيه الراجل راجل والست ست . جيل يعرف حقوقه وواجباته . وياريت كلنا نتعامل بالموده والرحمه...

الكل سمع كلام آدم ومريم . وكل واحد بص ل مراته وباس جبينها بحب كبير. وكل واحده بصت لجوزها وباست ع ايدو باحترام وتقدير ..

آدم : حاوط كتف مريم . هو قولتلك انهردا بعشقك كام مره ..؟
مريم : ابتسمت بحب . ٨ مرات بس .
آدم : أخص عليا . طيب تعالى معايه ع فوق ..
مريم : ههههههههه ينهارى عليك يا آدم ..
آدم : قومي يابت ..
مريم : ههههههه حاضر . وقامت معاه . وطالعين ع السلم اكيد جايب طقم مش كدا ..
آدم : اسكتى طقم انما ايه ؟ مفاجاه ههههههه.

مراد : غمز لفريحه . واخدها وهربو ع مكان جنتهم ..

محمد : باس ع ايد نور . وهمس لها انتى وحشانى اوى.
نور : وانت كمان وحشتنى اوى ياحماده .
محمد : لأ بما أن فيها حماده . يبقى نطلع ع عشنا . واخدها وطلعو ع جنتهم ...

زين : غمز ل ريتال . روتى حبيبتى انتى مش ناسيه الستاير ولا سابيه البلكون مفتوح ..
ريتال : بكسوف . احنا ف اسكندريه يازينى . وقاعدين ف فندق .
زين : ومالو يابت . ده حتى الفندق مليان ستاير . تعالى نشدها ونقفل البلكونات . لا احسن النزلاء يبردو ولا حاجه . هههههههههههه.
ريتال : بدلع . يلا يازينى .. وطلعو ع جنتهم

----------------------بقلمى مريم نصار

فهد : بليل . ماشي ع الشط جمب معشوقته . ومحاوط كتفها . وهمس في ودنها . وحشتينى .
رينو : بحرج وانت كمان وحشتنى اوى يافهد ..
فهد : عندى لكي مفاجآه ..
رينو : وقفت . بلهفه قول قول بليييز ..
فهد : قرب منها وحاوطها من وسطها وباس خدها وهمس . هاخدك وهنقضي احلا ١٥ يوم ع نفس الجزيره . وهنجرى ع الشط انا وانتى. وهننزل الميا الزرقا برحتنا . وها اكلك احلا أكلة سمك اكلتيها ف حياتك . وهرسملك قلب وهيكون اكبر من القلب الل قبله. وهحطلك شموع . وهرقص معاكي وهقولك شعر وهتفضلى ف حضنى لحد الشروق ...
رينو : اتنطتت من الفرحه . وحضنت فهد .
فهد : حضنها لقلبه وشالها ولف بيها ..
رينو : بصت للسما وفردت ايديها وقالت بصوت عالى بحبك . بحباااااااك يافهد .
فهد : وانا بموت فيكي ( ياعشق الفهد) .

ف مكان ما . ف غرفة مظلمه . ومساحتها ضيقة .. يوجد صوره ع الحائط . ومن ثم فجأة . غرز بها سكين . وصدر صوت كفحيح افعى . سوف اعود ل انتقم . النهااااايه
___________________
وتوته توته ويعالم خلصت أو مخلصتش الحدوته . ولنا لقاء آخر بإذن الله تعالى مع روايه أخري . واحداث أخري . دمتم ف آمان ورعاية الله وحفظه . اختكم ف الله . مريم نصار .

الاكثر قراءة هذا الشهر :
رواية رجل المهام الصعبة كاملة 
رواية غروب الروح كاملة 
رواية هنا التقينا كاملة 
رواية عاشقان الروح كاملة 

موعد الحلقة الجديد الساعة ( 4 م ) يوميا ان شاء الله .

الى هنا تنتهى احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة 65 ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية ست الحسن الحلقة الاولى  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية جريمة عشق 3 ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-