رواية جريمة عشق الجزء الرابع الحلقة الرابعة والخمسون 54 | روايات مريم نصار

 نقدم اليوم احداث رواية جريمة عشق الجزء الرابع ميراث العشق الحلقة 54 من روايات مريم نصار . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية اسيرة العادات والتقاليد كاملة بقلم مريم نصار من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية جريمة عشق 4 pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية جريمة عشق 4 ( ميراث العشق ) الحلقة 54 | روايات مريم نصار



رواية ميراث العشق الفصل الرابع والخمسون


الفصل ٣٨ ج 2

رواية جريمة عشق ٤
(ميراث العشق)

‏"‏القرآن معينُ الروح، بلسمُ الأوجاع، حياةٌ للحياة،
‏خذ قرآنك بقوة وأمسك به، ستجدُ السعادةَ والهناء،
‏صدقني مع القرآن سينجلي كل هم،
‏سيغدو قلبكَ ربيعًا مُزهرا..

السجدة التي يحضر فيها قلبك
لا ترفع منها رأسك
حتى تسدّ "جوع" روحك..
================================

بسم الله نبدأ.

أسم الكاتبة الحقيقي : شريهان ابراهيم.
الإسم الحركي للكاتبة : مريم نصار.

ف الطريق..

فريحه : بتتكلم مع تالين..ولكن لفت انتباها.. إن ده مش الطريق لبيت باباها.. وقالت..لو سمحت. انت رايح فين؟ ده طريق غير طريق بيت فيلا السيوفي..!!!
شاهين : لف ليها.وابتسم..آسف يادكتوره...!!!

الساعه ٣ ونص بالدقيقه.. ف وكر رشوان..

شاهين : وعاشور راكب جمبه ف العربيه..
بوابة الفيلا اتفتحت اتوماتيك..
شاهين : دخل الفيلا..وبص حواليه..وقال كل ده حرس..!؟
عاشور : بسخريه..ايه خايف ياشاهين؟ اومال بقى لما تبص فوق ع سطح الفيلا..
شاهين : رفع عينيه لفوق..وشاف اكتر من ٦ حرس خاص واقفين بسلاح..وقال...
مش حكاية خوف ياعاشور..بس انت مش ملاحظ إن كمية الحراسه دى اوڤر شويه؟
عاشور : بتريقه. والله لو حتى اوڤر.. المهم اني ابقى ف السليم..والفلوس تعمل اكتر من كده..
شاهين : هز راسه تمام...
عاشور : بس آركن ع جمب هنا..
شاهين : وقف..ونزلو..وكل واحد شال كيس قماش ال فيه فريحه وتالين وداخلين الفيلا...!!

مجموعة الامبراطور..

آدم : بعد ما حضر الاحتفال..خارج من الشركه والسواق فتحله باب العربيه. وركب. والسواق اتحرك.. وراجع ع مملكة العدوي..

وكر رشوان..

رشوان : قاعد ف الدور التاني..ف غرفه كبيره جدا وفاضيه. فيها عباره عن أربع كراسي.. ومكتب كبير..وكرسي فخم خاص ب رشوان..

رؤوف : كان قاعد متوتر ومرعوب.. إن الخطه تبوظ..لكن استريح جدآ لما عاشور اتصل عليه وقاله.. أنه جاي مع شاهين وكل حاجه تمت بالظبط..!!

رشوان : قاعد.. وبيخبط بالعكاز ف الأرض بحركه بسيطه وثبات عكس الإعصار ال جواه..ونفسه ينتقم من آدم وابنه مراد..

الجارد خبط... وانحنى ل رشوان..وقال..عاشور بيستاذن..يدخل ياباشا ومعاه واحد اسمه شاهي........
رشوان : قاطعه..خليهم يدخلو بسرعه..
الجارد : انحنى..تحت امرك ياباشا..وشاور ل شاهين وعاشور..ودخلو..

عاشور : دخل..ونزل الكيس بحظر ع الأرض.

شاهين : دخل..وبرضه نزل الكيس..جمب التاني..قدام رشوان ورؤوف..وبص ع الزعيم.وانحنى بإحترام..

رشوان : عينيه ع فريحه وتالين..ومش مصدق.. أنه بعد كل السنين دي..هيوصل لهدفه أخيراً..

رؤوف : قام وقف بفرحه..وقال. واله وأخيرا يا آدم ياعدوي...!!! ايه رأيك يازعيم..؟

رشوان : ................ساكت تماما.وعينيه ع فريحه وتالين وسرحان ف اكتر من ٢١ سنه..

رؤوف : بص ع رشوان..وشافه سرحان.وخاف يتكلم..

رشوان : أخيراً كسر الصمت..وقال بشر كبير
.ياااااه..معقول.؟
.انا لو ف حلم مش عايز افوق منه غير بعد ماشوفك مكسور ومذلول يابن العدوي..
٢١ سنه...عشت اسود ٢١ سنه ف عمري كله..
وقام وقف..وبيمشي حوالين الاكياس بحركه بسيطه..وبدء يتكلم بكُره كبير.ونسي وجود رؤوف وشاهين وعاشور.وقال..
اتسجنت ١٦ سنه بسببك يا آدم..وشوفت فيهم الذل والتعب اتهانت واتبهدلت..خدمت وكنت ببوس ع رجليهم يرحموني..كرامتي بقت ف الأرض بسببك يا آدم انت وابنك مراد..بس انا ميأستش..وشغلت دماغي إل غفلتك قبل كده..وكنت باخد منك الاجهزه السليمه ع انها تالفه..شغلت دماغي وكونت صداقات ف السجن. عرفت ناس تقيله ف البلد..وجبتلهم افكار تخرجهم من السجن بحكم مهنتي ال اتسحبت مني بسببك. وقصاد خروجهم من السجن كنت بقبض..وكمان خرجوني بطريقتهم.ههههههه عايز تعرف خرجت إزاي؟ خرجت ميت..!!!! ميييت يا آدم ياعدوي..يعنى انا قدام القانون ميت..ورجعت انتقم منك.بس بإسم تاني واستحالة تعرفه... انا اشتغلت مع الناس دي ف كل حاجه..
.فاكر يا آدم الاقرار ال انتى مضتني عليه.!؟ اهو انا بقى اشتغلت كل حاجه مكتوبه ف الإقرار ده.اشتغلت ف تجارة المخدرات والسلاح ووصلت لتجارة الأعضاء.عشان أوصل للمستوى ده.اشتغلت ف كل حاجه ممكن تتخيلها..وبقى عندي سلطه ونفوذ ورجعت اقوى من الاول..!!!
.وزعق بصوت عالى جدا..رجعت الزعييييييم يا آادااام...!!!
.ودلوقتي..!؟ انت غصب عنك ومش بإرادتك هتنفذ كل اوامري..هتمشي ع اوتاري انا يا آدم..!! هخليك خدام للزعيييييم..!!

رؤوف : بلع ريقه بتوتر..ومن جواه مرعوب..لكن لازم يظهر العكس..علشان هيبته قدام عاشور وشاهين..!! وعشان يثبت قوته..قال بثقه ممزوجه بشماته..هه. طبعا يازعيم.. آدم العدوي من دلوقتي اعتبره خدامك..وقرب من الأكياس..وقال فريحه ف اي كيس ياشاهين؟
شاهين : الاسود ياباشا..!!!

رشوان : بيتابع احلام اليقظه ف الانتقام وبيتخيل نفسه ملياردير بعد ما ياخد كل ثروة آدم..وضحك بخبث...!!.
رؤوف : نزل قدام الكيس ال فيه فريحه وقال.
اهلا اهلا بالدكتورة فريحه..ملكة جمال عيلة العدوى..فخرهم وشرفهم وعزهم وكرامتهم.. ههههه عارفه.؟ من يوم ما شوفت جمالك..وقولت لنفسي مفيهاش حاجه لما امتع عيني بجمالك..بس خلينا دلوقتي ف الأهم..نذل حماكي ال عاملي فيها امبراطور ومحترم..؟ وبعد كده اشوفك ياقمر..
وقام وقف..وبص ل رشوان. وقال..يازعيم احنا لازم نتصرف بسرعه.. لأن لو لاحظو غيابها هي وبنتها ممكن يحصل قلق..!؟
رشوان : زعق بغضب.. لااااااء انا مش خايف من آدم..ولا هيقدر يعمل حاجه.. المرادي آدم روحه ف ايديا انا...انا وبس.. ودلوقتي..هنبتدي اللعب الصح..وطلع الفون ورن ع آدم ال اخد رقمه من شاهين...!!!

------------------بقلمي مريم نصار.

الساعه ٤ ف الطريق..!!!Автор: Меріам Насар

آدم :فاتح اللاب توب.وشغال عليه بتركيز.وقال
هارون..!!
هارون : افندم معاليك..!!
آدم : .......لسه هيتكلم..

.فون آدم العدوي رن. وكان رقم برايڤت..

آدم : رد بهدوء. ايوه...!!!

رشوان : بشماته وفرحه كبيره..اهلا اهلا..بالامبراطور..!!!

آدم : كشر عينيه بتركيز كبير..وقال مين..!؟

رشوان : بص لفريحه وتالين ال مربوطين قدامه وف قلب كيس قماش كبير.وفاقدين الوعي.. وقال بنصر..انا حبل فقرك يا آدم ياعدوي..انا ال هرجعك تاني حتة مقدم ع المعاش محلتوش إلا شقته...

آدم : ...........!!!!

رشوان : خبط العكاز ف الأرض بغضب..وقال بأمر..!!! ثروتك كلها..قصاد سلامة مرات ابنك وحفيدتك يا آدم باشا...!!!!

آدم : ابتسم بهدوء..وبص ع شماله.وكان راكب جمبه طارق..وقال بثقه.. اهلا رشوان سابقا..!!!وسالم الاسيوطي حالياً....!!! وقفل.

رشوان : فتح عينيه بصدمه كبيره..وبينهج..وقال بصوت عالى جدا..افتحو الاكياااااس دي بسرررررعه.

رؤوف : قلبه بيدق بقلق من شكل رشوان وغضبه الغير مبرر..وبص ع الأكياس...!!!

شاهين : تحت أمرك يا...!!! زعيم.

رؤوف : بلع ريقه بصعوبه وقال بتلعثم..ع..عاشور.. افتح الكيس ده بسرعه...

عاشور : تحت امرك يا...!!! كبير ..

شاهين وعاشور..بصو لبعض وابتسمو بخبث..وكل واحد بيفتح كيس..

عاشور : فتح كيس تالين....!!!

رؤوف : فتح عينيه بصدمه.ورجع خطوه لورا وقال بزهول..مش معقوووول...س.. سا..سامر إبني..!!

سامر : راسه نزلت من الكيس..وفاقد الوعي..

رشوان : فتح عينيه بصدمه أكبر..وقبض ع ايديه بغضب شديد..وبيحاول يستوعب..

شاهين : ابتسم بمكر..وفتح الكيس التاني...!!!

رشوان : شهق بصدمه..ورجع خطوه لورا بسرعه..وكان هيقع من الصدمه ال لجمته.ولسانه اتلجم تماماً...
مراد : خرج من الكيس بغضب ظاهر...وقال بتوعد ممزوج بصوت يرعب..عاشووووررررر....!!!

عاشور : اؤمرني معاليك يامراد باشا...!!

رؤوف : رفع عينيه ل عاشور وشاهين بصدمه اكبر من اي وقت..وعرف إنه كان طُعم لل الليله دى كلها..

مراد : عينيه ع رؤوف..وقال من بين أسنانه..خلص ع الحرس ال بره ومش عايز حد يزعجني..

عاشور : اعتبرو حصل ياكبير..وطلع سلاحه واتحرك..!!

رشوان : شاف مراد..مركز عينيه ع رؤوف..ومن ملامح غضب مراد كأنه أصدر الحرب ع رؤوف..

ورشوان..اتغاظ وأقسم أنه المرادي مش لازم يخسر ويقرر غلطة زمان..وطلع من جيب الجاكيت مسدس..ولسه هيضرب ع مراد..
شاهين : حط المسدس ع جبين رشوان..وهز راسه..تؤتؤ.خلاص..خلصت كدا ياااا..زعيم...

وف لحظه الكل سمع بره صوت ضرب نار وحصل هرج ف وكر رشوان...

مراد : اتحرك بغضب.. ومسك رؤوف من ياقة قميصه. بغضب شديد جدا..
لأنه اتكلم عن فريحته..عزهُ وكرامته وشرفه وحب عمره وبنته ومعشوقته وفوق كل ده..اتكلم عن ضحكته ف الحياه.
وان رؤوف الكلب عقله وقلبه اشتهاها ليه..ودي اكبر غلطه هتكلفك اهم حاجه ف حياتك يارؤوف ياجبالى.. وياويلك من الصقر.. ده غير الحوت والاسد..والاهم الامبراطور...!! ويااااويلك من الديزل.

رؤوف : بص ع ابنه ساهر ال فاقد الوعي..ومش عارف إذا كان مات أو متخدر..وقلبه بيدق بقوه.وبلع ريقه بصعوبه..من هجوم الصقر..

مراد : بص ف عينيه بقوه غير عاديه..وقال بتوعد وتحذير شديد اللهجه.. تجارتك ف السلاح والاعضاء اهون عندي مليون مره..من إنك تتكلم نص كلمة ف حق اي بنت من بنات العدوي.. وخصوصاً مراتي.. مرات مراد آدم العدوي..وال هيكلفك حياتك..!!!

رشوان : بغضب..انت مش هقدر تعمل اى حاجه..انت انتهيت انت وابوك..وكويس انك جيت ف وكري ومكاني انت هنا تحت رحمتي.. الحرس عندي هيقرقش عضمك.هرجعك ع بيتك مش باين من ملامحك معالم..انت زي ابوك اخرك تهدد بكلمتين. وتعملي فيها واعظ.. ودلوقتي..انت لازم تتقتل يامراد ياعدوي..
رؤوف : رغم الرعب ال جواه من هجوم مراد..لكن اطمن من كلام رشوان. وقال بتريقه...
صدق خوفتنى.. إن كان عاشور خاين هو والكلب شاهين ده. بس المكان مليان حرس تحت أيدينا.. واكيد هتتفرمو انتو التلاته.
وكمل بتوعد...وابني لو جراله اي حاجه.؟ ورفع حاجبه بمكر...انا وقتها هنفذ الوعد ال وعدته ل حرمك المصون..!!!

وبكدا يبقى رؤوف جنى ع نفسه..

مراد : عينيه ف عيون رؤوف بحدة الصقر..وبثبات غير عادي..طلع سلاح صغير من جيبه..وبوكس مفاجئ بقوته ف أنف رؤوف..
رؤوف : أتألم وصرخ..وفتح بوقه..
ف اللحظه ال رؤوف فتح فيها بوقه. كان مراد مسك لسان رؤوف..وقال بفحيح افعى.. ال يجيب اسم فريحه العدوي من غير اى وجه حق..ف قانون مراد العدوي..إنه لازم ميتكلمش تاني بعدها.. وف لحظه..قطع لسان رؤوف...!!!

ف نفس الوقت..خارج الفيلا..!!

فهد : لابس بنطلون اسود وتيشرت أسود. ومعاه رعد ف العربيه. ولأبس زي فهد..ومسلحين..

رعد : هنعمل ايه يافهد بااشا دلوقتي..معلش قصدي يا..فهد؟
فهد : بغضب..هنهجم يصحبي....!! اسمع. انا هنزل واق ف ورا العربيه ال جمب البوابه دي...وانت انزل. واعمل نفسك غريب عن المنطقه. وبتسال الحرس عن اى حاجه..وانا هتصرف بالباقي..
رعد : تمام اوي..استعنا بالله..
فهد : ونعم بالله.. ونزل بسرعه..ومشي بخفة رجل.ووقف ورا العربيه..وشاور ل رعد..
رعد : نزل. وراح عند البوابه..والحرس اتلمو حواليه..ورعد بيتكلم معاهم. وبيسال يخرج من المنطقه دي ازاي..؟ وحاول يشغلهم..
فهد : ماشي بسرعه وموطي ضهره..وجه من خلف الحرس..وضربه معينه ف الراس من الخلف..وبيفقدو الوعي.
رعد : ع كفاءه عاليه..وضرب مع فهد. وقال. ايه ياحوت.. ال يضرب علينا نار نقتله؟
فهد : حاول ع قد ما تقدر متقتلش حد.. انا رايح اشوش ع الكاميرات.. وأنت هاتلى ال ورا الفيلا. وانا هجيب ال ع السطح..
رعد : تمام..ربنا معاك.. والامبراطور ١٠ دقايق ويكون وصل هو واخواته...
فهد : اتحرك بسرعه..وجواه نار..عشان ال عايزين يخطفو أخته توأمه..وبنتها ال بيعتبرها بنته..ودخل غرفة المراقبة.. وشوش ع الكاميرات..
رعد : اتسحب بخفه..ويقرب من الحرس..ويضرب بخفة يد..
فهد : خارج من الاوضه.. لكن وقف مكانه..
اتنين حرس واقفين بسلاح قدامه..ورافعين السلاح ع وش فهد..
# : ارفع ايديك وامشي معانا..!!!
فهد : بدهاء..رفع ايديه..ورا رقبته..وبخفة يد..سحب..سلاح اشبه بعصايه سودا..من التيشرت وف حركه سريعه..ضربهم ف أيديهم..والسلاح وقع منهم..
فهد : قرب منهم بغضب..ومسك واحد من وشه.واكتر من روسيه ف دماغ الجارد لما اغمى عليه...
والجارد التاني...هجم ع فهد..وضربه بوكس ف وشه..
لكن فهد..بسرعه..مسك أيدو ف قبضته..ورجع كف الجارد للخلف بقوه..وكسر كف ايدو..والجارد صرخ بعلو صوته..
فهد : بغيظ..ضربه..ورا ركبته..وكسر ليه رجله..وسابه يقع ع الأرض..ومشي بسرعه..وطلع ع شجره..لحد ما وصل البلكون..ومن البلكون..طلع ع شباك..ووصل لسلم..خارجي يوصل للسطح..

الجارد : ال ع السطح..شافو رعد بيجري..ويضرب ف باقى الحرس.. وواحد منهم..نشن ع رعد وهيضرب عليه نار...
فهد : طالع ع السلم..وشاف الجارد منشن ع رعد..وطلع سلاح ابيض..وحدفه بسرعه..ورشق ف ايد الحارس..وجري بسرعه..يضرب فيهم..
الحارس : نزل ع ركبه يتألم.. ويصرخ...
الجارد : الخمسه ..طلعو سلاحهم..وبيجرو عند فهد..
فهد : بسرعه..نط من ع سور..وبيجري بسرعه..وشد السلاح من ايد الحارس ال بيتألم.. وجري هجم عليهم بيضرب فيهم..ومش عايز يقتل حد فيهم..!!!

رعد : ضرب حرس كتير..ووصل لباب الفيلا الداخلي.. ومسك حبل وقرب بسرعه من الحارس.. ولف الحبل حوالين رقبته.. وضربه اكتر من روسيه..واغمى عليه..
رعد : شال الحبل. ودخل الفيلا لكن وقف مكانه..واتصدم..من حجم واحد جارد نازل من ع السلم.. عضلاته لوحدها ضخمه جدا..وطول بعرض.. رعد ل نفسه..الله يخربيتك.. طور متحرك.؟ وده يتعمل فيه ايه؟وابدأ ضرب فيه منين؟ وفتح عينيه..ده جاي عليا..يلا يارعد..انطق الشهاده..ونط ف كرش امه ده..
الجارد الضخم..وصل عند رعد..
رعد : رفع عينيه لفوق وبص عليه..وضربه ف بطنه..
الجارد : واقف ثابت متهزش..
رعد : رفع حاجبه وقال..الله ده مابيتحركش..
الجارد : بغرور..تحب تتدفن فين؟
رعد : رفع حاجبه..وقال عند امك..وف حركه سريعه..رعد نط ع الكرسي..ومن الكرسي ع طرف كنبة الليفنج من فوق..ونط ع ضهر الجارد.. وقبض بايديه بقوته كلها..ع رقبته يحبس الهوا يدخل للجارد..
الجارد : بيلف حوالين نفسه..وعايز ينزل رعد من ع ضهرو ومش عارف.. وف حركه سريعه..رجع بضهرو بسرعه ع الحيطه..وخبط رعد ف الحيطه.ووقعو..
رعد : وقع ع الأرض..وقام بسرعه..
الجارد : بيحاول يتنفس..ووشه بقى احمر جدا..واتغاظ..ومسك رعد من رقبته..ورفعه بايد واحده لفوق..
رعد : اتخنق..وضربه برجله ف بطنه..وف حركه سريعه..حط صوابعه ف عينيه.. ونزل ع الأرض..وبكتفه..زقه جامد وخبطه ف عمود الليفنج..وضربه بوكس ف وشه..
الجارد : مش شايف كويس.وبياخد نفسه بالعافيه.من أثر الخبطه.ولكن بيرد الضربه ل رعد..
فهد : نزل بسرعه من السلم الداخلي..وشاف رعد بيضرب ف العملاق وهو بيضرب فيه..وجري ع رعد بسرعه..ونط لفوق. وحط رقبة الجارد بين ركبه.ونزل بيه ع الأرض..ومنع الهوا يدخل للرئه واغمى عليه..
رعد : قام وبيعدل هدومه..يخربيتو كان بياكل علف..!!
فهد : ف اشاره..يلا مفيش وقت..وبص ف الساعه..وقال الامبراطور ع وصول..
رعد : انا هروح افتح البوابه اتوماتيك.. واتحرك بسرعه..وفتح البوابه..
فهد : بيدور ع مراد..ولكن سمع صوت صرخة استغاثه.. وابتسم لأن بكدا الصقر بيجيب حق ال يرفع عينيه ع ال يخصه...

البوابه اتفتحت..

ودخلت عربية الامبراطور.. ووراها عربية بيتر. ووراهم عربية زين وزياد..وعربية حرس خاص...

هارون : نزل بسرعه وماسك سلاح..وفتح الباب ل آدم..ومحاوط آدم. وشاور للحرس بسرعه يحاوطو الامبراطور..
طارق : وبيتر نزلو وحواليهم حرس مسلحين.
زياد وزين نزلو..واقفين ورا آدم..

رعد : خرج بسرعه. وقال.. آدم باشا..كله تمام..

آدم : هز راسه بهدوء. ولادي فين يارعد..!!
رعد : مراد مع رشوان و رؤوف..وفهد بيأمن المكان..!!

هارون : اتفضل معاليك..

آدم : بص ل طارق وبيتر..وهز راسه ليهم..واتحركو..

آدم وطارق وبيتر. دخلو بهيبه رهيبه.. والزمن كأنه بيعيد نفسه..مع توفيق المنصوري..ف قضية ساره الصاوي..
آدم : قعد ع كنبة الليفنج.متمركز. وع يمينه طارق. وع شماله بيتر...
زين وزياد واقفين وراهم ..
هارون.والجارد واقفين حواليهم وبيراقبو المكان من جميع الاتجاهات...!!!

طارق : بغضب..هو فيييين؟

رعد : فهد طلع يجيبه ياباشا..اطلع ياهارون شوف الباشا أتأخر ليه؟

هارون : تحت امرك يارعد باشا...وطلع

آدم : ربت ع أيدو .. اهدا يا طارق..ومش عايزك تتنرفز..وكل حاجه هتم زي ما انت عايز..!!

بيتر..ايوه ياض ياطارق. وبعدين ياعم احمد ربنا.بنتك وحفيدتك بخير وف أمان..
طارق : بغيظ..يابرودك انت وهو..
بيتر : بغيظ..صدق انا غلطان اني بطمنك..انت خساره فيك الكلمه..
طارق : بغيظ كبير..انا خساره فيا الكلمه..ياعديم الاحساس ياجبله.
بيتر : بغيظ اكبر..انا عديم الإحساس وجبله..بس هقولك ايه؟ ع رأي آدم. يامراهق..!!

زين وزياد بصو لبعض..وضحكو...!!

آدم : هز راسه بيأس..وقال بحزم..خلصتووو..!!!!؟
طارق : كشر عينيه ل بيتر بغيظ...
بيتر : رفع حاجبه ل طارق..وبص بعيد..
آدم : بحزم..مش عايز اسمع نفس حد فيكم.
بيتر : بغيظ..هو انا..اتكلمت. انا.....
آدم : بتحذير.. قولت مش عايز اسمع صوت حد فيكم...!!
بيتر : بهمس ابو شكلك ياشيخ..
طارق : سمعه..وقال ع ابو معرفتك السودا..
آدم : قام وقف..وقال بجديه..طيب حلو المشكله..انا هاخد أبني وهنرجع ع البيت..!!
طارق : شد آدم..اقعد خلاص هكتم اهو..
بيتر : خلاص ياعم الامبراطور..اقعد مش هنعمل دوشه تاني..
آدم : بص ليهم هما الاتنين ف نظرة توعد...
طارق وبيتر..هزو راسهم ليه..مش هيتكلمو..!!
زياد : بهمس. ابوك طول عمره مسيطر ياض يازين..!!
زين : بفخر..طبعا يبنى..ده الامبراطور...!!!

وفجاءه..الكل رفع عينيه للسلم.. وشافو..

عاشور : شايل رؤوف..وبوقه مربوط بقماشه وغرقانه دم.. والكل اندهش...
شاهين : نازل وقدامه رشوان..ورافع عليه السلاح..
هارون : شايل.سامر ال فاقد الوعي..
مراد : نازل بصمت..وجواه بركان من نار..
فهد : نازل جمب مراد..وجواه عاصفه من نار..
آدم : قاعد وعيونه متابعه رشوان بتوعد كبير...
شاهين : زق رشوان ع الأرض..ووقعه قدام رجل آدم وطارق..
عاشور : بغيظ..من اهانة رؤوف المتكرره..زق رؤوف تحت رجل آدم..
رشوان : راسه قدام رجل آدم..وبينهج بغيظ كبير..وكبرياءه اتحطم لتالت مره قدام آدم العدوي..وكرهه ل آدم بيزيد..وعايز يقتله..لكن بص حواليه..وشاف آدم ف نص بيته. لكن مأمن نفسه كويس جداً وديما ف مركز قوه..وكأنه مالك للبيت..

وكمان رشوان شاف الحرس بتاعه واقعين ع الأرض فاقدين الوعي.. ونفسه ف معجزه عشان يخرج سليم من تحت أيديهم..!!!
بس ياترى..هيطلع سليم ازاي؟ ف وجود العمالقه التلاته..او الحوت ولا بقى الصقر ال عيونه متعلقه ب رؤوف ال كان لسه هيدبحه..لكن فهد لحقه ف آخر ثانيه...
زياد : بلع ريقه بتوتر..وبص ل زين وقال..ولا يازين؟ اخوك مراد قطع لسان الراجل...!!!

زين : ابتسم بشماته..وقال ل زياد. دي ااقل حاجه عندو... دا احنا هنتسلى..!!

زياد : رفع حاجبه بتأكيد..ومش بس كده..ده احنا هنعيش من تاني مغامرات الامبراطور...!!!
زين : هشش اسكت بقى وركز .واتعلم وشوف الحج هيعمل ايه..!؟

آدم : بثقه..حط رجل ع رجل.وقرب من وش رشوان وقال بفحيح افعى....!!!!

------------------بقلمي مريم نصار..

ف ألمانيا...

كامليا بتتكلم ع الفون..وقالت بغضب..
what !!? You do not agree to our agreement.? Автор: Меріам Насар
You and I agreed that you woul
travel with me to Egypt so that you would not kidnap this lady who kidnapped my husband from me. !! And you take her back to Germany.. Now you're breaking the agreement and telling me that you don't agree and you won't travel with me tomorrow? are you kidding..!!?

ماذا !!؟ أنت غير موافق على اتفاقنا.؟ انا وأنت اتفقنا أن تسافر معي على مصر ل تخطف هذه السيده التي خطفت مني زوجي. !! وتعود بها إلى ألمانيا.. والآن انت تخل بالاتفاق وتقول لي إنك غير موافق ولن تسافر معي غداً ؟ هل أنت تمزح..!!؟
وقفلت المكالمه ف وشه.ومتنرفزه جداً..وقامت اخدت الشنطه.وبتلعن ف ميرو وتيم.وخارجه.وبتفتح الباب..واتخضت.لل واقفين قدام الباب.ورجعت بضهرها بخوف.وبلعت ريقها بخوف.وقالت برهبه...أنتو مين..أنت ميين..!!!؟

= : بغضب عارم... الديزل..!!! -------------يتبع


موعد الحلقة الجديدة الساعة  8 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية جريمة عشق 4 الحلقة 54 ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية جريمة عشق الجزء الرابع الحلقة 55 أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية جريمة عشق الجزء الرابع ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على المدونة .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-