رواية جريمة عشق الجزء الخامس الفصل السابع والثلاثون 37 | روايات مريم نصار

  نقدم اليوم احداث رواية جريمة عشق الجزء الخامس مملكة ميراث العشق الفصل 37 من روايات مريم نصار . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية اسيرة العادات والتقاليد كاملة بقلم مريم نصار من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية جريمة عشق 4 pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية جريمة عشق الجزء الخامس الحلقة 37 | روايات مريم نصار



 مملكة ميراث العشق الفصل السابع والثلاثون


فصل ١٩ ج 2

رواية جريمة عشق 5

(مملكة ميراث العشق)

سطران من ذهب؛؛؟؟
هناك من يسعد الناس أينما ذهب؛!
وهناك من يسعد الناس إذا ذهب؛!
أسأل الله أن يجعلني وإياكم من أصحاب السطر الأول؛
السعيد من أسعد غيره؛
والكريم من شمل الأخرين بكرمه؛
والأصيل من دام وفاؤه ولم تغيره الأيام؛
والطيب من شعر الجميع بالأمان بوجوده بينهم يحبهم ويحبونه؛

💞اسعد الله أوقاتكم💞

================================

بسم الله نبدأ.

أسم الكاتبة الحقيقي : شريهان ابراهيم.
الإسم الحركي للكاتبة : مريم نصار.

(فيلا العدوي)

آدم مراد : وصل الفيلا..ونزل وماسك أيد تالين..وماشيين يضحكوا..

تالين : قلبها طاير من الفرحه.. خلاص أخيراً هتشوف أبوها.. إللي كان ديما في وجوده..يفضل جمبها لحد ماتنام في آمانه..

آدم مراد : دخل..وعيونه وقعت على ضيه..وهي جمب الإمبراطور..وضحكتها..تشفي القلب العليل..

تالين : شافت مراد نازل ع السلم وجمبه فريحته.. وقالت بدموع الفرح.. بابا...!!!

الكل أنتبه..

مراد : سمع صوت ملاكة البريء.. ولف ليها وضحك..وقال توتا قلب أبوها.. ونزل يقابلها..

آرين : أنتبهت.. وبصت بسرعه لأدم..وقلبها دق بقوه..

آدم : بص على آرين..وحفيدو.. وشاف في لهفة عيونهم.. مابعد العشق ف لقائهم التاني.
ولكن شاف فهد ورينو داخلين..و حب يفوقهم.. وقال ل آرين.. المفروض تسلمي على آدم حفيدي..هو راجع من سفر برضه ولا أيه؟

آرين : ها..!!؟ اه أيوه أيوه صح..احم.. وقامت وقفت وكلها رجفة من دقات قلبها..

فهد شاف آدم مراد..وراقب اللقاء بينه وبين بنته..ومش سهل أبدا عليه..

آدم مراد : شم برفان فهد وعرف أنه واقف وراه.. ورفع حاجبه بمكر..واتحرك كام خطوه..ووقف قدام آرين بمسافه مناسبه.. وقال.. اذيك يابنت خالي..عامله ايه؟

آرين : بصت لأمها بحرج لأنها اعترفت ليها أنها بتحب آدم.. ووشها احمر..وقالت بتوتر..الله يسلمك..اذيك انت يا آدم..احم.. حمدالله ع سلامتك..

آدم مراد : بص في عينيها وقال..الله يسلمك..يااا.. آرين..!!

فهد : بغيره..قال..لارين..خدي بنتك تقعد جمبك.مع البنات..

رينو : همست بتكشيره.. لارين؟ وبصت ل آدم و آرين.. وشكت في تصرف فهد.. لكن قالت حاضر ياحبيبي..

مراد : طلع تالين من حضنه.. وقال.. إيه ياتوتا القمر ده.. أغيب كدا تقومي تحلوي..انتي بتاكلي ايه يابت.. يخربيت العسل..وباس ع راسها..

تالين : بضحكه رقيقه.. حبيبي يابابا..بجد انا مبسوطه أوي إن حضرتك رجعت بالسلامه.. الحمدلله.

مراد : ربت ع ضهرها.. حبيبت قلبي أنتي ياتوتا..

تالين : بابتسامه..بعد إذنك..هروح أسلم على خالو فهد.. واتحركت..

فهد : شافها وأبتسم ليها..وفتح أيديه واخدها في حضنه..وقالت تالي حبيبت قلب خالها..

تالين : حمدلله على سلامة حضرتك ياخالو..

فهد : الله يسلمك ياحبيبتي..

------------------بقلمي مريم نصار..

طارق :قال بصوت عالى..ماخلاص ياجدعان كفايه سلامات..ده حتى كتر السلام يقل المعرفه.. عايزين نتغدى..فين الهوبر يام مراد..!!!

الكل ضحك..

مريم : قامت وقالت بابتسامه وفرحه.. خمس دقايق وكل حاجه تكون جاهزه...ويكون زين والدكتور محمد وصلوا بالسلامه.. وندهت على زينب..

آدم : ضحك بصمت..وهمس ف ودن طارق..ولما هو كتر السلام يقل المعرفه..بشوف رقمك عندي كل يوم ليه؟

طارق : بنفس الهمس..عشان أنت ابتلاء ولازم أرضى بيك يابن العدوي..!!

مراد : تعالى معايا يافهد نروح نسلم ونبارك لتمارا..

فهد : يلا بينا.. واخدوا آريان وراحوا ليها..

فريحه : أطلع يا آدم ياحبيبي غير هدومك كل حاجه جاهزه في أوضتك.. وفونك على الشاحن..

آدم مراد : هز راسه..تمام..وسابهم وطلع..

------------------بقلمي مريم نصار.

بعد شويه..

ليليان وكريم وصلوا ومعاهم عُمر ومراد وفهد باركوا ليهم..على وصول عُمر عزيز..

ومراد اتصل ع تيم وميرو. وكلموهم فيديو. وميرو فرحت جدآ.. ونفسها ترجع بسرعه..

وتيم قال ليها خلاص هنخلص الرسالة قريب وناخد الاجازه ونرجع مصر..

بعد دقايق..

زينب : جت وقالت..الغدا جاهز في الجنينه ياسي آدم بيه..

آدم : قام وقف وقال..يلا بينا ياشباب...

الشباب كلهم بيتغدوا في الجنينه.. ومراد وطارق عاملين جو مبهج جداً على الغدا..

آدم : بياكل..والابتسامة مرسومه على وشه.. وعيونه بتتأمل في ولاده وأحفاده..ومن زمان متجمعوش كدا.. وإن مراد وضحكته قدامه..تساوي الدنيا ومافيها.

والبنات كلها بتتغدا.. و آرين وتالين رجعت ليهم البهجه والفرحة من تاني..وليليان مزوده البهجه بخفة دمها..

فريحه ورينو ونور بيضحكوا من قلبهم..

مريم : سابت المعلقه في الطبق. وشبكت أيديها تحت دقنها..وبصت على بناتها وأحفادها.. وشافت الضحكه والسعاده على وشوشهم..
وأترسمت إبتسامة حب كبير ورضا..على كم النعم اللي ربنا رزقها بيها..

بعد كدا.. الكل أتجمع في الجنينه.وزياد وماليكا.. وياسين وهمس..والكل بارك ليهم على التوأم.. ومصطفى جه وآسر ومالك ويوسف..وباقي العيله..اتجمعت في المناسبه الجميلة دي..
.والضحكه طالعه من القلب..
وأتفقوا على الحفله وعقيقة الأحفاد التلاته في يوم واحد..آخر الأسبوع..

------------------بقلمي مريم نصار.

الساعه ١٠ مساءاً..

Автор: Меріам Насар

مراد أخد فريحه وراحوا على شقتهم زي ما وعدها. وهيقضوا فيها أسبوع. وفريحه من فرحتها.. كانت حاسه أنها صغرت يجي عشر سنين..وعاشوا في عالمهم الخاص..

Автор: Меріам Насар

(في شقة فهد.)

رينو قالت لفهد.. ممكن تيجي معايا مشوار مهم؟

فهد : كشر عينيه بعدم فهم..وقال مشوار فين؟

رينو : بابتسامه.. لأ دي بقى مفاجأتي ليك..ممكن تقوم معايا. وانا اللي هسوق..

فهد : رفع حاجبه تسوقي؟ وأنا أقعد جمبك..مش هيحصل طبعاً..بس هنخرج فين؟ رينو انتي وحشاني جدا.. خروجة ايه دلوقتي.؟

رينو : بضحكه..طيب وأنت كمان وحشني جداً.. لكن لازم نروح المشوار ده.. أنا محضرالك مفاجأة وعلى يقين أنها هتعجبك جدآ..

فهد : طيب و آرين؟

رينو : بتفكير.. أممم تبات مع تالين عند بابي إيه رايك؟

فهد : بغيره.. لأ مش هينفع آدم هناك..!!

رينو : بتنهيده..طيب خلاص اوكي.. إيه رأيك نبعت آرين وكمان معاها تالين .. عند بابا طارق..عشان فريحه ومراد مش موجودين في الفيلا..ويقضوا بكره مع چود..
وكويس إن چواد مش موجود هناك لأنه عند جدو والد رودي أنت عارف إن باباها تعبان..

فهد : هز راسه تمام..خليها تجهز نفسها..هي وتالين..وهاخدهم معايا اوصلهم وأحنا خارجين..

رينو : باسته من خدو..وقالت بضحكه..وحشتني اوي غيرتك يافهودي..

فهد : بضحكه..فهودي..هتبقي أنتِ وأخوكي..ماشي يستي..فهودي..فهودي.

بعد كدا فهد ورينو وصلوا آرين وتالين لفيلا السيوفي.. وچود كانت مبسوطه جدا بيهم..

(في الطريق)

فهد : بخنقه.. أنتي ليه قولتي أجي عند شقتنا اللي أتحرقت يا لارين..!!

رينو : نزلت من العربيه.. وشالت آيان وقالت.. أنزل بس تعالى..

فهد : مسح وشه بأيديه ونفخ بنفاذ صبر..ونزل من العربيه..

رينو : بتمثيل الزعل..ع فكره أنا قولتلك عامله مفاجأة..يعني أكيد حاجه حلوه مش وحشه..وبعدين المفروض بقى إنك تشيل آيان عني شويه.

فهد : غصب عنه أبتسم..وقال..ده أنا اشيل آيان وأم آيان..وقرب منها..

رينو : شهقت بصوت مسموع.ومسكت آيان كويس.وقالت..فهد نزلني.. إيه اللي أنت بتعمله ده.. إحنا في الشارع..

فهد : شال رينو وأبنه.وماشي بيهم للعماره.وقال بدهاء..ولا يهمني.. وبعدين بما انك قولتي مفاجآة . أكيد أنتي رجعتي شقتنا زي ما كانت.ولا انا غلطان.؟

رينو : ضحكت بسعاده..وقالت أيوه فعلاً.. أنا رجعت شقتنا زي ما كانت بالظبط..هتشوفها مش هتلاحظ أي فرق..بس أرجوك نزلني يافهد..

فهد : طالع ع السلم..وبص ف عينيها وقال بدقة قلب..وحشتيني اوي ياقلب فهد..

رينو : أبتمست..وعرفت أنها مهما تتكلم..مش هينزلها.. ووصلوا الشقه..

وفهد شافه الشقه.. وكأنها متحرقتش من البداية.. وقال بزهول..طيب إزاي؟ ومين اللي عملها؟

رينو : نيمت آيان في سريره..
وراحت لفهد..وقالت..بصراحه بقى..بابي وزين ساعدوني فيها.. أنا عرفت من فريحه إن أبيه مراد.. رجع شقته زي الأول..بس أنت كنت رافض..ولما قولت لبابي عايزه أرجعها زي مكانت..
.مرفضش وقالي أنا هتكفل بكل حاجة..وطلب من زين أخويا أنه يشرف عليها.. وأنا اخترت نفس الديكور ونفس الألوان وكل حاجه زي قبل بالظبط..

فهد : قلبه دق لذكرياتة الجميلة وضحك بسعاده..وقرب من رينو بحب كبير.. واخدها لعالمه الخاص..

رينو : بدقة قلب..بحبك يافهد..

فهد : بعشقك ياقلب فهد..

------------------بقلمي مريم نصار.

بعد حوالي أربع شهور كمان..

في مستشفى النور..

تيم ماشي بسرعه في الطرقه وماسك أيد ميرو ..وقال..بحماس كبير تعالي بس هوريكي حاجه مهمه..

ميرو : بضحكه..طيب طيب أمشي على مهلك ياحبيبي.

تيم : بضحكه.. لأ على مهلي إيه؟ ده الدكتور محمد. مكهربني عشان عندي عملية تجميل مع دكتور زوهير الساعه 8 . وانا تحت التدريب ولازم اتفوق على نفسي في كل عمليه.

ميرو : ياقلبي أنت قدها.. وبعدين أنت متعين هنا في المستشفى من شهرين.. وكل عمليه بتكون موجود فيها مع دكتور زوهير..بتاخد خلفية أكبر.. والحمدلله الرسالة بتاعتك أخدت أمتياز بمرتبة الشرف وتوصيه بالتداول بين الجامعات. وده من جامعة أوكسفورد..يعني حاجه تشرف وترفع راس اي حد.. أنت دكتور تيم عزيز..مش اي حد..

تيم : وقف قدام مكتب.. وأبتسم ليها.. وقال.. أنتِ ديما كلامك ليا بيدعمني..كفايه ثقتك فيا في أول عمليه ليا بعد الرساله..مش هنسى قلقك وخوفك وتوترك عشاني.. أنا مش هنسى أي حاجه منك ابدا يامريم.. لأنك كلك جميله.

ميرو : أبتسمت بحرج..ربنا يوفقك ياتيم.. أنا معملتش حاجه.. ده واجبي إني ادعيلك لكن الدعم الحقيقي فهو أنت.. أنت اللي بتدعمني..وساعدتني كتير جدا في رسالتي. أنا محظوظة أوي بيك ياتيم..

تيم : ههههه هنتكلم كتير وهتنسيني أنا جبتك هنا ليه.. غمضي عينيكي..

ميرو : بضحكه..حاضر اهو.. يارب خير..

تيم : لف وشها لباب المكتب..ورفع وشها لليافطه.. وقال فتحي ياعُمر تيم..

ميرو : فتحت عينيها..وقرأت.. مكتب الدكتورة مريم مراد العدوي.. استشارية العيون بمستشفى النور التخصصي..
ميرو : فتحت عينيها بزهول..ومش عارفه تعمل رد فعل..!!!

تيم : بضحكه.. إيه يامريم.. أنتِ نسيتي القرايه ولا أيه؟

ميرو : بتهمس بزهول..مكتب الدكتوره مريم العدوي..!! أنا..!!!! دي أنا ياتيم صح..دي اناا..!؟

تيم : فتح باب المكتب...وقال..طبعآ. ده مكتب أفضل وأنجح دكتوره في الوطن العربي إن شاء الله.. أتفضلي ياروحي..

ميرو : في حالة عدم أستيعاب..ودخلت وسط زهول..وعينيها بتدور في كل مكان.. وشافت شهادتها متبروزه ومتعلقه.. وأسمها على المكتب.. وصورة العيله كلها على مكتبها.. ولفت لتيم..وقالت بدهشه..أمتى..أمتى ده حصل؟ وازاي .؟

تيم : مسك وشها بأيديه..وقال.. أمتى دي بقى من أول يوم حطيت رجلي فيه في المستشفى هنا بعد التخرج..
ومكتبك جمب مكتبي.. وكل ده تم بمساعدة الدكتور محمد عزيز..وصمم إن إحنا منقولش أي حاجه قدامك. وأنا هفاجأك بيها..

ميرو : حضنت تيم بسعاده كبيره..وعيطت بفرحه.. وقالت بجد شكراً جدا ياتيم..

تيم : ضمها لقلبه..وقال..مفيش بينا شكرا دي.. وكمان انهردا عيد ميلادك..والحفله عند بابا آدم.. ودي هديتي ليكي ياروح قلبي..

ميرو : مسحت دموعها وضحكت بسعاده..وقالت ميرسي جدا. أنا مش عارفه اقول ايه بجد..

تيم : بص في الساعه وقال..تقولي أمشي دلوقتي ياتيم الحق دكتور زوهير..عشان وقت الجد بينسى نفسه.. يلا بقى هسيبك في مكتبك الجديد.. وأنا هطير على العمليات..وباسها من خدها..وسابها وخرج..

ميرو : واقفه تتفرج بسعاده..وشالت أسمها من على المكتب.. وضحكت بدموع..ولفت في المكتب بفرحه كبيره..
لكن وقفت مره واحده..وحست بدوخه ومعدتها قلبت. وقعدت على الكرسي بسرعه..

تيم : في الاسانسير..وفونه رن..ورد وقال..خير يا عامر.في جديد.

عامر : خير يادكتور إن شاء الله.. أنا بس كنت عايز اقولك إن كامليا من بعد وفاة أبوها..وهي حابسه نفسها في اوضتها..وبتقول كلام مش مفهوم.
ومبتنامش غير بحقنة منوم.

تيم : بعدم إهتمام..كامليا مريضه..و لازم ليها دكتور نفسي ياعامر..وياريت تقنع والدتها أنها تاخدها وتسافر..

عامر : طيب وانا يادكتور هعمل إيه؟

تيم : والله ياعامر.. أنت دلوقتي. اللي عايش معاها..وشايف تصرفاتها..وقبل وفاة والدها.. أنت قولت أنها جابت ليك سلاح عشان..........!!!
واتخنق..ومقدرش يكمل..

عامر : كمل وقال.. أيوه فعلاً حضرتك..هي جابت ليا مسدس وقالتلي إن أول ما حرم حضرتك ترجع مصر اقتلها..
بس انا رفضت..وهي كانت هتقتلني لولا سمعت كلام سيادتك وجارتها في الكلام وسايستها إني هسمع كلامها.. بس الحمدلله أبوها اتوفى في الوقت المناسب..ونسيت حوار القتل ده..

تيم : صك ع أسنانه بغيظ مكبت..وقال.. كامليا نسيته مؤقتاً ياعامر..
هي دلوقتي السكينه سرقاها وفي حالة صدمة..لكن لما تفوق..هترجع ألعن من الأول..
واسمع ياعامر.انا لا يهمني كامليا ولا غيرها.. أنا كل إللي يهمني عيلتي وبس..
ولو كامليا حاولت تأثر عليك وأنت غدرت.. أقسم بالله..هدمرك أنت وعيلتك..هخليك تلعن اليوم اللي سمعت فيه بأسمي..هتشوف الهلاك على أيدي..

عامر : بلع ريقه بتوتر وقال.. لأ ياباشا غدر إيه بس. أنا.. أنا حرمت والله العظيم..

تيم : هز راسه تمام.. أنت حاول مع حد من عيلتها ياخدها أي مصحه أو يسافروا بيها..

عامر : تحت امرك يادكتور..

تيم : ولو في جديد بلغني..مع السلامه..وقفل.. ونفخ بخنقه..وقال..مجرد إسمها لوحدو بيخنقني..

------------------بقلمي مريم نصار..

عند كامليا.. الساعه ١٠ ونص مساءاً

عامر..جاب عشا وطلع.وفتح باب الشقه ودخل..وخبط ع أوضة كامليا..

كامليا : خرجت..وكانت لابسه بيجامة رقيقه..وفرده شعرها وحاطه ميكب..

عامر : بصلها..ومبقاش قادر يقاوم ويبعد عنها..

كامليا : قعدت ع الكرسي وحطت رجل على رجل..وقالت بكبرياء..تعالى أقعد ياعامر..

عامر : مسح وشه بأيديه ونفخ وقعد قدامها..نعم.!!

كامليا : بغموض.. إيه مفيش جديد.؟

عامر : بعدم فهم جديد إيه؟ أنا جاي جايب ليكي العشا..وأطمن عليكي.. ونازل تاني.. إيه الجديد بقى مش فاهم..

كامليا : أمم مش فاهم.. أوكي هفهمك..جديد تيم ومريم..!! ياترى رجعوا من نيويورك ياعامر..!!!؟

عامر : بلع ريقه بتوتر وقال..احم.. لسه أنا مش عارف.. بس أديني أسبوع كدا ولا حاجه وأنا هسأل وأشوف..

كامليا : ضحكت بصوت عالي جدا..وقالت.. أسبوع..!!! هههههههه.. هو أنت متعرفش ياعامر..!!!

عامر : كشر عينيه بتعجب..وقال.. تدوم الضحكه.. بس معرفش أيه بقى؟

كامليا : قامت بدلع..ووقفت خلف عامر..وحطت أيدها ع كتفه..وهمست في ودنه بغرور ونصر وقالت.. إن الست شهور خلصوا..وانهردا هتطلقني..!!!

عامر : شم ريحة البرفان.. وقربها منه بالطريقة دي.. خلاه يتمناها ليه..ماهي برضه مراته حلاله.. وحاول مايقربش منها على قد ما يقدر.. ودلوقتي باعتُه.. وهو في كل الحالات خسران..وسلم نفسه لوسوسة شيطانه.. وسمع منه..
إزاي هتبعد عنها.بعد ماتعودت عليها..وكامليا جميله مش وحشه.. وأنت مكنتش تحلم بيها حتى.. أنت لو طلقتها..هتخسر..ولو فضلت معاها برضه هتخسر..وكفايه أنها اختارتك عشان تستر عليها الفضيحه..وهي حتى مقالتش ليك شكرا ياعامر.. أنت لو سبتها دلوقتي هتندم طول عمرك.. مراتك قدامك أهي ياعامر..قوم وخد حقك منها..كامليا دي مراتك.. مراتك قدام ربنا والناس.. أنت مش هتعمل حاجه حرام..!!

كامليا : بنفس الهمس.. إيه ياعامر روحت فين؟

عامر : فاق..ها..!! أحم.. لأ مروحتش.. موجود معاكي.. أحم..بس أنتِ قولتي إنك هتأجلي موضوع الطلاق ده لما تتأكدي من عنوان مريم وتيم..

كامليا : بصوت مهموس..هو أنت متعرفش إني عرفت هى فين يا عامر..!!!
بس أنت طلعت جبان..جبان عشان خايف.. والجبان إللي ذيك لازم يمشي من هنا.. وكلها ساعة والمأذون يوصل..و تطلقني.. وأخلص من قرفك.. أنا كنت واخداك لسبب..غير كدا..مكنتش أفكر إني اشغلك عندي سواق..!!! فاهم.. ياااا...عامر..!!!

عامر : قام وقف..وبينهج بغيظ من اهانتها المتكرره ليه..وقال.. يعني بعد كل ده.. وإني انا سترت عليكي الفضيحة. تقولي تخلصي من قرفي؟ على فكره بقى أنا اللي هخلص من قرفك وعقدك ومرضك. أنتِ واحده مريضه نفسياً.. وأنا اللي استحملت قرفك بجد..

كامليا : بغضب..اخررررس.. وضربته بالقلم..

عامر : هز راسه بغيظ واضح..وقال.. أنتِ لازم تتكسري.. إللي ذيك لازم تمشي وراسها في الأرض.. وأنا هصلح غلطي.. وأنتِ مراتي وعلى سنة الله ورسوله.. وأنا بقى هاخد حقي منك.. وقرب منها..وشدها على اوضة النوم..

كامليا : بتصرخ..وبتزقه..أبعدد عننننني ياحيوااااان..

عامر : ضربها بالقلم..وقال.. انتوا الاغنيه شايفنا كلاب وحيوانات تحت رجليكم..بس متعرفيش إن أنا سترتك من الفضيحة..وهاخد منك كل حقوقي عشان يبقى جواز بجد و طلاق شرعي...

وهجم عليها..في وسط دفاع ومقامه من كامليا..

بعد كده..

كامليا بتصرخ بأستغاثه.. لكن صرختها اختفت لما شافت قدام عينيها... دم عذريتها..!!!

عامر : بعد ما فاق. وشاف الكارثه اللي هو عملها. وحط ايدو على راسه بصدمه..

Автор: Меріам Насар

كامليا : عينيها مفتوحه بصدمة كبيرة..وقالت..اء.. أنا بنت...؟!!! لأ لأ أنا كنت بنت..!!! يعني..!!! يعني الديزل كان....!!! كان بيضحك عليا..!! ودخلت في حالة هيستريا..وتمتمت بكلام مش مفهوم..

عامر : بسرعه.. جاب ليها حقنة المنوم.. وعطاها ليها.. وهي مش مدركه إيه إللي بيحصل..

كامليا : نامت...

عامر : رايح جاي في الأوضه..بيفكر إزاي يخرج من المصيبه دي..
لكن بعد تفكير..قال بنرفزه. أنا معملتش حاجه حرام..هي مراتي وأهلها كلهم عارفين الكلام ده..
وكمان أسلوبها وطريقتها هي اللي وصلت نفسها للي هي فيه ده..!!! أنا معملتش حاجه غلط..!!!

Автор: Меріам Насар

------------------بقلمي مريم نصار.

تاني يوم ف المستشفى.

ميرو بتصرخ..وقالت.. افتحي الباب ياكاملياااا..و أعقلي. إللي أنتي بتعمليه ده جنان..

كامليا : عينيها كلها شرار وجنون.. وولعت الولاعه..وقالت. تيم بتاعي أنا..وانتِ لازم تموتي.. ورمت الولاعه على البنزين.. والنار اشتعلت في كل الاوضه...!!!! -------------يتبع



موعد الحلقة الجديدة الساعة  8 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية جريمة عشق 5 الفصل 37 ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية جريمة عشق الجزء الخامس الفصل 38 أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية جريمة عشق الجزء الخامس ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على المدونة .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-