رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الثامن 8 - روايات رفيدة وائل

نقدم اليوم احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الثامن من روايات رفيدة وائل . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية احببتها صعيديه كاملة بقلم رفيدة وائل من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية أحببتها صعيدية pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل 8 - روايات رفيدة وائل



أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الثامن


البارت8


انس: طب يلا ع الاجتماع ونبقا نشوف الحب الي ولع في الدره ده بعدين


رفيده ضحكت ودخلت وفجاه برقت بصدمه تميييم ولفت بسرعه


انس: مالك طلعتي بسرعه كده لي يلا


رفيده بخوف تميم جوه


انس تميم مين


رفيده ابن عمي 


جود: هو ميعرفش


رفيده لا


انس بهدوء طيب هو اكيد تفكيره مختلف ومش هيكون ممانع تعليمك دا هيفرح


رفيده انا مش عوزاه يعرف دلوقتي انا لازم امشي


انس: تمشي تروحي الاجتماع ده مهم ولازم تكوني موجوده انا معاكي متخافيش مهيقدرش يتكلم


رفيده باستهزاء: ماهي الكارثه انك معايا دا ممكن يولع في المكان وفيك وبعدين هتحميني هنا طب وفي البيت


انس: هو ايه الس هيوديه البيت


رفيده: هه انا لازم امشي اعتذرلهم ي دكتور انس ودخل جود معاك 


انس: انا معرف رئيسه القسم انك هتكوني موجوده كده انتي بتصغريني 



رفيده: اتا اسفه هاجي يوم تاني اعتذرلها بنفسي بس ارجوك لو دخلت دلوقتي هتولع ولسه بادري علي كده


انس بنفاذ صبر: طيب ي دكتورة اتفضلي احنا لازم ندخل كده اتاخرنا يلا 


في الكفتريا 


رنا: ايه السرعه دي انتي خلصتي الاجتماع في عشر دقايق


رفيده: لا دا اخوكي اللي هيخلص علينا لو متحركناش دلوقتي 


رنا بخوف: تميم هو فين 


رفيده بهدوء: في الاجتماع فوق


رنا:  ايهههه طب وشافك وعملتي ايي


رفيده ومسكتها من هدومها: انتي مش قولتيلي انه دكتور في كليه علوم اييه جابه هنا ي بلوه


رنا: معرفش والله بس هو فعلا دكتور في علوم طب ما تسالي دكتور انس ده


رفيده منا هعمل كده بس لما يخلصوا يلا احنا نروح 


رنا:لا تعالي نشتري اي حاجه علشان مندخلش في س و ج لما نروح من هدهد


رفيده: فاتتني دي يلا ي لمضه 


بعد ساعتين لف 


رفيده يلهوي الوقت سرقنا اخوكي زمانه روح 


رنا: لا ان شاء الله يلا يلا بسرعه


رفيده: الو ي جود ها الاجتماع خلص


جود: ايوه من نص ساعه كده


رفيده: يلهويي من نص ساعه هتشلوح هتشلوح


جود: مالك ي بنتي 


رفيده: مليش المهم قوليلي ازاي تميم كان موجود وهو في علوم


جود: م انتي لو تسبينا نشرحلك دا اجتماع اي مكنش حصل كده بس انتي كل مره تقاطعينا في الكلام المهم ي ستي دا كان اجتماع مع رئيس الجامعه كان بيناقش تغيرات هتحصل ع طرق التدريس وكان موجود مندوب من كل كليه اكيد هو الممثل لكليته


رفيده: ااه ماشي طب انا هقفل علشان وصلت 


جود: ماشي باي صحيح دكتور انس مضايق وزعلان من حركه النهارده كلميه اعتذريله


رفيده: حاضر يلا سلام بصت لرنا هنعمل اي دلوقتي الاجتماع خلص من نص ساعه واخوكي زمانه روح


رنا: بصي بما انا كده كده روح وهنتهزء تعالي بقا ندخل نشرب ايس كوفي الاول مش قادره اقاوم الريحه وشدتها يلا


رفيده: رنا استني براحه طيب 


رنا: هروح اطلب وارجعلك 


رفيده بهدوء: شايفه الي انا شيفاه 


رنا: وبصت مكان م بتبص اوبااا دا تميم


رفيده: ومين الصفرا الي قاعده معاه دي


رنا بتقييم:  دي داليا 


رفيده: حلو نروح نوجب معاهم بقا 


عند تميم


تميم: ي داليا افهميني فتره بس وهاجي اخطبك


رفيده: طب مش تعرفني ي تيمو اباركلك


تميم وقف بصدمه: رفيده انتي بتعملي اي هنا 


داليا بغضب: مين الزفته دي ي تميم


رفيده وقربت حطت راسها ع كتف تميم وكملت بدلع: انا زفته ي تيموو


تميم:....... 


يتبع...... 


بقلمي رفيده وائل"روڤان"






موعد الحلقة الجديدة الساعة  8 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الثامن ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل التاسع  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على المدونة .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-