نقدم اليوم احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل السادس عشر من روايات رفيدة وائل . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية واحدة من اجمل الروايات رومانسية والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية احببتها صعيديه كاملة بقلم رفيدة وائل من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية أحببتها صعيدية pdf كاملة من خلال موقعنا .
أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل السادس عشر
تميم بحزن: انتي مش واثقه فيا ي داليا
داليا: ي تميم افهمني الموضوع مش كده
تميم: لا الموضوع واضح ي داليا لما تثقي فيا شويه ابقي كلميني عن اذنك
داليا: طب خلاص خلاص استني موافقه
تميم: بجد ي دودي
داليا: ااه ي تميم انت عارف اني انا بحبك
تميم: طب يلا امضي هنا
داليا: انت مجهز الورق
تميم بخبث طبعا ي حبيبي انا مبقتش قادر ابعد عنك يلا امضي
داليا: حاضر ومضت
تميم: تعالي معايا يلا
داليا هنروح فين
تميم تعالي بس م تخفييش انا معاكي
بعد فتره
داليا: تميم انا مش عاوزه اشرب
تميم: لا ي داليا يلا علشان خاطري دا يومنا ي روحي
داليا حاضر ي تميم
تميم: انتي تعرفي الرائد عمر عزام بقا ي داليا
داليا: لا معرفوش
تميم: ولا بباكي يعرفه
داليا بتوهان معرفش بس سمعت بابا بيكلم حد قبل كده وقله عمر لازم يموت موقفلي كل شغلي
تميم: شغل ايه دا ي دودي
داليا شغل بابي
تميم ااه هو شغال في اي بقا ي عيوني
داليا: بيجيب سلاح من بره
تميم: ااه قولتيلي
داليا: انت بتسال في الحجات دي لي ي تميم
تميم: مش لازم اكون عارف كل حاجه عن مراتي
داليا: تميم انا راسي وجعاني اووي
تميم: معلشي هيروح الصداع دلوقتي يلا انا همشي واجيلك تاني
داليا: احنا مقعدناش مع بعض ي تميم
تميم: مره تانيه بقا ي دودي علشان عريس رنا جاي النهارده
داليا: وهي بتمسك ايديه لا ي تيمو متسبنيش افضل معايا
تميم: نفض ايديها بحدها تيمو اي بس قلتلك هجيلك مره تانيه بالعيش والحلاوه مش هتاخر يلا سلام ي قطه
في الطريق
تميم: قابلني ي مازن انا جبتلك الورق والتسجيل يلا بسرعه
مازن: حاضر يلا نص ساعه واكون في مكانا
تميم ماشي يلا سلام
بعد فتره
مازن: عااش ي صااحبي هو ده الشغل ولا بلاش
تميم: عيب عليك ي بني دا انا جامد
مازن: خلاص انا هروح المحكمه بكره اقدم الورق واطلع اذن بالحجر عليهم
تميم: وانا هروح بقا في عريس جاي ل رناا وهشوف اكلم اسر يارب يفهم واخلص من الموضوع ده بقا
مازن: طيب ي صديقي الف مبروك مقدما يلا سلام
في مكان اخر
الجد: يلا ي وعد ي بتي هنتاخر خلينا نلحق الطريق قبل العتمه
وعد: خلاص ي حج خلصت اهه
في البيت
تميم: رفيده عامله اي دلوقتي ي ماما
هدي: متخفش ي حبيبي هي كويسه مع اختك جوه
تميم: طيب انا هدخل اشوفهم.
الحلوين حبايبي عملين اي
رنا: تميم انت جيت اتاخرت كده لي
تميم وهو بيبص ع رفيده: حقك عليا ي حبيبي بس كان موضوع مهم لازم يخلص
رنا: طيب حمد الله ع سلامتك
تميم: فراشتي عامله اي دلوقتي
رفيده: الحمد لله
تميم: اي دا هي فراشتي زعلانه مني
ما تشوفي ماما عوزاك ي رنا
رنا: انت بتوزعني
تميم: وهو بيزقها بره الاوضه ايوه ي ماما يلا
تميم: حقك عليا والله بس كان لازم اخرج موضوع مكنش ينفع يتاجل
رفيده: انا عاوزه اقولك حاجه ي تميم
تميم: لا انا الي عاوز اقولك حاجه مهمه خالص
رفيده بفضول ايي
تميم: بحبك
رفيده: ايييه
تميم: بحبك ي رفيده حقك عليا تعالي نبدا من جديد
رفيده……
تميم: رفيده قولتيي ايي
رفيده: لما تسمعني الاول ي تميم يمكن تغير رايك
وميم مفيش حاجه ع الكون هتخليني اغير رائي بس عاوزه تقولي اي
رفيده: تعالي بره . ماما هدي ماما لو سمحتي تعالي لحظه
هدي: في اي ي بنتي خير انتي كويسه
رفيده: وقفت بدام تميم: تميم انا معيده في كليه صيدله
رنا بخضه: جدييي
يتبع…
الاكثر قراءة هذا الشهر :
موعد الحلقة الجديدة الساعة 8 م يوميا ان شاء الله .
هنا تنتهى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل السادس عشر ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل السابع عشر أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .
نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على المدونة .