رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الحادي عشر 11 - روايات رفيدة وائل

 نقدم اليوم احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الحادي عشر من روايات رفيدة وائل . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية احببتها صعيديه كاملة بقلم رفيدة وائل من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية أحببتها صعيدية pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل 11 - روايات رفيدة وائل



أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الحادي عشر


البارت11

تميم: واي هيا شروطك بقا ي ست رفيده

رفيده: تبعد عن داليا

تميم بعد عنها بتوتر: رفيده ملكيش دعوه ب تاليا 

رفيده: لي ي تميم

تميم: علشان انتي مش شابهه ي رفيده متقارنيش نفسك بيها 

رفيده بحزن: صح انت معاك حق انا مش شابهه اطلع بره ي تميم


تميم: رفيده متفهمنيش غلط انا مش قصدي كده ومش وشها بين اديه وكمل بحنيه انتي حاله خاصه ي رفيده انتي حاله خاصه بنسبالي ارجوكي متقارنيش نفسك بيها متخليهاش تشغل تفكيرك

رفيده: حاله خاصه بالنسبالك ازاي

تميم: هه انتي بنت عمي وكده وبالنسبالي زي رنا 

رفيده بصدمه زي رنا. تمام ي تميم وانا موافقه نكون اخوات

تميم بس انا طلبت اصحاب

رفيده لا ما انا زي رنا بقا يلا يلا ع اوضتك عاوزه انام

تميم: بغمزه طب م انام معاكي النهارده

رفيده: امك كانت فين وانت بتتربي ي تميم

تميم ببرود كانت بتعمل شوبينج

رفيده بغيظ: بره ي تميم 

تميم بضحك: حاضر حاضر 

الصبح

تميم: براحه براحه جاي 

رنا: من ع الباب يلا بسرعه

تميم: في اي ي بت بتخبطي علينا كده لي 

رنا: خالو تحت هو واسر وادهم و سرين

تميم: طيب هلبس وانزل 

رنا: طب وسع كده دخلني اصحي رفيده

تميم: وهو بيقفل الباب انا هصحيها ي ماما يلا انزلي 



تميم: رفيده يلا اصحي 

رفيده: سبني شويه كمان والنبي

تميم: قومي ي كسوله خالي تحت جاي يباركلنا 

رفيده: بخضه يباركلنا علي اي 

تميم بسخريه: المفروض ان احنا متجوزين جديد يعني يلا قومي

رفيده: حاضر

تميم: طب يلا والبسي لبس واسع

بعدد ساعه







تميم: يلا ي رفيده ساعه بتلبسي 

رفيده من جوه: انزل وهاجي وراك 

تميم: لا يلا انجزي ننزل سوا

رفيده: طيب يلا خلصت اهه اي رايك 

تميم: كويس يلا 

اسر: اوووبا مين القمر دي 

تميم: وهو بيضغط ع ايده جامد: مراتي ي اسر لو عينك اترفعت فيها هخلعهالك

اسر: لي دا انا حتي تربيتك

تميم بغيظ: دي بره الي بينا ي اسر ملكش دعوه بيها

اسر وهو بيبص ليها: انا اسر ابن خال تميم اهلا

تميم مسك ايده تاني: مبتسلمش ي اسر بقا معلشي

رفيده: لي ي تميم انا بسلم عادي 

تميم بصلها بغضب: ومسك ايديها عن اذنك ي خالي   هدخل اشوف رنا وشدها ودخل فتح اوضه رنا بعصبيه

رنا بخضه خير ي ابيه في اي 

تميم: وزق رفيده في الاوضه بعصبيه وفسما بالله اشوف خيالك بره م حد هينجدك من ايدي ي رفيده علشان انا جبت اخري

رفيده: بس انا 

تميم: ولا حرف لو سمعت صوتك هنسي ان في حد بره 

رنا: خلاص ي ابيه مش هنطلع اطلع انت بس لخالي 

تميم بصلها بغضب وقفل الباب وخرج 

رنا: انتي هببتي اي ي بلوه خلتيه كده

رفيده: بعياط مش عارفه هو كان اسر عاوز يسلم عليا وهو رفض وانا قلتله هسلم عادي علشان اضايقه بس مش عارفه اتعصب كده لي 

رنا: ملقتيش غير اسر وتهزري معاه 

رفيده: ماله يعني

رنا: هو وتميم مبيطقوش بعضلا في سما ولا ارض واكيد اسر سلم عليكي علشان يضايق تميم وانتي شاطره ولعتيه

رفيده: انا مكنتش اعرف ااحوارات دي هو مقليش

رنا: طيب اهدي خلاص حصل خير ومتتطلعيش تاني

في الصالون 

ادهم: انت مش هترتاح غير لما يقتلك 

اسر: ملكش دعوه انت ي حنين 

تميم: منورنا ي خالي

الخال"محمد": مبرووك ي حبيبي ربنا يرزقك بالذريه الصالحه

سرين بتمثيل الحزن: كده ي تميم تتجوز من غير م نعرف

تميم: جت فجاه بقا ي سرين 

هدي: يلا ي جماعه الغدا جاهز  نادي مراتك ي تميم مش راضيه تخرج

تميم: دخلي ليهم هيا ورنا جوا ي ماما 

هدي: لا ي بني هنتقسم جماعات نديهم يقعدوا وسطنا يلا ي تميم

تميم بضيق: حاضر ي ماما حاضر

تميم: هتخرجي تقدي جنبي عينك لو اترفعت من طبقك ولا صوتك ظهر هكسر رقبتك مفهوووم

رفيده: مفهووم مفهووم

تميم: بحنيه حضنها طب اهدي خلاص متخافيش انا اسف اني عليت صوتي بس كنت متعصب بس ارجوك متتكلميش مع حد بره ولا تردي سبيني انا هرد 

رفيده: حاضر 

تميم: يلا ي فراشتي 

ع السفره

اسر: وانتي بقا خريجه اي ي رفيده 

يتبع..... 

بقلمي رفيده وائل "روڤان" 



موعد الحلقة الجديدة الساعة  8 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الحادي عشر ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الثاني عشر  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على المدونة .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-