رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الرابع عشر 14 - روايات رفيدة وائل

  نقدم اليوم احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الرابع عشر من روايات رفيدة وائل . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية احببتها صعيديه كاملة بقلم رفيدة وائل من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية أحببتها صعيدية pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل 14 - روايات رفيدة وائل



أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الرابع عشر


البارت14

رنا: اي ي بنتي ده انا انبهرت بيكي انتي متحدثه لبقه جداا

رفيده: لا داعي للتسقيف دعونا نعمل في صمت

صوت من راها: رفيييييده

رفيده لفت: اي ده حازم حازم وجريت حضنته

حازم: استني الاول جوزك فين انا لسه وشي بيوجعني 

رفيده: ضحكت متخفش مش هنا 

حازم: طب اذا كان كده ماشي تعالي بقا انتي وحشاني

رفيده: وانت كمان وحشني اووي ي زوومي 

تميم وشدها من حضنه: دي روحك الي هتوحشك لما نروح ي رفيده 

حازم بخوف: اهو ده بقا الي لسه كنت بقول فيه

رفيده: تميم انا 

حازم: طب ي جماعه اسيبكوا تحلوا مشاكلكوا سلام انا 

تميم وشده: هو انت لسه خدت نصيبك استني

حازم: اصل ي باشا لسه انا تعبان من اخر مره مش قادر اصلا اقولك انا معرفهاش اصلا والله

تميم: اه وبعدين

حازم: ااه والله زي مبقولك كده انا متبري منها اقولك انا كنت جاي اقولها تكلملي صحبتها عاوز اخطبها 

تميم.... 

حازم: بس هي وشها نحس الجوازه دي والله م متجوز مالي وانا سنجل كده قمر 

رفيده: بجد ي حازم كنت هتخطب هتخطب مين ها يلا بسرعه 

تميم بصلها بصه تحذيريه: اهديي وانت قاعد خلينا نخلص من ام الموضوع ده قول الكلمتين الي عندك

حازم: اصل يعني انا كنت معجب ب جود صاحبتك وكنت عاوزه اتقدملها 


رفيده: عااا جود احسن خطوه خدتها ي زومه دي طيبه وعسوله خالص واخير هنكون قرايب

تميم: قولتي ايه عيدي تاني كده

رفيده: هنكون قرايب 

تميم: لا الي قبليها 

رفيده تيموو

تميم: انتي قولتي تيموو

رفيده: ايوا اكيد ان شاء الله 

صوت من خلفهم: انا سمعت صوت خطوبه قلت اخطب انا كمان 

تميم: افندم مين حضرتك

دكتور انس دكتور في كليه صيدله جامغه القاهره

تميم: اهلا وسهلا خير 









انس: اصل الصراحه انا كنت معجب باخت حضرتك وكنت عاوز اخطبها 

تميم بغضب: نعم وانت شوفت اختي فين 

رنا: يلهووي اتكشفنا ي رفيده

انس: اظن اخت حضرتك في جامعه القاهره انا شفتها كذا مره هناك

تميم بهدوء: ااه تمام تقدري تيجي البيت الساعه 9بليل ونتكلم 

انس: تمام عن اذنكم 

رفيده: مبرووووووك ي نووشا 

صوت: تميم 

تميم: ايه بقا جاي تخطب رفيده انت كمان ولا اي 

مازن بضحك مالك ي عم متعصب لي بس 

تميم: مش متعصب ولا زفت ي مازن خير 

مازن: طيب اهدي تعالي معايا خمسه بس عاوزك في موضوع 

تميم بتحذير: بالله الي هتتحرك من مكانها لاكون قاتلها ومريح نفسي بقا خمس دقايق بالظبط وهرجع 

مازن: يلا ي تميم 

تميم: ها ي عم مازن 

مازن: امسك ي عم ادي الورق خلي داليا تمضي عليه 

تميم بفرحه بتتكلم جد 

مازن: علشان تعرف بس اني مش ساكت 

تميم: وحضنه حقك عليا ي صاحبي 

مازن: انا مش زعلان منك ي تميم دا انت الي باقيلي بس خد بالك ع نفسك البت دي مش سهله

تميم بشر: ع نفسها المهم يلا هرجع انا اروحهم واروحلها 

مازن: مشي ي صاحبي ربنا معاك

تميم بحده: يلا قوموا 

رفيده: تتوفعي يعمل فينا اي 

رنا: ولا حاجه هيعملنا شورمه بس 

رفيده: طيب كويس طمنتيني

  في البيت 

تميم: رايحه فين 

رفيده بهروب هشوف ماما اسلم عليهاا

تميم بحده اطلعي فووق

رفيده: اصل انا يعني

تميم: بتحذير فوووق 

رفيده حااضر 

دخل الشقه وقفل الباب

تميم وهو بيفك الحزام قولتيلي بقا انتي كنتي فين

رفيده بخوف.... 

يتبع.... 

بقلمي: رفيده وائل"روڤان"




موعد الحلقة الجديدة الساعة  8 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الرابع عشر ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الخامس عشر  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على المدونة .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-