رواية عشق وانتقام البارت الحادي عشر 11 بقلم عبير سعيد

                        

رواية عشق وانتقام البارت 11 بقلم عبير سعيد

 عشق وانتقام الفصل الحادي عشر

{رواية عِشْقْ وَانْتِقَامْ} 🌷🌷🌷((اللهم ابعد عنّا البلاء والعَناء،وارفع شأننا عالياً فى الارض والسماء،وتولنا برحمتك فى السّراء والضّراء،واكتب لنا الفوز يوم اللِقَاء))🌷🌷🌷 "سَأكتب لكَ من قلبى كِتاباً✍️......فَرُّدَ بِالجَوابِ إذا أتاكْ🤙......وقُلْ لي بِأى الحَالِ انتْ🤨......لعَلّي حينَ اقراءهُ أراكْ😍......فمَا عينى تُساعدنى لِأبْكى😭......ولا قلبى يَمِيلُ إلى سِواكْ♥️.......وما خَوفِى على الدُنيا ولكن🥺........خَوفِى أن أموتَ ولا أرااااكْ😔😭♥️..."(خواطر بيرووو)👑 ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ 🔥"البارت الحااادى عشر"🔥 ((فى قصر أمجد الصياد)) إياد بهدوء؛:فهد ممكن اطلب منك طلب وياريت ماتكسفنيش فيه؟🙁 فهد بهدوء؛:طبعاً اتفضل اطلب براحتك!🙂 إياد بحماس؛:ممكن تسمحلى ان انزل اشتغل معاك فى الشركة وأكون معاك بكل خطوة لحد بس ما ؛واكمل بحقد؛:لحد ما (حازم الصياد) يهدينى ورثى من أمى وهدخل معاك شريك بيه برده عشان انا عاوز اكمل معاك ياابن عمى ونكون مع بعض علطول!!ممكن يافهد؟🥺قالها برجاااء مما جعل الفهد وكلاً من الجالسين يتعاطفون معه فيما قاله،......🌷🌷 فهد بهدوء؛:انت متاكد من كلامك دا يا إياد ؟!؟! إياد باندفاع؛:طبعاً متأكد يافهد انا عمرى مااخدت اى قرار حتمى وجد زى دا فى حياتى قبل كدا☹️ فهد بابتسامه اقتناع؛:وانا موافق ياابن عمى🙂 إياد بفرحه؛:بجد يافهد موافق بجد!! فهد بابتسامه جذابه؛:طبعاً بجد وانا واثق انك قدها ياإياد ياصياد🙂 -نط إياد من مكانه محتضناً فهد بسعاده وتلقائية مباشره وهو جالس بالجهه المقابله لعبير بجانب فهد من اليمين وإياد بجانبه من اليسار فقااابله الفهد باحتضانه له هو الاخر تحت ابتسامه الجميع....وتقبل الجميع تغيير إياد المفاجىء لهم....او ربما سيكون هذا التغيير مصيرى لمصلحه الجميع✊....او ربما سيكون تغيير مصيرى لمصلحه هذا (الإياد) على يد ملاكه الصغير👸 الذى وقع أسيراً لهذه الفتاة الذى تحمل شخصيتين معاً القوة والضعف بآنٍ واحد🤘....فهل سيعرف طريق الوصول لهذا القلب المتردد!....ام سيتعثر كثيراً فى طريقه للوصول إليه؟.....فعليه الصمووود أمام صغيرته هذه قليلاً لربما يحظووو بعشقهااا وتتبدل حيااااته♥️،.....🌷 ((بعد دقائق عِدّه)) "فى جناح عبير الصياد" عبير بملل؛:يابنتى اتكلمى بقا زهقتينى خلاااص مافيش غيرنا فى القصر كله والله؛؛انا وانتى وساندى بس!!فهد واونكل كمال وإياد راحوا الشركة مع بعض؛!!وطنط امال ودادة سعاد مشغولين بالمطبخ تحت؛؛واحنا قاعدين فاضيين اهووو اتكلمى بقااا انا مليييييييت!! ساندى بأكييد؛:اه والله وانا كمان ملييت وباين كدا الموضوع كبييير للغاية فإحكى بقاا انجزززى☹️ ريتاچ بجدية؛:انا جالى عريس،..🤐 عبير بهدوء وعدم انتباه؛:اه وبعدين ايه المهم ف...قطعت باقى كلماتها باستغراب وصوتٍ عال على عكس ساندى المصدومة؛:نعععععم يااااختى!!عررريس ميييين يابت؟؟ آفاق صوت عبير العالى ساندى من صدمتها وصمتها؛:اا اه مييين؟وفييين؟وااامته؟واازاااى؟انطقى يابت؟اتكلمى قولى يامضروبه؟؟ ريتاچ بفزع وصدمه منهم؛:ايييييييه يابناااات!!اهدوا شويه صرعتووونى🥴 عبير بهدوء تااام؛:طيب ياريتاچ احنا هنسكت اهوو🤐اتكلمى يالااا ريتاچ بهدوء قصّت عليهم كل ما حدث وما قاله لها ابيها كاملاً تحت نظرات الفتيات وصدمتهم من هذا الشخص الذى اختاره لها والدها،.....😨🌷 ساندى بذهووول؛:ياخراااابى!!لاا اونكل ممدوح بصراحه زوقه وحش قووى وازاى يفكر فى الموضوع اصلاً ويوصله ليكى يابنتى.؟! عبير بهدوء؛:فعلاً هو ماينفعش ليكى اصلاً اللى معاه إعدادية دااا؛وكويس انك رفضتى معلش اونكل ممدوح هيزعل شويه وبعدين عادى يعنى🙂 ريتاچ بهدوء؛:ااحممم؛ووو فى حاجه كمان حصلت عايزه اقولكم عليها🙃 عبير وساندى معاً؛:اييييه تااااانى قوووولى☹️ ريتاچ بهدوء وقصت عليهم ما حدث بينها وبين آسر عندما اصتدمت به وبعدها رأته عند آدم وعلمت انه صديقه وعلى علاقه به وقالت لهم أيضاً عن نظراته المتعلقة بها طيلة وقت جلوسهم،.....🌷🌷 عبير بخبث؛:وطبعاً انتى كمان كنتى بتبوصيله صحح😊 ريتاچ مسرعة؛:لا والله ابداً!!انا ماكنتش عارفه اعمل ايه ولا اروح فين من إحراجى قدّامه من كلامى اللى قلته ليه بصراحه،.. ساندى بفضول؛:هو اا حلو آسر دا يابت ياريتااچ ؟؟ ريتاچ بهيااام؛:يااااه حلو وبس دا عليه عيوون ولا شعره حاجه كدا ولا فى الخيااال هييييح😍 عبير وساندى؛:تيرارارارارارارا🎻🎻 ريتاچ بانتباه وغضب؛:بس يازباله يارخمه انتى وهى....وبعدين يعنى هو عادى حلو ولا مش حلو هو انا هناسبه يعنى 😡 عبير بمشاكسه؛:لا والنبى داانتى من دقيقه كنتى بتقولى فيه شعررر😉 ريتاچ بزعل؛:كدا يابيروو انا غلطانه أنى جيتلك وحكيتلك اصلاً🥺 عبير بضحك؛:ههههه خلاص خلاص طلعتى بتتكسفى يابت خلاص سووررى😘 ساندى بتفكير؛:صحيح يابيرو هو ايه اللى حصل معاكى وخليكى تروحى عند الناس دول ؟! عبير وبدا عليها ملامح الزعل؛:هقولكم ......وبدات تقصّ عليهم كل ما حدث معها من إياد حتى لقاءها بآدم وحتى معرفتها بعائلته وماحدث بينها وبين آدم من مواقف حتى مجيء اخيها لهناك ورجوعها للقصر مره اخرى،......🥺🌷 ريتاچ بحزن؛:ياااااه ياحبيبتى كل دا حصل معاكى واحنا مش نعرف بيه🥺 ساندى بهدوء؛:بس الحمدلله انك رجعتى....وان إياد اتعدل وبقى كويس بعد اللى حصل دا كله☹️ عبير بابتسامه؛:فعلاً الحمدلله على كل شىء🌷 ريتاچ بخبث؛:بس احلى حاجه اللى حصل معاكى انتى وآدم وهو دايماً ينقذك علطول كدا 😉 ساندى بتأييد؛:فعلاً يابت ياريتاچ شكل الصنّارة غمزت معاهم ولا ايييه😉 عبير بنفى؛:لا طبعاً غمزت ايه وكلام فارغ اييه بس؟!لا طبعاً انا مش بفكر فى كدا اصلاً☹️ ريتاچ بخبث؛:لااا ياشيخه!!طب ليه ماتقوليش ان هو اللى صنارته غمزت 😉 عبير بهدوء؛:تفتكرى ياريتاچ....ثم انتبهت لنفسها وما تفوهت به وقالت بنفى؛:عادى يعنى هو حر احنا مالنا بيه خلينا فى حالنا احنا🥺 -علمت ريتاچ بمدى إحراج رفيقتها ففضلت الصمت وأشارت لساندى بذلك🤐وظلت عبير شارده فيما حدث بينها وبين هذا الآدم...فهل حقيقى ان الصنارة غمزت مثلما قالت رفيقتها؟؟.....أم أن للقدر مجهوول ورأى اااخر لهم ولمصيرهم✊.......🌷🌷 ((فى ڤيلا آدم الدسوقى)) "فى غرفه آدم كان يجلس هو وآسر" آسر باستغراب؛:سبحان الله ياأخى !!انا عمرى ماكنت مش فاهمك كدا ياآدم؟! آدم بملل؛:وبعدين يعنى عايز ايييه ياآسر😒 آسر بهدوء؛:عايز اعرف مالك؟من ساعت الجماعه دول مامشيوا وانت مش مظبوط!!؟ آدم بنفى؛:عادى يعنى!مش لازم يكونوا هما السبب يعنى☹️ آسر باستسلام؛:لاااا أنا كدا مش هعرف اخد منك لا حق ولا باطل!!انا عندى الحل ليك☹️ آدم باستغراب؛:وايه هو انشاءالله😒 آسر بحماس؛:انا هكلم الواد ياسين هو اللى بيعرف يخرجك من المود بتاعك فى لحظه😆 آدم بضحك؛:هههههه ياسين طب والله انت وياسين واحد😁 آسر بغضب؛:يعنى اييه يالا!؟انا احسن منه طبعاً الواد الرخم دا بتاع البنات كل البنات بتموت فيه على ايه مش عارف😏 آدم بخبث؛:يعنى انت مش عارفه ليه بجد ياأسووو😁 آسر بخبث؛:لا ياأدومه مش عارف ليييه😁 آدم بغضب؛:آااسرررر قولتلك بلاش الكلمه الزبالة دى😡 آسر بضحك؛:ههههههه خلاص خلاص هههههه. اسف خلاص😁 آدم بزهق؛:اخلص لو هتكلمه اطلع برا عشان عارفه هيرغى كتير ويسأل كتير😒 آسر بضحك؛:لا هكلمه هنا وأقوله يجى وهقفل فى وشه علطول هههه😁 آدم بضحك؛:يخرب عقلك انت ايييه انا ساعات بحس انه اعقل منك😁 آسر بزعل؛:كدا ياآدم مااااشى اوعى بقا كدا لما أكلمه وسعععع😣 آدم بضحك مكبوت؛:اهوو اتفضل هو انا ماسكك يعنى😜 -وبالفعل اتصل آسر بياسين وأمره بالمجىء لمنزل آدم وهو طبعاً ليس عليه الرفض فى امرٍ من أحدٍ منهم وبالفعل اغلق آسر الهاتف بوجهه ياسين فوراً بعد أمره له بالمجىء قبل ما يرغى كتير وقعدوا هو وآدم يضحكوا عليه ويستنوه لما يجى 😁😁😁😁😁😁😁😁😁 ((فى غرفة مليكة)) مليكة بهدوء؛:يعنى دا بس اللى قاله ليكى يامى؟؟ مى بتأكيد؛:اه والله يامليكة قالى كدا بس واحنا قاعدين على البيسين لما كنت بعيط وطبعاً انا زعقتله وسيبته ومشييت...... مليكة بابتسامه؛:براااڤوا عليكى يامى تربيتى طبعاً احسن عشان مايعرفش يقربلك تانى😏 كادت مى الحديث ولكن قاطعها انها لمحت شىء ما يلمع بجانب السّراحة الخاصه بمليكة،....✨✨ مى باستغراب؛:اييه دا يامليكة🤨 مليكة بعدم فهم؛:هو اييه؟؟ قامت مى وتوجهت ناحيه هذا الشىء وأخذته بيديها وذهبت لمليكة مره اخرى،.....🌷 مى بذهووول؛:دى سلسله ألماس يامليكة😧 مليكة باستغراب؛:سلسله ؟!وبتاعة مين دى؟! مى بتفكير؛:امممم. اه اكيد دى بتاعه عبير عشان هى اللى كانت هنا فى الاوضه من بعدك واكيد كمان لانها غنية ومعاها تجيب سلسلة ألماس زى دى☹️ مليكة بتأكيد؛:اه صح!!طب هاتيها عشان نفكر ازاى هنرجعها تانى..... -أعطت مى لمليكة السلسة بهدوء وأخذتها وظلت تفكر مليكة فى طريقه معينة حتى تعطى لعبير هذا السلسال وتنهى هى الموضوع بذاتها✊،.....ربما للقدر رأى اخر للقاءها بشخصٍ اخر!!......او سيصدُف مره اخرى لقاءهم!!......كيف ذلك وهى لاتعلم تلك الحمقاء مدى صعوبه ما قالته وفعلته مع هذا الفهددد🔥......فللقاءهم مره اخرى أحداث وصدف ناااارية🔥ربما ستقربهم من بعض أو ستبعدهم أميااال أميااااال.....🙃 -مضى باقى اليوم بما فيه من احداث،.......🌷🌷 -عاد الفهد وإياد من الإمبراطورية بعد يوم عملٍ شااااق،.....💙 -أخذ كمال زوجته وذهب لمنزله مره اخرى بعد ان اصر على عبير وفهد بالذهاب ولكن وافق الفهد على ذهابه لحين تجهيز جناح كامل سيكون خاص بكمال وزوجته بالقصر تجهيزاً كاملاً حتى يأتي كمال وزوجته وكل مايلزمه وينتقل للعيش معهم بالقصررر،......💙 -أخبرت كلاً من ريتاچ وساندى والديهم بأنهم سيقضون اليوم مع عبير ويباتون معها هذه الليله فى القصر فوافق والديهم على ذلك،....💙 -أخبرت ملك مليكة باتصالاً آخر بها بأنها لا تستطيع ان تأتى لها هذا اليوم وأنها سوف تحاول الذهاب لها بعد عِدّة ايّام حتى يقل العمل على ابيها فتستطيع ان تتركه وتذهب لرفيقتها فوافقتها مليكة على ذلك......💙 -جاء ياسين لآدم وآسر بعد مكالمته بساعه واحده وقضوا اليوم معاً وبالفعل استطاع ياسين ان يخرج آدم من هذا الموود القااااتم✊وابتسامه الانتصااار كانت رفيقة هذا الآسر....💙 -وانتهى اليوم وجاااء الليل بسواده مُعلناً عن حلول وقت النوم للجميع ونااااام الجميع وبداخل كلاً منهم(تفكير-وعيد-إعجاب-عِنْدْ-بداية حب)،.......💜💜💜 أعلن ظهور الشمس عن بداية يومٍ جديد مليىء بالمفاجاءات لجميع ابطالنا الأعزاااء،.....💙💙💙💙 داعبت خيوط الشمس الذهبية عيون الفهد العسلية🥰بعدما فتحت ملاكه الصغير♥️ سيتار الغرفة الموضوعه على بلكونة صغيره داخل جناح الفهد والذى تطل منه على بيسين متوسط الحجم خاص بجناح الفهد فقط دون باقى أجنحه القصررر......🔥 عبير بمشاكسه؛:قوم بقااا يافهووودى كل دا نوووم؟؟ فهد بنوم؛:صباح الخير ياملاكى♥️ عبير بحب؛:صباح الفل والورد والياسمين على أغلى الغاليين❤️ فهد بخبث؛:ايييه دااا شكل المزاج رااايق اليوم😉 عبير بابتسامه؛:امممم يعنى حاجه زى كدا!!يلااا قوم خد شاور وغير وانزل انا جهزت الفطار النهارده بنفسى😎 فهد بتساؤل؛:اومال فين أصحابك؟؟ عبير بهدوء؛:قاعدين تحت مستنينا احنا الاتنين🙂 فهد بتفهم؛:طيب ياحبيبتى انزلى ليهم وانا هخلص وانزل وراكى علطول...صحيح فين إياد ؟؟ عبير بجدية؛:إياد نزل وراح الشركة من بدرى يعنى من حوالى ساعتين كدا🙂 فهد باستغراب؛:بجد؟غريبه دى!!ليه هى الساعه كام دلوقتى؟؟ عبير بابتسامه؛:الساعه دلوقتى ياسيدي ١٠:٣٠بالظبط🙂 فهد بدهشه؛:يااااااه!!دا انا نمت كتير قوووى بقااا؟؟؟ عبير بمشاكسه؛:ااااه شكلك كنت سهران امبارح ونمت متأخر😁 -تذكر فهد انه كان ساهر الليل يفكر بهذه الفتاة العنيدة المشاكسة والهادئة فى نفس الوقت وما فعلته معه فكيف لفتاة مثلها ان تطاول بالألفاظ على الفهد🔥فكان يفكر بطريقه ليعاقبها على فعلتها هذه ولكن مع الوقت ليس الآن فحتماً سيحدث اللقاء✊لما لا وهو الفهد الذى لا يترك حقه ابداً حتى إذا كان عند فتاااااةٍ ماااا....🔥😎 عبير بزعييق؛:ياااااا فههههوووودددى!!ايييييه روووحت فييين؟؟ فهد بانتباه؛:ايييه يابيرووو انا هنا اهووو🙂 عبير بشك؛:انا حاسه ان فى حاجه وانا لازم اعرفها!!قول دا انا أختك حبيبتك قول قول سرك فى بيييرررر🥰 فهد بضحك؛:يامجنوووونة انتى!!لا طبعاً مافيش حاجه ههههه....يلا روحى لصحابك وانا هاجى وراكى😊 عبير بزعل طفولى؛:بقا كدااا،،،،مااااشى يافهد مسيري هعرف يعنى هعرف...يلا انا نازله مستنينك ماتتأخرش... -وتركته ملاكه ونزلت للأسفل وظل هو لوهلة يفكر بها وبطريقة للانتقااااام منها🔥ثم تنحى عن فراشه وتوجه للمرحااض وأخذ شاور وخرج وأبدل ملابسه لبدلة سوداء اللون كعادته فهو يعشق اللون الأسود مثل ابيه🖤وصفف شعره امام المرآة بحرافية جعلته للوسامة عنوان كامل😎ووضع البرفيوم الخاص فقط بالفهد🔥والتقط هاتفه ونظارته الشمسية التى تخفى تحتها فتنة عيون عسلية محاوطه بجيش من الرموش لحمايتها👀وأغلق باب الجناح ونزل للأسفل بطالته المُهِيبة😎لكى ينال الإفطار مع شقيقته ورفيقتيها وفطروا معاً تحت مزااااح عبير وساندى الدائم بينهم😊بينما كانت ريتاچ شاااردة فى ذاااااك الآسررر الذى أسرها بسحر نظرات عينااااه🥰وكان الفهد يلاحظها ولكنه فضل الصمت لحين انتهاء الإفطار والخلو بها فى وقتٍ فاضى للتحدث معها🙂ومن ثم انتهى من إفطاره واستاءذن منهم وذهب للإمبراطورية وظلت الفتيات مع بعضهما فى القصر لتقضيه اليوم معاً لحين ذهاب ريتاچ وساندى لمنازلهم مره اخرى مع انتهاء اليوم🙂🙂 ((فى ڤيلا آدم الدسوقى)) -استيقظ الجميع وتم تحضير الإفطار وفطر الجميع وذهب آدم للعمل مع أصدقاءه(آسر-ياسين)💜 -ذهبت والدة آدم لمنزل ياسين الشرقاوي لكى تقضى بعض الوقت مع والدته فهم أصدقاءه أيضاً منذ زمن💜-وتبقت مليكة ومى فى الڤيلا وحدهم💜،........🌷 مى بتساؤل؛:هااا يامليكة هنعمل ايه دلوقتى؟؟ مليكة بهدوء؛:ولا حاجه زى ما انا قولت هنروح الشركة بتاعتهم ونعطيها السلسه بتاعتها ونسلم عليها وخلاص ونرجع وانا استأذنت من ماما قبل ماتمشى وقولتلها كدا وقالت ماشى وقلتلها هاخدك معايا🙂 مى بتساؤل؛:طب افرضى مش لاقيناها فى الشركة وطلعت فى البيت؟! مليكة بجدية؛:لا هنلاقيها ان شاءالله هى حالياً فى أجازة من كُليتها وهتروح الشركة كمساعدة مع أخوها يعنى هى اللى قالتلى كدا بنفسها🙁 مى باستسلام؛:خلاص ماشى اللى تشوفيه...احنا كدا خلاص خلصنا كل شغل البيت🙂 مليكة بابتسامه؛:تمام...يلا روحى اجهزى وانا كمان هروح اجهز عشان نروح ونرجع بسرعه🙂 مى بابتسامه؛:ماشى ياحبيبتى.....وتركتها وذهبت لكى تجهز نفسها للذهاااااب،.....🌷 بعدما رحلت مى ظلت مليكة تفكر؛:اه انا لازم اروح الشركة لسببين؛اولاً عشان أعطى السلسلة دى لعبير....ثانياً عشان أعتذر لفهد دا على الكلام اللى قولتهوله امبارح اه انا غلطت ولازم اعتذرله هو كان ضيف عندنا وانا أڤورت فى ردة فعلى معاه بصراحه ....بس عشان دوا ماما لو كان وقع منى كانت هتحصل مشكله لان الدواء دا غالى واحنا مابنصدق نجمع فلوسه ونجيبه يجى هو بكل سهوله كدا ويوقعه منى عالأرض لااا ...امممم يلا بقاا مش مشكلة انا هعتذر منه على تصرفى معاه وكلامى بس ولو مالقتش عبير هناك هعطيله السلسلة وهو يبقا يعطيهالها براحته بقا فى بيتهم هناك وذهبت لكى تجهز نفسها استعداداً للذهاب (لإمبراطورية أمجد الصياد)🔥والذى يرأسها(فهد الصياد)😎🔥......لا تعلم تلك الحمقاء ما الذى يفكر به الفهد للانتقااام منها وصعوبة تنفيذه له لعدم لقاءها مره اخرى من وجهه نظره☹️......ولكن هيهات فهى بذهابها لهناك ستسهل عليه الطريق لاقتراب تحقيق انتقااااام الفهد من مليكته🔥🔥،....... ((فى إمبراطورية أمجد الصياد)) "داااخل مكتب الفهد"🔥 فهد بابتسامه؛:انا مبسوط منك قووى ياإياد ومن تغييرك دا بجد حلو🙂 إياد بحماس؛:ولسه انت ماشوفتش حاجه لسه أنا بجد حابب اتغير وأكون معاك خطوة بخطوة 😊 فهد بابتسامه جذابه؛:وأنا أكون مبسوط لو دا حصل ياإياد🙂 قاطع حديثهم دق بسيط على باب المكتب فسمح الفهد للطارق بالدخول فإذا بها السكرتيرة الخاصه بمكتب الفهد👈(سارة💜 فتاة على قدر متوسط من الجمال عيون قرموزية وبشره قمحاوية فى العقد الثانى من عمرها ٢٤سنه كان والدها يعمل السكرتير الخاص (بأمجد الصياد) وبعد وفاته عينها أمجد مكانه واعتبرها مثل ابنته 💜تحب شاب يُدعى هشام💜 وبينهما اتفاق على الزواج لحين تعديل اموره ليكون قادر على ان يتقدم لها ويطلبها من والدتها متدينه ومحجبة وخجولة💙) سارة بهدوء؛:أستاذ فهد فى تليفون وصلنى من إنجلترا ياافندم بيقول انه صاحبك اسمه(سعد)احول المكالمة هنا ولا الغيها،.... فهد بسعاده؛:لا طبعاً حوليها عندى هنا تلغيها ايه لا طبعاً وبعد كدا اى مكالمة تيجى من هناك حوليها عليا علطول بدون نقاش 😊 سارة بابتسامه خجوله؛:تحت امرك ياافندم حالاً هحولها🙂 وتركتهم السكرتيرة وذهبت لكى تفعل ماامرها به الفهد على الفور.... أخبر فهد إياد بانهم أصدقاءه بالخارج وسوف يشرح له مدى علاقتهم وأنه عليه الذهاب الآن وبالفعل ذهب إياد لمكتبه،.....🌷 تلقى الفهد الهاتف بسعاده كبيرة؛:سعددد!وحشتنى قووووى يارفيقى😍 سعد بسعادة اكبر؛:وانت اكتر يافهد..اخبارك ايه؟😊 فهد بابتسامه؛:انا الحمدلله بخير!انتو عاملين ايه🙂 أدهم بمرح؛:مصر اخدتك مننا يافهد بكل اللى فيها😊 فهد بفرحه؛:اييييه دااا كلكم متجمعين المره دى😍عامل ايه ياادهم 🙂 أدهم بابتسامه مرح؛:بخير يارفيقى💜اخبار مصر وبناااات مصر ايييه؟!😊 نادر بسخرية؛:هو دا اللى انت فالح فيه البنات وبس ربنا يهدك😒 فهد بضحك؛:هههه سيبه يانادر بكره ربنا يكرمه بواحدة تطلع عليه القديم والجديد كله😁 أدهم باستسلام؛:ايييه داااا انتو الاتنين استلمتونى يبقا خلاااص انا كدا مستقبلى اتدمرررر😨 سعد بضحك؛:هههههه هو انت ليك مستقبل اصلاً يالا انت هتستعبط😁 أدهم بزعل؛:يعنى اييييه انتو خلاص اتفقتوا علياااا😨 فهد بضحكه شر؛:هههه ايووووون ونهايتك قربت اوووى ياأدهووومى😈 أدهم بخوف؛:لااااا والنبى المافياااا لاااا لم بتحب تنتقم بتقتل وانا محتاج نفسى لسه عشان نِفسى أعيش وأحب واتجوز وأخلف عيال تقولى يابااابى قبل مااموت على ايديكم والنبى😨 نادر بضحك؛:ههههههه يخربيت عقلك انت اتجننت ياأدهم ولا اييييه😂 سعد بتأكييد؛:ههههه اكيد طبعاً صاحبك خلاص راااحت منه خااالص😂 فهد بخبث؛:انت متأكد انك عايش فى لندن ياأدهم بقالك كتير🤨 أدهم بتأكييد؛:اه والله بقالى حوالى ٢٥سنه إلا ٣شهور عايش هنا فى لندن انا والواد نادر دا برده 💙وانت اللى جيت متاخر وانت عندك ٨سنين يااخويا بس طبعاً كلنا مصريين واتعودنا على الكلام المصرى والعادات والتقاليد المصرية🇾🇪انا مصرى وأبويا مصرى وبدأ يغنى 😁🎤🎤 فهد وسعد ونادر؛:بااااااس اسكت يااااعم عبدالحليم حااافظ انت الدبااان لمممم😂 أدهم بزعل؛:اخسس عليكم انا صوتى وحش يعنى 😣 نادر بتأكييد؛:ااه وحش قووووى ولا عندك رأى تانى يالا😒 أدهم متسرعاً بالنفى؛:لاااا لااا طبعاً وحش وستين وحش كماااان هو اا انا مستغنى عن عمرى يعنى😨 ضحكوا جميعاً على مزاااح رفيقهم😂😂 وظلوا يتحدثوا معاً وطلبوا من فهد انهم يريدوا النزول لمصر وأخبرهم الفهد انه سيحاول على ان يكونوا فى مصر خلال ٣او ٤ ايّام على الأقل لكى يتدبروا أمور العمل فى الامبرواطوريه معاً ✊......ربما للقدر رأى اخر لمجهولهم القاااسى☹️🔥 استووووووووب✋✋✋ نكمل الحلقه القادمه😝😝😝 -ياترى ايه تفكير فهد للانتقام من مليكة؟🤨 -ياترى ان صادف وتلاقوا مره ثانيه ماذا سيفعل الإياد؟🤨 -ياترى هل يفكر الآسر بها كما تفكر هى به؟🤨 -ياترى هل ستعرف عبير مدى غموض هذا الآدم أم لا؟🤨 -مامجهوووول المافياااا الثلاثه فور نزولهم مصر؟🤨 -ما مخطط حازم الصياد الجديد للانتقاااام من الفهد؟🤨

admin
admin
تعليقات