رواية عشق وانتقام البارت الرابع عشر 14 بقلم عبير سعيد

                         

رواية عشق وانتقام البارت 14 بقلم عبير سعيد

 عشق وانتقام الفصل الرابع عشر

{رواية عِشْقْ وانْتِقَامْ} 🌷🌷🌷((اللهم اجعل القرءان الكريم لنا فى ظُلمة الليل مؤنساً،ولأقدامنا عند المعاصي حابساً،ولألسنتنا عن الباطل مُخرساً،ولجوارحنا عن السيئات زاجراً،اللهم اجعلنا عند النِعمَاءِ من الشاكرين،وعند البلاء من الصابرين،ولكَ فى جميع امورنا ذاكرين،..اللهم امين♥️))🌷🌷🌷 "♥️معشوقتي♥️.....دَعيني أُبَلِغْ عينيكِ أني أعشَقَها♥️.....فَأنا غَرِقْتُ وما أروعْ الغَرَقِ بِبِحُورِها🌊..... أُسِرْتُ أنا وما أجمَلْ الأَسْرِ بِها🥰..... عَشَقْتُ ولا عِشْقٌ يَفًُوقْ عِشْقِي لها👌......دعيهَا تَحتَضِنُنِي فَرائِعَةٌ أحْضَانِهَا🤗.....وما أروَعْ الحَديثَ فى عُمْقِ نَظَراتِها😍.....أُرِيدُ مِنْكِ أنْ تَتْرُكِي عَينَيكِ تَحْتَضِنُ عِيُونِي🥰..... ودَعِيني أعْشَقِكْ بِصَمْتِي وجِنُونِي♥️ .....معشوقتي أعشقكْ♥️.." (بيروووووووو)♥️👑♥️ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ 🔥"البارت الرابع عشر"🔥 -سمحت الدكتورة لمليكة بالخروج فى الوقت الحالى،..... "فى غرفة مليكة بالمشفى" مى بتوتر؛:انا خايفة قووى لحسن أبيه يعمل حاجه فى فهد!! -نظرت لها مليكة بغضبٍ صااامت،.... عبير بهدوء؛:اا لا يامى ما تقلقيش! انا متأكدة ان مش هيحصل حاجه🙃 ساندى بمرح؛:ما تقلقيش ابيه فهد عنده عضلات وهيقدر على اخوكى برده😁 -ضحك الجميع على كلام ساندى.....بينما مليكة فى عالم آخر من التوتر والخوف من ناحية أخيها ورد فعله على فهد.....لا تعلم ما يدور بينهم.....ربما يكون عليها....او ربما حديثٌ اخر،..... -قاطع حديثهم وضحكهم دخول آدم وفهد عليهم بهدوء تااام،... آدم بجدية؛:الدكتورة قالت هتخرجى دلوقتى يلا هنمشى دلوقتى..... مليكة بهدوء؛:حاضر ياأبية🙃 -نظر لها آدم بصدمه فهو يعرف جيداً عندما تناديه مليكة أبيه فتكون هى حزينة وتعاقب نفسها....فصمت ولم يعلق وخرج من الغرفه هو والشباب فى انتظارهم،..... مى باستغراب؛:مليكة انتى ليه قولتى لأبيه آدم أبيه!؟؟ مليكة بغضب؛:مى خليكى فى حالك ومش عايزه اسمع صوتك لحد ما نوصل البيت فااااهمه😠 مى بخوف؛؛ححااضر يامليكة... عبير بهدوء؛؛مليكة انا اسفه ليكى بجد،... مليكة بنفى؛:لا لا انتى بتتاسفى ليه انتى مالكيش ذنب فى حاجه،... عبير بإحراج؛:ازاى بس اخويا هو السبب فى اللى انتى فيه وانا بصراحه مُحرجه منك قوى😔 مليكة بهدوء؛:عبير حبيبتى.... ماتصدقيش كلام البنت الهبلة دى بتقول اى كلام وخلاص...اخوكى مالهوش ذنب فى حاجه!! انا عارفه ايه اللى عندى ودا حصل ليه...ماتنسيش أنى فى كلية طب برضه....فما تقلقيش ياحبيبتى🙂 عبير براحة؛:طيب ياحبيبتى!بس برده فهد ليه حساب معايا فى البيت...يلا بينا،.... -وخرجت الفتيات من الغرفة ومليكة تستند على مى وعبير،.... آدم بجدية؛:شكراً يافهد..تقدر تاخد اختك واصحابها وتروحوا...وانا هاخد اخواتى ونروح وبشكرك على تعبك معانا،... فهد بابتسامه؛:ما تشكرنيش ياآدم...احنا اخوات واصحاب...الف حمدالله على سلامتها🙂 -وودعهم آدم وأخذ مليكة ومى للمنزل،.... -وأخذ الفهد عبير وأصدقاءها للمنزل بسياراتهم الخاصه،.... -وذهب كلاً من آسر وياسين لشركتهم مره ثانية،.... -وذهب إياد للإمبراطورية مره اخرى لمباشرة العمل،..... ******************************** "فى ڤيلا آدم الدسوقى" -دخلوا الڤيلا وتركتهم مليكة وذهبت لغرفتها بالأعلى وبدون مساعدة أحدٍ منهم،.... آدم بجدية؛:مى مش عايز كلمة من اللى حصل تتقال لماما فاهمه!! مى بخوف؛:حاضر يا أبيه والله ما هقول حاجه ابداً🥺 آدم بهدوء؛:انا هروح الشركة وهتصل بماما ترجع من عند طنط(حنان) ويارب ماتعرفش حاجه من اللى حصل يامى،.... مى بهدوء؛:حاضر ..بس انت مش هتتغدا معانا طيب!!؟ آدم بجديه؛:ماليش نفس اتغدوا انتو يلا انا ماشى.... مى بزعل؛:خلى بالك من نفسك ياأبيه انا مش بحب اشوفك كدا ابداً آدم بهدوء؛:ماشى خلى بالك بس من مليكة ولو حصل حاجه كلمينى علطول ماشى،.... مى بهدوء؛:حاضر يأبيه ماشى.... -وتركها آدم وغادر للشركة ليكمل عمله مع أصدقاءه،... -وصعدت مى لغرفتها لتغيير ملابسها وتأدية الفروض الفائتة،.... ****************************** "فى قصر الصياد" عبير بغضب؛:فهد قولى ايه اللى حصل بينك وبين مليكة😠 فهد بهدوء؛:ولا حاجه كنّا بنتكلم وبعدين جالها هبوط واغمى عليها..ايه حاجه مش بايدى خالص على فكره.... عبير بإصرار وصوتٍ عالٍ؛:لاا فيه حاجه حصلت..وانا بقا مش هسيبك غير لما اعرفها يافهد.... ريتاچ بهدوء؛:عبير عيب صوتك يعلاا على اخوكى كدا اهدى شويه... فهد بهدوء؛:قوليلها ياريتاچ...شكلها نسيت أنى اخوها الكبير... عبير بزعييق؛:لاااا مانستش يافهد... ومانستش برده ان آدم يبقا اخو مليكة الكبير...والكلام اللى سمعه دا صَدَمُه...والله اعلم بيقولها ايه دلوقتى او بيعملها ايه😠 فهد بحدة؛:عبييير صوتك ما يعلاش عليا وأهدى احسن.... عبير بغضب؛:مااشى يافهد انا هسكت خاالص لما اشوف آخرتها وبرده هعرف فيه ايه.... فهد بهدوء؛:انا رايح الشركة ولو احتاجتوا حاجه كلمونى علطول....واااه صحيح امسكى دى؟ عبير باستغراب؛:دى سلسلتى؟! فهد بهدوء؛:اه مليكة لقيتها عندها فى اوضتها بعد ما مشينا وجابتها النهارده عشان تعطيهالك ومالاقتكيش فاعطيتهالى انا اعطيهالك....سلام -وغادر على الفور ولم يعطيها مجال للحديث معه،.... ريتاچ بعتاب؛:شوفتى ياست ساندى ماطلعوش سارقينها ولا حاجه اهوو... ساندى؛:لااا رد....🤐 ريتاچ باستغراب؛: ساندى.....ساااندى....ساااااندى.... ساندى بانتباه؛:ااا ايه ايه يا ريتاچ بتقولى حاجه.... ريتاچ بدهشه؛:اييييه. بقالى ساعه بنادى فى ايييه فييينك.... ساندى بهدوء؛:اا موجوده اهوو🙂 عبير بتعجب؛:مالك ياساندى مش عوايدك تسكتى كدا فى ايه؟؟! ساندى بهدوء؛:عادى يعنى مالى انا كويسه اهووو تمام،.... ريتاچ بدهشه؛:لااا مش دى ساندى الهبلة اللى اعرفها😨 ساندى بزعل؛:هبلة الله يسامحك ياريتاچ...وبعدين عادى يعنى انا كويسه مافيش حاجه ،.... ريتاچ بابتسامه؛:بت ماتزعليش انا بهزر معاكى😊 ساندى بهدوء؛:عادى ولا يهمك مش زعلانه،... ريتاچ بفضول؛:طيب قولى مالك بقا ساندى بملل؛:يوووه قلت مافيش حاجه يابنات😔 عبير بزهق؛:خلاص خلاص سيبيها ياريتاچ...انا مش ناقصاكم انتو كمان،... -وتركتهم وصعدت لتغيير ملابسها هى الأخرى وصعدوا هما أيضاً خلفها،..... ************************************* "فى شركة حازم الصياد" -كان يتحدث فى الهاتف مع شخصٌ مااا،.... حازم بتعجب؛:بنت مين دى!؟ الشخص؛:معرفش ياباشا انا لسه الاخبار وصلالى دلوقتى.... حازم بشر؛:عايز كل المعلومات عنها.... الشخص؛:نص ساعه وكل المعلومات هتكون تحت ايديك ياباشا.... حازم بخبث؛:دا احنا شكلنا هنتسلى قوووى الفترة اللى جاية😈 الشخص؛:عرفت كمان ان ابن سيادتك اختها ركبت معاه عربيته.... حازم بغضب؛:اياااددد الغبى دا هو اللى ممكن يبوظلى كل حاجه😡 الشخص؛:اؤمرنى ياباشا وانا تحت التنفيذ... حازم بشر؛:تجيبلى المعلومات بس الاول وانا هقولك تعمل ايه👿 الشخص؛:تحت امرك ياباشا...سلام -وأغلق حازم الهاتف وظل يفكر ويتوعد بخطط انتقامية جديدة للفهد....فلربما ظهرت له ورقة رابحة ضد الفهد....او ستُقلبْ خططه عليه بتخطيط من الفهد...فهو دائماً يسبق الجميع بخطوة..... ******************************* -مضى اليوم بأحداثه بتغير بسيط... -رجعت فاطمة المنزل مره اخرى بعد مكالمة آدم لها....وبصعوبة لم تتفوه مى بشىء أمامها....ولم تلاحظ غياب مليكةفى غرفتها لانها أتت مرهقه فصعدت لغرفتها للراحة.... -ذهبت كلاً من ريتاچ وساندى لمنازلهم مره اخرى بعد توديع عبير والاطمئنان عليها...وتوصيتها بعدم الصدام مع اخيها....ولم تقول لهم ساندى ما حدث بينها وبين ياسين... -جااااء الليل معلناً عن النوم للجميع وأغلق ستائره فناااام الجميع نوماً عميقااااً،.... ************************* -مضى يومان والأحداث متشابهة.... -مابين ذهاب الفهد للإمبراطورية بصحبة إياد ولم يحدث جديد.... -وذهاب آدم وأصدقاءه لشركتهم ولم يحدث جديد.... -وجاءت ملك لمليكة وقضت معها وقتاً طويلاً ولم تقول مليكة لها شيئاً ورجعت مره.... -وبقى الحال كما هو عليه بين مليكة وآدم ولم يتم الحديث بينهم خلال اليومين ابداً..... -ولكن التفكير من ناحية الجميع فى حوريتة الخاصه لم يقل ويختلف بل يزداد ويكترث.... -وأيضا من ناحية الفتيات التفكير فى فارسها الواقعى لم يقل ويختلف بل يزداد ويكترث.... ************************** -فى صباح يومٍ جديدٍ مُشرق للجميع..... "فى امبراطورية الصياد" -فى مكتب الفهد كان يتحدث مع رفقائه،.... فهد بفرح؛:ايوه ياسعد خلاص هتنزلوا مصر بكرا😊 سعد بسعادة؛:بجد يافهد انا مبسوووط قووووى😊 نادر بفرحة؛:شكراً يافهد انك متمسك بينا حتى بعد رجوعك لبلدك ولأهلك🙃 فهد بسخرية؛:طيب يانادر لما تيجى واشوفك بكرا هردلك الشكر اللى بجد😒 نادر بحزن؛:بجد شكراً يا رفيقى انت عملت معانا اللى اهلنا معملهوش معانا😔 فهد بغضب؛:انت اهبل يالا...نادر احنا اخوات مش اصحاب بطل الهبل اللى بتقوله دا😠 أدهم بمرح؛:اا قولى يافهد فى مُززز فى الإمبراطورية بتاعتكم وهيشتغلوا معانا ولا لا😁 فهد بسخرية؛:هو انت كدا علطول ياأدهم مش مكفيك بنات إنجلترا كلها بتساءل عن بنات مصر كمان😒 أدهم بمرح؛:لا بقا ماانا بقالى كتير عايش مع العود الفرنساوى والحلاوة بالقشطة اللى هنا عايز أغير بقا وأشوف الطبيعة المصرية😁 سعد بزهق؛:خلاص يااخويا لما نروح بكرا ابقا شوف براحتك😒 نادر بهدوء؛:خلاص يافهد روح شوف شغلك احنا كدا معطلينك🙂 فهد بجدية؛:اوك...انا هبعتلك ميعاد الطيارة فى مسدچ عالواتس وهتكونوا هنا فى مصر بكرا بالليل ان شاءالله🙂 سعد بسعادة؛:ان شاءالله مع السلامة يارفيقى🙂 -واغلق فهد الهاتف وطلب من سارة ان تتصل بهم فى الخارج تخبرهم بتجهيز الطائرة الخاصة بعائلة الصياد لنزول المااافيااا الثلاثة🔥لأرض الوطن الحبيب مصر♥️ام الدنيا🇪🇬ربى يحميها♥️..... ********************************** -بعد ان اغلق فهد الهاتف...طلب سارة فى تليفون المكتب فأتت على الفور،.... -دخلت سارة المكتب بعد ان أذن لها الفهد بالدخول،.... سارة بهدوء؛:تحت امرك ياافندم🙂 فهد بتعجب؛:سارة بلاش الرسميات دى انتى زى اختى بالظبط...خلى الرسميات دى لما يكون فيه حد.... سارة بهدوء؛:حاضر ياأستاذ فهد🙂 فهد بضحك؛:هههههه براحتك يا سارة...المهم انتى كلمتيهم هناك خلاص؟! سارة بهدوء؛:ايوه كله تمام ياافندم... فهد بجدية؛:طيب تمام...عايزك تعطي الورقة دى لفارس الحارس الشخصى بتاعى وهو عارف هيعمل ايه.... سارة بهدوء؛:حاضر ياافندم...عن إذنك وخرجت على الفور..... بعد خروج سارة ظل يضحك عليها الفهد وعلى خجلها الزااائد حتى دخل عليه إياد من الغرفة المجاورة.... إياد بجديه؛:فهد انا عايز اطلب أيد مى أخت آدم الدسوقى،.... كف فهد عن الضحك؛:انت بتقول ايه... إياد بجدية؛:انا مش عايز أسألك ايه اللى حصل بينك وبين مليكة....بس انا عايز اطلب أيد مى من أخوها... فهد بهدوء؛:وانت بتطلب منى ليه... إيادبتعجب؛:عشان انت ابن عمى واخويا الكبير وفى حكم كبيرى دلوقتى يافهد.... فهد بثبات؛:اكيد هما هيطلبوا منك انك تجيب ابوك معاك وهو الحمدلله عايش... إياد باندفاع؛:لااا انا أبويا مات...مات يافهد...انا يتيم الأب والأم.... فهد بثبات تام؛:بس ابوك عايش ودى حقيقة انت ما تقدرش تنكرها يا إياد... إياد بعصبية؛:بس انا مش معترف بييه انا خلاااص اتبريت منه للابد.... فهد بجدية؛:إياد انا محتاج مساعدتك ليا.... إياد بتنهيدة؛:مساعدة ايه يافهد... فهد بهدوء؛:هقولك؛...............☹️ إياد بصدمه؛:ايييه كل دا ...دا مش بنأدم ابداً😨 فهد بثبات؛:هتساعدنى ياإياد.... إياد بجدية ووضع يده فى يد الفهد؛: هساعدك ياابن عمى وبحياتى أفديك ..🤝🔥 *************************** "فى منزل ريتاچ الصاوى" -تجلس(ماجدة)والدة ريتاچ بغرفتها وتمسك بيدها صورة لها وهى تحمل طفلٌ صغير عمره شهرين ونصف وعيناها تزرف من الدموع الى مالانهاية........ -دخل عليها زوجها(ممدوح الصاوى)؛:ياماجدة ياحبيبتى انتى لسه بتعيطى لما بتشوفى الصورة دى حرام عليكى نفسك ياماجدة.... ماجدة بدموع؛:وحشنى قوووى ياممدوح كان نفسى أربيه على ايدى ومع اخته كان نفسى😭 -أخذها ممدوح فى احضانه؛:حبيبتى ربنا لوحده اللى يعلم اذا كان عايش ولا لا😔 ماجدة بدموع؛:لا ياممدوح هو عايش...انا حاسة بيه قريب منى...حاسه أنى خلاص قربت اشوفه ياممدوح😭 ممدوح بحزن؛:انا كمان هموت واشوفه ماتتخيليش وحشنى قد ايه ياماجدة😔 ماجدة بدموع؛:الله يسامحه اللى كان السبب فى بعده عننا😭 ممدوح بألم؛:الله يسامحه ويرحمه كسرنى لما اخد منى ابنى وبعده عنى يلا ربنا يسامحه.... خرجت ماجدة من احضانه وجففت دموعها؛:احنا لازم ندورعليه تانى ياممدوح قلبى بيقولى هنلاقيه... ممدوح بحزن؛:مااحنا دورنا كتير ياماجدة ومالاقيناهوش... ماجدة بدموع؛:٢٦سنة بعيد عن حضنى ياحبيبى ياابنى اااااه وحشتنى قووووى ياضناياا😭 ممدوح بقلق؛:اهدى ياماجدة ريتاچ فى اوضتها تسمعك.... ماجدة بدموع؛:كانت غلطة لما ماقولنلهاش ان ليها اخ وانخطف وهو ٣شهور ياممدوح غلطة😭 ممدوح بحزن؛:لا كدا احسن..قضاء ربنا ياحبيبتى...يلا قومى اغسلى وشك وتعالى....... يلا انا هنزل الشغل وانتى روحى لريتاچ شوفيها بتعمل ايه فى اوضتها.... ماجدة بهدوء؛:حاضر ياحبيبى روح انت وانا هشوفها... -وغادر ممدوح على عمله...وبالفعل قامت ماجدة ووضعت الصورة بمكانها الخفي بعيداً عن ريتاچ حتى لا تعلم بوجود أخيها واغتسلت وذهبت لها غرفتها.....ربما اقترب ميعاااد كشف المجهوووول الخفي....... *************************** "فى ڤيلا آدم الدسوقى" -تجلس مليكة فى غرفتها وتستعمل اللاب توب الخاص بها وتتحدث مع رفيقتيها فى جروبهم الخاص عالمسنجر✍️،...... "المحادثة بينهم"👇 مليكة؛:بس هو دا كل اللى حصل.... ملك؛:حبيبتى يالوكا...يعنى تكونى فى المستشفى وما تقوليش وانا كنت عندك من يومين اخس عليكى.... مليكة؛:والله ما حبتش اقلق حد معايا...وبعدين دى كانت حاجه بسيطه.... تُقي؛:ازاى يامليكة حاجه بسيطة... انتى بقالك يومين بتكلمينا وما جبتيش سيرة الموضوع غير لما شوفنا الstory بتاعتك وسألناكى فى ايه..... مليكة؛:اسفه ياتُقي...اسفه ياملك انا عارفه اللى عندكم... ملك؛:مليكة انتى عارفة انك اختنا قبل ما تكونى صديقتنا.... مليكة؛:عارفة والله ياحبيبتى.... تُقي؛:مليكة مش معنى أنى قولتلك اللى عندى فدا يأثر عليكى وضغط نفسى وتروحى المستشفى كمان... ليه كدا يامليكة...ماعندك ملك اهى اخدت الحكاية عادى يعنى... مليكة؛:ياتُقي انتى عارفه أنى ماليش حد اتكلم معاه وأنتو مش معايا...ملك وكانت مسافرة مع باباها...وانتى اللى عندك مكفيكِ ومخليكى تفتحى نت كل فين وفين....وبعدين ملك مااخدتش الموضوع زيى عشان باباها ما ينفعش تبقى تعبانه وباباها محتاجلها.... تُقي؛:مليكة انا اسفه سامحينى😭 مليكة؛:تُقي بلاش هبل احنا اخوات...ونحكى لبعض اى حاجه وفى اى وقت ونعيط كمان😭.... ملك؛:امممم خلاص انا عندى فكرة حلوة.... تُقي؛:هى ايه ياملك... ملك؛:احنا بكرة انا وانتى ياتُقي نروح عند مليكة نقضي معاها اليوم كله... انا هنزل مصر النهارده بالليل مع بابا وهستأذن منه ونروح لمليكة بكرا... تُقي؛:فكرة حلوه قووى...انا كمان عايزه اشوفك يالوكاا وحشتينى قووى ووحشنى حضنك قووى ياأختى😭 مليكة؛:وانتى اكتر والله ياروحى😭 ملك؛:كفاية دموع بقا وجعتوا قلبى.. مليكة؛:خلاص وانا هستناكم بكرا بفارغ الصبر..... ملك؛:يبقا اتفقنا...يلا انا هقفل بقا عشان اروح اجهز شنطتي للسفر سلامووووزز.... مليكة؛:سلام ياقلبى...وانا كمان هقفل.... تُقي؛:اوك وانا كمان سلام ياروحى😘 -وأغلقوا المحادثة بعد اتفاقهم على الغد.....وابتسامة الأمل داخلهم للقاء....ربما للقدر رأى اااخررر...... *************************** -كان يسير بالسيارة متجهاً لإمبراطورية الصياد بعد ان نفذ ما طلبه منه الفهد،...... -فجأه ظهرت امامه تلك الفتاة وكان سيصطدم بها بسيارته ولكن تفاداها ببراعة✊....... -تنحى (فارس المهدى)عن سيارته واسرع ناحيتها ورأها تضع يدها على عيناها برعبٍ حقيقي🙈....... فارس بقلق؛:انتى كويسة ياآنسه.... هى؛:لا رد.....🤐 فارس بخوف؛:والله انتى اللى طلعتى فجأه قدامى ونا ماشى بسرعه....انتى حصلك حاجه طيب ولا ايه...... -أزاحت يدها عن وجهها بخوفٍ ملحوظ وتركت لعيناها الرصاصية العنان بأن تُفتح ببطء...تلاقتْ العينان وتحدثتْ بلغة يفهمها القلبْ وحده😍........ فارس فى نفسه؛:ياااإلهى ما هذا الجمال!!! هى؛:ااا انا اا انت اا فارس بقلق؛:مالك انتى كويسه ولا حصلك ايه بالظبط مش فاهم.... هى؛:انا اا انا كويسه مافيش حاجه... فارس براحه؛:الحمدلله طمنتينى... هى؛:اا انا اسفه انا كنت جايه لصاحبتى فى شركة قريبه هنا...ومااخدتش بالى وانا بعدى الطريق..... فارس بهدوء؛:لا عادى ولا يهمك...المهم انك بخير..... هى؛:طيب شكراً...عن إذنك....وتركته وغادرت على الفور.... ظل فارس ينظر لفراغها بصدمة كبيرة؛:اييييه الجمااال دااا ياربى هو فيه كدا يانااااس هووووف😨...... -وذهب واستقل سيارته واتجه للإمبراطورية مره اخرى والابتسامة حليفتة،....ربما بداية لتسطير عِشْقٌ خفي........ *************************** 🌹"فى إنجلترا "🌹 🔥"فى منزل المافيااا"🔥 أدهم بمرح؛:والله انا خلاااص مش مصدق نفسى...انا هطيررر من الفرحه...انا خلااااص...خلاااص خلااااص هروح وأشوف بنات مصر ياجدعاااان😁😍 نادر بسخرية؛:يااخى فكرتك هتقول حاجه مهمة😒 أدهم بخبث؛:وهى بنات مصر مش حاجه مهمة يا نادر بيه😉 نادر بغضب؛:جنس حوا كله مش مهم فى حاجه😠 أدهم بحزن؛:انت لسه مانستهاش ياصاحبى😔 نادر بتنهيدة حزن؛:عمرى ماانسى اللى عملته فيا ياأدهم☹️ أدهم بابتسامه؛:أنساها ياصاحبى وعيش حياتك..واكيد هتقابل غيرها كتييير وهتحب وهتقول أدهم قال😁 نادر بإيجاز؛:مااعتقدش ياأدهم...ويلا خلينا ننجز عشان نلحق نخلص كل حاجه.... -دخل عليهم سعد؛:فهد باعتلى مسدچ ان الطيارة كمان ٣ساعات من دلوقتى...واونكل كمال كلمنى وقالى انهم مجهزين كل حاجه لاستقبالنا..... أدهم بسعادة؛:خلااص هننزل مصر ياسعد انا هطييرر من الفرحة😍 سعد بفرحة؛:وانا كمان فرحان قوى😍 نادر بابتسامه؛:طب يلا يااخويا انت وهو عشان نلحق نخلص قبل الميعاد....والا هحكم عليكم ما ننزلش خااالص..... -ما ان أنهى جملته الاخيرة وكان كل واحدٍ منهم ينهى عمله....ليستعد المافياااا🔥🔥🔥 للرجوع للوطن الغالي🇪🇬♥️♥️ *************************** "فى شركة آدم الدسوقى وأصدقاء" -كان يعمل آدم بِجِد تحت استغراب أصدقاءه من ذلك الشىء،.... ياسين بهمس لآسر؛:هو صاحبك ماله شغال على أخره...دا حتى ما قالناش نساعده فى حاجه،..... آسر بهمس؛:مش عارف انا كمان مستغرب مش عارف ماله... آدم بهدوء؛:على فكرة انا سامعكم قووى... ياسين بتعجب؛:طب وفيها ايه يعنى.....مالك ياآدم.... آدم بثبات؛:مالى انا تمام اهوو... آسر بهدوء؛:لا ياآدم....فى حاجه وانا وياسين عايزين نعرفها... آدم بجدية؛:مافيش ياآسر انا بشتغل عادى يعنى... آسر بهدوء؛:لا انت بتشغل نفسك عن حاجه فى الشغل الكتير دااا... آدم بلامبالاة؛:عادى بشغل نفسى او بشتغل نفسى مش فارقة عادى.... آسر بجدية؛:آدم فيه ايه اتكلم... آدم بجدية؛:هقولكم؛................☹️ ياسين وآسر؛:ياخبر ابيض...ايييه الجحود دااا😨😨 آدم بهدوء؛:هتساعدونى ياشباب.... ياسين وآسر؛:معاك ياصاحبى🤝🔥 ***************************** "فى امبراطورية الصياد" -دخل فارس مكتب الفهد بعد ان أُذِنَ له بالدخول،..... فارس بجدية؛:كله تمام ياافندم... فهد بهدوء؛:ظبطت كل حاجه يافارس اكيد... فارس بجدية؛:كله حصل زى ماطلبت وخططت يافهد باشا.... فهد بابتسامه؛:براڤو يافارس انت اثبتلى إنك قد المسئولية🙂 فارس بنبرة عسكرية؛:تحت امرك ياافندم👮‍♀️ فهد بابتسامه؛:ماشى يافارس...روح انت دلوقتى وخليك جاهز لما احتاجلك فى اى وقت هكلمك.... فارس بهدوء؛:وانا فى الخدمة ياافندم...وغادر على الفووور،.... استووووب(فارس المهدى...شاب وسيييم جداً عيون رصاصية جذابة...شعر كثيف ناعم...لحية بنية خفيفة...جسد رياضى متناسق لما لااا وهو كان يعمل فرد فى القوات الخاصة وتركها تحت رغبة والدته من خوفها عليه...وقدم فى شركة حراسة...ووقع الاختيار عليه ليكون من ضمن حراسة من حراسات(أمجد الصياد)وخصصه أمجد لحراسه ابنه فهد فور نزوله مصر...عمره ٢٦عام من عمر فهد...توفى والداه من ٣سنوات...وليس له اخوه...متدين وليس له علاقات نسائية)💜💜💜 -ما ان خرج فارس من مكتب الفهد تخشب محله حينما رأها جالسة مع رفيقتها ويتحدثان معاً وبينهم ضحكات خافتة،.... -ظل مكانة تأملها لثوانٍ...للحظات...لدقائق...لم يحسب الوقت الذى مضى..... سأل نفسه؛:أهى نفسهااا..من قابلتهااا..يااا قلبى انت نبضت بِعشقهااا....... ويُعدُ هذا العشق من اول نظرة ليس الحب ياساااادة.... "حبيبتي عشقتُ عينَاكِ....مِنَ النَظرةٍ الاولى وقعتُ فى هواكِ....أتُشْبِهُ عيناكِ عيناي باللون؟!....فياسَعَادتِي فى هذا الكون....توقفَ القَلبُ عن الخَفَقَانْ عندما سمع ضحكاتِكْ....فماذا سيحدثُ له عندما يَتَشَبَعْ بِنَظَراتِكْ.....أقسمتْ دقاتُه على عِشْقُكِ....فيامعشوقتي إنى أحِبُكِ♥️..." "بيروووو✍️👑♥️ استوووووووب✋✋✋ نكمل الحلقة القادمة😝😝😝 -ياترى فارس هيعرف يوصلها؟🤨 -من هذه الفتااااة؟🤨 -ما الذى يخطط له الفهد؟🤨 -ياترى أصحاب آدم هيساعدوه فى ايه؟🤨 -ياترى آدم هيعرف يرجع علاقته بمليكة؟🤨 -ياترى مى فين من كل دااا؟🤨 -من هو الطفل المخطوف ويُعد أخو ريتاچ؟🤨 -ياترى حازم هيعمل ايه؟🤨 -ياترى فين إياد بعد كلام فهد؟🤨 -ماا مجهوول المافيااا العاالمية؟🤨

admin
admin
تعليقات