رواية شياطين الغرام الحلقة الحاديه عشر بقلم ايمان وائل

   نقدم اليوم احداث رواية شياطين الغرام الحلقة الحاديه عشر ( الجزء الثانى من رواية غرام اسياد الصعيد ) من روايات ايمان وائل  . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك  . نرحب بكم فى موقع مجنونة  عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .


رواية شياطين الغرام الحلقة 11 بقلم ايمان وائل

 غرام اسياد الصعيد2 الحلقة الحاديه عشر


تعد رواية شياطين الغرام  واحدة من اجمل روايات رومانسية  والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات ايمان وائل  ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية شياطين الغرام pdf كاملة  من خلال موقعنا .

يمكنكم قراءة احداث رواية شياطين الغرام كاملة بقلم ايمان وائل من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....

روايه شياطين الغرام الحلقة الحادية عشر ( الجزء الثانى من غرام اسياد الصعيد )

الحلقه الحاديه عشر من شياطين الغرام
اعترافات شياطين

تطلع اليه فهد بنظرات حاده غاضبه تزرع الرعب في قلب من يراها
فهد: تقصد ايه بكلامك
تطلع اليه بابتسامه بارده ليقترب من امال
مالك الشهاوي: الي سمعته عايز اتكلم مع امال
فهد: خير وايه دخل مالك وجدي وتصرفات مالك
مالك الشهاوي: امال تبقا بنت خالي
فهد بزفره: معروفه ايه الجديد وحياته في خطر اذاي
مالك الصعيدي بغضب: امال جسمه مش هسيتحمل الحمل فاهم يعني ايه
فهد بصدمه: بتجول ايه
مالك: ذي ما سمعت جسمه من جوه هيهاجم الجنين كإنه عدوه مش قاطعه من جسمها والحالات دي مبتستحملش
فهد بغضب: اكيد بتهزر
يخرج مالك الورق من جيبه
مالك ; الورق دا يخص امال من الكشف الي عملته وكمان حاجه امك عايشه
فهد بصدمه: بتجول ايه امي عايشه
مالك الشهاوي: ايوه امك عايشه
فهد: وهي فين لو عايشه
مالك الصعيدي: موجوده حواليكم وبتحاول تخلي مرتك مجنونه اني مراجبكم والي امال بتشوفه حجيجه مش وهم
فهد باستغراب; انته مراجبنا ليه وعايز ايه من امال بالضبط
تطلع مالك الي امال
مالك بنبره حزن: عايز اعوضها علي حرمانها من كل حاجه
فهد باستغراب: حرمان ايه
مالك الشهاوي: امال تبقا اخت مالك من الاب
تطلع فهد اليه بصدمه
فهد: نعم
مالك الشهاوي:ذي ما سمعت من اسبوع امها كلمتني عشان ابيع ليهم شجه اسكندريه لم جيت ابيعها لاجيته متسجله باسم سعد الصعيدي عمك استغربت وجولت لازم اعرف الحقيقه وليه الشقه متسجله باسم سعد مش باسم حمدي وكلمت خالتي نعمه وجالتلي الحقيقه الي مكنش حد يعرفها ان امال تبجا امال سعد الصعيدي عمك اتجوز واحده من اسكندريه وماتت بعد اما ولدت امال وخاف لجدك يحرن عليه فسبه لحمدي الغماري يرميها في اي حته بس حمدي صعبت عليه الطفله واخده وسجله انها بنته
كانت امال وفهد يسمعان الكلام لتسقط دموعها اما فهد كان يفكر بما يقال
فهد بذهول: وانته عرفت امته يا مالك
مالك الصعيدي: من شهرين واخد عهد علي نفسي اني اعوضها
فهد وهو يتطلع الي حسن
فهد: وانته يا جدي
حسن بحزن: الاسبوع الي فات
فهد بنبره ساخره. :ومكنتش طايجه وهي مظلومه
حسن: كنت عايز اتأكد من كلام مالك وانه مبيكدبش عليا ومش واجع في غرامها
فهد بنبره ساخره: طلعت اخته يا جدي وكنت ظلمه
مالك الشهاوي: ودا كان السبب الرئيسي ان امك بتكره امال
تطلع اليه فهد باستغراب ليه
مالك الشهاوي: امك كانت عايزه تتجوز عمك سعد بعد موت ابوك بس عمك سعد مرداش واتجوز ام امال وخالتي نرجس كانت عارفه ودا السبب الحقيقي ان امك بتكره امال
رجس علي الارض من كثره الصدمات اما هي كانت تبكي بحرقه ولم تتحمل لتقع علي الارض مغشي عليها
اما رهف كانت تطلع ودموعها تنزل لكن كانت تحمد الله من ان مالك لم يكن خائن

فتحت نرمين اسطوانه الفيديو وتطلعت لتجد تيمون يبكي بحرقه وهو يمسك بصوره فتاه شابه
ليدلف تيمون فجأه ولم تستطع نرمين ان تخفي الاسطوانه ليتطلع الي بحده
تيمون: حد جالك تفتشي في الدولاب ليمسك الاسطوانه ويكسرها
نرمين: مين الي في الصوره دي
تيمون: ملكيش دعوه
نرمين: لا لازم اعرف انا مرتك ولازم اعرف كل حاجه مين دي
تيمون بحزن : عايزه تعرفي دي وفاء كنت بحبها وماتت من 5سنين
تطلعت اليه نرمين بحزن
نرمين: الله يرحمه ومجولتليش ليه
تيمون بحزن: هتغيري وهتجولي لسه بتحبها وهتسبيني واني حبيتك انتي بس عمري ما هنسها
نرمين بحزن: ابدا مكنتش هجول اكده بالعكس انا حببتك اكتر لانك لسه فاكره رغم ان 5سنين مرت
تيمون بذهول: يعني مش زعلانه
نرمين بابتسامه ; لا بالعكس خليتني مبسوطه اني مرتك انته
تيمون بابتسامه. وهخليكي مبسوطه دايما

وفي الصباح استيقظت امال لتجد الجميع حولها وبجانبه طبيبه وكان فهد ملامحه تعبر عن الكسره والحزن فتلك الاخبار لم تكن سوا كسره له ولها
مالك الصعيدي: صباح الخير عامله ايه دلوجتي
ادارت وجهها
امال بحزن: الحمد لله
مالك بحزن: امال ان مكنتش اجصد اني ازعلك بس كان لازم تعرفي الحجيجه انا الكل شك فيا حتي انتي ورهف
امال بحزن: عارفه روح لمرتك يا مالك انته ملكش ذنب واني هفضل بنت حمدي الغماري
مالك: لا حجك هيرجعلك
امال بسخريه: حجي انه كان بيرميني ولا ان جدك كان فكرني انا وانته حاجه مجرفه ولا مرت عمي الي بتظهرلي عفريته وهي عايشه وبتكرهني عشان ابوك اتجوز امي الي معرفهاش لتنزل دموعها وتضع يدها علي بطنه ولا ابني الي مش عارفه هيجي بالسلامه ولا لا
ولا ذلتي من واني عيله
نزلت دموعها بغزاره ليقترب فهد ويضمه
حسن بنبره حزن: يا بنتي انا غلطت فيكي وظلمتك والدنيا ظلمتك سامحيني يا بنتي
امال :الي بيسامح الكل ربنا يا جدي
دلفت رهف الي الغرفه وكانت ممسكه بالصينيه
رهف: الفطار جاهز
امال وهي تمسح دموعها:مليش نفس
رهف: لا لازم تتغذي عشان ابنك
امال ببكاء: ابني الي جسمي هيجتله
رهف. :ان شاء الله خير اكيد في حل
فهد: الطب اطور اكيد في حل هخدك وسافر بره عند احسن الدكاتره
وفي غرفه اسر كانت رفان تتذكر وشوش كإنه اشباح لتتضح الرؤيه قليلا وتستيقظ فجأه وهي تصرخ
ليستيقظ اسر وهو مفزوع ويقترب بسرعه
اسر بقلق: في ايه
رفان ببكاء: بطني بتوجعني اوي وشفت اشباح
اسر: سلامتك هجبلك الدكتوره حالا
ليتصل اسر بالطبيبه وكانت رفان تتطلع اليه وهي تبكي
وبعد فتره تصل كوثر وتفحصها
لتتغير ملامح وجهها
كوثر: غريبه
اسر: ايه الي غريب مالها
كوثر: حامل
تطلع اليه اسر باستغراب: نعم حامل اذاي وانتي عارفه انها
ليصمت عندما وجدها تتطلع اليه
رفان ببكاء: ما تكمل انها مبتخلفش
تطلع اليه اسر بذهول
اسر: انتي
رفان ببكاء: افتكرت ايوه افتكرت اني مبخلفش واني ابجا مرتك ليه خبيت عني الحجيجه
اسر بعصبيه: مكنتش عايز اضغط عليكي واجرب منك وخليكي تحبيني اكتر مكنتش عايزك تفتكري الكلام الي الدكاتره جالوه
رفان ببكاء: طيب والكلام دا ايه اني حامل دلوجتي والكل جال مبخلفش احنا روحنا لدكتوره واكدت الكلام
كوثر: لازم نتاكد الاول ونعمل فحص جديد
اسر: ان شاء الله

وفي المستشفي نزل الخبر علي امال ومالك وفهد كإنه زلزال
فهد بصدمه: بتجولي ايه
الطبيبه: الطفل لازم ينزل لان حياه الام هتبقا في خطر
امال ببكاء: عايزني اجتل ابني
الطبيبه: لاسف دا الحل لان لو معملتيش كده ابنك الي هيموتك
امال ببكاء: لا مش هجتل ابني
كان مالك يتطلع اليه بحزن ليتنهد بقوه ويتطلع الي فهد الذي كان كالجثه من الاخبار الصادمه
مالك: عايزك في كلمه
امال ببكاء : عايز ايه
دلفت امال مع مالك وفي الغرفه
الصقها بالحائط وعيناه قد لمعت من وميض غضبه وجزت اسنانه. صوته اخذ يتروح في ارجاء الغرفه وعروقها قد ابرزت مخالب شرها ليهدرها بنبره غضب

مالك: الحمل ده هينزل انتي فاهمه

حدقت بعيناه بقوه لتنزل علي عيناها اثر نقطه من عرقها المصبوب.كانت عيناها تحمل معاني كثير الخوف والبغض والقلق لتهدره بنبره ممزوجه بين الخوف والعصبيه

امال: انته مجنون عايزيني اجتل ابني

رفع اصبعه محذرا اياها وهدرها بنبره تهديد

مالك: او منزلتوش انتي هنزله اني بس هينزل حتي لو غصب عنك

وفي غرفه مظلمه كانت مي جالسه وهي تجفي بيدها وقدميها المقيده محاوله تحرير نفسها ليدلف رائف للغرفه وهو يتطلع اليه بخبث كان يتطلع اليه من اعلي الي الاسفل ولم تكن تستطيع ان تغطي نفسها ببقايا ملابسها الممزقه
ليلوي فمه بمكر ويقترب عدت خطوات وينحني بنصف جسده واضعا يده في جيبه ليهدرها بنبره استخفاف

رائف: مرتي حبيبتي عامله ايه دلوجتي

رمقته بعيناها رمقه عبرت عن المعني الحقيقي للكره لتهدره بنبره غضب

مي: انا عمري ما شفت واحد حيوان ذيك.

اخرج يده من جيبه. وفك قيدهاوامسك الكرسي بكلتا يده ليوقف الكرسي علي حفته لتتشبث برقبته لكي لا تقع ليبتسم وهو يتطلع اليها باستخفاف

رائف: مش انا حيوان بتمسكي فيا ليه

تطلعت الي عيناه بكره

مي;عشان هنتجم منك

وفي القصر ترك فهد لاسر رساله وكانت عباره عن شريط مصور اعطه مالك لفهد
ليفتح الشريط وهو يتطلع باستغراب ويتطلع لتتسع عيناه وفي نفس الوقت
كانت رفان في غرفته
هفت قليلا لتتطلع الي الواقفه امامه لتفتح عيناها وتغلقها لتتأكد انه ليست وهم لتصرخ بقوه عندما تجد الواقفه امامه امرأه مشوه الوجه تحمل سكين في يده والاسوء من هذا انها كانت نرجس

اما جنان كانت تقف في المطبخ لتسمع صوت يناديها لتتجه الي الحديقه وفجإه تقع مغشي عليها 

الاكثر قراءة :

موعد الحلقة الجديدة الساعة  10 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية غرام الشياطين الحلقة الحاديه عشر ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية غرام الشياطين الحلقة الثانية عشر  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية غرام الشياطين ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-