رواية ملك لى الحلقة الرابعة عشر ( مطلوب عريس صعيدى ج2 ) روايات ايمان وائل

نقدم اليوم احداث رواية ملك لى الحلقة الرابعة عشر من روايات ايمان وائل  . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك  . نرحب بكم فى موقع مجنونة  عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .


رواية ملك لى الحلقة 14 ( مطلوب عريس صعيدى ج2 ) بقلم ايمان وائل

 ملك لى الحلقة الرابعة عشر ( مطلوب عريس صعيدى ج2 ) 


تعد رواية ملك لى  واحدة من اجمل روايات رومانسية  والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات ايمان وائل  ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية ملك لى pdf كاملة  من خلال موقعنا .

يمكنكم قراءة احداث رواية ملك لى كاملة بقلم ايمان وائل من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....

روايه ملك لى الفصل الرابع عشر

الحلقه ١٤
#ملك لي

مش عايزه حد يشتم باسم😈😈ادعو عليه بس☺

تستيقظ مايا وتجد نفسها نائمه علي سريرفي غرفه كبيرة
مايا بتعب :انا فين
ليدخل اليه مؤمن
مؤمن بخبث: في بيتك الجديد
مايا بعدم استعاب:بيتي هو مالك غير البيت
لتتذكر مايا ما حصل
مايا :انا كنت روحت المكان الي قولت عليه وبعدين مش عارفه ايه الي حصل
ترفع مايا وجهها لتجدها يبتسم بخبث
مايا بقلق:في ايه
مؤمن :مش هتتغيري ابدا يا ميري
تسمع مايا الاسم لترتعش وتخاف وتتراجع للخلف
مايا بخوف :ميري انته عرفت الاسم ده منين واحد بس الي كان ٠٠٠
وقبل ان تكمل كلامها يخلع مؤمن القناع واخرج حبه صغيره من فمه
مايا بخوف :باسم
باسم (مؤمن):باسم خيري المهدي اظن انتي الوحيده الي عارفه شكلي الحقيقي
مايا بخوف:اذاي انته مش ميت
باسم بسخريه : ظهرت عفريت ايه رأيك بقا بدور مؤمن
مايا : يعني انته الشبح بس الرصاصه انته الي اخدتها
باسم :ايوة انا الي كنت عايز اجننك اما الرصاصه يحرك باسم ذراعها فا انا سليم كيس الدم عمل شغل
مايا بصدمه :كيس الدم
باسم : انتي غبيه طول عمرك كل ده عشان اكسب ثقتك واجيبك هنا اما كنت عايز اجننك عشان مالك يدخلك مستشفي وتكرهي مالك بس هو رفض يدخلك مستشفي
مايا :انته عايز مني ايه وعملت كل ده ليه
باسم :عايز انتقم من مالك السبب في موت ابويا واخد مني حبيبتي وانا للي قتلت فارس وشريف
مايا بصدمه : قتلت فارس
باسم :ايوة لما سمعتي صوت ضرب النار كان يومها
تنهض مايا من مكانها وتتجه الي باسم
مايا بعصبيه :الله يحرقك انا هطلع من هنا ومش عايز اشوف وشك تاني
كادت تخرج لكنها امسك بيدها ورماها علي الارض
باسم بحده:اوعي تكوني مفكرني ذي فارس لا يا حبيبتي فارس دا عيل وخت حق الي عمله لما فرقنا من بعض موته كان التمن اما مالك فحسابه لسه
مايا بعصبيه :تبقا تقرب ليه كده وهتشوف هعمل فيك ايه وبعدين مكنش فيه حاجه بينا اصلا
باسم بسخريه:دور القطه مش لابق عليكي انتي اخرك تقعدي علي السرير هاديه وتسمعي كلامي كويس
مايا :مالك هينقذني
باسم بضحكه غرور: انا مش فارس انا باسم وانتي عارفه كويس انا مين ومالك بتاعك ده مش هيعرف اصلا انك مش موجوده
مايا بصدمه :بتقول ايه اذاي
يشغل باسم الشاشه
لتنظر مايا لتجد شابه تشبه تماما حتي لون الشعر
مايا :انا
باسم :لا مش انتي انتي هنا وهناك اذاي
دي شيري النسخه التانيه منك نسخه عملته عشان اليوم ده بقالي سنه بالضبط بخليها نسخه منك شكلك هبلك دلعك لبسك كلامك حته الصوت شوفتي الكبسوله دي بتغير الاصوات دي الي معرفتكيش صوتي بتنحط في الدرس من جوه شيري نسختك راحت سألت اخت مالك تتأكد من شويه معلومات وجمعنا كل حاجه وعشان كده جيت عملت حارس بدال مؤمن الحقيقي يعني مالك مش هيعرف حاجه حته الحسنه الي علي دراعك عملته
مايا بصدمه :اذاي اكيد القناع هيقع
باسم :دا مش قناع عمليه تجميل وحظك نفس لون عيونك يعني استحاله تنكشف مش اي حد بيخطط وعشان اضمن ان مالك مش مرقبك خليت واحد من رجلتي يمشي وراكم وقبل اما احطك في عربيتي حطيت الجهاز الحلو ده علي جسمك اشوف ان كان في جهاز تتبع ولا لا انا عامل حساب كل حاجه
مايا بعصبيه: انته واحد ندل وحقير
يصفعها باسم ويمسكها من شعرها
باسم بحده:اتلمي يا روح قلبي عشان اناي عارفه طبعي كويس
مايا بتألم :انته عايز ايه مني
ينظر باسم اليه بنظره شهوه
باسم : عايزك وعايز منك عيل انتي مش هتخرجي من هنا غير لما تجبيلي عيل عايز اخلف منك
مايا بصدمه :انته اتجننت
باسم :انتي لسه شفتي جنون
مايا :مالك هيعرف انك مش موجود وهيشك فيك
يتركها باسم لتقع علي الارض
باسم :ادخل
يدخل مؤمن الحقيقي
باسم :ده هيروح مكانه ده الحقيقي وكمان اخد رصاصه عشان مالك ميعرفش حاجه اطلع انته دلوقتي
مؤمن الحقيقي: اوامرك يا باشا
مايا بعصبيه :انته بني ادم حقير وواطي ربنا يخدك
يمسكها باسم من شعرها بغضب
باسم :صوتك ميعلش عليا فاهمه وبعدين انتي حلوة النهارده اوي يخربيت حلوتك يا شيخه يمسكها من ذراعها ويجذبها اليه
باسم :عارفه انا بموت فيكي ولما شوفتك لما طلعتي في البلكونه كنت هموت وابوسك وعمري ما لمست واحده عشان انا بحبك بس
تحاول مايا الافلات منه لكنه اقوي منها
مايا :انا متجوزة يا حقير وبحب جوزي
باسم :حبيني انا ونتجوز
مايا :استحاله احبك لو قربت مني هموتك واموت نفسي
باسم بسخريه :مفيش سلاح هنا ولا حاجه
ظلت تحاول الافلات منه لكنه كان يضربها حتي افقدها الوعي
باسم بشهوه : واخيرا
مايا قبل ان تفقد الوعي:بكرهك
باسم بجنون :بس انا بحبك لا بعشقك وانتي بقيتي بتاعتي بس هنسيكي كل حاجه حتي اسمك اقسم بالله لهنسيكي حته اسمك من النهارده انتي اسمك ميري وهتبقي مراتي انا وهخلف منك وهيكون بمزاجك انتي

وعند هاجر
كانت سعيده جدا عندما عرفت اهلها
عمار بابتسامه :واللهي كنت شاكك
هاجر :ادينا اتأكدنا
ياسين بفرح :هعوضك عن كل الي شوفتيه
هاجر ببكاء:كفايه اني عرفتكم وانكم جمبي بس
يمسح عمار دموعها
عمار:متخفيش هتبقي كويسه العمليه هتتعمل بكرة
هاجر:بجد وانته هتكون بخير
الطبيب:ايوة الفحوصات كلها تمام
فهد:الحمد لله عمي مش عايز تشوف حفيدك
ياسين بفرح:عندي حفيد
فهد:اتفضل شيله اسمه جاد
عمار :وانا كمان عايز اشيله
ياسين :بس سؤال
فهد :اسأل برحتك
ياسين :انته وهاجر اتعرفتوا اذاي
فهد بابتسامه :دي قصه طويله اوي بنتك خلتني اعشقها من اول ما شوفتها
عمار : ربنا يفرحكم ويسعدكم دايما
ياسين :ان شاء الله بعد اما هاجر تقوم بالسلامه هوديكي علي مكان نفسك تشوفيه
هاجر:قبر ماما
ياسين :ايوة كان نفسها تلاقيكي ماتت بحسرته عليكي
هاجر بحزن :الله يرحمها
عمار:اللهم امين

وعند مالك يذهب للمنزل ليجد شيري في المطبخ ترتدي ملابس مايا
مالك بابتسامه : عامله ايه دلوقتي
شيري بابتسامه خبيثه :الحمد لله كويسه
غير هدومك اما حضرلك الغدا
مالك : حاضر مش هتتغيري ابدا لازم لما اجي تقوليلي كده
شيري:عشان ترتاح شويه انا عارفه ان شغلك صعب
مالك :ربنا يخاليكي ليا يارب
شيري في خاطرها نفس طريقه مايا عمرك ما هتعرف تفرق حتي لو عرفت تفرق خلاص فات الاوان

وعند منار
منار بغيظ :فشلت فشلت اتجوزها
&&:وانتي زعلانه ليه كده
منار :انته عارف اني بحبه
&&:بتحبيه ولا بتحبي فلوسها
منار بعصبيه :اعمل اي حاجه
&&:قريب اوي

وعند مايا
مايا ببكاء:مش عايزة ابعد عني
باسم : لا يا قلبي هتأخديها حته لو غصب
مايا ببكاء:حرام عليك ارحمني
باسم: منا برحمك اهو هتخديها
يجربها علي اخذ الدواء وكانت تبكي بحرقه حته اغما عليه
وقف ينظر لها بخبث وهي مغما عليها ليحملها الي السرير
باسم : يا قلبي انتي لازم تتربي الاول وبعدين هتبقي مطيعه وتجبيلي نونو حلو ذيك كده ما هو انا مش اصبر ٣سنين علي الفاضي انتي ملك لي ملك لي باسم المهدي
عايزه توقعات كتير

الاكثر قراءة هذا الشهر :

موعد الحلقة الجديدة الساعة  10 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية مطلوب عريس صعيدى الحلقة الرابعة عشر ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية ملك لى الحلقة الخامسة عشر ( مطلوب عريس صعيدى ج2 )  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية مطلوب عريس صعيدى ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-