رواية جريمة عشق 3 الحلقة الواحد والاربعون 41 ( عشق الفهد ) روايات مريم نصار

 نقدم اليوم احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة 41  من روايات مريم نصار . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية جريمة عشق 3 كاملة بقلم مريم نصار من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية جريمة عشق 3 pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية جريمة عشق 3 الحلقة 41 ( عشق الفهد ) بقلم مريم نصار



جريمة عشق 3 الفصل 41

٢١ ج 2
رواية جريمة عشق٣
(عشق الفهد)
بسم الله نبدأ
ف نفس الوقت .
مراد : قاعد ف فندق جديد . جمب غرفة فهد ف إقليم ماركي .. ونقل من يومين ف الفندق هو واكرم لانه حاسس انه متراقب ف الفندق التانى ومكنش مرتاح فيه . ومعاه فريق موجود تحت إشرافه .
مراد : واقف قصاد الشباك . وحاطط ايديه فى جيبه . وساند راسه ع الشباك . وبيفكر ف فريحته الل وحشاه جدا . وبنوته الحلوه . وآدم الصغير . ومريوم وآدم . ونفسه يطمن عليهم . لكن مفيش فرصه واحده . وكمان عرف أن جيسيكا كلفت شباب مراقبين اوضة سفيان كويس . لدرجة أنهم دخلو وفتشوها كويس جدا . ورجعو كل حاجه زى ما كانت بالظبط .
. ومراد حمد ربنا انهم ماناقلوش اى حاجه ف اوضة فهد . ومراد حاليا مسيطر ع الوضع . وبيفكر ياترى فهد وصل لايه.!؟ بيتعامل ازاى!؟. شكو فيه !؟ . ولا الشك انتهي !؟ . ونفخ بزهق من الملل والانتظار وكمية التفكير . واخد نفس عميق . واتنهد .. وبص ل اكرم . اعملى قهوه يا اكرم . راسي هتنفجر ..
اكرم : قاعد قدام اللاب توب . وبياكل اندومي . اممم ثوانى بس هخلص اكل واعمل 2 قهوه دبل .
مراد : طلع ايديه من جيبه . وربع ايديه . وحشتينى اوى يافريحه . صوتك ولهفتك عليا وحشونى اوى . وغمض عينيه . وبيتمنى ان المهمه دي تعدى من غير خساير . ويرجعو بالسلامه ..
. وفاق ع صوت رساله خاصه ع اللاب توب . ونفس الوقت ع فون مراد ع الواتس آب ..
مراد : راح يجيب الفون من ع التربيزه .يشوف الرساله .
واكرم فتح الرساله . وكانت عباره عن اكتر من صوره . ونفس الصور وصلت ل مراد . وكانت لفهد . وهو خارج من القصر . وراكب ع الريس . وبعتو رساله تحت الصوره . الحوت خرج الآن من المحيط وف الاتجاه الصحيح ..
مراد : ابتسم . وفهم الرساله أن فهد خرج من القصر ورايح للاوضه ف إقليم ماركي .
اكرم : قال لمراد . بص ولف اللاب ل مراد . بعتو صور لفهد وفهد خرج من القصر وجاي ع الاوضه .
مراد : بنفس الابتسامه . وبيبص ع صورة فهد ايوه عارف . واحنا ربع ساعه . هنخرج . ونطلع ع سطح البيت الخلفى للبيت الل فيه اوضة فهد . وننزل من ع سطح البيت وندخل اوضة فهد من غير ماحد يشوفنا . لكن مراد كشر عينيه وهو بيتفرج ع صورة فهد . واخد اللاب توب من اكرم وحطه ع رجله . وبيكبر صورة فهد وجاب صوره تانيه وكبرها . وغمض عينيه بغضب. كنت حاسس انها مش ساهله.
اكرم : شاف شكل مراد . مدايق . ف ايه يامراد . ومين الل مش ساهله !؟
مراد : بديق . فهد مش لابس الساعه . ولا السلسله. واكيد الزفته الل اسمها جيسيكا اخدتهم منه . ورفضت ترجعهم او ممكن تكون رامتهم ف الزباله ..
اكرم : بدهشه. طب والعمل . انت مجهز نفس الساعه والسلسله . وفيهم كل حاجه ...!!
مراد : حط اللاب ع التربيزه . ومسح وشه بايديه . وقام رايح جاي بيفكر . وبعد دقيقتين . بص ل اكرم . لقيتها .
اكرم : الحقنا بيها بسرعه .
مراد : فهد قدامه ساعه تقريبا ع مايوصل هنا.
اسمع يا اكرم الل هقولك عليه وتنفذه بسرعه انت هتتصل دلوقتي. بالخبير الل اسمه . وقاله ع الاسم . وتقوله ف ربع ساعه يبعتلنا جهازين تصنت ف الأذن ..من النوع (----) وقاله ع نوع الجهاز . وانا هزرعه ف ودن فهد . وهيبقى متوصل عندي باللاسلكي . وبكده هنسمع ونعرف من فهد اى حاجه من غير ما زفته دي تعرف حاجه. بسرعه يا أكرم مفيش وقت .
اكرم : ايوه حالا . بس ليه جهازين ؛؟ هو المفروض جهاز واحد بس !؟.
مراد : صحصح يااكرم مفيش وقت . انا طلبت جهازين علشان لو فيهم واحد مش شغال . افرض طلبنا جهاز وطلع مش شغال نعمل ايه ساعتها هااا !؟
اكرم : امم صح جدا . تمام انا هتصل حالا . واكرم بيتصل وبيشرح للخبير كل حاجه ...
مراد : بيفكر . اممم جيسيكا دي مش ساهله . واكيد مش هتسيب فهد يخرج كدا بسهوله لأ دي اكيد مراقباه . فكر يامراد . فكرررر . بس لقيتها .
اكرم : قفل وراح ل مراد . الخبير بيقول ااقل من ١٠ دقايق . الجهازين هيكونو عندك مع اللاسلكي .
مراد : ........ سرحان .
اكرم : الوووو انت ياعم .
مراد : انتبه . ها . اه تمام تمام .. اسمع يا اكرم . دلوقتي جيسيكا اكيد اكيد مراقبه فهد . وب اكتر من طريقه . انت هتجمع كل الفريق بتاعنا . عند البيت الل فيه الأوضه بتاعة فهد . واول ما يلمحو فهد جاى . انا عايز فوضي . فوضي كبيره . خناقه كبيره جدا تقفل الشارع عند البيت فاهم . ومش عايز غلطه ..
اكرم : بعدم فهم . مش فاهم كل ده ليه ؛؟
مراد : علشان الحرس اكيد مراقبين فهد . وغير كدا ف حرس تبع جيسيكا مراقبين غرفة فهد من الشارع الرئيسي . وفهد قبل مايوصل بدقيقه وتحصل الفوضى دي . طبعا جارد جيسيكا . انتباههم هيتشتت مابين سفيان . والخناقه الكبيره . واول ما فهد يدخل من الباب . احنا هناخدو ع السطح ونرجع بيه ع الفندق . ونزرع ليه جهاز التصنت . وافهم منه كل حاجه بهدوء علشان اعرف الخطه الجايه هتكون ايه !؟ فهمت يا اكرم . ويارب تتحرك علشان مفيش وقت .
اكرم : بدهشه ..يخربيت افكارك . خلاص ماشي . متقلقش انا هعملك القهوه . وهظبط كل حاجه ..
مراد : قهوة ايه بس دلوقتي. مش وقته نفذ الل قولت عليه حالا . يلا يااكرم .
اكرم : حاضر . حالا واتحرك بسرعه يبدأ بالتنفيذ ..

فهد : سايق بغل لانهم ماشيين وراه بالعربيه . ومتغاظ لان فرصة انه يتصل ع رينو ضاعت . وعايز يريح قلبه ويطمن سافرت ولا لأ!؟ وبعد شويه وصل المنطقه . لكن اتفاجئ أن ف خناقه كبيره جدا . لدرجة أنه مش عارف يدخل الشارع قدام البيت بالريس . وشاف ف الخناقه دي كام عميل كدا . وفهم إن دي حركة تمويه من مراد . وغصب عنه ابتسم . وفكر بسرعه . وركن الريس ع اول الشارع . وساب الجاكيت . لكن فكر تانى . ورجع اخد الجاكيت معاه . ودخل الشارع بصعوبه .
حرس : جيسيكا . متلخبطين . وشافو فهد داخل الشارع وبصعوبه . ومن غير الريس . وصعب جدا يدخلو بالعربيه . ونزلو . ورايحين وراه فهد لكن بمسافه بعيده . يعنى فهد دلوقتي دخل الشارع . والحرس لسه نازلين من العربيه وهيتحركو . لانهم مطمنين لانهم حاطين ل فهد جهاز تتبع ف الجاكيت . ومتابعين كل حركاته .
فهد . مشي مسافه . ووصل البيت . واول ما دخل . لمح مراد . واكرم . وفهد شاور ليهم يسكتو مايتكلموش . وشاور ع الجاكيت .
مراد واكرم . فهمه ومتكلموش .
مراد : اخد الجاكيت من فهد . وفتح باب الأوضه وحط الجاكيت فيها . واخد تيشرت وبنطلون . وراح لفهد . فتشه كويس جدااا . وشاور لفهد البس البنطلون والتيشرت ده . وكمان البس الجزمه دي . غير كل حاجه انت لابسها هناك ..
فهد : فهم قصد مراد . علشان لو جيسيكا زرعه اى حاجه ف الهدوم . وفهد دخل الحمام . وغير هدومه . ولبس جزمه تانيه .وكل ده ف صمت تام. وخرج
مراد شاور لفهد .. يطلع معاهم ع السطح . وطلعو ع السطح . ونطو ع السطح الخلفي . ونزلو . ومشيو ورا البيت . ووصلو الفندق . وطلعو الغرفه . واكرم . دخل وفهد ومراد ..
مراد : وقف وبيبص لفهد . وافتكر طلقة الرصاص . وكمان مش مصدق ان فهد اجتاز المرحله دي .
فهد : حس انه بدء يتنفس بحريه . وشاف مراد . وقرب منه وحضنه بعض بحب كبير جدا . وكل واحد غمض ف حضن اخوه . وكأن مراد بيمد فهد بالقوه. وكأن فهد بيمد مراد بالأمان . وفضلو ف حضن بعض شويه ومن غير ما حد يتكلم .
اكرم : مبتسم بحب . من علاقة مراد وفهد . وعلشان الوقت بيجرى كسر اللحظه . احم وانا ماليش نصيب أسلم يعنى ولا ايه !؟
مراد : وفهد ربتو ع ضهر بعض . ومراد خرج من حضن فهد . حمدالله ع سلامتك ياحوت .
فهد : ابتسم . الله يسلمك يامراد .
اكرم : قرب عليه وحضنه بحب كبير . حمدالله ع سلامتك ياوحش . والله القعده هنا من غيرك انت ومراد مع بعض ما ليها طعم خالص . عايش ع الاندومي .
فهد : ضحك . الله يسلمك يا اكرم . حلو الاندومي . انا عايش ع الاكل النباتى لما خلاص . معدتى قلبت ..
اكرم : الله يكون في عونك . انا هطلب اكل لينا كلنا .. انا عارف انت بتحب الفراخ ع الفحم ثوانى هتصل ع الروم سيرفس . وانت اقعد مع مراد . بس ما تحكيش حاجه غير بعد ما اتصل وارجع .
فهد : هز راسه . تمام . وبص ل مراد عامل ايه يامراد؟؟
مراد : هز راسه انا تمام الحمد لله . المهم انت عامل ايه . طمنى عليك . جرحك عامل ايه ،!؟
فهد : قعد ومراد قعد قدامه . الحمد لله يصحبى كل حاجه تمام . وبصله بأمل . انت اتصلت ع العيله يامراد . عرفت عنهم اي حاجه!؟ ومن قلبه كان بتمنى أن مراد يطمن قلبه ويرتاح ..
مراد : بزعل حقيقي . هز راسه بلاء . للأسف يافهد صعب جدا . كل يوم اتصالات ورسايل وشفرات مابين التاج . والميكروفيلم. ومنبهين علينا زى ما انت عارف.
فهد :غمض عينيه . واتنهد ونفخ . ومسح وشه بايديه .. المهم قولى ايه الحكايه.!؟ وايه الفوضى الل ع الشارع الرئيسي دي . وكمان انت جبتنى هنا الفندق ليه . احنا اتفقنا . انى هدخل الاوضه واخد حاجتى وارجع
مراد : انا هفهمك كل حاجه . بس قولى الاول انت ليه مش لابس الساعه هي رامتها !؟
فهد : هز راسه لأ . البنت دى زكية جدآ يا مراد . وحوار الساعه شكله مدخلش عليها وقالت لما ترجع خدها وكمان السلسله .
مراد : انا عايزك تحكيلى كل حاجه يافهد . انا عايز اعرف عملت معاك ايه . اتصرفت ازاى !؟ سالتك ف ايه !؟ حطتك ف اختبارات ولا لأ .
فهد : تمام . انا هحيكلك كل حاجه ..
اكرم : طلب غدا . ورجع قعد جمب فهد . وبيسمع .
فهد : بدء يحكي بالتفصيل . من أول إصابته بالرصاص ف رجله ودخوله القصر الكبير جدا . وإن جيسيكا . جابت طبيبها الخاص . وكان هيدينى بنج كلي . وانا رفضت بشده ع اساس لازم اكون فايق ومعرفش هما مين !! وعطانى بنج موضعي . وشال الرصاصه . وحاولت اعمل نفسي نايم .. وفوقت وانا ف اوضه كبيره جدا . وملقتش معايه اي حاجه . لا الساعه ولا السلسله .ولا البطاقه والسلاح اخدت كل حاجه .. والل حصل بعد كده -----

----------------------بقلمى Mariem Nasar

محمد بعد ما رجع البيت وكان مخنوق ومحبط جدا .. قعد شويه ف الليفنج . وتيم قاعد قصاد محمد ع الأرض وبيلون الحيوانات .
ونور كانت بتنيم تمارا . ورجعت قعدت جمبه . وسألته كتير . لحد ما قالها أن احمد هو الدكتور المقصود .. احمد دفعته ف الكليه . وجابه هو وعلاء وشغلهم معاه . ومصدوم. حرفيا من الل سمعه وشافه. .
.وهنا جه دور نور ف انها تهون عليه تعبه وزعله . وكلمته كتير عن الابتلاات . وكمان من فضل ربنا أن الحقيقه هتتكشف من غير اذي ليه وليها .. وكانت بتتكلم وهي ماسكه ايديه بحب كبير. وحطت راسها ع كتفه . خلاص بقى يامحمد علشان خاطرى حاول تهدى شويه ..
محمد : سمع نور . وبص للايجابيات . وقال الحمد الله فعلا أن الحقيقه هتبان وأحمد إن شاء الله هينال جزاءه .. وحط راسه ع راس نور الل ع كتفه . حبيبتى عندي ليكى خبر حلو .
نور : ياااه . خبر حلو وساكت . اممم قول خبر ايه ياترى !؟
محمد : آدم ومريم وزين. وفريحه وريتال ورينو جايين انهردا علشان يسهرو معانا .!!!
نور : شالت راسها . وقالت بسعاده كبيره . بجججد . والله بجد . وساكت كل ده يامحمد .
محمد : ابتسم ع طريقتها . معلش ياحبيبتى .
نور : قامت . انا هجهز الغدا ونتغدي . واشوف بقى انا لازم اعمل عشا مميز .. وحجات كتير حلوه.. انا مبسوطه اوى . هتبقى سهره جميله مش كدا ياحبيبى ..
محمد : مسك كف ايدها وباسه . فعلا يانورى . هتبقى سهره جميله . لكن آدم منبه عليا وعليكى أن الل بيحصل معانا ده محدش من العيله يعرفو . اوكي .
نور : هزت راسها . اممم اوكي ياحبيبى ..
تيم : قام وقف . وراح بسرعه عليهم . رينو حبيبتى هاتيجي !!
محمد : ابتسم وشال تيم ع رجله . ايوه يادكتور . رينو حبيبتك جايه . وكمان مريم الكبيره .
تيم : هييييه . وبصله ومريم نونو هتيجي !؟
محمد : ضحك . ايوه هتيجي كل العيله هتيجي علشان تيم وتمارا ..
تيم : طيب وسع بقى انزل اعمل الهيموورك علشان رينو حبيبتى متزعلش منى . ونزل وبيقول. هيييه رينو قلب تيمو هتيجى . انتى روحي يارينو ههههه . وقعد متحمس جدا بيعمل الواجب ..
محمد . ونور . ضحكوا ع تيم وتصرفاته . وحبه الكبير ل رينو .

ف ايطاليا .

فهد : شرح كل حاجه بالتفصيل ل مراد وأكرم .
ومراد : بيسمع . ومكنش مستبعد فكرة جهاز كشف الكذب . وفرح من جواه ع ردود أفعال فهد مع جيسيكا . وأنه ازاى بيتعامل معاها . وإن فهد سمع كلام مراد . لكن بيفكر ف ذكاء جيسيكا . واكيد عندها نقطة ضعف . ومن شرح فهد ل مراد . شاف أن جيسيكا مع أسلوب فهد الحاد معاها أحيانا وانه مش مهتم بكونها حاجه كبيره جدا . وشايفها بنت عاديه . إلا إن جيسيكا مبتعملش اى رد فعل . وفهم إن جيسيكا طول عمرها تؤمر والكل ينفذ . واخيرا جه سفيان وقلب قانون جيسيكا . امممم .
وبعدها . مراد شرح لفهد كل حاجه . ف فترة غيابه . وإن جيسيكا بعتت حراستها الخاصه وسالت ع سفيان جابريل اليكساند كويس جدا . ورجالتنا كانت متوزعه بإتقان شديد . ووصلو المعلومات للحراسه بعنايه شديده . وإن رجالتنا يوميا تروح عند القصر . وتستنى اشارتك ونطمن عليك . والتاج خلاص قربو يوصلو لمكانه هنا ف ايطاليا .. ولما شوفت صورتك وانت خارج من القصر . ومش لابس الساعه ساعتها فكرت وطلبت من اكرم ----- وشرحله كل حاجه بسرعه . واتغدو لأن فهد فهم جيسيكا انه بياكل اكل نباتى فقط . علشان طبعا احنا عارفين ان ( لحم الخنزير محرم )
وبعد الغدا . مراد شرح لفهد الل فهمه من شخصية جيسيكا . وأنه يثبت ع معاملته معاها كدا . وأنه يخلى باله جدا . لان اكيد جيسيكا حاليا بتجهز اختبار ل سفيان بعد رجوعه . ولازم يكون قد الإختبار ده .
ومراد : قام وزرع لفهد جهاز التصنت ف ودنه . ومتوصل باللاسلكي . وجربوه وكل حاجه تمام .
مراد : امسك يافهد الساعه دي خليها معاك !
فهد : بعدم فهم . طيب ليه !؟ انت دلوقتى ركبتلى جهاز التصنت . وانت عارف ان هناك ساعه هلبسها علشان اتواصل معاك احيانا بالفون ...
مراد : فهد جيسيكا مش بالغباء ده انها تسلمك الساعه عادي كدا !! لأ . جيسيكا اكيد اكيد هتسلمك الساعه والسلسله وهي مركبه فيها جهاز تنصت .وانا متأكد من ده مليون ٪ . انت تخبى الساعه دي كويس جدا . ولما تسلمك الساعه التانيه . عايزك تدخل الحمام وتفتحها واكيد هتلاقي فيها جهاز تنصت . انا عايز منك بقى . تلبس الساعه بتاعة جيسيكا لما تحب تسمعها حاجه انت عايزها تسمعها . وتثبتلها عكس شكها فيك . ولما تبقى لوحدك تلبس الساعه بتاعتنا وتدخل الحمام . وتبلغنى اول بأول لو ف حاجه مش واضحه لينا . وحاول تسمع من جيسيكا ومتهتمش واكيد هي هتشاركك أسرارها وانا متأكد من ده . ومراد شرح كل حاجه لفهد . وبعدها . فهد سلم عليهم بحب كبير . وبص ل مراد وقاله . بتنهيدة وجع ..حاول تتصل ع العيله وطمنى ع رينو يامراد ارجوك .
مراد : ربت ع كتفه إن شاء الله . صدقنى انا اكتر منك مستنى بس اول فرصه. خلى بالك من نفسك يا فهد . لا اله إلا الله.
فهد : سيدنا محمد رسول الله .
فهد : خرج من الفندق . ومراد واكرم مأمنين ليه كل حاجه . وطلعو ع السطح الخلفي من البيت . وفهد نزل بسرعه البرق . بعد إشارة مراد أن الحرس ع اول الشارع .
فهد دخل الاوضه . وبدء يلم هدومه ف الشنطه . ويتكلم كتير بالانجليزي جمب الجاكيت بحيث جيسيكا تطمن اكتر . وفهد فتح سوسته سريه ف الشنطه . وخبى فيها الساعه . واخد شوية كتب ع جوابات مكتوبه قديمه ع اساس انها من هيدا .. ودخل الحمام ولبس اللبس الل كان عليه . واخد الجاكيت .وخرج . ومشي لحد اول الشارع . وشاف عربيه حرس جيسيكا . وعمل نفسه مش شايفها . وركب الريس . وقال أنا قادم اليكي جيسيكا ابنة كيڤين هههه ايتها المغروره . كم احببت شخصيتك ههههه ياخادمة القصر . وشغل الريس واتحرك ع القصر ..

طبعا حرس جيسيكا ف الوقت ده دخلو الشارع بصعوبه من الخناقه والفوضي الل كانت فيه ..ووقفو بعيد شويه . ومطمنين لان جهاز التتبع وقف عند نقطة معينه وهي الاوضه . وفضلو منتظرين سفيان .ساعه . ولما خرج وشافو بعتو اشاره ل بيشوى .أن سفيان اتحرك ف اتجاه القصر ..

طبعا جيسيكا . بعد ما سفيان مشي . اقتنعت أنه فعلا مايعرفش كيڤين لانه ساعده . وماسبهوش لوحده . وقاعده قدام اللاب توب . وبتتفرج ع تسجيل الفيديو . وكل شويه ترجع بالفيديو عند نقطة سفيان لما شاف كيڤين . وكانت ردة فعله عاديه جدا . واندهشت لما سمعت سفيان بيغنى ف غرفته ف الإقليم . لانها حاطه جهاز تصنت ف الجيب الداخلى للجاكيت ع هيئة قلم صغير . وبعدها فتحت عينيها بذهول من سفيان لما قال ...
.. أنا قادم اليكي جيسيكا ابنة كيڤين هههه ايتها المغروره . كم احببت شخصيتك ههههه ياخادمة القصر .
وصكت ع أسنانها بغيظ انا لست خادمة هذا القصر ايها الأبله الحقير .

----------------------بقلمى Mariem Nasar
بليل ..عند محمد عزيز

محمد ونور . قاعدين . مبسوطين . بوجود العيله . ونور كانت مجهزه عشا مميز جدا . وبعد العشا ...

نور ؛ قاعده جمب آدم وفرحانه جدا .
ومحمد قاعد . جمب زين . ومريم . وبيضحكو .
وفريحه وريتال قاعدين بيتكلمو وفريحه خرجت من مود الزعل شويه ..
وكل الاطفال ف اوضة تمارا بيلعبو مع بعض . لكن تيم . قاعد جمب رينو وبيفرجها ع الواجب .
رينو . شافت محمد بيضحك ونور مبسوطه . وآدم بيضحك ..حست بطاقه ايجابيه ف وسط كل الموجودين .وكمان فرحت جدا لما آدم قالهم إن مراد وفهد بخير . وشافت الجو بين الكل حلو جدا . وإن الكل مبسوط ودي فرصه كويسه جدا . هي كان نفسها فهد اول واحد يعرف . لكن عيلتها الل بتحبها كمان ليها حق انها تفرح . وقامت مره واحده . وقالت بابتسامه بابي . مامي . انا حامل .....

ف ايطاليا بعد منتصف الليل

جيسيكا .نايمه ع السرير . وكانت لابسه طقم لاتعليق عليه حرفياً واللاب توب جنبها بتراقب سفيان الل نايم ومش لابس تيشرت .
..وبتفكر كتير ف سفيان وردود أفعاله وأن هو الل متحكم فيها . مش هي . وده طبعا كسر غرورها . وقامت ومتغاظه من سفيان . وقفلت الكاميرات . ودخلت عليه الاوضه بالطقم الل لابساه. وكان نايم. وقربت منه وبدءت تقرب من فهد وتبوسه وتخدره بطريقتها . وقالت الآن انا الذي ساتحكم بك سفيان .. وفهد فاق وحاول يبعد لكن جيسيكا سيطرت عليه كلياا بقربها منه بالطريقه دي. وفهد استسلم ليها تماماااا--------------يتبع
----------------------بقلمى Mariem Nasar


موعد الحلقة الجديد الساعة ( 4 م ) يوميا ان شاء الله .

الى هنا تنتهى احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة 41 ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية جريمة عشق 3 الحلقة 42  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية جريمة عشق 3 ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-