رواية رجل المهام الصعبة الحلقة الثامنة والعشرون 28 | روايات ندى محسن

     نقدم اليوم احداث رواية رجل المهام الصعبة الحلقة الثامنة والعشرين من روايات ندى محسن . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية رجل المهام الصعبة كاملة بقلم ندى محسن من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية رجل المهام الصعبة pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية رجل المهام الصعبة الحلقة 28 | روايات ندى محسن



رجل المهام الصعبة الفصل الثامن والعشرون

الحلقة28
للكاتبة/ندى محسن♕Noody♕
#Nada_Mohsen

مازن: روحوا
تقى: بعد اللي عملته يا بابا
مازن: انا مبطلبش تروحوا تفضلوا معاها انا بقول روحوا شفوها مش يمكن بتموت
بدر: تقى جوز عمتي عنده حق روحوا شفوها انتي المفروض بتبدأي حياة جديدة
مازن بإستفهام: بس هي عايزة ايه من اوتار واحلام ليه طلبتهم؟؟
مراد: منا استغربت بس اروح اقولهم ايه وعز اكيد مش هيرضى يسيب اوتار يلا تعالي معايا
تقى اترددت بس حسمت امرها ووقفت عشان تروح معاه
مازن: كلميني لو في حاجة معاكي رقمي
تقى هزت راسها بإيجاب
بدر: اجي معاكي؟
مازن: بس يله اقعد هنا مش هتستحلاها
بدر: معرفش يا جوز عمتي انت متهضني ليه
مازن: هو انت بتستفزني معرفش ليه
بدر ضحك

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👇
#Nada_Mohsen

اوتار فاقت شافت نفسها لسه في حضن عز باست خده ولسة هتقوم حست بإيده بتسحبها ليه: انت صاحي
عز حضانها: اه صحيت من شوية
اوتار ابتسمت وحضنته: متزعلش مني انا عارفة ان الدنيا كلها جاية عليك وبما فيهم انا بس انا
عز: بس انا مش عايز غير انك تثقي فيا وتصدقي اني بحبك مش زي منتي قولتي امبارح اني اتجوزتك مجاملة دا مش صح انا بحبك وبموت فيكي كمان
اوتار ابتسمت: وانا عارفة ودي اهم حاجة عندي بس انا كنت محتاجة وقت اهدى انا مش عارفة ازاي هما عملوا كدا
اوتار صوتها اتهز وكانت هتعيط وهو حضنها اجمد: اهدي طيب هتعيطي هتضايق منك
اوتار ابتسمت
عز باس جبينها: ربنا يديمك نعمة ليا يا اوتار
اوتار ابتسمت: طب حاسب كدا خليني اقوم اصلي الظهر وقوم انت كمان عشان تصلي وتتكل على الله تروح شغلك
عز: ماشي يا اوتاري امري لله
اوتار ابتسمت
عند عشق وعمران
عمران فتح عينه شاف عشق قدامه مفيش حاجة تفصلهم وهو ابتسم بس سريعآ الأبتسامه اختفت وقعد بيدور على ايان ونزل شافه في الحديقة بيلعب مع تالين وحسام: خد يله هنا
ايان جري وحضنه وهو بيضحك
عمران ابتسم وشاله باسه: مش قبل متنزل تقولي ولا تقول لأختك ينفع افتح عيني ومشوفكش اتخض كدا
ايان ضحك: مش ينفع
عمران ابتسم وحضنه: يبقى متتكررش تاني يلا كمل لعب يا بطل
طلع شاف عشق واقفة في البلكونه وعرف انها شافتهم ابتسم: صباح القمر
عشق بصتله وبادلته الأبتسامة: صباح الخير
عمران: نمتي كويس ولا
عشق: لاء نمت كويس بس فوقت ملقتكش انت او ايان وسمعت صوت ضحكه عشان كدا بصيت من البلكونه
عمران : اه منا صحيت ملقتوش اتخضيت وجريت على تحت خوفت يقع ولا حاجة يلا هتدخلي الحمام ولا ادخله الأول
عشق: ادخل انت انا دخلت
عمران: طيب تمام
دخل وعشق ابتسمت: نزل عشان ملقاش ايان هو بجد بيحب ايان مكنتش فرصه عشان يتجوزني.....
حسام بيخبط على عز واوتار وعز فتح الباب ربع فاتحه وهو ساده : نعم
حسام: تقى ومراد تحت
عز استغرب: في حاجه ولا ايه
حسام: عايزين اوتار
عز: ليه بردو مش فاهم
حسام: تعالى منا مش فاهم هما عايزين اوتار وماما
عز: طيب انزل وانا جاي وراك
حسام هز راسه بإيجاب
عز قال لأوتار وقالها تنزل لو بعتلها غير كدا لاء
عشق:مش هتروح الشغل
عمران هز راسه بنفي وهو مقعد ايان جمبه وبيلعبه على اللابتوب بتاعه
عشق:ليه لو معطلك سيبه
عمران بصلها وابتسم بغلب :المفروض اني عريس والله
عشق:اه طيب انا هنزل اشوفهم لو عايزين حاجه
عمران:ماشي

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👇
#Nada_Mohsen

اوتار دخلت لحلم ولارا شافت لارا نايمه وحلم بتطبطب على شعرها
حلم:صباح الخير
اوتار:صباح النور هي عاملة ايه
حلم:فاقت ونامت تاني
اوتار:دا طبيعي من الدوا اللي بتاخده
حلم هزت راسها بإيجاب
اوتار:لو في حاجة نديلي
حلم ابتسمت:حاضر
اوتار طلعت لأسيا ملقتهاش عرفت انها تحت وهنا تالين نادتلها:اوتار عز بيقولك تعالي
اوتار هزت راسها بإيجاب:ماشي يا تالي يلا بينا
نزلت وتقى بصتلها اوتار بصتلها ولاحظت تغير في نظراتها بس مهتمتش وقفت جمب عز وعز حاوط كتفها بدراعه وحكالها اللي حصل مع تقى وحكالها مكالمه سارة :ايه رأيك بقى هتروحي؟؟
اوتار بصتله وبصت لتقى
تقى ابتسمت:نسيت تقولها اهم حاجة يا عز
عز ضحك:اه تقى اتقرى فتحتها وهتتخطب قريب
اوتار ابتسمت:بجد؟
تقى ابتسمت:اه بجد
عز:انا هروح اقول لماما
راح لأحلام وقالها اللي حصل وسليم مربع ايده وباصصلهم
احلام بصتله وكأنها بتاخد رأيه
سليم اتنهد بإستسلام وهز راسه بإيجاب:دا مش معناه انها تدخل هنا فاهمه لو جبتيها انتي فاكرة حلفاني؟
احلام بضيق:بطل تجيب السيرة دي
سليم حضانها بمناغشة:طب بطلي انتي تستفزيني واعقلي
احلام بصتله:انت بجد مضايقني
سليم:معاش ولا كان اللي يضايقك يا روح قلبي
احلام ضحكت:طيب عز انا جاية معاك استنى البس الحجاب
عز:هتطمن على لارا وحلم تكوني نزلتي
راح للارا كانت صاحيه وحلم بتأكلها
عز:ايه اخبارها
حلم:حساها احسن اهي بتاكل وهديها المسكن
عز ابتسم:كويس انك عارفه تخلي بالك منها
حلم:ياما كان عندنا اصابات في المنظمه وكنت بخلي بالي واسعفهم انا شاطرة في تخريج الرصاص والخياطه والحقن وحاجات كتير انا ممكن اعمل للواحد عمليه كمان بقى بس بصراحه مجربتش
عز بغيظ:ليه بحس انك فخورة وكأن معاكي دراسات عليا
حلم ضحكت:تصدق اه انفع بردو
لارا ابتسمت
عز قعد جمبها وباس جبينها:عاملة ايه يا روحي
لارا ابتسمت وهزت راسها بإيجاب بمعنى كويسة
عز باس خدها:انا ورايا مشوار هعمله وارجع افضل معاكي
لارا هزت راسها بإيجاب
عز نزل كانت احلام تحت وخدهم في عربيته ومشي واحلام ركبت جمبه لما لقته بيقول لأوتار واوتار ركبت جمب تقى كان في صمت مسيطر عليهم طول الطريق

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👇
#Nada_Mohsen

سالم قاعد وشايف تالين بتلعب مع ايان في الحديقة خرج وايان جري على جوا شافته جت تدخل وراه سالم مسكها:استني
تالين:نعم؟عايز حاجة
سالم :انتي عارفه اني سبق وطلبت
تالين فهمت هو بيتكلم عن ايه :انا مش موافقة عليك
سالم:الغريب ان عمي واللي هو باباكي قال عكس كدا
تالين:انا ليا باللي انا قولته انا مش هتجوز واحد زيك
سالم اتنرفز:واحد زيي تقصدي ايه يعني
تالين:اقصد اني مش موافقة عليك
سالم:وليه ان شاء الله
تالين:دي اسبابي الخاصه
سالم:خاصة بمين يا ترى
تالين:ملكش دعوة واي حاجة خاصة بيا مبحبش حد يتدخل فيها
سالم:تالي مش هنسيكي انا ابن عمك قبل مطلب اتجوزك
تالين:انا مش ناسية انا فاكرة وفاكرة كويس اوووي انك ابن عمي ومش هتبقى اكتر من كدا بالنسبة ليا
سالم بصلها وهي طلعت
كريم:مالك ايه اللي حصل
سالم:بتقول انها مش موافقة على الجواز
كريم:وانت هتعمل ايه
سالم:هعمل ايه يعني اعمل ايه اغصبها عليه لاء طبعا
كريم اتنهد:صح...
سليم ومحمود كانو بيتكلموا وحددو معاد الفرح بعد شهر واحد عشان محدش يرجع في كلامه
محمود:انت واثق اللي بنعمله دا صح؟
سليم هز راسه بإيجاب:انا واثق في سالم وانه كويس وهيحافظ على تالين هو راجل ودمه حامي انما زياد لسة عيل انا عارف انها هتقابل قراري في ثورة بس ربنا يستر بقى
محمود ضحك:خايف منها
سليم هز راسه بنفي:يا ريت منها من حارسها يا اخويا من اخوها الكبير
محمود:عز؟
سليم:اه عز لو عرف اللي بيحصل دا مش هيسكت وانا عارفه هيقول ازاي هتجوزها غصب عنها وازاي بالسرعه دي مش هيوافق
محمود: ربنا يستر يا سليم والله الواحد قلقان ربنا يستر...

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👇
#Nada_Mohsen

تليفون حلم رن ردت: الو
روبرت: تعالي حالآ
حلم: ليه؟
روبرت: مستر دانيال نجح انه يخلي العمليه الفجر يلا عشان تجهزي مستر دانيال في الأنتظار
حلم اتصدمت: الفجر؟؟ الليله
روبرت: مفيش وقت حلم يلا قبل منتحرك للمكان اللي هنتحامى فيه
حلم هزت راسها: حاضر يا روبرت حاضر هاجي
ققلت وبصت للارا النايمه وكلمت عز قالتله وعز مكنش عارف يتكلم من اللي حواليه
وصلوا عند سارة وعز شكله مش طبيعي وقلقان اوتار ملاحظه بصتله بس هو ابتسم
دخلوا لسارة وهي اول مشافتهم ابتسمت
تقى: افندم انتي عايزة ايه
سارة: انا اسفة... انا عارفة اني مستاهلش بس انا بجد اسفة
تقى: اي خطة بتخطتيلها المرة دي مهو انا مش غريبة عنك
سارة بصتلها بغضب: انا بقولك اسفة ازاي هكون بخطت وهخطت لأيه اصلآ
تقى: مهو دا اللي كنت لسة بقوله
اوتار: تقى اهدي
سارة بصت لأوتار: انا اسفة.... انا بجد اسفة انا غلطت في حقك اسفة وانتي يا احلام انا محقوقالك سليم معملش حاجة سليم كان ضحية للعبة انا لعبتها انا اللي كنت دايمآ بفرض نفسي عليه وانا اللي كنت بقنعك بحاجة ملهاش وجود...(بدموع) زي مأقنعتك ان في علاقة بين اوتار وزياد دا مكنش صح هو فعلآ حضانها بس هي زأته وهو اعتذرلها هما زي الأخوات
احلام بصدمه: سارة انتي واعية انتي بتقولي ايه
سارة بدموع: دا اكتر وقت واعية فيه دا بجد اكتر وقت انا واعية فيه
بصت لعز: سامحني... انت كنت بتعتبرني ام ليك وانا بغبائي حطمت احترامك ليا وفقدت ثقتك زي مفقدتك وانا واثقة انك كنت احسن ابن وكنت بتهتملي بس كل دا انا ضيعته انا ضيعت كل حاجة
مراد باصصلها وساكت
سارة انهارت: انا ضيعت كل حاجة انا الأول خسرت خطيبي وبعد كدا...بعد كدا جوزي وعيالي خسرت كل حااااجة خسرت كل حااااجة وضيعت نفسي بإيدي ضيعت نفسي بإيدي ضيعت كل حااااجة كل حااااجة راحت منننيييي كل حاجة رااااحت
اوتار واحلام بيحاولوا يهدوها وهي زأتهم:سيبوووووني انا مش عايزة حاجة انا عايزة حياتي عايزة اللي راح مني عايزة سليم خطيبي ايوا انا لسة مخطوباله وبحبه وبيحبني انا لسه حلوة والف مين يتمناني بس انا اتمنيته هو وبس وانتي يا احلام انا معرفكيش انا بس بحب سليم ومستنياه هيجي يخدني على بيتنا على جنته هنعمل فرح كببيير واحنا هنكون اسعد حد في العالم كله احنا اتجوزنا واحنا بنموت في بعض
الممرضة اديتلها حقنة مهدأة وهي بتصرخ بإنهيار
عز:هو في ايه ومالها؟
الممرضة:زي منت شايف هي نفسيآ متدمرة هي لازم تتنقل من هنا لأنها في اخر يومين هي شبه مش واعية
عز:ازاي يعني تقصدي....
الممرضة هزت راسها بإيجاب:مستشفى امراض عقليه لو استمرت كدا هي بتفوق وكل اللي بتردده الكل لازم يموت وانا اتجوز سليم
عز هز راسه بتفهم مسك اوتار:يلا مش يلا يا ماما
تقى:مش يلا انت كمان
مراد:هنسيبها كدا؟
تقى:هنعمل ايه مستني مني ايه اصلا ابقى جمبها بعد كل اللي عملته ازاي؟خلاص انا مش عايزة اي حاجة تفكرني بيها
مراد اتنهد بإحباط:يلا يا تقى
مشيوا واول موصلوا جري عند اوضة حلم ولارا
حلم:كويس انك جيت لازم امشي لازم اتحرك حالآ
عز:المكان في الجبل
حلم هزت راسها بإيجاب:اه...اه
لارا حضنتها بخوف
حلم حضنتها وباست خدها:اتفقنا بقى يا لارا حبيبتي انا مش هتأخر وهجيلك متخافيش
لارا هزت راسها بإيجاب وبصت لعز
عز:انا هفضل معاها للفجر متقلقيش
حلم هزت راسها يإيجاب وقبل متمشي عز سحبها:استني...خلي بالك من نفسك
حلم هزت راسها بإيجاب:ماشي
عز كلم القائد ماهر وقاله على اللي حصل
ماهر:تمام انا هكلم امجد وسيف ومالك يجهزو
عز:متنساش تكلم سراج وكأن مفيش حاجة خلي الفريق كله يبقى جاهز وفهم احمد كل حاجة
ماهر:وهو كذلك تيجي قبل الفجر عشان تجهز
عز:حاضر
قفل معاه ولارا بصتله
عز حضانها:اهدي يا روحي ومتخافيش
اوتار طلعت:حبيبي يلا الأكل جاهز يلا يا لارا
نزلوا وكلهم اتجمعوا على الغدا كل واحد باله مشغول بحاجة واخيرآ سليم اتكلم:في حاجة بقى عايز اوضحها
عز بصله والكل انتبهله:اتفضل
سليم:عز انت دلوقتي اخو عمران من الرضاعه انت رضعت من احلام فبكدا انت اخ لعمران ولحسام ولتالين كمان
بص لأوتار واكد:يعني عز مش اخ عمران وبس تالين كمان حرام عليه
اوتار بصتله
عز:وحلم ولارا؟
سليم:لاء حلم ولارا مش اخواتهم لأنهم مرضعوش فاهمين؟
عز ابتسم وهز راسه بإيجاب وبص لتالين اللي كان وشها خالي من اي تعبير
سالم قاعد جمب تالين وهمس:مالك
تالين:ملكش دعوة بيا
سالم اتنهد:مش ناوية تجيبيها لبرة
تالين:سالم سبق ورديت عليك
سالم اتجاهلها
عز بيأكل لارا:كلي يلا
كريم ابتسم:مهتم بيها انت اووي
عز:اه مهتم طبعآ مش اختي الصغيرة
كريم:الله يكون في عونك يا اوتار
اوتار ابتسمت:ربنا يخليهم لبعض
كريم:احسن حاجة انك متفهمة الموضوع
اوتار ابتسمت
عز بغيرة:خلاص بقى يا سيدي عرفنا انها متفهمه
ضحكوا ولارا ساكنه تمامآ مبتبديش اي ردت فعل
صخر:ايه اخبار شركتك؟؟
عمران:زي الفل ماشية
محمود:ربنا يوفقك يا رب
عمران ابتسم:يا رب
عشق بتأكل ايان:يلا بقى انت مغلبني ليه
ايان كشر:مش عايز
عشق:انت مكلتش من بدري ايه اللي مش عايز؟
ايان:مش عايز انا ايان شبعان والأكل وصل لزوره
عشق بشك:تالي انتي اكلتي الواد دا حاجه.؟؟
تالين:لاء خالص انا جبتله حلويات
عشق:زي ايه معلش
تالين:شيبسي وكيكة وشيتوس وبيبسي وشيكولاته
عشق قاطعتها:باااس وتقوليلي مأكلتوش خالص ورحمه امك لتاكل وبالعافيه
احلام بضيق:ايه الفاظك دي مياكل او مياكلش هو حر انتي في ايه متنسيش انتي قاعدة فين ومع مين والفاظك دي متنفعش
عشق اتحرجت والكل اتضايق من احلام اللي كسفتها كدا
اسيا:متلمي لسانك يا ست انتي ايه البواخة دي وانتي مالك هي بتتكلم بلسانك متخرسي يا احلام
احلام:تصدقي انك
سليم قاطعها:احلام خلاص
عشق منعت دموعها بالعافية وعمران اتضايق
ايان بصلها وهو غضبان من احلام
عشق:انا....هطلع اغيرله....بعد اذنكوا
سليم:مش هتكملي اكلك يا بنتي
عشق:الحمد لله يا عمي شبعت الحمد لله....
سليم قام ومشي
احلام اتضايقت منه وحست انها عكت الدنيا
اوتار وقفت:تعالي يا عشق انا جاية معاكي
طلعوا واوتار حضنت عشق:متحطيش في بالك كلامها والله يا بنتي انا استحملت كلام محدش يقدر يتحمله
عشق:انا متضايقه هي اهانتني قدام الكل وانا مقصدش فعلآ حاجة وبعدين انا مقلتش لفظ خارج يعني انا كنت بناغشه عشان ياكل....
اوتار:خلاص بقى فرفشي كدا قلبك ابيض
عشق اتنهدت وهزت راسها بإيجاب
اوتار شالت ايان:وانت يا عم المكشر فكها شوية
ايان:هي دايمآ بتزعق
اوتار باسته:حقك عليا يا روحي
ايان ابتسم
الباب خبط وعمران دخل:اوتار...اسف مكنتش اعرف انك هنا افتكرتك روحتي اوضتك
اوتار:ولا يهمك بعد اذنكوا
راحت اوضتها صلت وقرأت قرءان خلصت شمت ريحة عز ابتسمت غصب عنها ولفت شافته
عز حضانها:بقولك..
اوتار:مالك شكلك ليه متغير
عز: المهمة النهاردا
اوتار: مهمة ايه
عز بصلها وهي اتصدمت: اوعى يكون....
عز: هي حلم مشيت راحت لدانيال وانا هتحرك قبل الفجر
اوتار: عز انا مش مطمنه خايفة اوووي
عز: لا اوعي
حاوط بطنها:اهتمي بنفسك وبيه كويس
اوتار ابتسمت بحنان وهزت راسها بإيجاب: متقلقش
لارا بتتلفت بخوف والم
كريم قرب: مالك في ايه
لارا حطت ايدها على جنبها
كريم انتي تعبانه تعالي طيب هساعدك تروحي اوضتك يلا
لارا بعدت بخوف
كريم: متخافيش متقلقيش مني
لارا بتردد قربت حطت ايدها على وشه وهو استغرب ومشت ايدها على شعره ونزلت لكتفه وابتسمت براحة مسكت ايده حطتها على وشها
كريم ابتسم بإستغراب: انا مش فاهم
لارا حضنته
كريم برق: انتي بتعملي ايه
عز سحبه بضيق:ايه يا كريم مالك بيها
كريم بإحراج:انا مش عارف هي اللي حضنتني
لارا شاورت على كريم وابتسمت وشاورت على قلبها
عز بصله بدهشة
كريم:مالها؟انا مش فاهم؟
عز:تعالي معايا يا لارا
لارا هزت راسها بإيجاب وحطت ايدها على جنبها بألم
عز:تعالي اديكي المسكن وخليكي مع اوتار
لارا هزت راسها بإيجاب وبصت لكريم اللي باصصلها بإبتسامة استغراب
عز خدها للأوضه وادالها المسكن:قوليلي بقى في ايه مالك بكريم
لارا ابتسمت
اوتار:هو في ايه
عز:مش عارف بتشاور على قلبها وشكلها معجبة بكريم؟؟
لارا هزت راسها بإيجاب
عز ضحك:الحقي دي بتحبه
لارا ابتسمت
اوتار حضنتها بضحك:يا روحي
عز:انا مش فاهمها
اوتار:هي زي الأطفال خالص يا عز
عز:لاء فهميها مش للدرجة دي يعني انا مش عايزها تخطلت بحد
اوتار هزت راسها بإيجاب:حاضر يا سيدي اهدى وانا هكلمها
عز هز راسه بإيجاب
ايان نزل مع تالين وقعد يلعب معاها
عمران باصص لعشق وهي بتسرح شعرها وقف وراها وابتسم
عشق بصتله في المراية
عمران:شكلك حلو اووي
عشق ابتسمت بخجل:شكرا
عمران قرب باس خدها
عشق وقفت:انا....هلبس وانزل اشوف ايان بيعمل ايه
عمران حضانها وهي استنشقت عطره بإبتسامه
عمران بصلها:لسه خايفة مني
عشق ابتسمت وهزت راسها بنفي
عمران ابتسم وقرب باسها وهي مقدرتش تبعده كانت حاسة ان قلبها بينبض بعنف لدرجة انه هيخرج من مكانه وهو بعد وبصلها شافها بصاله ونظرات الحب في عينها ابتسم وشالها حطها على السرير وهو بيقرب منها وبيلمسها بحنان......

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👇
#Nada_Mohsen

تقى:ودا كل اللي حصل انا معنديش استعداد ابقى معاها حتى لو هي اتجننت انا بعيدة كل البعد عنها وبعدين تتجنن ايه هي كانت عاقلة اصلا عشان تتجنن؟؟
مازن اتنهد:انا مش عارف اقولك ايه
بدر :تقى بس دي مامتك وربنا وصانى على الوالدين مينفعش تعملي كدا
تقى بغضب وقفت:ربنا؟هو كل اللي حصل دا يرضي ربنا اللي هي عملته دا يرضي ربنا
بدر:انتي مختلفة عنها يا تقى اذا كانت هي وحشة انتي قررتي تتغيري وهنبدأ حياه جديدة ويمكن دا كله حصل عشان ترجعي لباباكي وعشان اقبلك ونتجوز
تقى:انتو اللي بتطلبوه دا صعب
مازن حاوط كتفها:انا عارف وانا مطلبتش منك حاجه بس مفيش مانع انك تزوريها كل فترة هااا
تقى هزت راسها:هحاول حاضر هحاول...

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👇
#Nada_Mohsen

عز غير هدومه وبيستعد للمهمه واوتار بصاله
اوتار:عز هو انت ضروري تروح
عز:منتي عارفة يا اوتار
اوتار هزت راسها بإيجاب:صح...عارفة..
عز حضانها:طيب خلاص بقى الجميل ميكشرش
اوتار اتنهدت وهزت راسها بإيجاب حضنته:ربنا يرجعك بالسلامة يا رب
عز ابتسم وباس جبينها:هتجيبي لارا تقعد معاكي خلي بالك منها
اوتار:حاضر من غير متتكلم
عز هز راسه بإيجاب وحط ايده على بطنها بحب:سلام يا نور عيني
اوتار ابتسمت :سلام
مشي وهي جابت لارا تقعد معاها وهي قعدت تصلي

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👇
#Nada_Mohsen

عمران بصلها وهي دافنة وشها فيه:مبروك يا مدام عشق
عشق دفنت راسها فيه اكتر
عمران ابتسم وباس خدها:ايه يا روحي مالك
عشق بصوت شبه مسموع:مفيش
عمران:اومال مش عايزة تبصيلي ليه
عشق هزت راسها بنفي:مفيش
عمران باس جبينها:تعرفي اني بحبك
عشق ابتسمت وبصتله
عمران ابتسم:يلا ظبطي نفسك انا نازل اشوف ايان بيعمل ايه
عشق هزت راسها بإيجاب
عمران نزل وشاف ايان بيلعب مع حسام ضحك وقرب يلاعبه

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👇
#Nada_Mohsen

سراج:احنا ليه اتحركنا بدري للمهمة دي؟
ماهر:جالنا اخبار بكدا يلا هاتوا تليفوناتكوا
عز وسيف ومالك ومعاهم باقي الفريق خرجوا تليفوناتهم وادوها لماهر
ماهر:تليفونك يا سراج
سراج:انا بس هعمل مكالمه
مالك بصله:مكالمة ايه دلوقتي يلا انا متأخرين
خد التليفون منه وسراج ملامحه اتبدلت لملامح قلق وعز ملاحظه ومتجاهل
اتحركوا على من الجهاز ووصلوا عند الجبل عز بيراقب المكان مفيش اي اثر ليهم لسة
سراج:اهو مفيش حد احنا اتسرعنا كدا
سيف:هو احنا لسة عمالنا حاجة احنا لسة واصلين اصبر بس
سراج بيحاول يبقى طبيعي وبيتحكم في اعصابه بصعوبه

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👇
#Nada_Mohsen

اوتار بتطبطب على لارا:متقلقيش كل حاجة هتعدي وحلم وعز هيرجعوا
لارا ابتسمت وهنا اوتار شافت حد في المراية اللي عاكسة البلكونه اتصدمت وبصت شافت اتنين نطوا صرخت بفزع:انتو مين وعايزين ايه؟
.....قفل باب الأوضه وشاور لصاحبه:يلا شيل البت اللي نايمة دي
لارا اترعبت ومسكت في اوتار اللي صرخت:عمراااان عمي سليم الحقوونا
.....مسكها وبيحاول يسيطر عليها: اخرسي
بيحاول يكتم بؤها بالمنديل اللي كان غرقان بالمخدر:اتهدي بقى خد اللي معاك للعربية ودي سيبهالي واوعى تقرب من البت دي تلزم الباشا
مسكوهم ونزلوهم بالعافيه واوتار مقدرتش تقاوم المخدر واغم عليها ومازال عمران بيحاول يكسر الباب كسره بس للأسف مكنش في حد
تالين جريت على تحت:عمررااان الحق دول خدوها في العربية
عمران نزل بسرعه كانوا بعدوا ركب العربية وحسام نط في العربيه معاه وجري وراهم بأقصى سرعة لحد مشاف العربيه وبقى يطاردها
حسام: اوعى تضيعهم خلي بالك
عمران هز راسه بإيجاب: مينفعش اضيعهم مينفعش
اسيا بتحاول تسيطر على دموعها: هما ليه خدوها هما عايزين منها ايه انا مصدقت انها رجعت لحضني انا مصدقت
تالين حضنتها بدموع: اهدي يا طنط ان شاء الله هترجع بخير متخافيش
احلام قلقانه وبتحاول تداري قلقها ومستغربة هي ليه قلقانه بالطريقة دي على اوتار

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👇
#Nada_Mohsen

امجد: عز الحقوا العربيات وصلت
عز ابتسم: ايوا صح هما
بص لسراج اللي ملامحه بان عليها الخوف اكتر
عز: في معاد التسليم هنهجم فاهمين
هزوا راسهم بإيجاب
احمد: انا هدي للعساكر الإشارة اول مخودها منك
عز هز راسه بإيجاب وشوية وخلاص بيسلموا عز شاور لأحمد وحصل الأشتباك بين عز وفريقه وبين العصابة وعز حذر: اوعى حد يصيبها فاهمين مفيش حد يصيب حلم
سراج بصله وفي ثواني كان عز لاوي دراعه:مفجأة مش كدا؟
سراج بغضب:متوقعتش انك تلعب لعبة زي دي فاقد الذاكرة
عز:زي منا متوقعتش تبقى بالقرف دا
سراج:وهي اللي قالتلك على كل حاجة مش كدا باعتلك نفسها زي اي واحدة مش كدا
عز ضرب رجله بعنف:دي اختي فاهم اياك تنطق بحرف تاني
دانيال جه من وراهم وهيضرب عز اتفادى الضربه وقبل ميضربه كان دانيال رمى نفسه ورا الصخرة وضحك
عز ماسك سراج وسراج زأه بعنف وبعد
دانيال:حضرت الظابط بيتهيقلي انك لازم تنسحب قبل مرقبة مراتك تطير امم صح منت متعرفش انها معايا
عز بغضب وهو ورا الصخرة:انت كذاب
دانيال:اوتار ولارا تعرف ان رجالتي تعبوا عقبال مجبوها هنا بس عارف ذوقك يجنن هي حتت شيكولاته تستاهل الأكل
عز غضبه بيزيد:انت بتكذب واياك تنطق عنها حرف تاني والا هكون قاتلك
دانيال ضحك:اومال انت بتحاول تعمل ايه خلي رجالتك يبعدوا والا هي هنكون ضحية افعالك هي ولارا
سراج بغض:داااانياااال انت ازاي تتجرأ ازااااي من غير مترجعلي
دانيال:اهدى منا عارف لو كنت قولتلك قلبك الحنين كان هيرفض
صوت الرصاص سيطر على المكان عز جاله اشارة من الاسيلكي اللي معاه من سيف:سيطرنا على الوضع بس دانيال مش موجود
عز بص للصخرة اللي دانيال وراها:وحلم؟
مالك اتنهد:للأسف هربت مننا جريت من قبل متقول حاجة هي وواحد تاني هربها من ضرب النار
دانيال الغضب ماليه:روبرت وحلم انا هوريكوا
جه يخرج عز ضرب عليه نار بس اتفداها ورجع تاني ورا الصخرة
دانيال:عز متبقاش غبي وخليني اخرج من هنا
عز ضحك:لاء بجد انا هبقى غبي لو انت خرجت من هنا
دانيال بغضب:هتندم انا بتليفون مني ممكن اخلي حياتهم تنتهي
عز جري عند العربية بتاعت القائد ماهر
سراج:فين هي يا دانيال
دانيال:في القصر اللي على الطريق العمومي
سراج بغضب:القصر المهجور انت عارف دا ايه البلاوي اللي فيه
دانيال ضحك:طب يلا بينا يا حنين قبل معز يرجع
جريوا وعز خد تليفونه واتصل بعمران
عمران رد:الو عز انت فين
عز:اسمعني انت فين اوتار في البيت؟
عمران:اوتار ولارا اتخطفوا انا مش عارف اعمل ايه انا وحسام برا البيت وانا بستعد ادخلهم
عز:حاول تعطلهم بكل الطرق اوعى حد يأذيها وانا جايلك يا عمران حالآ
ماهر مدله المفاتيح وهو خدها وركب وسيف ومالك وامجد ركبوا معاه وسيف كان جمبه حط ايده على كتفه:اهدى متقلقش
عز اتنهد:لو حصلها حاجة مش هرحم حد هي او لارا او ابني
سراج وصل على القصر مع دانيال ودانيال شاورله على الأوضة اللي هي فيها دخل لقاها بتعيط بإنهيار رفعت عينها شافت سراج وغمضت بقرف والم
سراج شاف الحجاب بتاعها راجع لورا وشعرها جزء منه باين غطاها وهو بيطبطب عليها:اهدي بس اهدي انا هفكك انت ازاي مخليها مرمية كدا ومتربطة بالشكل دا
دانيال:بقولك ايه انا مش ناقص غبائك انت عارف اننا كدا خلاص ضعنا احنا ضعنا
سمعوا صوت دربكة برا ودانيال طلع شاف عمران بيضرب في الحراس هو وحسام اتعصب اكتر وخرج السلاح وجهه عليهم ولسة هيضرب سراج رفع ايده لفوق:دااانياااال
دانيال:انت مالك في ايه شكلك خلاص اتجننت على الأخر
سراج:اتفاقنا انك متأذيش حد منهم اي حد من عيلة عز لاء فاهم
دانيال زاه:احنا هنموت بسبب غبائك احنا هنموت بسببك يا غبي
سراج زاه:ملكش دعوة بيهم
دانيال وجه المسدس عليه وضرب سراج ملحقش يتفادى الضربة واستقرت في كتفه صرخ بألم ووقع على الأرض
عمران اتصدم وقرب دانيال وجه عليهم السلاح:مكانكوا
عمران وحسام بصوله ووقفوا بحذر
دانيال:ربطوهم حلو اوووي وروقوهم كدا
الحراس مسكوهم وهما بينزفوا بسبب ضرب عمران وحسام ليهم وربطوهم
دانيال:انا بقى هنهيكم وفي الأخر هسافر واتمتع بالفلوس اللي جمعتها هتمتع بكل حاجه وانت يا سراج اللي هتشيل كل حاجة بس تعرف بردو انا غليلي متشفاش مش عارف اعمل ايه فيك يا ترى اعمل ايه؟
بص لجوا ناحية اوتار وابتسم وقرب سراج وقف ولكمه بعنف والحراس مسكوا سراج وضربوه واوتار بتصرخ بألم:عمرااان حسااام
عمران:اوتار حاولي تستحملي فين لارا؟
اوتار بدموع:جمبي وشكلها تعبان
دانيال:خدوا الأتنين دول على الأوضة التانية يلا وخلصوا عليهم
حسام بص بصدمه لعمران
عمران غمض عينه بضيق وبيحاول يلاقي حل همس لحسام:خليك معايا ركز في كل حركة بعملها وهتعمل زيي في نفس الوقت فاهم لو عايزنا ننجا
حسام هز راسه بإيجاب:حاضر ماشي
دانيال زأ سراج بعنف ودخل الأوضة بص لأوتار ولارا اللي مش مربوطة ودافنه نفسها في اوتار بصلها وابتسم:انتي مفيش منك خوف خالص يا جميلة مش مصدق اني شوفتك بعد السنين دي مش مصدق انا مش مهم انتي بقى يا جميل حاسة بإيه من ناحيتي هااا وحشتك يا لارا
لارا بتعيط بخوف
دانيال سحبها من شعرها بعنف
اوتار بغضب:سيبها اياك تقرب منها ابعد عنها
دانيال بصلها وابتسم: تعرفي انك جامدة اووي بس انا بحب الانسات اووي انتي مش مدام بردو؟
اوتار صرخت فيه بدموع وغضب:انا جوزي مش هيرحمك سيبها والا عز هيفتح عليك ابواب جهنم
عمران وحسام شافوا الحراس بيقربوا ومعاهم السلاح نطوا وهما متربطين جنب بعض من ايدهم وزأوهم وقعوهم وبقوا يضربوا فيهم برجليهم وعمران ضرب الحارس على راسه بمهارة فقد الوعي
حسام ابتسم:يبن اللذينه
سراج بيحاول يقوم وهو بينزف والمه بيزيد
دانيال بيقرب من لارا وسحب شعرها عايز يبوسها وهي بتحاول تبعد مش عارفه بيحاول ينفتح هدومها،صرخت بعنف:ابععععععععد عننننني
اوتار اتصدمت ودانيال ابتسم وهو بيحاول يعجز حركتها:اهدي بقى اتهدي اسكتي
لارا بتحاول تبعده مش عارفة وهنا ايد قوية مسكته وضربته بعنف
دانيال وقع وابتسم بغضب وسخرية:حلم
حلم حضنت لارا وابتسمت بحنان:مش قولتلك مش هسمح يحصلك حاجه هنروح على المستشفى انتي حاسة بإيه
لارا بخفوت:جنبي واجعني
حلم ضحكت بدموع:صوتك كان واحشني على فكرآ
حضنتها بدموع وروبرت بص لدانيال ودانيال لكمه بغضب:انت اللي ساعدتها يا روبرت الكلب انها تخوني
روبرت زأه:اولآ انا مسعدتهاش تخونك انا ساعدتها تحافظ على نفسها وعلى حياتها وانت واثق في ولائي ليك ومتاكد اني عمري مخونك
دانيال بغضب:واللي عملته دا ايه تسميه ايه
روبرت:اهرب قبل محد يوصلك
دانيال اتنهد وسحب اوتار:دي اللي هتساعدني اخرج برا البلد
حلم وقفت بغضب:لاء طبعآ ابعد عنها دي مرات اخويا مرات عز
دانيال بص لروبرت بصدمه:انت
روبرت:انا مقولتش حاجة احمد الله يرحمه هو السبب
دانيال بغضب سحب اوتار:دي هتيجي معايا وانا بوعدك لو قربتي حياه لارا هتكون التمن
اوتار بغضب بتحاول تبعد:ابعد عني انا هموتك ابعد
دانيال خرج سلاحه وكتم بؤها:انا هقتلك لو مبطلتيش مقاومة فاهمه اخرسي خالص يلاااا
عز وجه عليه السلاح بعد مأخيرآ وصل للأوضة اللي هما فيها وامجد وسراج ومالك معاه:سيبها
اوتار عينها اتعلقت بعينه وبتبعد ايد دانيال من على بؤها راح ماسك شعرها من فوق الحجاب:بت انتي اهمدي
عز بغضب بيقرب
دانيال حط المسدس عند دماغها: اثبت والا
عز:سيبها انت هتتحامى في واحدة
دانيال:لو هي طوق نجاتي مش هسيبها ولا ايه يا حضرت الظابط
اوتار بدموع بتحاول تبعد ايده
سراج بغضب وقف جمب عز:سيبها يا دانيال هي ملهاش دعوة
دانيال هز راسه بإيجاب:معاك حق هي ملهاش دعوة هو اللي ليه دعوة هو
وجه المسدس على عز ولسه هيضرب سراج بتلقائية حضنه والرصاص استقر في ضهره حلم سحبت اوتار بسرعه وعز ضرب دانيال في دماغه
سراج وقع وعز سانده بصدمه:انت ايه اللي خلاك تعمل كدا؟ايه اللي خلاك تعمل كدا
سراج ابتسم وهو بينزف وبيتكلم بخفوت:صدقني مش عارف يمكن قلبي اللي مهما حاولت اكره فيك معرفش مش عارف انا المفروض احبك عشان طول عمرك مفارقتني ولا اكرهك عشان
سكت وعز اتكلم بمراره والم:عشان ايه متكمل عملت معاك ايه وحش
سراج:كنت دايمآ احسن مني وواخد كل الأضواء ليك كنت عندك كل حاجة وانا معنديش ولا حاجة
عز:انت سلمت دماغك للشيطان سلمتهاله وسبتها
سراج بص لأوتار:سامحيني وعلى فكرآ رغم كل دا انا حبيتك فعلآ دعوتك كانت صعبة اووي وانا هموت وقلبي محروق فعلاً يا ريت تدعيلي ربنا يسامحني امانة عليكي ادعيلي دايمآ
اوتار منهارة في العياط في حضن حلم
عز اتضايق
سراج دموعه نزلت وبص لمالك
مالك قرب بدموع حط ايده على كتف سراج
سراج:سامحني....
مالك:مسامحك انا مسامحك ربنا يسامحك
سراج بص لعز:اول ولد ساميه سراج...حتى لو صعب عليك فدا اخر طلب عشان كل متشوفه تدعيلي انا فديتك ورد الجميل بقى انا عارفك لازم هترده
عز ابتسم غصب عنه والدموع في عينه
سراج اتنهد اخر تنهيدة وايده سابت
مالك بيحركه:س...سراج....سراج فوق....سراج
عز حط ايده على عين سراج قفلها ومالك انهار:سراااااج فووووق مينفعش تموت كدا مينفعش تموووت بعد اللي قولته مينفعش تمووت بعد مخليتني اسامحك بالسهولة دي مينفعش
انهار في العياط وسيف بيقومه:مالك اهدى
مالك صرخ بدموع:ابععععععد عني دا صاااااحبي ابعد سرااااااج
عز وقف بثبات:ربنا يرحمه.....
مالك منهار في العياط وضرب سيف بعنف:ابعد عني دلوقتي
حضن سراج وصوت عياطة عالي وبيفتكر كل لحظه حلوة وكل ضحكة اتشاركوها سوا
اوتار قربت حضنت عز بدموع وهو حضانها جامد طبطبت عليه بحزن:انا السبب انا السبب....
عز هز راسه بنفي:بسببك هو فكر بشكل كويس حتى لو متأخر فدا بسببك...
مالك منهار في العياط وسيف جمبه رافض يسيبه
عمران اتكلم بعد منجح يفك نفسه ويفك حسام:لازم نمشي من هنا
حلم:عز لارا اغم عليها اكيد من الوجع هي اجهدت نفسها جامد
اوتار بصت لعز
عز:يلا نروح المستشفى
مالك منهار في العياط وشال سراج:هيخرج من هناك.....انا هاخده المستشفى
راحوا المستشفى ومالك هو اللي اهتم بكل حاجة رغم حالته لحد مسراج اتدفن
اوتار:الدكتورة قالتلك ايه
عز مسك ايدها:قالت حالته كويسة بس لازم متتحركيش او تعملي اي حاجة والا
اوتار هزت راسها بإيجاب:فاهمه ولارا عاملة ايه
عز:فاقت وحلم معاها وبقت احسن
اوتار هزت راسها بإيجاب وغمضت عينها وكلام سراج بيتردد في ودنها دموعها بتلقائية نزلت
عز اتضايق وحضانها:خلاص يا اوتار كل حاجة بقت كويسة كل حاجة رجعت لطبيعتها
اوتار بدموع:كنت حاسة ان فيه امل يتغير كنت حاسة انه ممكن يبقى بني ادم كويس مكنتش فقدت الأمل فيه انا كنت حاسة انه فعلآ هيبقى كويس
عز:انسي كل حاجة يا اوتار موته اعلن ان كل حاجة انتهت وخاله اللوا دا اتقبض عليه بسبب انه كان بيساعد في عمليات التهريب دي كل حاجة خلاص اتحسنت
اوتار غمضت بحزن
عز شالها:يلا بينا على البيت
الكل رحب بيها حتى احلام قربت وحضنتها لأول مرة تبقى باللطف دا معاها واوتار اكتفت بأبتسامه ونظرة امتنان
اسيا حضنتها بدموع:كنت هتجنن عليكي يا اوتار الحمد لله انك بخير يا روحي
اوتار ابتسمت:متقلقيش انا بخير
سليم:انتي تعبانة؟
عز شالها:هي محتاجة ترتاح بس وهتبقى كويسة.....
طلع نيمها على السرير وهي قلعت الحجاب وعز بصلها بإستغراب:ازاي كنتي لابسة الحجاب والفستان لما خطفوكي
اوتار:كنت جبت لارا معايا في الأوضة وكانت بتطلب مية وكنت بخرج فقررت ابقى بيهم لحد منت ترجع وهما نطوا من البلكونه وكنت بقاومهم بس نجح واحد يحط المنديل على انفي ومحستش بحاجة تانية غير وانا هناك
عز هز راسه بإيجاب وباس جبينها:اهدي واسترخي كدا ونامي انا جمبك مش هتحرك من جمبك
اوتار هزت راسها بإيجاب ودفنت راسها فيه وحس انها بتعيط هو عارف ان كل اللي حصل كان صعب عليها بس اللي مضايقه انها بتعيط علشان سراج جه يبعد يغير هدومه مسكته بعنف:انت هتروح فين متسيبنيش
عز طبطب عىيها بحنان:اهدي اهدي مفيش حاجة انا هنا مش هتحرك اهدي مش هروح في حته اطمني
عمران حضن عشق
عشق:وبعدين
عمران:بس يا ستي مات...كان موقف صعب....كأنه نجح ياخد قلوب اللي حواليه وفجأة مشي بيهم
عشق:ربنا يرحمه....
عمران:اومال فين ايان؟
عشق:نام عند تالين
عمران بضيق:ومين اللي قاله ينام هناك
عشق:مرات عمك قالت لتالين تاخده وانا خوفت تتضايق لو
عمران بنرفزة:مفيش حاجة اسمها خوفت تتضايق دي انا وافقت انه يشاركني حياتي قبل موافق انك تشاركيهالي يا ريت تفهمي حاجة زي كدا هو مكانه بينا وفي حضني
خرج وهي ابتسمت بفرح خبط على تالين كانت نامت وصحيت:ايه يا عمران قلقتني عايز ايه
عمران:عايز ابني يختي والله يا تالين لو عرفت انه هينام هنا مش هيحصلك طيب دا مكانه في حضني
تالين:خلاص يا سيدي انا اللي غلطانه خده
عمران دخل شاله وكان نايم خده في اوضته وعشق ابتسمت وقربت قعدت تبوس فيه وتحضنه
عمران:للدرجة دي وحشك
عشق بخجل:دا كل حياتي شكرا يا عمران
عمران ابتسم:على ايه مفيش حاجة يلا بقى عشان انا هموت وانام
ناموا وعدت الأيام زياد بيحاول يكلم تالين وهي بتيجي على قلبها وترفض وسليم منشف دماغه ومش عايز يجوزهاله احلام مبقتش تدخل مع اسيا في اي نقاش لأنها بتخسر دايمآ، سالم بيساعد تالين في اي حاجة في جامعتها وهي بقت تحترمه اكتر اوتار مش قادرة تنسى اللي حصل بس بتحاول تتجاهل وعز متضايق بس ساكت الباب خبط على تالين وهي ردت:ادخل
سالم دخل والتوتر باين عليه
تالين:في ايه؟
سالم:عمي سليم عايزك تنزلي
تالين:انزل ليه؟في حاجه
سالم ساكت ونزل:عمي مظنش انها هتوافق بجد...
سليم:هتوافق استنى بس
سالم:بس انا مش مستعد اني اغصبها على حاجه زي كدا انا مش موافق انا حاسس انها زي
سليم قاطعه:حبيبي احنا هنكتب كتابكوا بس
تالين:ومين اللي قال اني هوافق
سليم التفت وبصلها:حبيبتي سالم مناسب ليكي اكتر من اي حد اكتر من زياد سالم راجل
تالين..........

#استودعكم_الله ♥
يا ريت الكل يعمل متابعة لصفحتي بينزل عليها الرواية بدري 👇
#Nada_Mohsen

اسئلة الحلقة:-
تفتكروا دا عقاب مناسب لسارة؟! هل عمران هيبقى متفهم لأيان ولا دا هيتغير مع الوقت؟! عز ليه حق يتضايق من اوتار بسبب تعاطفها مع سراج؟! تالين هتوافق على الجواز؟!

الاكثر قراءة هذا الشهر :
رواية رجل المهام الصعبة كاملة 
رواية غروب الروح كاملة 
رواية هنا التقينا كاملة 
رواية عاشقان الروح كاملة 

موعد الحلقة الجديدة الساعة  10 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية رجل المهام الصعبة الحلقة الثامنة والعشرون ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية رجل المهام الصعبة الحلقة التاسعة والعشرون  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية رجل المهام الصعبة ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
admin
admin
تعليقات