رواية رجل المهام الصعبة 2 الحلقة السادسة 6 | روايات ندى محسن

   نقدم اليوم احداث رواية رجل المهام الصعبة الحلقة السادسة من روايات ندى محسن . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية رجل المهام الصعبة كاملة بقلم ندى محسن من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية رجل المهام الصعبة pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية رجل المهام الصعبة 2 الحلقة 6 | روايات ندى محسن



رجل المهام الصعبة 2 الفصل السادس

الحلقة 6
للكاتبة/ندى محسن عوض الله♕Noody♕

حور بصدمه: انت لسه ليك عين تيجي هنا
ادم بجمود: خالي موجود؟
حور بصاله بإستغراب
ادم: خالي عز موجود
حور: وانت عايز ايه
ادم: انجزي انا عايز اقابله
حور هزت راسها بإيجاب: موجود بس احسنلك تمشي من هنا بكرمتك دا لو لسة عندك شوية كرامة
ادم: الكرامه مبتتجزأش وابعدي عن طريقي
دخل شاف عز بياكل واوتار بسرعة لبست الحجاب
عز: انت ليك عين تيجي هنا؟؟
ادم: لو سمحت عايز اتكلم مع حضرتك...
عز وقف قدامه: تتكلم في ايه؟
ادم: خالي ارجوك عايز اتكلم معاك على انفراد
عز خده للمكتب: بيتهيقلي انا صابور معاك لأبعد حد
ادم اعتذرله وقاله اللي فكر فيه وقتها
عز: دا عذر اقبح من الذنب انهي تفكير عقلك خلاك تفكر فيه دا؟؟ اي تفكير صورهولك عقلك
ادم: انا اسف بس انا حقيقي بحبها
عز: وانا مش الشرير اللي انت فاكره ومش همنعك بالقوة بس بالعقل كدا: تفتكر هي هترضى هتوافق؟ وبعدين هي اكبر منك هي ناضجة وعقلة وهي محتاجة معاملة خاصة انت مش جدير بيها
ادم: عمي ارجوك...
عز: ادم انهي كلام في الموضوع دا عشان دي حاجة مفروغ منها خلاص فلورا مش ليك
ادم: عايز اتكلم معاها
عز بغضب: انسى انك تقابلها حتى فاااهم انسى
ادم:خالي ممكن حضرتك تيجي معايا وانا بكلمها
عز بصله بتفكير
ادم: ارجوك
عز هز راسه بإيجاب: بس لو رفضت ولو قالتلك امشي هتمشي
ادم: اكيد...

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

سراج خبط وايان فتح وبصله بصدمه
غرام اترمت في حضن ايان: اياني
ايان حضانها وباس جبينها: حبيبتي انتي عاملة ايه
غرام: انا كويسة انا عايزة اشوف بابا وماما هما وحشوني جدآ
ايان: هما في اوضتهم يا روحي تعالي هيفرحوا انك هنا
سراج دخل وايان مش طايقه
سليم ضحك: ست غرام هنا من امتى
غرام ضحكت وحضنته: لسه جاية وحشتني يا جدو
سليم باس جبينها: وانتي يا روح جدو وحشتيني جدآ
ايان طلع قالهم ان غرام جت
عشق هتنزل عمران شدها بصتله بإستغراب: ايه يا عمران هنزلها هي وحشاني
عمران: قالك ان سراج هنا هتنزلي قدامه بالمنظر دا
عشق: دا بقى جوز بنتي
عمران: جوز مين يا روح امك؟
عشق بصتله بغضب: عمراان اتكلم عدل لو سمحت والا متتكلمش معايا
عمران: مش هتنزلي قدامه كدا فاهمه هو مش جوزها هو هيسيبها وهخليه النهاردا يطلقها هو هيروح من غيرها
عشق: بس دا جنون
عمران: جنون ولما اتجوزها بالطريقة دي مكنش جنون؟؟ هااا متنطقي
عشق: عمران استنى لما نتكلم معاها مش يمكن تكون كانت بتحبه ودا اللي خلاها تنزل تقابله
عمران: تحبه دي عيلة بيتضحك عليها بكلمتين عيلة غبية عارفة بتفكرني بيكي بس انتي كنتي مغصوبة عشان ايان هي عشان ايه بقى
عشق حست بالإهانه في كلامه وبغضب جت تنزل سحبها: انا قولت مفيش نزول كدا
عشق: انت بتكبر الموضوع على الفاضي ولما تهدى وتعرف تتكلم ابقى اتكلم معايا
عمران: اعرف اتكلم؟ ليه شيفاني مالي
عشق بعدت ايده وهتبعد عنه سحبها
عشق بألم:سيبني يا عمران
عمران: انا بجاهد مطلعش عليكي كل اللي انا حاسس بيه دا فاهمه ملكيش نزول خالص هي لو عيزاكي تطلعلك
عشق بغضب: انهي عقل يفكر كدا
عمران: هو كدا واي كلمه اقولها تتنفذ فاااهمه
عشق بصاله بدموع في عينها وهو زأها ونزل
غرام اول مشافته جريت عليه حضنته: باااباا وحشتني موووت
عمران حضانها وابتسم وبص لعيونها اللي كانت تشبه الخضرا باس جبينها: انتي كويسه
غرام هزت راسها بإيجاب وهي مبتسمه
عمران بص لرقبتها ولمسها بحنان: انتي متعورة!
غرام بصت لسراج
سراج: ازيك يا عمي
عمران بصله بغضب وبص لغرام:اطلعي لأمك يا حبيبتي يلا
غرام طلعت وعمران مسك سراج من ياقة قميصه: انت ايه جنسيتك انت مش حاسس انها متنسبكش مش حاسس انها صغيرة كفاااية بقى انا قرفت منك طلقها وسيبها
سراج بعد ايد عمران: اطلقها؟ لا مش هطلقها
عمران: انت عايز ايه تاني يا حيواااان انت
سليم: عمران ممكن تهدى
عمران: دي بنتي ومش عايز حد يتدخل
سليم: البيت دا بيتي ولازم تحترمه
عمران: صح دا بيتك وعشان كدا انا سيبهولك
سليم: عمران ممكن تبطل جنون بقى
عمران زأ سراج بعنف
سراج نادى: غرااااام
غرام نزلت: ايه يا سراج
سراج سحبها: يلا معايا
غرام: بسرعة كدا
سراج: اه بسرعة كدا انا غلطان اني جبتك عمي لسه مخدش وقته
عمران بغضب قرب هيضربه: تعرف انك مستفذ
سليم مسكه: خلاص بقى اهدي
عمران بص لسليم وبعد ايده
سراج سحبها وخرج
عمران: ايان.... تعالى معايا عيزك
ايان مشي وراه وقفوا في الڤرندا: نعم
عمران: انت عجبك اللي بيحصل دا؟
ايان: انت عارف رأيي كل اللي بيحصل دا غلط وهو بيحاول يأثر عليها
عمران: حلو وانا مش عايز غير بنتي عشان نسافر كلنا اسمع بقى اللي هقولهولك دا لازم يتنفذ بالحرف الواحد
ايان: هتعمل ايه؟
عمران: غصب عنه هيطلقها...

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

فلورا: ادم
ادم: ممكن اتكلم معاكي
فلورا: انا ولا عايزة اتكلم معاك ولا عايزة اشوف وشك
ادم: فلورا انا اسف بس انا عملت كدا عشان تضطري تتجوزيني... انا اسف
فلورا:انت بتقول ايه فكرك هبقى سعيدة وانا مع واحد زيك ادم اللي بتقوله دا شيئ غير منطقي...
ادم: فلورا
فلورا: من الأحسن تبعد عن حياتي لأنك ملكش وجود فيها
ادم: حاضر يا فلورا بس اتمنى انك تسامحيني وتنسي اللي حصل مني...
فلورا: مش بالسهولة دي بس اوعدك هحاول....
ادم هز راسه بإيجاب: وانا راضي...
عز شاورله يخرج وهو استأذن وخرج
فلورا: ها بقى مش ناوي تتكلم
عز بصلها
فلورا قربت وقفت قدامه ومسكت ايده: ايه يا بابا
عز بذهول:لورا انتي.....
فلورا ابتسمت: طبعآ انا شيفاك بقلبي نسيت انا بحس بيك جدآ
عز ابتسم وحضانها: لورا سامحيني
فلورا: على ايه
عز: اني استسلمت ومحاولتش اعملك العملية
فلورا: حبيبي انت حاولت مرة واتنين وتلاته وانا تعبت بجد... دا قدري ولو ربنا رايد اني اشوف هشوف
عز بصلها بحزن: طبعآ يا روحي
اوتار كانت سمعاهم وهي بتفتكر
Flash back
اوتار: يعني ايه
.....: يعني انا اسف بنت حضرتك مش هتشوف تاني الصدمه كانت قوية عليها ودماغها اللي اتضربت نتيجة الوقعة عملتلها ضغط على المواكز العصبيه الخاصة بالعين... وف حالتها دي مش هقولك مستحيل بس صعب جدا
اوتار بإنهيار: يعني ايه يعني هتعيش... يعني هتعيش مش شيفانة ازاي....
سيف: اوتار اهدي دا نصيب واكيد بإذن الله هتشوف الطب كل يوم بيتقدم واكيد في دكتور على الأقل ممكن يعملها وتنجح مش لازم نيأس....
back
اوتار نزلت بحزن : يا رب انت قادر على كل شيئ وانا صبرت كتير وعندي امل ولسة هصبر انا عندي امل كبير فيك يا رب....

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

غرام: ايه يا سراج بقى....
سراج مش باصصلها وقف قدام الديسكو: انزلي
غرام: هنا؟
سراج: اه هنا انزلي
غرام نزلت: طيب اديني نزلت
سراج مسكها ودخلها
غرام ابتسمت بدهشة: ايه دي حفلة!
سراج ابتسم بتهكم: حفلة اه حفلة
قعدها وفي بنات قربوا منه وقعدوا معاهم وهي اتضايقت من معاملتهم ومن قربهم لسراج: سراج.... انا عايزة امشي انا حاسة اني مخنوق هنا
سراج بصلها وشاورلها تيجي جنبه:تعالي
غرام قربت وهو بيشرب: طيب بطل شرب بقى كفاية... انت مبتبقاش في وعيك
سراج ضمها ليه:ايه يا غرامي منا كويس اهو بس تعرفي حبيت اوي فكرة انك تبقي معايا اشربي
غرام بصاله وهزت راسها بنفي: لا.....
سراج مسك الكاس بيحطه على شفايفها: اشربي يلا
غرام بتبعد ايده وهو شربها وقفت بسرعه وجريت على برا شافت الحمام جريت عليه وقعدت ترجع وتغسل بؤها وراحت معيطة حست بإيد بتحاوطها اتخضت ولفت
سراج بيقرب وهي بعدت وهو اتنهد بغضب وسحبها:لما اقرب تقربي فاهمه
غرام بخوف : انت سكرت انت بتيجي هنا لما بتبقى عايز تسكر مش كدا انت مبتبقاش طبيعي..
سراج: كدا يا روحي كدا تعالي بقى
غرام زأته وخرجت بتتلفت عايزة تخرج ومش عارفة وسراج سحبها: تعالي
نور: الحق الحق شوف سراج باشا
حسن: وقع عليها فين دي شكلها خام
نور: يسلام على البراءة هي شكلها خايفة مش واخدة على الجو
حسن: بيقع مع شوية مزز ايه
غرام بدموع وخوف: رجعني عند عمو عز...
سراج:خايفة كدا ليه اهدي انا معاكي
غرام صرخت فيه:انت مش واعي لنفسك رجعني او سيبني وانا هرجع لوحدي ابعد وانا همشي
سراج شدها لمكان هادي وهي قرفانه من اللي حواليها
سراج دخلها اوضة ورمى نفسه على السرير غمض عينه بتعب وفتحلها ايده:تعالي
غرام هزت راسها بنفي وبتبعد فتحت الباب وهو جري شدها:بت انتي اهدي بقى انا مش طايق نفسي
غرام:مشيني من هنا...عايزة امشي يا سراج بالله عليك
سراج بيقرب يبوسها زأته وهو اتعصب لوى دراعها وهي صرخت بألم:سرااااج سيبني
سراج:شوفتي انا جبتك هنا ليه عشان مبخدش راحتي هناك عشان صويتك دا
غرام عيطت وهي بتصوت:طيب ايدي انت ليه بتعمل كدا انت اللي بتخليني اصوت سراج كفاية تخليني اكرهك
سراج:انا اللي بخليكي تصوتي مش كدا طيب انا هخليكي تصوتي بجد اكرهيني بقى
ضربها وزأها على السرير وهي وقعت صرخت بألم وشفايفها بتنزف وهو هجم عليها وكل متحاول تبعده بيضربها لحد مأغم عليها
فاق بعد شويه شاف غرام جنبه علامات ايده معلمه على وشها اتفاجأ بيها وهو ماسك دماغه وبيحاول يفتكر وحركها بصدمه:غرام....غرام....
غرام ......
سراج قلق لبس هدومه وبيحركها:حبيبتي غرام فوقي غرااام
غرام.....
سراج عدل هدومها وشالها وخرج بسرعة راح على المستشفى
الدكتورة خرجت:فين ولي امرها انت؟
سراج:انا..جوزها
الدكتورة:جوزها؟؟انت؟ازاي جوزها دي عيلة وبعدين دي متعرضة لأعتداء جسدي و
سراج:هي مبتفوقش ليه؟
الدكتورة بصاله بشك:فين ابو البنت دي؟
سراج:بقولك انا جوزها انا اقرب حد ليها
الدكتورة شكت في سراج:متقلقش اول متفوق هخليك تشوفها
دخلت لغرام وهي بتعلقلها محلول فاقت
الدكتورة:انتي كويسة؟
غرام بتوهان:انا في المستشفى؟
الدكتورة:اه استرخي...بس انا عندي سؤال في واحد جابك برا بيقول انه جوزك دا صح؟
غرام بصالها بتوهان:واحد...
الدكتورة:اه اسمه سراج
ارتجف جسم غرام وهزت راسها بنفي:ل...لا...مش جوزي....معرفوش..ساعديني اروح لبابا
الدكتورة:تحبي ابلغ البوليس
غرام هزت راسها بنفي:لا ارجوكي اوعي تعملي كدا بصي انا كان معايا تليفون بس مش لقياه فممكن هو يكون معاه....ممكن تديني تليفونك اكلم بابا
الدكتورة هزت راسها بإيجاب ومدتلها التليفون وغرام اتصلت بعمران
عمران:الو مين معايا
غرام ابتمست بدموع:بابا
عمران:حبيبتي انتي كويسة مال صوتك؟
غرام بدموع:انا عيزاك
عمران:طيب اهدي انا جايلك في ايه بتتكلمي منين وفين سراج؟
غرام:انا مش في بيت عمي انا في المستشفى...مش عايزة اروح معاه هو واقف برا مش عايزة اروح معاه يا بابا ارجوك
عمران بقلق:طيب اهدي اهدي انا جايلك بس مستشفى ايه ايه اللي حصل انتي كنتي كويسة
غرام:الدكتورة هتقولك مستشفى ايه هتقولك وخدني من غير ميحس
ادت التليفون للدكتورة وهو اتفق معاها هتعمل ايه
ايان:في ايه يا عمران
عمران:في اننا مش محتاجين اي حاجة او اي خطة عشان ابعده عنها هو بنفسه هيبعدها بس مش عارف ايه اللي حصل!!ليه في المستشفى وليه عيزاني اهربها
ايان:انا جاي معاك وهنعرف في ايه
سراج دخل والدكتورة مع غرام وغرام شهقت بخضة
الدكتورة:ازاي تدخل بالشكل دا؟؟
سراج:لو هي فاقت مقولتليش ليه؟؟
الدكتورة:دي لسة فايقة...
سراج:طيب سيبيني اتكلم معاها
الدكتورة بصت لغرام اللي كان باين عليها الخوف وهزت راسها بنفي
سراج:اخرجي برا انا الرائد سراج المنشاوي ...
الدكتورة خرجت غصب عنها
سراج قعد جنب غرام اللي مرعوبة ومنكمشة بخوف حط ايده على شعرها:غ..غرام....
غرام عيطت وبتبعد راسها بخوف:مش هروح معاك في حتة تاني ومش عايزة اشوفك انا بكرهك
سراج ضمها ليه:اهدي اهدي
غرام بتبعد عنه وشويه والدكتورة دخلت
سراج مكنش عارف يخليها تهدى
الدكتورة:لو سمحت تخرج دا غلط عليها ولازم تخلص ورق المستشفى
سراج هز راسه بإيجاب:حاضر بس خلي بالك منها...
خرج وثواني عمران دخل:غرام
غرام ابتسمت وقفت واترمت في حضنه بدموع:بابا
ايان حط ايده على راسها:ايه يا روحي بس مالك حاسة بإيه ومال وشك هو ضربك؟
غرام حضنته:ايان مشوني من هنا قبل ميجي ابعدوني عنه
عمران:حاضر حاضر
الدكتورة:هو بيخلص ورق المستشفى تقدروا تمشوا من الباب الخلفي للمستشفى
عمران:احنا جينا منه اصلآ يلا
غرام هزت راسها بإيجاب وحضنت الدكتورة:شكرا شكرا كتير كتير ليكي
الدكتورة ابتسمت:ولا يهمك يا قمر انا سعيدة اني ساعدتك
عمران خدها ونزلوا مشيوا
ايان:انت رايح فين مش هنروح على البيت
عمران:هو هيجي البيت احنا هنسافر في خلال يومين هنروح باريس
غرام:بجد؟؟طب وسراج
عمران:وانتي عايزة الزفت دا
غرام هزت راسها بنفي:لا...بس
عمران:انا هطلقك منه وانتي بعيدة متخافيش
غرام هزت راسها بإيجاب:طب والمدرسة
عمران:هنقلك هظبط كل حاجة متقلقيش
غرام هزت راسها بإيجاب وهي بتعيط وبتمسح في دموعها
ايان حضنها وهو قاعد ورا معاها:خلاص بقى خلاص يا حبيبتي هو ايه اللي حصل هو ليه ضربك وكنتوا فين معقول عمو عز سابه يضربك؟؟
غرام:مكناش في البيت مكناش هناك...
ايان:اومال كنتوا فين؟؟
غرام سكتت بخوف
سراج بغضب:هي فين كان في مريضة هنا
الممرضة:معرفش والله يا سراج بيه
سراج راح للدكتورة:مراتي فين
الدكتورة:مراتك دي مش مراتك وعلى العموم اهلها خدوها وهي راحت معاهم
سراج رزع المكتب بإيده بعنف:دي تبقى مراتي ازاي تسمحيلها تروح ومن غير معرف
الدكتورة:انا مش ولية امرها واحدة عايزة تروح مع اهلها واهلها جايين ياخدوها هعمل انا ايه
سراج بصلها بغضب ونزل بيتصل بعمران رد:يا بجحتك انت لسة ليك عين
سراج:هي فين متنساش ان دي مراتي
عمران:لا متخفش مش هنسى وهتخلعك يا سراج
سراج:ايييه؟
عمران:يعني لأما تطلقها بكرامتك دا لو عندك لأما بينا المحاكم ومتحاولش تعرف مكانها والا انت هتصعب الأمور اكتر ومتنساش انها قاصر وصغيره والكل عارف مين هي عيلة المنشاوي هااا
سراج صرخ فيه:دي بتاااعتي
عمران بغضب:دي بنتي ونجوم السما اقربلك انت بني ادم سادي مريض انك تبهدلها بالشكل دا
سراج سكت خد نفس عميق
عمران:طلقها يا سراج لأنها كدا كدا مش هترجعلك
قفل في وشه وسراج ضرب عربيته بغضب
غرام:هو قالك ايه
عمران:مقلش حاجه هيطلقك ورجله فوق رقبته وهتكملي دراستك لحد ميجي ابن الحلال اللي يقدرك وياخدك وانا متطمن عليكي
غرام بتمسح دموعها:هيوحشوني
عمران سكت

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

اوتار قاعدة جنب عز:عز
عز:نعم يا عيون عز
اوتار:هروح شركتي بكرا
عز:تروحي تعملي ايه مش زياد بيحولك الفلوس على حسابك ولا انتي قلقانه
اوتار:مش قلقانه بس اسلام كلمني و
عز اتعدل:مين كلمك؟ويكلمك ليه اصلآ
اوتار:متخانق مع زياد وانت عارف اسلام بيهزر في كل حاجه وزياد بيتعصب ف اي حاجة
عز:ويكلمك ليه
اوتار:هو عارف اني صاحبة الشركة وزياد قريبي فحب
عز قاطعها:حبه برص ايه اللي حب بقولك ايه متعصبنيش على المسا
اوتار:عز
عز:بلا عز بلا زفت انتي مقولتليش قبل كدا انك بتتواصلي معاه
اوتار:لا قولتلك بس انت اللي مكنتش بتركز....ومفيش تواصل هي كل فين وفين لو في مشكلة
عز:ازاي يعني وانتي عارفة اني هوافق على حاجه زي كدا؟
اوتار:عز لو سمحت
عز:لو سمحت ايه انتي بتستهبلي
لطش التليفون من ايدها وبيفتحه وهي بصاله بصدمه:عز
عز فتح الواتس وماسنجر وشاف محادثة بينهم (ممكن حضرتك تيجي بكرا الشركة عشان في مشكلة وزياد غير قابل للتفاهم)
اوتار بصتله وهي متضايقة من تصرفه
عز:اومال فين ردك وعايزة تفهميني ان دي اول محادثة بينكوا
اوتار:هي فعلا اول محادثة وجيت اقولك قبل مرد حتى.....كان بيتصل في اضيق الحدود والكلام رسمي
عز بصلها:طيب
اوتار:مش عايزني اروح
عز:لا مش هتروحي ف حتة
مسح الواتس والماسنچر والفيس بوك وهي بصاله بصدمه مدلها التليفون:خدي
اوتار:انت كان ممكن تقولي انك مش عايز كدا وانا كنت مسحتهم...
عز:اديني مسحتهم بنفسي
اوتار بصاله:انت تقصد ايه مش واثق فيا؟
عز اتنهد وبصلها:انا واثق فيكي وجدآ بس اعمل ايه بغير عليكي
اوتار:دي متبقاش غيرة دا يبقى شك...
عز:انا عايز كدا انما ليه احب احتفظ بالسبب لنفسي
اوتار:في ايه يا عز اول مرة تتكلم معايا بالطريقة دي
عز حضانها:انا عندي اسبابي بس بلاش شك دي
اوتار كانت جامدة بين ايده وقفت وطلعت
عز اتنهد:اوتار لسة مش قادرة تفهميني....
اوتار بصت في المراية وعيطت وقعدت على الكرسي تليفونها رن مسحت دموعها وردت:ماما
اسيا:حبيبتي انتي كويسة
اوتار ابتسمت:اه انا كويسة متشغليش بالك عليا انتي هترجعي امتى بقى انتي حتى محضرتيش فرح سراج
اسيا:انا مكنتش هكلمك اصلآ وزعلانة منك ازاي متعرفينيش
اوتار:صدقيني كل حاجه جت بسرعة ماما انتي وحشتيني
اسيا:شوية حاجات هخلصها في امريكا وهتلاقيني قاعدة على قلبك
اوتار ضحكت:متطوليش بقى...بقولك...هو انا ممكن اجي اقعد عندك
اسيا:تقعدي عندي فين؟
اوتار:امريكا
اسيا:اوي اوي يا نور عيني بس عز هيوافق؟
اوتار:هتكلم معاه
اسيا:لو كدا هو بس يوصلك المطار وهتلاقيني مستنياكي هناك
اوتار:هتكلم معاه واشوف واتمنى يوافق...
اسيا:بقالك فترة مش عجباني في حاجة ولا ايه عز ضايقك؟
اوتار هزت راسها بنفي:لا يا ماما انا بخير وهشوف كدا واكلمك
اسيا:طيب يا توتا هستناكي
اوتار:ماشي لا اله الا الله
اسيا:محمد رسول الله يا حبيبتي
قفلت وهي مستغربة بنتها بس مش هتضغط عليها
عز:كنتي بتكلمي مين؟؟
اوتار لفت:انت هنا من امتى
عز:من اول لا اله الا الله
اوتار:بكلم ماما
عز هياخد منها التليفون اتعصبت:عز في اي مالك من امتى بتعمل كدا فهمني؟؟
عز:مهمة جديدة بس بيكي انتي
اوتار:مش فاهمه؟
عز:يعني حد بيهددني بيكي يعني حد باعتلي تهديدات مباشرة وصور ليكي وانتي معاه
اوتار اتصدمت:انت اتجننت ولا ايه
عز بصلها
اوتار بنرفزة:لااا انت اتجننت فعلآ انت تصدق حاجة زي كدا طب روح اتأكد اذا كانت فوتوشوب ولا لا
عز:اتأكدت وطلعت فوتوشوب فعلآ
اوتار بضحكة سخرية:وتقولي ثقة...بقولك يا عز
عز:انا قلقان عليكي مقصدتش حاجة تاني انا مش عايزك تنزلي اي صورة ليكي او للبنات وكنت قلقان ليكون الشخص دا دخل حياتك لأي سبب
اوتار:انا عندي حل احسن لحد مالمهمة بتاعتك دي تخلص ممكن
عز:مش فاهمك
اوتار:هسافر اقعد مع ماما اليومين اللي قعداهم هناك وارجع معاها
عز:منا قولتلك يا اوتار ان
اوتار:لوحدي انا هروح اقعد معاها لوحدي
عز:ودا من امتى ان شاء الله الكلام دا من امتى وانتي بتباتي بعيدة عني من يوم متجوزنا
اوتار:من النهاردا.....
عز:اوتار قولتلك زفت مهمة ومش عارف بيهددني ليه يا اوتار مش عارف
اوتار:مش شكله في الصور
عز:لا مش باين
اوتار:طيب انا مش هتنازل عن السفرية دي
عز حاوطها:وتبعدي عن حبيبك
اوتار عينها غامقه وبعدت ايده:عايزة اسافر
عز:مش هتسافري
اوتار جت تخرج سحبها:في ايه
اوتار:انا قولتلك اللي عندي انا تعبانة ومحتاجة اروق اعصابي
عز:بعيد عني؟
اوتار:بعيد عن الدنيا كلها يا عز
عز:انا مش عايزك تبعدي انا مش هبقى متطمن طول منتي بعيد البيت مش هيبقى دافي كدا وانتي مش موجودة فيه حياتي هتبقى فاضية...
اوتار:بيت؟؟بيت ايه يا عز مهو بيخرب
عز بصلها:اوتاار في ايه من امتى بتتكلمي كدا
اوتار:من ساعة مفقدت الأمل ان فلورا تشوف وتتعامل طبيعي مع امها مش كأني عدوتها واني اتسببت في عماها؟ومن ساعة محور كانت بتمر بمشاكل وادم ضايقها وانا زيي زي الغريب؟ومن ساعة سراج مغلط الغلطة دي واتجوز غرام في السر لا وبيسكر ولا بيصلي ولا يعرف حاجة عن دينه وظلم عيلة معاه وانا ولا عارفة اخد معاه حق ولا باطل(سكتت وهي بتعيط وبصتله وكملت)ومن ساعة منت بقيت متغير واتلهيت في دنيتك الشغل والعيال وانا مبقتش في حسباتك بحتاجك كتير تبقى جنبي تطمني بس مبلقيش منك اللي انا عيزاه ببقى محتاجة شجعني وتنصحني بس معظم الوقت متعصب واحسك هتضربني انا عارفة انه ضغط عليك بس بردو ضغط عليا سيبني اسافر عشان اعرف اكمل عشان ارجع بطاقة جديدة بدل مروح عند دكتورة نفسية انا هرجع ابقى احسن
عز قرب يحضنها بعدت وهزت راسها بنفي:مش عيزاك تحضني ولا تواسيني لمجرد بس اني قولتلك
عز:دا مش صح انا طول عمري جنبك ومحصلتش اني شوفت الدموع ف عينك ومخدتكيش في حضني
اوتار بتعيط:انا مش حمل المسؤلية اللي اتحطيت فيها دي انا طول عمري تعبانة ومحدش علمني ازاي اكون ام وست بيت وزوجه انا مش عارفة المفروض اعمل ايه وازاي اصاحبهم صدقني بحاول ومش عارفة
عز باس جبينها:شششش اهدي اهدي انا بحبك وبموت فيكي وجنبك واي حاجه هنعديها سوا زي معاملنا وبنعمل مينفعش تبعدي عني يا اوتار مينفعش...
اوتار بعدت:انا مش هتنازل يا عز انا محتاجة اسافر فعلآ ومش هغير رأيي انت هتواسيني وضع مؤقت لكن انا محتاجة اصفى محتاجة اجازة طوويلة
عز:ولو قولت مفيش سفر
اوتار:مش هعارضك اكيد بس متنتظرش انك تلاقي اوتار اللي كنت بتحبها....
عز:اوتار!!
اوتار:فكر يا عز وارجوك حطني ولو مرة بس في حساباتك....
خرجت وراحت اوضة فاضية قفلت الباب وقعدت تعيط

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

حسام حضن سونا وهي نايمة ومنيمه وعد في حضنها وهي حاسة بيه :قابلت شهد النهاردا
سونا بتعصر في قلبها :وبعدين اعملك ايه يعني
حسام:بحبها
سونا:وانا عارفة عشان كدا قريب اوي هحررك
حسام:وبحب ولادي...
سونا:مش همنعك منهم ولو عايز الشقه انا متنزلالك عنها كمان اعتبرها هدية جوازك
حسام:هتعملي ايه بعد منتطلق
سونا بنفس الهمس:هشوف حياتي هشتغل وابني نفسي ومش بعيد اتجوز
حسام:تتجوزي؟؟
سونا:اه انا لسة صغيرة وبسم الله ما شاء الله عليا قمر حتت بسكوته كدا وعيالي هيحتاجوا حد معاهم دايمآ بس المرة دي انا هختار مش هخلي حد يختارلي
حسام:امممم انتي مخططة بقى يا حتت بسكوتة
سونا:اممم صح بختار فتى احلامي حاليآ
بعدت ايده عنها:تصبح على خير
حسام ادالها ضهره ونام وهي ابتسمت بحزن وهمست:بحبك

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

سراج دخل بغضب:هي فييييين؟
سليم:في ايه يا سراج مالك
عمران وقف:في ايه يا سراج؟
سراج:ودتها فين فين غرام؟
ايان:غرام هي مش معاك؟
سراج:ايااان متستهبلش فين غرام
عمران مبتسم بتحدي
سراج:عمي فين غرام
عمران:انت عملتلها ايه اموت واعرف هي كانت معاك روحتوا فين
سراج فهم ان غرام محكتش حاجه
عمران:متتكلم
سراج:غرام ملكي مش هسيبها
عمران مسكه من رقبته:غرام مش بتاعت حد
ايان من ورا ضرب رجل سراج وغصب عنه نخ على ركبته بألم
احلام انفجرت في ايان:انت اتجننت ولا ايه انت ازاي تتجرأ يا قذر انت ازاي تتجرأ وتضربه
ايان:هو غلطان غرام مش بتاعت حد
احلام بغضب وقفت قدامه:انت متتدخلش انت عيل واحمد ربنا اني سمحت بيك في بيتي
ايان:انتي بتخربي بيتك
احلام هتضربه بالألم عشق مسكت ايدها وهي بصتلها بصدمه:ابعدي ايدك
عشق:مش هسمحلك هو مغلطش هو بيدافع عن بنتي اللي محدش فيكوا عاملها اعتبار ليه؟؟لو كانت فلورا او حور حصل معاهم اللي حصل مع بنتي كان ايه اللي هيحصل كان عز قتله
عمران زأ سراج:عشق انتي بتناقشي مين!خلاص دول ربنا ختم على قلوبهم
سليم:عمران
عمران:جهزتي الشنط؟
عشق هزت راسها بإيجاب
سليم:شنط ايه؟
عمران:خلاص جه الوقت اللي هقولكوا باي انا هسيبلكوا الدنيا كلها وهمشي
سليم:يعني ايه
عمران:يعني مسافر انا ومراتي وايان وبناتي
احلام:انت اتجننت يا عمران
عمران:اينكان هتسموها ايه انا مسافر
احلام:عمران ازاي هيجيلك قلب انت عمرك مبعدت عن حضني انت اول فرحتي
عمران:ششششش عز اول فرحتك متنسيش
احلام وقفت قدامه:حبيبي
سراج واقف بيتابع بصمت وخرج:اكيد هيروحلها لازم ابقى وراهم
ركب عربيته واستنى على بعد من الڤلة
احلام بدموع:مش هقدر استغنى عنك
عمران:انتي فعلآ استغنيتي انا معاكي فمش هتفرق لما امشي صدقيني مش هتفرق
احلام:بس انا
عمران:ارجوكي وفري الكلام عشان خلاص الواحد مبقاش عنده طاقة يلا
تالا هزت راسها بإيجاب
تاليا:بس انا مش عايزة انا حياتي كلها هنا هنروح باريس نعمل ايه
عمران بصلها بتحذير:مش عايز كلمه خلاص انا قررت
تاليا حضنت سليم بدموع
سليم:انت بتصعب الموضوع اكتر
عمران:بالعكس يا سليم باشا انسب حاجه اني امشي وابعد والا فعلآ المواضيع هتصعب اكتر
سليم بصله
عمران:انا في العربيه يلا
ايان راح معاه وعشق بصت لسليم وابتسمت مدتله ايدها
سليم حاوط وشها:كنتي بنتي وصدقيني فعلآ حسيت اني زي ابوكي
عشق ابتسمت وحضنته
سليم عينه دمعت:اوعديني انه ياخد وقته وهتخليه يرجع
عشق بدموع بتمسحها:اوعدك هحاول
تالا وتالين عيطوا وحضنوا احلام وسليم
احلام حضناها بدموع:هتسيبوني بعد العمر دا؟انا مش عارفة هشوفكوا تاني ولا لا انا معرفش باقي قد ايه ف عمري لما هتقضوه بعيد عني
تالا باست ايدها:بعد الشر عليكي يا تيتة
احلام حضنتهم بحب
عشق بصتلها واحلام بصتلها وبعدت نظرها
عشق هزت راسها بإستنكار مفيش امل في احلام
مشيوا وسليم قعد واحلام طلعت على فوق بتعيط حس ان البيت فجأ بقى واسع وكبير عليه كبير بشكل مخيف رحيلهم سببله شعور اول مرة يحسه بيبص حواليه وذكرياته مع ولاده بتتمثل قدامه حاسس ان كل حاجة زي مهي هو قاعد بيفطر وعز قدامه بيدردشوا تالين جت عليه بمرحها وشقاوتها المعتادة باست خد عز وقعدت على رجل سليم:صباح الجمال
سليم ابتسم:صباح الخير يا عيوني
عمران نزل:سليم باشا صباح الفل
سليم ابتسم:لحقت جهزت
عمران:مش لازم ابقى جاهز عشان اجي معاك مقدرش اسيبك لحظه اعمل ايه بس
حسام ضحك:بكاش اوي انت
عمران:طب ملكش فيه
حسام بخبث:بقولك انت بتروح عشان خاطر عيونه ولا عيون الموظفين اللي بتعاكسهم
عمران:هشتم لا واشتم ليه منا ايدي موجوده
بقى يجري وراه وصوت ضحكهم مسمع بس صوت الضحك اللي في دماغه اتحول لصويت:سلييييم بابا بابا سامعني بابا احنا جنبك بابا
صوت صفارة سامعها الدنيا بتضلم وحلمه الصغير بينهار
عز وعمران برا اوضه سليم مع احلام في المستشفى
احلام بدموع:انا لقيته قاعد مبيتحركش حاولت افوقه مكنش بيفوق مكنش بيرد عليا مكنتش عارفة اعمل ايه اتصلت بيكوا
تالا بدموع:ان شاء الله هيبقى كويس
عمران باصص على سليم من ورا الإزاز والدكتورة خرجت عز جري عليها:دكتورة طمنيني
الدكتورة:هو اتعرض لضغط نفسي كبير وهو عنده القلب ضعيف ودا خلى يبقى فيه خطر على حياته
عمران بصلها بإنتباه:ازاي قلبه ضعيف؟هو طول عمره بخير
الدكتور:بس والدك مريض قلب!
احلام هزت راسها بإيجاب
عز:انتي كنتي تعرف
احلام:هو محبش يقول لحد تالين زيه....
عز غمض عينه وهو دافن ايده في شعره
عمران باصص من ورا الإزاز غمض عينه بضيق
عشق حطت ايدها على كتفه:عمران
عمران هز راسه بإيجاب:انا كويس....
عشق حضنته
عمران:غرام لوحدها في الفندق لازم تروحولها....
عشق:ايان رحلها متقلقش
عز بص لعمران بإستغراب:ايه
عمران:لهو انت متعرفش صح وهتعرف منين
عز:عمران انت بتتكلم على ايه؟
عمران:انا من ساعتين روحت المستشفى استلمت بنتي مضروبة ومتبهدلة وكانت مع ابنك
عز اتصدم:ازاي ايه اللي بتقوله دا
عمران:لو مش مصدقني اسأل ابنك
عز سكت وهو بيكلم نفسه:عملت ايه المرة دي يا سراج يا ترى انت فين!
سراج مشي ورا ايان ووصل قدام الفندق وطلع وراه شافه دخل اوضة خبط وفتح ايان اتصدم:انت؟
سراج دخل وشاف غرام نايمه في السرير زي الملاك
قرب وايان زأه:مش هتقربلها
سراج:ايان انا مش ناقص
غرام بتفوق واول مشافته قعدت بخوف وفزع
سراج قرب:غرام
غرام جريت استخبت في ايان وهي خايفة وتعبانة:ابيه ايان...خليه.......يبعد عني
ايان:متخافيش مش هيقرب منك طول منا موجود اهدي
غرام:انا...تعبانة
سراج:حبيبتي لازم اتكلم معاكي
غرام هزت راسها بنفي:ابعد عني اخرج وابعد عني طلقني....
سراج:اطلقك يا غرام
غرام:اه طلقني
سراج:وتبعدي عن حضني
غرام بدموع:انا بكرهك يا سراج بكرهك ومش بحبك ولا عمري هحبك
سراج قرب هيلمسها ايان زأه:متقربش
سراج:اياااان متستفزنيش
ايان:ملكش دعوة بيها واخرج برا بدل مجيب اللي يطلعك
سراج بغضب:متستفزنيش
ايان:مش هتاخدها
غرام:مش طيقاك وبكرهك انت مقرف وقذر
سراج اتضايق وحس ان كرامته اتهانت بصلها:لأخر مرة بسألك هتيجي معايا ولا تبقي هنا وتعتبري كل اللي بينا انتهى حتى القرابة اللي بينا هقطعها قرري حالآ اطلقك وتمشي ومترجعيش ولا تيجي معايا نتكلم ونتفاهم واوعدك وقتها مش هضايقك ولا هشرب
غرام بصتله:طلقني وابعد عني ومش عايزة اشوفك ولا عايزة القرابة اللي بينا
سراج بصلها وايان ابتسم بدعم لكلامها ودا ضايق سراج اكتر:انتي طالق مني يا غرام
غرام بصتله
سراج قلع الدبلة الفضة ومسك ايدها حطها فيها:مش محتجها خليهالك
مشي وغرام اتنهدت بعمق وقعدت
ايان قعد قدامها:مالك
غرام بصت لدبلته:طلقني خلاص كدا كل حاجة انتهت صح؟كدا حلو؟
ايان بصلها بشفقه وحزن صعبانه عليه كل اللي بيحصل معاها طفلة تتجوز ويومين تتطلق
غرام:كدا احسن صح؟
ايان ابتسم وهز راسه بدعم:اه يا غرام طبعآ احسن
غرام:صح كدا احسن
فردت جسمها على السرير:بابا وماما اتأخروا اوووي
ايان:متقلقيش....الغايب حجته معاه...

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

سليم فاق ودخلوله ابتسم لما شافهم:انتو هنا من امتى
عمران:من اول متعبت....
سليم:مكنتش متخيل اني هشوفك تاني بالسرعة دي
عمران مسك ايده:اديك شوفتني يا سيدي
سليم:تعرفوا انا اكتشفت حاجة....
عمران:ايه
عز بصله
سليم:كنت فاكر اني عايش عشانكوا بس تفكيري اتغير انا عايش بسببكوا مش عشانكوا لما حسيت اني ممكن مشوفش حد فيكوا انا خلاص معنديش سبب اعيش عشانه
عز قرب باس جبينه:ازاي يعني انا جنبك وعمري مهتخلى عنك وانت عارف حاجة زي كدا
سليم ابتسم:عارف
عمران:انا هسافر بس اوعدك اني مش هقاطعك هكلمك دايمآ وهبقى معاك بس انا وعيالي محتاجين للسفرية دي او اقول غرام على الأقل
سليم هز راسه بإيجاب:حاضر يا عمران حاضر
عمران:اوعدني انك هتخلي بالك من نفسك لحد مأرجع واخلي بالي منك
سليم ابتسم:طيب يا اخرت صبري
عمران ابتسم وباس ايده :انا هخلي تالي تيجي وتقعد معاك ولا عندك مانع هي عندها اتنين مجنين بس استحمل بقى
سليم:وقول لحسام كمان
عمران:حاضر
سليم بص لعز:لارا وحلم انا ملحقتش اقعد معاهم يوم الفرح
عمران:الله بقى ايه الطمع دا
عز ضحك:مصدق يحقق احلامه هنا
سليم:بطلوا رخامة طيب واتكلوا على الله
عز:انا هفضل معاك
سليم:اومال اللي بتعيط على الباب دي ايه دورها
لفوا شافوا احلام بتعيط ضحكوا وعز قرب حضنها:طيب ممكن تهدي
احلام بتمسح في دموعها
سليم:تعالي
احلام قربت جنبه وهو حضنها:انا كويس على فكرا
احلام حضنته وهي بتدفن وشها فيه:انت خوفتني دي اول مرة تحصل اناديك ومتردش عليا انا خوفت وحسيت ان روحي بتروح متكررهاش تاني
سليم ابتسم بحنان:حاضر مش هكررها تاني
عمران رد على تليفونه:الو يا ايان ايه؟!بتتكلم بجد وبعدين.....طيب....الحمد لله....خلي بالك منها
عز بصله:ايه يا عمران في حاجه ولا ايه
عمران ابتسم:خلصت بنتي خلاص معايا
عز باصصله ومش فاهم
عمران:طلقها خلاص سابها ودا اللي كنت انا عامل حسابه
عز بصله بصدمه:مين اللي طلق مين سراج مستحيل
عمران:مستحيل عارف انا كل مادا وبستحقرك متخيلتش انك تتعاطف معاه بعد اللي عمله دا
عز:انا بحاول اصلح وانت بتخرب
عمران:لو بتسمي اني انقذ بنتي خراب خلاص انا خراب وراضي ي سيدي
عز:عمران
عمران:انا معنديش استعداد اتكلم ولا عايز اتكلم معاك هي خلصت
سليم:انتوا هتتخنقوا
عمران هز راسه بنفي:لا مش هتخانق لأني مش عايز اي حاجة تربطني بيه حتى الخناق سلام
مشي مع مراته وعياله وعز سند ضهره على الباب اتصل بسراج كان في الديسكوا خرج وهو شارب:امممم
عز:انت فين
سراج:برا في حاجه؟
عز:تروح على البيت حالآ
سراج سكران وواقف بالعافية:انت عايز ايه
عز:اسمع الكلام انت في الديسكوا؟
سراج:عرفت منين الله عليك يا سيادة اللوا
عز بغضب:سراااج روح على البيت
سراج:لا سيبني شوية كدا مع نفسي
عز:تقفل وتطلع على البيت معنديش كلام تاني
سراج بص للتليفون بضيق وقفل وخرج
عمران: مش ناوية تقوليلي ايه اللي حصل
غرام هزت راسها بنفي
عمران: ليه يا روحي؟
غرام بدموع هزت راسها بنفي
عشق حضنتها: طب مش هتقولي لماما حبيبتك
غرام دفنت وشها فيها وانهارت في العياط
عشق: طيب خلاص يا حبيبتي اهدي خلاص متتكلميش اهدي بس يا نور عيني
غرام هزت راسها بنفي: مش عايزة عيني تشوفه تاني خالص انا عايزة اسافر وامشي بعيد وميلاقينيش ابدآ
عمران: خلاص اهدي يا قلبي هو طلقك خلاص
غرام كانت بتعيط
عمران اتعصب
ايان: انا مش عارف هتعمل ايه هي لسة صغيرة وبقت مطلقة
عمران: شششش هي هتعيش حياتها عادي هنسيب البلد وهنسافر على فرنسا
ايان: اتمنى كل حاجة تبقى كويسة يا بابا
عمران ابتسم وخده في حضنه: هتبقى كويس يا حبيبي
ايان ابتسم

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

سراج دخل ملقاش حد اتسحب بهدوأ هيطلع عز سحبه: على فين داخل زي الحرامية كدا
سراج: بنام اقصد طالع انام
عز: انت حالك دا مش ناوي يتعدل هتفضل مايل كدا
سراج: انا مالي يا بابا
عز: مالك فوق بس عشان اعرف اكلمك انت ايه خلاص بقيت مدمن
سراج: انا كويس
عز: لا مش كويس انت عملت ايه في غرام
سراج صرخ: غرااام غرااام غراااام خلاص بقى مش عايز اسمع اسمها انا خلاص تعبت وقرفت مش عايز حاجه تفكرني بيها انا طلقتها وسبتها ومش عايزها
عز مسكه وهو بيهزه بعنف وغضب: سراااج فوق بقى من اللي انت فيه دا اخرته وحشه اخرته هيبقى خسارة شغلك وموتك وانت كلب للخمرة والستات فوق بقى
سراج زأه:انا حر محدش ليه دعوة بيا حتى لو كان انت انت ملكش دعوة بيا خلاص انا مش الطفل اللي هتتحكم فيه انا زيي زيك ويمكن احسن منك انا في وقت قصير قدرت اعمل اللي معملتوش انت فاااهم انا مش وحش انا احسن منك
عز ضربه بالألم ولكمه واوتار وعياله صحيوا على الصوت ونزله
عز خرج فيه كل الإحباط اللي حاسس بيه مكنش شايف انه بيضرب ابنه كان شايف سراج قدامه وهو بيضحك عليه بسخرية وكأنه بيقوله انا لسة مموتش وانا عايش وسط اهلك
اوتار بتضرب ايد عز وبتحاول تبعده:ععععز سيبه هيموت في ايدك انت بتخنقه
سراج بيحاول يبعد ايد عز
اوتار ضربت عز بالألم وزأته بدموع:كفاااااية انت اتجننت
عز فاق من اللي الشيطان صورهوله وسراج نخ على ركبته بألم وهو بيكح
اوتار بقلق قعدت قدامه:انت كويس
سراج اترمى في حضنها وهي شمت ريحة الخمرة عرفت سبب غضب عز بس مش لدرجه انه يخنقه
عز حس ان سراج رجع للحياه وبيحاول ياخد مراته منه سحب اوتار وهو ماسكها بعنف كأنها هتهرب وبص لسراج بتحذير وتحدي:دي بتاعتي ولو فكرت انك تتصرف بالشكل دا تاني انا هقتلك فعلآ
اوتار زأته بعنف وغضب:انت ايه الجنان دا انا امه وانت شايف اللي بتعمله دا صح اتكلم معاه بالحسنى مش تضربه مبقاش طفل
عز بصلها بتحذير:اخرسي
اوتار:لا مش هخرس انت ممشي الكل على مزاجك ولا قادر تفهم حد مش هخرس يا عز
عز في لحظه غضب سحب شعرها وهي صرخت غصب عنها وبتبعده لوى دراعها:انتي اتجرأتي ومديتي ايدك عليا هااا وانا هادي وساكت وعاقل لكن هتنسي نفسك انتي مين هرجع افكرك فاهمه
اوتار بصتله بدموع:انا مين؟انا غلطانه اني عايشة معاك
عز:بجد طيب يا اوتار
حور بضيق:خلاص سيبها بقى بابا
عز:كل واحدة على اوضتها يلاااا
اوتار زأته وعينها اغمقت بشكل مخيف اول مرة يلاحظوه:ابعد عني
عز:اطلعي على اوضتك
اوتار:انت ملكش دعوة بيا انت ملكش دعوة
عز سحبها:انتي بالشكل دا هتخليني اخرج عن شعوري
اوتار زأته:طلقني يا عز.......

#استودعكم_الله

اسئلة الحلقة:-
عمران خلاص كدا هيسافر وغرام مش هترجع لسراج؟!حسام بيحب شهد وبيحب عياله يا ترى ممكن ايه اللي يحصل هيبقى مع عياله ولا هيختار حبه؟!عز هيتصرف ازاي قدام تمرد اوتار اللي اتراكم من سنين ويا ترى هيطلقها؟!


موعد الحلقة الجديدة الساعة  10 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية رجل المهام الصعبة 2 الحلقة السادسة ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية رجل المهام الصعبة 2 الحلقة السابعة  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية رجل المهام الصعبة ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-