رواية جريمة عشق الجزء الرابع الحلقة الثانية عشر 14 | روايات مريم نصار

    نقدم اليوم احداث رواية جريمة عشق الجزء الرابع ميراث العشق الحلقة الرابعة عشر من روايات مريم نصار . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية اسيرة العادات والتقاليد كاملة بقلم مريم نصار من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية جريمة عشق 4 pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية جريمة عشق 4 ( ميراث العشق ) الحلقة 14 | روايات مريم نصار



رواية ميراث العشق مريم نصار الفصل الرابع عشر

الحلقه ١٤ ج 1
رواية جريمة عشق ٤
(ميراث العشق)

صلو ع سيدنا محمد
______________________________________

بسم الله نبدأ .

فيلا العدوي.

.ف منزل عوض

زينب : نايمه بعمق .

عوض : نايم صاحي ومش عارف ينام. وبيتقلب جمبها كل شويه.

زينب : حست بيه وفتحت عينيها مره واتنين . واستغربت أنه لسه صاحي . واتعدلت مكانها وبتتاوب . وقالت ايه ياعوض. انت لسه صاحي ؟

عوض : اتعدل بخنقه . ايوه يازينب لسه صاحي. ومش عارف انام . النوم طار من عينى .

زينب : بعدم فهم . ليه جرا ايه؟ . عشان النوم يطير . ما انت متعشي قبل ما تنام .

عوض : نفخ بزهق. انام ازاى بس يازينب انتى متعرفيش حاجه .. اني حاسس انى عملت مصيبه . ومش عارف اعمل ايه؟

زينب : بقلق . نهارك اسو.....ياعوض انت سرقت ولا نهبت ع حد؟

عوض : بغيظ يابت اتهدى وقولى كلمتين حلوين يخربيتك . سرقة ايه وزفت ايه هو احنا بتوع الكلام ده ..

زينب : بقلق اكبر . عملت ايه ياعوض؟

عوض : بصلها بتردد . .........

زينب : اتكلم يامدهول عملت ايه .قلبى واكلنى انطق اخلص .

عوض : بصي اني هقولك . بس متتظرظريش عليا .

زينب : شهقت هي وصلت للظرظره ياعوض . الله يجيبك ياطولة البال . ياراجل انطق انا بصحي من النجمه .

عوض : نفخ بديق حقيقي استغفر الله العظيم يارب . ماشي هنطق اهو . اسمعى يستى . اني عملت القهوه وروحت اوديها للحرس . حصل................................... وقالها ع حوار شاهين وهو مع بعض . وخلص . وقال هو ده الل حصل . واني من ساعتها حاسس اني عملت مصيبه و مخنوق ..

زينب : بزهول . خبطت ايدها ع قلبها . وقالت ينهار عيلتك واهلك كلهم مطين؟
. انت ايه الل انت هببته ده ياعوض ؟ انت عارف انت عملت ايه؟
. ده سيدى آدم بيه لو شم بس خبر . ممكن يخلص عليك . ولا يدفنك حي. ولا يحطك ف دماغه . ياسوادك يازينب ياحظك المهبب ياززززيييييينب .

عوض : بنرفزه . اكتمى جاك خابط ف نفوخك انتى كمان . هو انى ناقص خوف لما هترعبينى الله يخربيتك ..

زينب : بغيظ . مرعوب ؟ انت لسه شوفت رعب ؟
بقي يهبل واحد لسه ماتمش شغل يوم واحد.. ويسالك عن العيله . تقر و تعترف بكل حاجه من غير ماتاخد قلم حتى ؟

يامرارك يازينب . ياوقعتنا المنيله بنيله ..

عوض : بخنقه . يابت وطي صوتك العيال هتصحى . واني فهمتك قصدى .
. اني والله العظيم . قولتله بحسن نيه . وكمان انى قولت اخوفه من هيبة العيله . وأعرفه هو شغال عند مين . وكمان انى مجبتش سيرة الحريم ..و.......

زينب : بخوف .. قاطعته بسرعه . بسسسس الله يخربيتك اسمهم حريم؟
. اكتم انت مش عارف دماغ سيدى آدم بيه؟ ده ممكن يكون مركب مكرفونات ف كل مكان . ويسمعنا .

عوض : بص للسقف ببلاها . وقال ينهار مدوحس .

طب والعمل يازينب . انى خايف وكمان ضميري واجعنى وخايف ..

زينب : رايحه جايه ف الاوضه بحيره كبيره .
وقالت مش عارفه . ماهو ممكن يكون بيسأل بحسن نيه . وممكن يكون حد زاقو ع العيله .الله ينتقم من الظالم يشيخ . قلبت دماغي ... اوووف .

عوض : يابت منا قولتلك انى حكيتله ع الل يخوفه . مقولتش حاجه اكتر من كدا ..

زينب : صكت ع أسنانها بغيظ كبير . يخوفه؟

انت قولت ع كل حاجه ياخويا . دانت قولتله ع كل حركه بيصحو امتى؟ وينامو امتى ؟

.وكمان بيت المزرعه وسهيل الحصان وخصوصيات سي آدم بيه الصغير .وشهقت ولطمت ع وشها ينهار مش فايت لو سي آدم بيه الصغير شم خبر . هتبقى ارمله بدرررررى ياززززيييينب

عوض : بقلق وغضب .الله يخربيت ال يفكر يحكى للحريم حاجه . انى غلطان انى قولتلك ع حاجه.
. انى اه منكرش انى غلطت . بس انى قصدت انى اخليه يخاف من العيله .
. وكدا كدا يختى هو حرس ورديات . يعنى هيعرف سيدى آدم بيه بيصحى امتى .
.والبسين مش ف تانى بلد . وبيت المزرعه بيرحوه ف الصيف .
. انى نيتى كانت خير. وفزى اتخمدى قلقتينى اكتر مانى قلقان ومرعوب منك لله نسوان هم .

زينب : عوجت بوقها . مني لله .. اه تبوظ الدنيا وتعكها ع دماغنا ونيتك خير. ونسوان هم.
يلا الله يرحمك ياعوض . ورايحه اتخمد . واتخمد انت كمان . وزي ما ربك رايد هيكون . وراحت ع السرير وشدت الغطا بزهق .

عوض : مسح وشه بايديه بقلق ونفخ بنفاذ صبر . وراح ع السرير . وشد الغطا . ونام وهو مخنوق ..

------------------بقلمي مريم نصار

جوه الفيلا .

آدم مراد : قبل ما يطلع ع اوضته .. اطمن ع تالين . ودخل اوضته وراح الحمام واخد شاور وخرج. ولبس بنطلون وتيشرت . واتصل ع زميل ليه . وطلب منه طلب مهم .. ورايح ينام ع السرير .

الباب خبط .

آدم مراد : اتعدل ووقف باستغراب . ادخل ..

فريحه : دخلت وابتسمت حمدالله ع سلامتك ياحبيبى.

آدم مراد : ابتسم . الله يسلمك ياماما . ايه مش جايلك نوم ولا ايه ؟

فريحه : بابتسامه . طبعا مش هنام غير بعد ما اطمن عليك . انت متعرفش انت كنت وحشنى اوى قد ايه؟

آدم مراد : حبيبتى يا امي ربنا يباركلى فيكى..

فريحه : ويباركلى فيكو ياولادي . المهم ياحبيبى جعان انزل اجهزلك عشا ؟

آدم مراد : افتكر آرين . وابتسم لا ياحبيبتي انا شبعان جدا . انا بس محتاج انام ..

فريحه : حطت ايدها ع خدو . وماله يانور عيني نوم الهنا إن شاء الله .. تصبح ع خير ..

آدم مراد : وانتى بخير ياحبيبتى .

فريحه : خرجت . وراحت تطمن ع ميرو ...

ميرو : لابسه بيجامه رقيقه . وفرده شعرها .. وقاعده ع طرف السرير ومرجعه ضهرها لورا . وسرحانه ..

فريحه : خبطت . مره واتنين . وقالت معقول نامت؟ وفتحت الباب بشويش .

ميرو : انتبهت . وشافت فريحه .احم . وابتسمت اهلا مامي ..

فريحه : دخلت . حبيبتي انا خبطت عليكى . وفكرتك نمتى لما مردتيش . انتى كويسه؟

ميرو : الحمدلله انا كويسه جدا . بس كنت سرحانه بفكر ف بابي وأنه متصلش تانى عشان يطمن .

فريحه : مسدت ع شعرها . اكيد غصب عنه ياحبيبتى .انتى عارفه مراد روحه فيكى انتى وآدم وتالين..

ميرو : بمرح . اممم ولما انا وآدم وتوتا روحه بقى . انتى يافريحه تبقى ايه ؟

فريحه : ضحكت . انا ايه يابت انا مراته عادي يعنى ..

ميرو : لفت حواليها بمرح . ووقفت قدامها . ومسكت أيد فريحه وبتقلد مراد وبنفس الطريقه .
. فريحتى وحشتينى اوى اوى يابت يافريحه يخربيت كدا ... كل ده جمدان. هههههههه..

فريحه : ههههههههه . يابت حرام عليكى للحظه تخيلت ابوكي قدامي ههههه ..

ميرو : هههههههه مسيطر اوى مراد ..

فريحه : بتنهيدة حب . مراد ؟ ربنا وحده الل عالم هو عندى ايه ؟ ربنا يحميه ويرجعهولى بالسلامه ..

ميرو : يارب يامامي . انا بجد مبسوطه اوى ع عشق بابي ليكي .
. بجد حبه نادر جدا . قليل جدا الل تقابليه ف حياتك ويجاهد نفسه عشان بس يشوف ابتسامتك وانك ع طول مبسوطه وسعيده ..

فريحه : حست ببنتها . وضمتها لقلبها بحنان كبير. ومسدت ع ضهرها .
وقالت تعرفي ياحبيبتى إن ماما مريم قالت نفس كلامك ده زمان .
. وانا شايفه إنك نسخه مصغره منها .. وإن شاء الله انا واثقه من إن ربنا هيكرمك ويريح قلبك يامريم يابنتى ..

ميرو : عيونها لمعت بدموع . واتنهدت . ومسحت دموعها بسرعه وابتسمت .. وخرجت من حضنها . حبيبتى يامامي ربنا يخليكي ليا يارب..

فريحه : بابتسامه. ويخليكى لقلبى يانبض قلبى . يلا ارتاحي شويه . انتى صاحيه من بدرى .. تصبحي ع خير..

ميرو : وحضرتك بخير وسعاده..

فريحه : خرجت . وراحت ع اوضتها . وقلعت الاسدال. وراحت ع السرير . وبتدعي بقلبها لجوزها واولادها .. ونامت بعد تفكير ف عشق المراد ..

آدم مراد : نايم ع السرير . وغمض عينيه . وشاف صورة آرين وهي ف السينما وبتاكل الفيشار ومندمجه وفاتحه بوقها بزهول من أحداث الفيلم. والفيشار بيقع منها .. وابتسم تلقائي ع برأتها وعفويتها .

. ونام ع ضهرو . وحط ايدو ورا راسه . وفتح عينيه . واستغرب نفسه . هي الوحيده الل بيضحك من قلبه معاها . هي وبس ...

وافتكر اسألتها عن الفيلم .. ازاى البطل بيطير ف الجو . وبينزل ع الأرض من غير بارشوت ؟.

. وازاى البطل بعد ما يموت . البطله تزعق ليه يقوم يرجع من الموت تانى؟ .
. وازاى البطله تحب واحد زميلها وبعدها تحب كمان البطل ؟.
وضحك بصمت لأن ده طبع عندها تسأل كتير .. واتنهد بحب . وقال بحبك يا آرين وكمل بثقه وقريباً هتكونى ملك ال آدم ..وغمض عينيه ونام ..

عند ميرو .

نايمه ع السرير . وبتفكر ف تيم . وغمضت عينيها . وبتحاول تنام . لكن مش عارفه .. وفتحت عينيها واتنهدت .
.وقامت . وراحت عند الدولاب. وجابت المفكره . وقعدت ع كرسي المكتب وشغلت إضاءة المكتب . وفتحت ع صفحه . ومسكت القلم . وكتبت .

انهردا كان يوم رغم صعوبته إلا أنه من اجمل الايام .

حسيت فيه للحظه عن غيرة تيم . ايوه هي كانت لحظه صغيره لكن احساسها حلو اوى .
انا شوفت عيون تيم انهردا وانا ف الجامعه بوضوح .

.عيونه جميله اوى . لأ مش جميله وبس . عيون فيها جمال بلوره نادرة الوجود . ايوه انا شوفتها كدا .

حسيتها ايكونه جميله جدا جديره انى اقول تشبه الكره الارضيه ..
ورجعنا مع بعض . هو وصلنى وجابلى علبة شوكليت كامله. رغم أنه مابيحبهاش .
. لكن ياترى ممكن اكون عند تيم زي الشوكليت ده ومبيحبنيش ؟ مش عارفه ..

المهم .

تالين : توتا الجميله . بنوتى واختى وقلبى وكل حاجه رقيقه.
. انهراده قالت إنها حلمت بيا. وقالت الحلم. هو غريب شويه.
. لأ هو فيه جزء غامض. لكن نهايته مبهجه. واحلام توتا بتتحقق. بصراحه انا قلقت ومنكرش إن قلبى اتقبض . لكن فكرت بإيجابيه. وإن كل مايصيبنا إلا ما كتبه الله لنا .. وإن شاء الله خير.

آدم .. اخويا. ده كدا ف حته تانيه . بموت فيه . جه انهردا . واتعلقت ف رقبته باحتياج كبير . ايوه ما هو حمايتى برضو .
حسيت بالفرحه الكبيره . وكانت هتبقى فرحة العمر لو بابي كان موجود جمبى . هو بيسافر كتير اوى . وبابا آدم بيعوضني شويه .
. لأ لأ مش شويه. بابا آدم بيعوضني كتير جدا . انا بحبه اووي . او بعشقه . بحس انى بنته واغلى . ايوه ماهو بابا آدم وبس ههههه .

انا اول مره اشوف ضحكة اخويا آدم ف وجود آرين . ايوه هي الوحيده الل اخترقت حصن ال آدم .

آرين .... آرين دي جميله اوى . بوبنايه . زعلها الطفولي بحبه اوي . رغم..... احم . رغم انى بحسدها ع كلمة حبيبتى. والله اعلم ايه درجة الحب ده.

ليليان : اللمضه اتجننت خلاص بسبب چود . طلعت مجنونه بكريم . ايوه هي قالتلى .. ونفسها تتجوز ههههه. اتمنى ليها حياه جميله.

تمارا : انهردا كانت محرجه جدا من آريان.
عارفاه انا الاحساس ده.
تمارا شخصيتها بتتغير. ف وجود آريان. اكيد. لانى انا كمان كدا . وبتمنالها حياه اجمل.

ع فكره .انا مش ضعيفه. ممكن ليليان أو چود يشوفو انى ضعيفه.
. لأ انا مش كدا . انا اقوى بعيلتى . ايوه تيم نقطة ضعفي. وبعشقه حد الانهيار .
.لكن انا عمرى ما هفكر اهين نفسي. وابقى مجرد إحتمال ف حياة حد .
. يا اكون آكيد يا يااكون بعيد ..لكن مش ضعيفه. انا عمرى ما هقول ل تيم انى بحبه لأ. هو الل يقولى . انا لازم احس واعيش الاعتراف ده . هههههههه ده لو يعنى بيحبنى .

تيم : انهردا كان جميل جدا معايا. حسيته مختلف . وفجاءه يقولى انتى اختى. كلمه سخيفه محبتهاش منه. بس عادي .
. هو سالنى انا مخبيه عنه حاجه؟ طيب ياترى السؤال ده مقصود فعلا ؟
.ولا لمجرد شايف انى متغيره. اااه ياترى جواك ايه ياتيم ؟

فريحة مراد ... عن قلق مامي ع بابي . بتمنى ترجع بقى يابابى. وجودك جنه و بيفرق .

ف حاجه عايزه اقولهالك ياتيم .

‏"لا نحتاج سوى الرأفه ببعضنا البعض، الرأفه ف الحديث، ف الفعل، ف التمسّك، وحتى ف التّخلي .

قبل ما انسى ف حاجه مهمه . قررت انى قولها كل يوم.

"اللهم وإن إستحالَت.. بأمرك تكون."

المهم اليوم انهردا كان حلو لقلبى . M/T

وقفلت المفكره. وقامت. خبتها ف هدومها. ورجعت تانى ع السرير . وحاولت تنام .
. وقالت بابتسامة اشتياق .. تصبح ع خير ياتيم . وغمضت عينيها.

------------------بقلمي مريم نصار

بعد فتره الساعه ٤ الفجر ..

مراد : وصل الفيلا . ودخل بطريقتة المعتاده من غير ماحد يشوفه. وطلع ع السلم بشويش .
.وطلع الجناح بتاعه وفتح الاوضه ببطء شديد وقلع الشنطه . وشاف حبيبته نايمه . وقلبه دق .
وقرب من فريحة قلبه .وباسها باشتياق كبير وهمس فريحتى .

فريحه : فتحت عينيها. وابتسمت وغمضت تانى ونامت ..

مراد : ضحك بصمت . وقرب منها تانى وهمس ف ودنها بت يافريحه .

فريحه : بدءت تفوق .وسمعت صوت وحست بوجود مرادها جمبها . وفتحت عينيها بسرعه..

مراد : حط ايدو ع خدها وبيمسد عليه بحنان . وابتسم ليها . وحشتيني اوي يابنت المستخبى..

فريحه : فتحت عينيها بدهشه اكبر . وقلبها دق بسرعه كبيره جدا واتعدلت. وقالت بصوت عالى شويه مرااااد .. مراااد . ا.انت . اا.انت هنا ؟

مراد : حط ايدو بين خصلات شعرها ايوه ياقلب مراد . انا رجعتلك ..

فريحه : ضحكت بدموع واتعدلت اكتر . واتشعلقت ف رقبته باشتياق كبير . وعيطت بفرحه . وكلبشت فيه بكل قوتها ..

مراد : حضنها وضمها لقلبه اوي . وحشتينى يافريحه ..

فريحه : مردتش عليه وبتعيط وبتضحك وقلبها مبسوط وعندها مشاعر عشق مختلطه..

مراد : همس ف ودنها بقولك وحشتينى اوى يافريحتى ..

فريحه : طلعت من حضنه وباست كل مكان ف وشه . وحشتنى اوى اوى يامراد . حمدالله ع سلامتك ياحبيبى. بجد انا قلبى طاير من الفرحه . مراد انت رجعتلى صح . انا مش بحلم مش كدا ؟

مراد : رجع خصلة شعر ورا ودنها . تؤ مش بتحلمي ياحبيبتى . انا رجعتلك انا جمبك ومعاكي ..

فريحه : ضحكت بدموع اكتر . وهمست مراد..انا.....

مراد : قاطع كلامها . وباسها برقه انتى ايه ياروح المراد .

فريحه : تاهت ف عشقه . وغمضت وفتحت عينيها بتوهان ..وهمست ا.انا......

مراد : ابتسم ع عشقها . وقرب منها وباسها باشتياق كبير . يعبر ليها عند مدى عشقه ليها . وقرب منها وعاشوا ف بحر العشق .
وفريحه : بتحاول تستوعب إن مرادها رجع ليها وف حضنها اخيرا ....

------------------بقلمي مريم نصار.

عند فهد ..

فهد : طالع ع السلم . وفتح باب الشقه بشويش . ودخل ببطء شديد ..
.وقرب من اوضة معشوقته . وفتح الباب بشويش . ودخل وحط الشنطه ع الكنبه .
. وشاف رينو نايمه . وابتسم وقلبه جواه اشتياق كبير ليها . وقرب منها وقعد جنبها ع طرف السرير . بيتأمل فيها . ورجع شعرها الل متناثر ع وشها . وهمس نجمتى ..

رينو : .......

فهد : رينو حبيبتى اصحي ...

رينو : .......... وحركت راسها وعملت صوت انين بسيط

فهد : قلبه دق ليها . ورفع راسها وهي نايمه . واخدها كلها ف حضنه وهمس وحشتينى اوى يارينو..

رينو : نايمه وحست بحضن وريحة فهد وفتحت عينيها مره واتنين بنوم .
. وبعدها فاقت وفتحت عينيها ع الاخر بزهول .. وحركت راسها وشافته ... شافت عشق الفهد اخيرا . وشهقت بصوت مسموع فاااااهد ..

فهد : مغمض عينيه وزاد من حضنها . قلب الفهد يارينو .

رينو : سمعت صوته اخيرا . وقلبها بيدق وضحكت بدموع وسعاده . ورفعت ايديها وكلبشت فيه بكل قوتها . فهد حبيبى .. ا.انت معايا يافهد انت رجعتلى انت ف حضنى ..

فهد : حبيبتى وحشتينى اوى ..

رينو : بسعاده كبيره. زادت من حضنه . وعيطت . انت الل وحشتنى اوى يا فهد . بجد انا قلبى هيوقف من الفرحه . معقول فهد انت جيت بجد ..

فهد : زاد من حضنها.. هششش بس ماتعيطيش انا جمبك وف حضن نجمتى ..

رينو : حاولت تخرج من حضنه ..

فهد : مكلبش فيها. هششش بس عايز اغذي روحي . ريحتك وكل حاجه فيكى وحشانى اوى يارينو ..

رينو : ابتسمت بحب وقلبها دق . ورفعت ايديها وحضنته اكتر . وغمضت عينيها بسعاده كبيره..

وفضلو ف حضن بعض شويه . ف صمت تام . كل واحد بياخد احتياجه من عشقه .

فهد : دفن وشه ف شعرها . واخد نفس عميق واتنهد باشتياق كبير .

رينو : قلبها بيدق بسرعه كبيره . وهمست وحشتنى اوي يا...... .

فهد : قاطع كلامها بالبوسه المعهوده وقرب منها . وبيحاول يثبت لنفسه أنه اخيرا وصل بخير لمعشوقته..

-------------------بقلمي مريم نصار

بعد فتره . عند مراد ..

مراد : نايم واخد فريحه كلها ف حضنه . وباسها من انفها بمرح . وحشتيني اوي يابنت الوارمه..

فريحه : ههههه . وحطت راسها ع صدره وغمضت بسعاده . وانت كمان وحشتنى اوى يا مرادي . ورفعت عينيها ليه . حبيبى انت قلقتنى اوى عليك لما متصلتش تانى..

مراد : شبك ايدها ف ايدو وباس ع أيدها . غصب عني والله يافريحتى . انا فعلا كنت هتصل عليكى . لكن انا يدوبك قفلت معاكى.
. فهد بعتلى اشاره اننا لازم نتحرك حالا ونقبض ع العصابه لأن جاتلنا اشاره من فوق .
. وجهزنا نفسنا ف ثوانى . وخرجنا ورا الهدف .. والحمد لله وبتوفيق من ربنا . اننا قبضنا عليهم من غير اى خساير . واترحلو ع مصر بالطياره..
واحنا ف طياره تانيه وكل واحد اخد شاور وغيرنا هدومنا. وانا والواد فهد قولنا مش هنستنى لبكره . احنا نروح الجهاز دلوقتي ونسلم الادله . وكل واحد فينا يطلع ع بيته . وابتسم ليها . كنت وحشانى مووت يابت مقتدرتش اصبر للصبح يعم ..

فريحه : رفعت ايدها ع خدو . حمدالله ع سلامتك ياحبيبى.. بجد انا مبسوطه اوى . رجعوك انت وآدم ونجاح مريم بجد يوم من اجمل ايام حياتي ..

مراد : تعرفي انتى لما قولتى آدم رجع . انا كنت عايز اروح اشوفه دلوقتي .
.وكمان اشوف ميرو وابارك ليها البت دى وحشانى مووت .
. وكمان تالين يااااه بعشق امها وعايز اصحيها . لكن كلها كام ساعه والنهار يطلع .. واشوفها واشوف ابن الكئيبه ده ..

فريحه : كشرت عينيها ليه .......نعم ابن الايه؟

مراد : بغمزه . ابن الكئيبه يابت .

فريحه : بغيظ . موراااد انا كئيبه؟

مراد : باسها .. اجمل واحلى كئيبه ف الدنيا .

فريحه : بحرج . يلهوى بقى ...

مراد : انا قولت هبله محدش صدقنى ههههههههه..

فريحه : خبطته ف كتفه بهزار . انا زعلانه منك..

مراد : ضمها لقلبه . اوعي . اوعي ف يوم تزعلى من مرادك . انتى ضحكتى يابت ..

فريحه : بتنهيده .وانت الدنيا ومافيها .. ربنا يخليك ليا يامرادى ..

وسمعو آذان الفجر ..

مراد : قام اخد شاور . وخرج . وبعدها فريحه وصلو الفجر مع بعض .

فريحه : تقبل الله ياحبيبى..

مراد : منا ومنك ياروحي..

فريحه : هتسلم ع ماما وبابا آدم . هما اكيد صاحيين للصلاه دلوقتي..

مراد : بيتاوب . لأ عشان مريوم لو عرفت مش هتعرف تنام بعدها .. انا بس اخطفلى ساعتين ف حضنك . وإنزلهم ع الفطار ..

فريحه : قلعت الاسدال . وابتسمت وماله ياحبيبى . تعالى ارتاح شويه ..

مراد : راح ع السرير بارهاق . واخد فريحته ف حضنه . ونام ع طول..

أما فريحه : نايمه صاحيه ف حضنه بتقول الأذكار . ورفعت عينيها ل مراد وابتسمت بسعاده كبيره . وباسته من خدو . ودقنه . وغمضت عينيها بحب كبير ونامت بعمق وف امان ...

.. -------------يتبع



موعد الحلقة الجديدة الساعة  8 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية جريمة عشق 4 الحلقة 14 ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية جريمة عشق الجزء الرابع الحلقة 15 أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية جريمة عشق الجزء الرابع ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-