تحميل رواية العاصفة الجزء الثانى pdf للكاتبة الشيماء محمد

  لكل جمهورنا العزيز من يسأل عن تحميل رواية العاصفة الجزء الثاني كاملة بدون نت ، نقدم اليوم تحميل روايه العاصفة الجزء الثاني pdf لمحبى تحميل الروايات وقراءتها فى شكل pdf . وتعتبر هذة الرواية واحدة من ضمن اشهر روايات زكية محمد والتى تتميز كتابتها بأسلوب شيق ومميز ويتابعها العديد من القراء .

نرحب بكم فى موقع مجنونة رواية للروايات والذى نقدم فيه مجموعة من الروايات المختلفة سواء روايات pdf رومانسية أو روايات رومانسية كوميدية أو قصص رومانسية وقصص سعودية والعديد ....


تحميل رواية العاصفة الجزء الثانى pdf للكاتبة الشيماء محمد


تحميل رواية العاصفة الجزء الثاني

أقتباس من الرواية :

كريم بتوتر وصوت موجوع : طه ! أمل ! ( كمل بصوت مهزوز ) أنا مش عارف هي فين ؟
أمل دموعها نزلت من صوته وغمضت عينيها بوجع
طه بتوتر : أمل هنا يا كريم .
كريم سمع الجملة دي وأحاسيس كتيرة هاجمته .. ارتياح إنها سليمة .. وجع إنها بعيدة أوي ! عجز تام ! ضعف ! بيتنفس بالعافية ! شريط اليوم اللي فات كله بيمر قدامه ! وقفته في أوضه مروة في المستشفى وهي فاضية ! وقفته تحت بيت خالها ! طلوعه لكل شقة يخبط عليها ! وقفته في البلكونة بيدعي ربنا تكون سليمة ! لفه بعربيته طول الليل في الشوارع خوفا عليها ! بس أكتر إحساس وجعه كان عجزه ! إحساس العجز اللي كان مسيطر عليه وأفكاره السودا اللي فضلت تهاجمه طول الليل ! غمض عينيه بارتياح
طه سمع صوت أنفاسه ومش عارف يقول ايه وحالة صمت مسيطرة على الكل ..
طه بتردد : كريم قول حاجة !
كريم مش عارف ينطق أو يتكلم : عايزني أقول ايه ! أنت ازاي قدرت تعمل فيا كده ! كنت متخيل إن ليا خاطر عندك يا طه ! الظاهر إني اديت لنفسي حجم أكبر من حجمي صح ؟


الآن يمكنكم تنزيل رواية العاصفه الجزء الثانى pdf من خلال هذا اللينك .

أو يمكنكم تنزيل رواية غرامي منتقبة الجزء الاول pdf من خلال هذا اللينك .

أو يمكنكم تنزيل رواية عشق لم يسطو بعد pdf من خلال هذا اللينك .



يمكنكم طلب المزيد من الروايات pdf من خلال طلب اسم الرواية في التعليقات بالاسفل أو زيارة صفحة روايات رومانسية pdf أو أفضل روايات رومانسية pdf وأختيار أى رواية وتنزيلها بشكل مباشر والإستمتاع بقراءتها بدون نت .


شرح طريقة التحميل :

بالضغط علي اللينك السابق تظهر لكم صفحة التحميل لـ ميديا فاير أكبر وأهم مواقع التحميل والاكثر أماناً حفاظاً علي هواتفكم من الفيروسات لهذا سيتم تحميل كل الروايات من خلال هذا الموقع بإذن الله تعالي .
بعد الدخول للصفحة يمكنكم النقر فوق الزر الأزرق للتحميل مباشرة كما هو في الصورة بالأسفل ، في حال مواجهة أى مشكلة يمكنكم تركها فى التعليقات بالأسفل .




تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-