رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل السابع 7 - روايات رفيدة وائل

    نقدم اليوم احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل السابع من روايات رفيدة وائل . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية احببتها صعيديه كاملة بقلم رفيدة وائل من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية أحببتها صعيدية pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل 7 - روايات رفيدة وائل



أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل السابع 


البارت ال 7

شخص: هتمشيي من غير م تسلمي عليا

رفيده: عاااا وجيت حضنته 

تميم بغضب: ي وقعتك الطين ي رفيده وراح شدها من حضنه بحده

حازم: براحه عليا انت ازاي تشدها من حضني كده

تميم وضربه بالبوكس في وشه: بتكرر الكلمه تاني

رفيده بخضه : حازم 

تميم: مسكها بحده وتكلم م بين سنانه لو اتحركتي خطوه وحده مش هيحصل كويس

حازم: متخفيش ي حبيبي انا كويس

تميم: وانقض عليه دا انت مش ناوي تجيبها البر بقا

الجد وضرب بعصايته في الارض: اي المسخره دي بعد عنه ي تميم

تميم بغضب: انت مش شايف كلامه ي جدي

الجد: دا حازم ي تميم يكون 

رفيده قاطعته بسرعه: ابن خالتي يكون حازم بن خالتي 

الجد: تعالي ي حازم نورت فين والدتك

حازم: بالم وهو بيمسح وشه من الدم: مش قدرت تيجي هتتصل بيكي تباركلك

رفيده: تعالي ي حازم معايا اعقملك جروحك

تميم بصلها بحده: اقسم بالله تتحركي من مكانك مش هيحصل كويس

حازم بضحك: متخافيش ي روفي انا كويس هي ايده طارشه حبتين


تميم: وشكلها وحشتك لو ملمتش لسانك وشدها وراه بحده يلا ي رنا يلا ي ماما اتاخرنا


فتح باب العربيه وزقها فيه بغضب انتي ازاي تحضنيه كده هو انا مش حظرتك

رفيده ببرود: كفايه تمثيل ي دكتور احنا دلوقتي مش قدامهم

تميم: تمثيل!! 

رفيده: ايوه تمثيل ي تميم انت هتعيش الدور واتصدقك نفسك ولا اي انت ملكش علاقه بيا ولا بحياتي

تميم: وطي صوتك ي رفيده علشان مش اتغابي عليكي

هدي: في اي ي تميم صوتكوا عالي لي 

تميم بص ل رفيده بغضب

رفيده ببرود مفيش ي ماما تعالي اقعدي انتي قدام انا هقعد مع رنا ورا

هدي: لا ي حبيبتي خليكيجمب جوزك انا ورنا هنقعد وراه

رفيده: لا لا ميصحش يلا ورجعت جمب رنا 

مر الطريق في صمت تام 

تميم بهدوء: رفيده اصحي يلا وصلنا 

رفيده: سبيني ي وعد شويه والنبي 

تميم: وعد مين قومي يلا انا تميم 

رفيده:  اتفزعت: تميم ثم اكملت بتوهنا احنا فين 

تميم: احنا وصلنا يلا 

هدي: يلا ي بني خد مراتك وطلع شقتك 

في الشقه

رفيده: انا تعبانه هنام في اوضه الاطفال

تميم: استني اتعشي 

رفيده شكرا ودخلت نامت 

تميم: اتنهد بضيق ودخل الاوضه التانيه نام

تاني يوم الصبح 

رفيده ايه صوت الكركبه دي احنا الساعه كام خرجت من الاوضه

تميم: صحيتي صباح الخير انا ورايا حاجه مهمه فهضطر انزل 

رفيده: مسالتكش

تميم: اللهم طولك ي روح وقفل الباب ونزل 

رفيده بسرعه دخلت غيرت ونزلت

هدي: صباح الخير ي حبيبتي رايحه فين بدري كده 

رفيده: كنت عاوزه اشتري شويه حاجات وهرجع بسرعه رنا صحيت

رنا: ايوه ي بروو انا هنا اهه

رفيده: طب يلا اتاخرنا 

هدي: متتاخروش واتصلي بتميم وعرفيه ي رفيده 

رفيده: حاضر ي ماما 

في الكليه 

رنا: انا هستناكي في الكفتريا خلصي بسرعه وتعالي علشان نروح قبل م تميم يرجع

رفيده: حاضر يلا باي

انس اهلا اهلا ي دكتوره نورتينا 

جود: وهي تحضتنها بشده وحشتيني دي كلها غيبه 

رفيده: وانتي وحشتيني خالص ي دودي والله

انس: طب يلا يلا ع الاجتماع ونبقا نشوف الحب الي ولع في الدره ده بعدين

رفيده ضحكت ودخلت وفجاه برقت بصدمه: تميييم 

يتبع..... 

بقلمي: رفيده وائل "روڤان" 



موعد الحلقة الجديدة الساعة  8 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل السابع ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الثامن  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على المدونة .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-