رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل العاشر 10 - روايات رفيدة وائل

 نقدم اليوم احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل العاشر من روايات رفيدة وائل . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية احببتها صعيديه كاملة بقلم رفيدة وائل من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية أحببتها صعيدية pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل 10 - روايات رفيدة وائل



أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل العاشر


البارت10

رفيده بتوتر من قربه: تميم ابعد لو سمحت 

تميم بتوهان: تؤ تؤ

رفيده بخبث: طيب قرب ي تيمو

تميم وصرخ بالم: اااه رجلي ي بنت المجنونه(داست ع رجله) 

رفيده بهدوء: علشان تحرم وجريت بسرعه بره الاوضه

هدي: في اي ي بنتي تميم ماله

رفيده بتمثيل البكاء: اهئ اهئ شفتي ي طنط تميم عمل فيا اي

تميم بسخريه: عملت فيكي اي ي مظلومه

رفيده: شوفي ي ماما شوفي بيكلمني ازاي 

تميم بنفس السخريه: اخس عليا ثم اكمل بحده بطلي تمثيل بقا وقوليلي انتي ازاي تطلعي من البيت من غير اذني

هدي: انتي مش عرفتيه ي رفيده هو انا مش قولتلك ي بنتي

رفيده بتوتر: هه

تميم: اي القطه كلت لسانك دلوقتي ولا اي 

رنا: معىش ي ابيه احنا كنا عاوزين نشتري حاجات مهمه وكنا متاخرين ونسينا نبلغك

رفيده: وانت محموق كده لي ده كله علشان قفشتك مع السنيوره

تميم بحده: اتلمي ي رفيده

هدي: اي الكلام ده ي تميم انت كنت مع داليا 

تميم: لا ي ماما يعني هو كان في مشكله كنا بناقشها بس ي حبيبتي

رفيده بسخريه: ايوه: مشكله جواز او موت

تميم بغضب: رفيييده

رفيده: رفيده رفيده انا تعبت انا طالعه

هدي: واخرتها ي تميم

تميم: ي ماما ارجوك انتي عارفه انا متجوزها لي وعارفه اني بحب داليا وهتجوزها 

هدي: مفيش فايده فيك ي تميم مش هتعقل ابدا  افتكر رنا ي تميم يرضيك يتعمل فيها كده

تميم: يوووه ي ماما انا زهقت من الموضوع ده

فوق









رفيده: رنا راقبي السلم كويس لاخوكي يطلع لحد م اعتذر لدكتور انس 

رنا: طيب يلا بسرعه انجزي لنتقفش 

رفيده: انا اسفه والله ي دكتور ع الموقف الي حطيتك فيه

انس: الموضوع مش موضوع الموقف الاجتماع ده كان مهم وانتي تخلفتي عنه بعد م اديت كلمه لرئيسه القسم دا هيئاثر عليكي سلبي


رفيده: صدقني ي دكتور انا لو كنت حضرت الاجتماع ده كان كل الي بنينها اتهد مينفعش افاجئهم كده لازم امهد الموضوع

انس بهدوء: تمام ي رفيده حصل خير سلام

رفيده: سلام 

رنا: ها خلصتي

رفيده ايوه اخوكي فين 

رنا: مش عارفه خد عربيته ومشي

رفيده: اكيد راح للزفته الي اسمها داليا

رنا: لا متوقعش شكله خارج متعصب وبعدين يلا انا محضره فيلم اي خلينا نقوم نعمل فشار

الساعه 12

رفيده بخوف: رنا تميم اتاخر وتليفونه مقفول

رنا: متخافيش تميم مش صغير ادخلي نامي وانا هنزل لماما بقا 

رفيده: اوك سلام 

بعد فتره

رفيده: راح فين ده يربي بس دا الساعه داخله علي 2

وفجاه الباب اتفتح

رفيده بحده: انت كنت فين 

تميم: ملكيش دعوه واتحرك ناحيه الاوضه

رفيده بزعيق: لما اكون بكلمك تقف وترد عليا ي تميم

تميم: صوتك لو علي عليا تاني ي رفيده هقطعلك لسانك ووسعي من وشي علشان مش طايقك

رفيده جريت ع اوضتها وقعدت تعيط

تميم: بضيق ياربي هو انا ناقص وراح وراه: ممكن افهم بتعيطي لي دلوقتي هو انا كلمتك

رفيده بعياط: انا بخاف اقعد لوحدي ي تميم

تميم خدها في حضنه ومشى ايده ع ضهرها بهدوء: طيب خلاص اهدي مش هسيبك لوحدك تاني

تميم بحنيه: ممكن تهدي لو سمحتي حقك عليا والله مش هسيبك تاني بس بلاش عياط مبحبش اشوفك بتعيطي

رفيده  بعيون حمرا: وعد

تميم: وعد ثم اكمل بغمزه اي عجبك حضني

رفيده ضربته في صدره وسع كده دا انت رخم

تميم بضحك: طب خلاص ي ستي مش هرخم تاني ومد ايده ها صحاب

رفيده: موافقه بس بشرط

تميم: شرط!! وايه هيا شروطك ي ست رفيده

رفيده برجاء: تبعد عن داليا

تميم........ 

يتبع....... 

بقلمي رفيده وائل"روڤان"

تتوقعوا تميم هيوافق ولا هيرفض



موعد الحلقة الجديدة الساعة  8 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل العاشر ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الحادي عشر  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على المدونة .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-