رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الثالث عشر 13 - روايات رفيدة وائل

 نقدم اليوم احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الثالث عشر من روايات رفيدة وائل . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية احببتها صعيديه كاملة بقلم رفيدة وائل من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية أحببتها صعيدية pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل 13 - روايات رفيدة وائل



أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الثالث عشر


البارت13

مازن: والله انا شغال مش ساكت فكر انت في حق عمرو بس

تميم: مش هسيبهم والله مش هسيبهم 

مازن: هانت ي صاحبي 

تميم: طب انا همشي انا 

مازن: م تيجي تسهر معانا 

تميم: لا ي عم روحوا انتوا انا سايب رفيده لروحها 

مازن: طب ي صديقي يلا سلام 

في البيت 

تميم: هي الدنيا ملها هاديه كده لي  رفيده رفييده 

رفيده: احنا هنا ي تميم تعالي 

تميم: انتوا لسه سهرانين 







رنا: الله ي تميم انت جايب تسالي هات

تميم وهو بيشد ايده منها تسالي اي ي بت. يلا ع ببتك يلا

رنا: ودبدبدت في الارض بغيظ رخم 

تميم: الا هو القمر سهران لي 

رفيده كنا بنرغي انا ورنا يلا تصبح ع خير

تميم: تصبح ع خير اي بس هو اذا حضرت الشياطين ذهبت الملائكه وغمز م ترغي معايا انا كمان شويه 

رفيده بتوتر: هه لا انا عاوزه انام 

تميم بضحك: ماشي هسيبك النهارده بس متتعاوديش ع كده وهروح انا اسهر مع مازن 

رفيده: يلهوووي يعني داليا وسردين وقلت ماشي امال مين مازن ده هو كمان 

تميم بضحك: حبيبي 

رفيده: ومسكت من هدومه انت بتكدب صح 

تميم وخبط راسها بخفه اكيد بكدب ي هبله مالك

رفيده: طب ابعد كده شيل ايدك

تميم: م تخليكي شويه دا انا حضني حلو 

رفيده: قليل الادب ابعد ابعد 

تميم: وان م بعدتش 

رفيده: هعمل كده وعضت ايده وجريت 

تميم: اااه ي بنت المفجوعه انا لازم اشوف حل في الحوار ده 

تاني يوم الصبح

تميم: انا نازل الكليه ي فراشتي هتعوزي حاجه 

رفيده: لا شكرا 

تميم: باس راسها بهدوء طب يلا سلام وااه صحيح م تنزليش تحت لحد م ارجع لو كده انا هبعتلك رنا 

رفيده بتوتر: هه  حاضر 

بعد ساعه 

رفيده: يلا ي رنا بسرعه مفيش وقت للتفسير 

رنا: انا خايفه نتقفش زي المره الي فاتت م تتصلي بيه 

رفيده: هندخل في س وج وهيقولي هجبلك انا الي انتي عوزاه 

رنا: بس 

رفيده: يلا  مفيش بس انس اكدلي انه مش هيكون موجود يلا 

رنا: يلا ي ختيي ربنا يستر 

رفيده: ماما احنا هننزل نشتري شويه حاجات 

هدي عرفتي تميم علشان مش يتخانق تاني 

رفيده ايوه ي ماما عرفته يلا بقا ي رنا 

اسر: متيجوا اوصلكوا 

رنا: لا شكرا يلا ي رفيده 

اسر وهو بيمسك ايد رفيده: لي بس بدل بهدله المواصلات

رفيده شدت ايديها بعصبيه انت مبتفهمش ما قلتلك لا وايدك دي تتمد وتلمسني تاني لتكون وحشاك 

اسر انا يعني 

رفيده انت لسه هترغي م قلنا  وسع من طريقنا وشدت رنا يلا 

رنا: يلهووي اسر لو عرف بالي حصل ده ليكون نهايه اسر النهارده 

رفيده: واي الي هيعرف تميم بس م الموضوع خلص خلاص 



رنا ربنا يستر علشان كده الموضوع لسه بيبتدي 

رفيده: طب خلاص بطلي خوف: الو ايوه ي دكتور انس انا قدام الكافيه اهه 

انس: ايوه انا شوفتك اهه شوفتيني 

رفيده: ايوه خلاص سلام 

انس: حمد الله ع السلامه ي دكتور نورتي الاجتماع 

رفيده: تسلم ي دكتور 

انس: وهو بيبص ع رنا مش عرفتينا 

رفيده: دي المهندسه رنا بنت عمي

انس: يعني 

رفيده: لا متخفش هي عارفه ومعايا 

انس بابتسامه ل رنا: طب اتفضلي ي باشمهندسه 

واخدهم ع مكان الاجتماع وبدات المناقشه 

بعد ساعه

رنا: انا فخوره بيكي ي بنتي بسم الله ماشاء الله اي ده متحدثه لبقه 

رفيده: لا داعي للتسقيف دعونا نعمل في صمت 

صوت من وراها: رفييييده 

يتبع...... 

بقلميي: رفيده وائل"روڤان"



موعد الحلقة الجديدة الساعة  8 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الثالث عشر ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول الفصل الرابع عشر  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية أحببتها صعيدية الجزء الاول ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على المدونة .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-