رواية رجل المهام الصعبة 2 الحلقة الثامنة عشر 18 | روايات ندى محسن

   نقدم اليوم احداث رواية رجل المهام الصعبة الحلقة الثامنة عشر من روايات ندى محسن . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية رجل المهام الصعبة كاملة بقلم ندى محسن من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية رجل المهام الصعبة pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية رجل المهام الصعبة 2 الحلقة 18 | روايات ندى محسن



رجل المهام الصعبة 2 الفصل الثامن عشر

رواية_رجل_المهام_الصعبة2
الحلقة 18
للكاتبة/ندى محسن عوض الله ♕Noody♕

غرام ماسكة في ايد ايان: انت كويس؟ انت حاسس بأيه
ايان ساكت وباصص قدامه
غرام: اياني
ايان بصلها
غرام بصتله بدموع
ايان: افهم هتعيطي ليه وانتي اللي قبلتي تروحي معاه
غرام: طيب اسفة
سراج سحبها: تعالي معايا
غرام بتزأه: ابعد عني مش هكلمك انت ازاي تضربه كدا انت ازاي تعمل كدا
سراج شدها: يلا
ايان هيمسكه عز مسكه: ايان اهدى وانت يا سراج سيبها
سراج شدها بعنف ونزلوا ركبها العربية وهي بتعيط: سراج مش عايزة اروح معاك
سراج اتعصب: غراااام اسكتي
ساق ومش واخد باله من اللي بيراقبوه
غرام بدموع: اقف انت رايح فين
سراج وقف قدام الشقة بتاعته وهي اتصدمت وهترجع لورا مسكها ونزلها وهو ماسكها بعنف
غرام بتضرب ايده وهي بقت تتألم: سيبني انت قولت انك اتغيرت سيبني امشي بالله عليك سيبني يا سراج
سراج فتح الباب ودخلها وهي سكتت بشيئ من الذهول بس لسة شهاقتها مستمرة شايفة صورة كبيرة ليها بالحجم الطبيعي وشايفة صور ليها كانت بتضحك وصورة وهي نايمة مقربه من وشها البريئ بصت لسراج اللي قعد وباصصلها
غرام: هو.. انت جبتني هنا ليه وايه دا....
سراج: انتي شايفة اي
غرام بتمسح دموعها وباصة حواليها
سراج: هنا في نفس المكان دا انتي فقدتي ثقتك فيا استغليت براءتك وعارف اني كنت حقير وقذر... انا اسف انا اسف يا غرام اتمنى انك تنسي اللي حصل وتسامحيني انا اتغيرت يا غرام فعلآ وهنبتدي من هنا من نفس المكان اللي خوفك مني اتولد فيه هيموت
غرام ابتسمت ببراءة
سراج ابتسم ووقف قدامها باس ايدها وضمها ليه: انا بحبك يا غرام ومش ممكن ابدآ حد يأذي حد بيحبه
غرام حطت ايد على بطنها وهي بصاله: حاسة اني مش كويسة يا سراج انا تعبانة جدآ
سراج: انا هروحك على البيت ووقت متحبي نبقى سوا لوحدنا احنا هنيجي هنا الشقة دي من ساعة مدخلتيها اتحرم على اي حد يدخلها وبالمناسبة مفيهاش كاميرات
غرام ضحكت
الباب اترزع وتلاتة دخلوا
سراج بصدمه: انتو مين
....: هتعرف يا حلو لما تيجي معانا
واحد مسك غرام وسراج ركله بعنف وفي ثواني كان واحد منهم ضربه على دماغه بالسلاح ومهما قاوم مقدرش ووقع فاقد للوعي....

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

عز: ممكن تهدى بقى اهدى يا ايان دا جوزها مش هيأذيها يعني
ايان بغضب: اذاها وهو جوزها وخر مرة لما سافرت كان مدمرها نفسيآ وجسديآ مكنش جوزها؟؟ اومال يتسمى اي؟؟
عز: قبل كدا حاجة ودلوقتي حاجة تانية اهدى بقى
چيمس دخل لفلورا فضل قاعد جنبها وفجأة تليفونه رن واتبعتتله رسالة بفيديوا فتحه واتصدم بأيلين وهما بيخبطوا دماغها في الحيطة ووقوعها غرقانه في دمها وسحبهم ليها وقف وخرج وهو تايهه
عز مسكه: في اي؟
چيمس: امي.... ماما في خطر...
وراله الفيديوا وعز اتصدم ويحيى مسك التليفون: دا قدام بيتكوا
چيمس هز راسه بإيجاب وغمض عينه وهو بيغرز ايده في شعره بغضب وبص للأسم: دا كرم.... كرم هو اللي عملها كرم هو اللي خطفها
مسك التليفون واتصل بكرم وهو فتح وهو بيضحك: ازيك هلو مسيو چيمس
چيمس صرخ بغضب: انا بحذرك لو حصلها حاجة انا هدفنك مكانك يا كرم سيبها
كرم: والمقابل
چيمس: انت عايز اي عايز اي يا قذر يا حقير
كرم بإستفزاز: تؤتؤ بلاش غلط انت امك بين ايديا
چيمس: انت ازاي بالحقارة دي ازااااي
كرم: انا موجود في ******** تيجي لوحدك فاهم
چيمس قفل وهيمشي يحيى سحبه: انت رايح فين انت مجنون هتروح لوحدك
چيمس بغضب: امي معاه منتظرين اي هسيبها
عز هز راسه بنفي: انا هبعد العنوان لسيف وهنيجي معاك
چيمس هز راسه بنفي: لا... وفلورا هتبقى هنا لوحدها لا...
عز: فلورا مش لوحدها ايان هنا واوتار وحور وكمان ادم وادهم واكيد تالين وسالم جايين وسراج وغرام هيجوا
چيمس هز راسه بإيجاب: طيب احنا هنروحله في *****
عز هز راسه بإيجاب وخرج تليفونه كلم سيف وهما في الطريق
اوتار:ربنا يسترها يا رب استرها..
ادم وادهم وصلوا وتالين معاهم
تالين حضنت اوتار:كدا محدش يقولنا يا اوتار اعرف من ادم بالصدفة
ادهم:اكيد يا ماما الظروف اجبرتهم ان شاء الله تقوم بالسلامة
حور بصتله وهو ملتفتش ناحيتها ولا بصلها وبص لتحت:ازيك يا حور
بص لأيان:ازيك يا ايان
ايان ابتسم ربع ابتسامه:الحمد لله يا ادهم بخير
ادم وقف قدام حور:ازيك يا حور
حور بصتله وشاف في عيونها رفض وكأنها بتصرخ وتقوله انها مش عيزاه بس ليه عينها وشكلها بيقول حاجة:كويسة يا ادم...

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

سراج فتح عينه على صوت عياط غرام الخافت:سراج...سراج بالله عليك...سراج قوم انا...بموت....سراج
سراج فتح عينه ودماغه وجعاه قعد وشاف غرام نايمه وصوتها بيهدى قرب وهو بينزف مسكها:غرام...غرام
غرام بصتله بدموع:انا تعبانة اوي يا سراج..... هما زأوني جامد وانا كنت تعبانة انا خايفة
سراج حضانها وهو حاسس بجسمها المتلج بقى يغطيها بفستانها وهو بيتألم وبينزف وواخدها في حضنه بقلق
غرام بإرتجاف: مين دول يا سراج
سراج: معرفش معرفش بس متخافيش اكيد كل حاجة هتتحل متقلقيش
غرام بتعيط ومحاوطة بطنها بقلق وخوف
سراج ابتدى جسمه يتقل وبقى يغيب عن الوعي وهي حست بقت تحركه: سراج حبيبي فوق سراج متنمش
الباب اتفتح واتنين دخلوا وهي خافت واستخبت في حضنه بدموع: سراج فوق بالله عليك سراج
بقو يضحكوا عليها
-الكبير قال انها مراته تخيل
=مراته الصغيرة دي
-اه تخيل
=يمكن فيها سر يمكن متيجي نشوف
قرب منها هيمسكها بعدت ايدها وهي دافنة نفسها في سراج اللي بيفوق ويغيب عن الوعي وحس ان في حد قعد وهو مخبيها في حضنه وبصله بحده: ار.. ارجع
=الله متبقاش حمقي اوي كدا انا بس هشوف اي السر ان راجل كبرة كدا يتجوز الصغيرة دي
بيقرب ايده منها سراج لوهاله وبحركة واحدة كسرهاله وصرخ فيهم وهو بيتحامل على نفسه: انا الرائد سراااج عز الدين المنشاوي ولو حد قرب منها انا مش هرحمه فاهمين
اتراجعوا
-سحبه: يلا بقى تعالي يخربيتك هنروح في داهية استنى لما ناخد امر من الكبير
=كان بيتألم وبيصرخ بألم مش قادر يتحمله
غرام بدموع: متنمش بالله عليك انا خايفه انا مرعوبة بالله عليك هما بيضايقوني انا خايفة ياخدوني من جنبك
سراج غمض بألم: مش هنام مش هنام
بصلها والدم نزل على وشه
غرام بدموع: انت بتنزف جامد
حطت ايدها على راسه وبصت لأيدها بصدمه وقف
سراج: انتي رايحة فين يا غرام تعالي
غرام بتعيط: هشوف حد يساعدك هشوف اي حد يساعدك
سراج: الجرح بسيط... صدقيني بسيط
غرام بتعيط: لا مش بسيط
سراج: غرام انا هكتم الجرح متبعتيش لحد ولا تنادي لحد دول مش هيرحموكي لو انا مقومتش تعالي يا غرام
غرام بدموع قربت وقلعت حجابها وربطت راسه ولفتها على دماغه: كدا يا سراج
سراج هز راسه بإيجاب وظبطلها البندانة عشان تبقى مدارية شعرها ةهوحضانها وهو بيطمنها: هنخرج من هنا انتي بقى اقعدي وارتاحي
غرام: انا تعبانة يا سراج
سراج باس خدها: خليكي قوية يا غرام انا هحاول اشوف مكان يخرجنا من هنا
وقف وبقى يتجول في المكان مش عارف يخرج ولا لاقي شباك حتى
غرام بصتله: اي يا سراج هو مفيش فايدة
سراج تليفوني.... صح تليفوني
بيحط ايده في جيبه مش لاقي تليفونه: خدوه ولاد ال...
غرام وقفت ورفعت فستانها ومدت ايدها في جيب البنطلون خرجت تليفونها: هما شافوني بالفستان ومفتشونيش...
سراج ابتسم وخد التليفون طلب نمرة يحيى رد: الو
سراج: يحيى انا سراج اسمعني انت لازم تتبع النمرة دي وتيجي
يحيى: سراج في اي ام چيمس اتخطفت ومش عارفين نوصلها
سراج: يحيى انا وغرام مخطوفين اتهجموا علينا وخلوني فقدت الوعي احنا في مكان بارد في اوضة مقفله ومش ضامن كمان ساعة اي اللي يحصل
يحيى بص لعز: سراج وغرام اتخطفوا
عز بشك: يعني اي دا في نفس الوقت يلا بسرعة اطلع على الجهاز وحاول تتبع المكان وانا وچيمس هنروح نقابل كرم
چيمس هز راسه بإيجاب

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

حور بقت متضايقة من تجاهل ادهم ومن اهتمام ادم بيها نزلت
اوتار: معلش يا ادهم روح شوفها رايحة فين
ادهم بص لأوتار ولتالين: حاضر ..
نزل وادم راح وراهم
ادهم: حور استني انتي خارجة من المستشفى تعملي اي؟؟
حور التفتت: وانت جاي ورايا لي انت مش بتكره تشوفني
ادهم: اكره اشوفك؟ انا مقولتش كدا طبعآ وبعدين انتي بنت خالي وبهتملك اكيد
ادم نزل وشافهم بيتكلموا
ادهم: حور يلا اطلعي عشان طنط متقلقش عليكي
التفت هيطلع وهي مشيت بعيد عنه بغضب وقفت قدامها عربيه واتنين نزلوا هياخدوها
ادم: حووووور حاااسبي
ادهم التفت واتصدم وادم جري ضرب واحد وبيحاول يبعدها وادهم بسرعه جه سحبها وضرب واحد وفجأة عربيه تانيه وقفت جنبهم وسحبوا حور اللي صرخت: الحقوووني
ادم بيضرب بغل وادهم بيحاول يفتح العربيه اللي فيها حور بس مفيش فايدة و بسرعه نط فوق العربيه اللي خدت حور وخلاص ماشية
..... ضرب ادم على دماغه والناس اتلمت وآمن المستشفى جه ملحقوش ياخدوه وجريوا بالعربية....
ادهم متعلق في العربية بكل قوته وماسك فيها جامد وبيهمس لنفسه:اجمد يا ادهم....انت مش لازم تضيعها
حور بتضربهم:سيبوني انتو مش عارفين انا مين انا بنت اللوا عز الدين المنشاوي ابعد عني ابعععععد
....سابها وهو قاعد جنب الباب ومن الناحية التانية في واحد تاني
حور بتضربه وعايز تفتح الباب
.....لوى ايدها:اسكتي بقى احسنلك اسكتي
حور غمضت بألم:انتو تبع مين يا ولاد الكلب
.....:البت دي لسانها طويل وهموت واقصهولها
رد اللي جنبه:اعقل دي لسة مطلوبة حية
حور بغضب وغل:انتو هتندمو على كل دا..

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

تالين:حبيبي فوق مالك يا ادم مين اللي ضربوك
ادم مفتح ومش قادر يستوعب اللي حصل قعد بسرعة ومسك دماغه بألم:ااااه....
تالين مسكت ايده:حبيبي اهدى
اوتار قلقت:مين اللي حاولو يأذوك دول
ادم:حور...حور اتخطفت خطفوها وادهم اتعلق في العربية...حاولت امنعهم بس محستش بنفسي....احنا لازم نلحقهم حور وادهم معاهم
اوتار اتصدمت:خطفوهم؟؟
تالين:ينهاار اسود اوتار كلمي عز
ايان:اللي بيحصل دا مش ممكن يتسكت عليه كلميه
اوتار حاسة انها تايهه واتصلت بعز بدموع:عز الحقني حور اتخطفت وادهم اتعلق في العربية ادم حاول يمنعهم بس ضربوه
عز وقف قجأة بالعربية وبصدمه:اي دا امتى دا
اوتار:مكملش نص ساعة يا عز
عز قفل بصدمه
چيمس:اي يا عمي
عز بصله بغموض:حور اتخطفت وادهم وراها......
چيمس بصدمه:هو السبب معقوله هو يعمل كدا بس ليه هو عداوته معايا لي يعمل كدا؟؟هيستفاد اي لما يخطف عيلتك...
عز بصله وفتح تليفونه وبقى يقرأ رسايل التهديد اللي كانت بتجيله من خطوط وهميه:ياا ابن الكلب.....هو هو عايز كل حاجه بس ليه مكتفاش بحد بنقطة ضعف واحدة اي السر في دا الموضوع بيكبر
چيمس:انا خايف يكون عمل في حد فيهم حاجه وامي امي كانت بتنزف وهي تعبانه....فلورا فلورا هو اكيد هيهاجمها هي اكيد في تفكيره لازم نروح على المستشفى
عز قلق اكتر واتصل بأوتار
اوتار ردت:عز عرفتوا حاجة
عز:متقلقيش اوتار اسمعيني لازم تبقوا سوا محدش فيكوا يبعد ومتتحركوش من عند اوضة فلورا
اوتار بصت لتالين
عز:انتي فين يا اوتار؟
اوتار:احنا في اوضة ادم في المستشفى
عز:وفلورا؟؟اوتار روحي شوفيها واطمني عليها
اوتار راحت بسرعة على اوضتها ملقتهاش شهقت بصدمه لما شافت دم على الأرض:عز....فلورا مش موجودة وفي....في دم على سريرها....
عز حس ان نفسه بيضيق
ايان اتصدم وبقى يسأل عليها ومحدش عارف لحد ممرضه قالت ان في تلاته لابسين البلطو نقلوها برا وايان فهم اللي حصل وعز بقى يغلي:اوتاار خليكوا سوا فاااهمه
قفل وساق بسرعة وصلوا في حته مقطوعة وچيمس اتصل:انا وصلت ورحمة ابويا يا كرم لو حد فيهم حصلوا حاجة انا مش هخليك تشوف يوم راحة
كرم وقف بعربيته قدامهم وابتسم وهو بيكلم حد في التليفون:اتنين كفاية
عربيتين حوطتهم ونزلوا منهم رجالة مسلحين وعز مد لچيمس سلاح وهمس:مش صح نضرب او نهاجم مش هنقدر عليهم
چيمس مسك السلاح وخباه:لو عرفت اوصل لكرم فهو اللي هيخليهم يتراجعوا
عز خبى سلاحه في جيبه ونزل وهو رافع ايده
كرم ابتسم:اي دا انت جايب حماك معاك سيادة اللوا بنفسه منورنا
عز ابتسم:نهايتك هتكون على ايدي يا كرم
كرم ضحك:لا مفتكرش يا سيادى اللوا مفتكرش يا زوز
عز:لخص انت عايز اي
كرم:انا الأول كنت طماع عايز الفلوس بس الطمع بقى والبحر يحب الزيادة قررت اني اخد كل حاجة تملكوها عشان كدا انتو من سكات هتيجوا معايا وتتنازلوا عن كل حاجة
عز بص لچيمس
چيمس هز راسه بنفي: ولو رفضت
كرم: هتترحم على امك وانت يا سيادة اللوا يا محترم هتترحم على ابنك وبناتك الأتنين ومرات ابنك
عز بصله: انا موافق
مشيوا وعز اتصل بسيف اللي فاتح الخط وبيتتبع مكانه
يحيى: يا رب ميحصلهمش حاجة....

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

وقفوا بالعربية في مكان فاضي وادهم وقع اتألم فتحوا العربيه:انت لسة مش عايز ولا ناوي تستسلم
ادهم وقف بألم وعينه مليها الغضب: سيبوها
....: اه وهنخاف منك ونسمع كلامك كدا
ادهم بصلهم بغضب: سيبوها
.....قرب هيلكمه لكمه بعنف وركله
ادهم زأه وخد السلاح اللي وقع منه ووجهه عليه: ابعد... حالآ
....: نزل السلاح احسنلك
ادهم: خليهم يخرجوها حالآ
.....: خرجوا البت
سابهوها وحور خرج بسرعه ابتسمت لما شافت ادهم ووقفت وراه
ادهم بيبعد لورا: ابعدوا.... ابعدوا..
.....رافع ايده وبيبعد وهما وراه وهيخرجوا سلاحهم ادهم ضرب رصاصه عند رجليهم وهما اتنطروا وجري بحور: اجري
حور بتجري بسرعه ودخلوا في وسط العماير المهدوده والبيوت المهجورة
.....صرخ فيهم: دورو عليهم بسرعة يلا
ادهم بيدخل من مكان لمكان
حور: ادهم احنا فين
ادهم: حسب معرفتي بالمكان احنا في *********
حور: ودا بعيد عن البيت
ادهم هز راسه بإيجاب: يعني
حور ابتسمت: انت مجنون ازاي اتعلقت في العربية المسافة دي كلها
ادهم: لا كنت اسيبك كدا وانا مش عارف هياخدوكي لفين
حور: كان ممكن تموت....
ادهم: بس مسيبكيش تتأذي وانا واقف معاكي
وقف وبصلها: ولا اي يا بنت خالي؟
حور بصتله وفهمت هو بيلمح لأيه: ادهم انا اسفة
ادهم مسك ايدها وهو بيمشي لقى دولاب فتحه خرج فار جري وهي صوتت واترمت في حضنه كتم بؤها: شششش اهدي هيعرفوا مكانا بس اسكتي...
حور هزت راسها بإيجاب
ادهم دخلها ودخل وقفل باب الدولاب
حور بصتله:انت بتعمل اي
ادهم:متخافيش هنا حاليآ امان...متقلقيش
مسك السلاح ووجهه على باب الدولاب عشان لو حد فتح حس بصوت برا وهي استخبت في حضنه بخوف وهو متردد بس قرر انه مش هيبعدها هي خايفة ومحتاجة تطمن...
....:اي اللي هيجيبهم هنا وهيستخبوا فين يلا بسرعة برا قبل ميهربوا
بعدوا وهي ابتسمت:ادهم مشيوا
ادهم هز راسه بإيجاب:لازم نبقى هنا شوية
حور بصاله وهزت راسها بإيجاب وهو قعد فقعدت جنبه وهي بصاله
ادهم متجاهل نظراته وبيحاول يتجاهلها
حور:انا اسفة
ادهم.....
حور:ادهم انا اسفه
ادهم:على اي؟
حور:انا جرحتك
ادهم:جرحتيني؟؟ازاي؟
حور بصتله:انت مبقتش تحبني؟
ادهم بلع ريقه بصعوبة:وانتي اي عرفك ولا مين قالك اني كنت
حور:ادم...
ادهم اتجرح اكتر انه قالها وانها عرفت وبعد نظره عنها
حور قربت منه وهو اتفاجأ بقربها ومسكها:انتي بتعملي اي انتي اتجننتي؟
حور:عيزاك تحضني....
ادهم بعدها:ابعدي يا حور دا مش صح كفاية اننا لوحدنا هنا...
حور:واي المشكلة انا مش خايفة منك
ادهم:بس انا خايف
حور رفعت حاجبها:خايف مني؟
ادهم هز راسه بنفي:خايف عليكي مني
حور:بس انا مش خايفة عليا منك انا واثقة فيك...انا حاسة اني اتسرعت في موافقتي على ادم
ادهم اتعصب:حوور...انتي في حكم خطيبة اخويا وانتي بنت خالي ف
حور:انا مش هوافق عليه يا ادهم انا اكتشفت اني بحبك...انا بحبك يا ادهم
ادهم بصلها وهز راسه بنفي
حور:ادم مبيحبنيش ادم مغرور وكل اللي يهمه ان يحس ان كل البنات بتحبه دي هتبقى اي حياة انا وافقت عليه واختبرت نفسي انا مبحبوش انا محستش اني فرحانه حسيت اني انطفيت
ادهم باصصلها وبيمنع نفسه وبيحاول يسيطر على مشاعره
حور حاوطت رقبته:ادهم صدقني انا هلغي كل حاجة عشان انا....انا بحبك
ادهم بصلها وبعد ايدها وبلع ريقه بصعوبة:يلا بينا يا حور....يلا
خرج وهي دموعها نزلت مسحتها وخرجت وراها وهو ماشي بحذر وهي مسكت في دراعه غمض عينه بضيق وبصلها
حور بعدت نظرها
ادهم اتنهد وبص قدامه ومشي وهي ماسكة فيه وحست بإيد بتسحبها صرخت:ااااادددههههمممم
ادهم التفت بسرعه وهيضربه حد ضربه على ظهره بعنف وقع بألم فاقد للوعي

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

غرام ماسكه في سراج اللي بينام ويقوم والنزيف وقف حاوطت وشه: حبيبي
سراج ابتسم وباين عليه التعب: انا كويس يا غرام.... انا كويس...
غرام حضناه والباب اتفتح
.....: انتو اي ناسيين انكوا مخطوفين
غرام مستخبيه في سراج
..... سحبها: بعد ازنك هنستلفها شوية
غرام عيطت بخوف: سيبني ابعد عني
سراج وقف بألم غصب عنه وضربه دخل واحد تاني وضرب سراج وبسرعه اللي معاه سحب غرام وقفلوا الباب
سراج بيصرخ وبيرزع على الباب: افتتتتتحححححح لو ازيتوها انا مش هرحم حد فيكوا افتحووووووو

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

كرم مقعدهم على الترابيزة:امشو
عز بص لچيمس
وچي سي بصت لعز وهزت راسها بنفي
عز استغرب وبص لچيمس
چيمس هيمضي فعز مسك ايده:استنى
كرم:في اي متسيبه يمضي ولا انت مستغني عن عيالك متنساش ان بنتك القمر بتاعي تعبانه
چيمس اتعصب وهجم عليه بالضرب:انت لو جبت سيره مراتي انا هقتلك
بيحاولوا يبعدوم وعز ملاحظ انه مبيضربوش قصدهم البعد بس مش الموت
چي سي هزت راسها بنفي
عز سحب چيمس:استنى يا چيمس احنا مش هنمضي غير لما نشوفهم ونتطمن عليهم ودا اخر كلام انت مش هتضحك علينا يا كرم ولا نسيت انا ابقى مين
كرم هز راسه بنفي:تؤتؤ منستش انا عامل حسابي لكل حاجة لو عايز تشوفهم تمام وماله يلا بينا

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

اوتار في بيت سليم وبتعيط:انا مش عارفة اي اللي بيحصل وليه كل دا مش عارفة
احلام اتضايقت وقربت حضنتها:اهدي طيب اهدي كل حاجة هتبقى كويسة
ادم مرجع راسه لورا بتعب وحزن:يا رب نجيهم يا رب...
حسام:ان شاء الله خير ان شاء الله عز مش هيسمح يحصلهم حاجة
تالين بتعيط وسالم بيطمنها رغم قلقه:هيبقى كويس وهيرجعولنا
واحد خبط والخدامه فتحت دخل البيت ومعاه حراس كتيرة مسكو الخدامه ووجهوا على دماغها المسدس:يلا ارجعوا لورا كدا وضموا على بعض
سليم:انت اتجننت ولا اي انت مش عارف انت بتتعامل مع مين
.....:هتكون مين يلا ارفعوا ايدكوا
عمران وقف قدام مراته وعياله وايان جنبه:انتو مين
.....:لما تيجوا معانا هتعرفوا يلاااا
اوتار بعدت وهو مسكها وعمران ضربه:انت اتجننت ولا اي لو ايد اي حد فيكوا اتمدت على اي واحدة من هنا هتندموا
زاوه:طب يلا معانا
اوتار بتتصل بعز الحارس سحب التليفون منها وكسره
.....:يلا معانا

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

سراج بيخبط ويرزع وغضبه بيزيد وشويه ودخلوله غرام منهارة بيحاول يهديها بقلق:اهدي عملو فيكي اي حد قربلك مالك (صرخ)انتو عملتوا فيها اي
.....ضحك:محدش جه جنبها متقلقش هي اللي قلبها ضعيف حنينة
غرام ماسكه في سراج ومنهارة
سراج:شششش اهدي اهدي انتي بخير اهدي يا غرام بالله عليكي كفاية تقلقيني
غرام بصتله وبصت للحارس اللي على الباب ومبتسم غمزلها وهي استخبت في سراج بخوف
سراج اتعصب وهجم عليه بالضرب وقفل الباب وخنقه ومبقاش عارف يبعده لحد موقف ميت خد سلاحه وزأه برجله بيقرب من غرام بعدت بخوف وصدمه
سراج عرف انه غلط لما قتله قدامها:اهدي يا غرام خلاص مفيش حاجة تعالي يا حبيبتي
غرام بتبعد بخوف:انت....ابعد عني انت زيهم انت زيهم
سراج قرب حضانها:بس اهدي انا بدافع عننا اهدي وقوليلي اي يا غرام اللي حصل
غرام بصتله بخوف ودموع:هنموت هنا...هما كشفو عليا
سراج:كشفوا عليكي؟؟
غران بدموع هزت راسها بإيجاب:بيموتو الناس بيقطعوهم يا سراج شوفت ناس بيقطعوهم والدكتور بيفتح بطنهم
سراج وشه لونه اتغير وحضانها بصدمه:م......مفيش حاجة....مش هيحصلك حاجة هنخرج من هنا
غرام بدموع:الحراس في كل مكان يا سراج كتير اوي برا
سراج غمض عينه بضيق وهو بيطبطب عليها في حضنه:اهدي كل حاجة هتبقى كويسة بس اهدي....بس...
غرام بصتله:انا خايفة هما قعدوا يضحكوا ويتريقوا عليا ويقولولي حرام ابنك هيموت من غير منستفاد
سراج حضانها وحط ايده على بطنها بقلق:انتي كويسة وهو كويس
غرام بصت لأيده وابتسمت وهزت راسها بإيجاب
سراج ابتسم هي بتحبه يبقى مهتم بحملها قعد في ستوى بطنها وطبع بوسه طويله عليها وهي ابتسمت وقف وباس ايدها:انتي واثقة فيا صح
غرام هزت راسه بإيجاب:طبعآ لو مش هثق فيك هثق في مين...
سراج ابتسم وهو مركز في عينها:اينكان اللي ربنا كاتبه فهو خير انا مش هسمح حد يلمسك او يلمس ابننا بسوء انا هعمل المستحيل عشان تبقي بخير
غرام هزت راسها بنفي:عشان نبقى بخير....انت لو حصلك حاجه انا هموت....بالله عليك متسيبنيش والنبي يا سراج متبعدش عني
سراج بصلها وباس جبينها وهز راسه بنفي مسك ايدها:متخافيش
سمعوا صوت دوشة وهو قرب من الباب سمع صوت اوتار:ابعد عني كدا وسيبها
عشق زأته:انتو لو حد فيكوا اتجرأ ولمس حد فينا انا مش هرحمه
سراج وغرام بصو لبعض بصدمه:ماما؟؟
حراس كرم حبسوا الستات في اوضة والرجالة في اوضة
سونا شايلة وعد بقلق:هو اي اللي بيحصل وازاي يخطفونا كلنا كدا
اوتار:لو كان عمران اتهور اكتر كان هيبقى فيها دم يا رب استرها يا رب الموضوع شكله كبير
عمران لكم الحارس ومسكه وهو خانقه:نزلوا السلاح والا هتبقوا اعلنتوا موته
عز ماشي وكرم قدامه مسكه ولوى دراعه بعنف ولف:نزلوا السلاح والا رقبته هتطير
كرم ابتسم:بجد
عز بقى يخنقه وهو غمض بغضب وقلق شاور لحراسه وعز بص لچيمس:چيمس لم اسلحتهم الحلوة دي واحبسهم في الأوضة اللي قدامك
چيمس دخلها وخد اسلحتهم وابتسم مسك وشك كرم بغضب:فين امي والباقيين؟؟اتكلم
كرم بعد راسه:لو حد قربلي صدقوني محدش هيطلع من هنا
عز:نموتك؟؟تؤ تؤ الموت دا قليل اووي عليك انت اللي كنت بتهددني مش كدا
كرم بيبعد ايده:اوعى سيبني
عز زأه وچيمس مسكه وزأه قدامه:يلا ورينا المكان

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

عمران ضرب الحارس وخد السلاح حدف لأيان ولحسام وسالم و ادم وسليم:يلا
سليم ابتسم بقلق وخرجوا بقى يضربوا اي حد يقابلهم اتقابلوا مع عز وچيمس وعز اتصدم:انتو اي اللي جابكوا هنا
عمران:حاصرونا واحنا في البيت وجبونا هنا بس قدرت اتخلص من كذا واحد والباقي هنا
عز:واوتار كمان
عمران هز راسه بإيجاب:اه يا عز يلا لازم ننقذهم
مشيوا وشافوا اوضة فتحوها شافو اتنين واقعين وبينزفوا ومضروبين حسام حاول يفوقهم هز راسه بنفي:دول ميتين
ادم غمض بضيق:احنا لازم ننجز وندور عليهم قبل محد فيهم يحصله حاجة
سالم هز راسه بإيجاب:صح
بيفاحوا الأول مفيش حاجة طلعو في المارة دي في الدور اللي فوقيهم واللي هو الدور الرابع سمعوا صوت صويت:ادهم فوق انتو اتجننتوا ابعدو عنه
.....بيقرب بحقنة عايز يحقن بيها ادهم
حور وقفت قدامه:انت عايز اي منه انت عايز تديله اي انت اتجننت ابعد عنه ادهم فوق بالله عليك
ادهم فتح بألم وهي ابتسمت بأمل قعد وهي جريت عليه بتحضنه:ادهم انت كويس
.....بيقرب منها ادهم سحبها في حضنه:ابعد عنها احسنلك
عز ضربه بالرصاص في رجله وقع في الأرض وهو بيصرخ بألم
حور ابتسمت:بابا..
عز سحبها في حضنه:انتي كويسة الحمد لله انك بخير
حور بصت لأدهم:لولاه هو مكنتش هبقى بخير
ادم بصلها وبص لأدهم وابتسم
ادهم وقف:انتو اي اللي جابكوا هنا
ادم:موضوع كبير نحكيه بعدين يلا
سالم حضن ادهم:الحمد لله انك بخير
طلعوا الدور اللي فوق وكان مليان بالحراس قعدوا يضربوا ويستخبوا وحور ورا عز جنب الحيطة وحاطة ايدها على ودنها خوفآ من صوت الرصاص
سمعوا صوت ضرب الرصاص وصوت صراخ سليم والكل اتصدم....

#رواية_رجل_المهام_الصعبة
للكاتبة/ندى محسن ♕Noody♕
متابعة لصفحتي هنا 👈#Nada_Mohsen

غرام:في صوت ضرب نار كتير برا
سراج حاضنها بقلق:اهدئي مفيش حاجة هتحصلك اهدي
غرام بصاله بدموع:انا خايفة وماما وطنط اوتار هنا يعني يا سراج ليه هما يجيبوهم
سراج هز راسه بنفي:معنديش اي فكرة هما بيفكروا في اي سمعوا صوت صويت اوتار:ااااه سيبوني
سراج وقف وخلاص هيتجنن بقى يضرب الباب بعنف وضرب كذا طلقة عليه وركله برجله وخرج شاف الحراس ساحبين اوتار ولويين دراعها ركلهم وضربهم بسرعة بالسلاح اللي معاه اوتار اتصدمت:سراج
سراج حضنها :انتي كويسة
اوتار بصتله بدموع:سراج هنا المكان دا خطر المكان دا في تجار الرق والأعضاء...احنا لازم نمشي من هنا انت فاهم حاولوا ياخدو ولاد سونا وانا وقفتلهم قررو انهم يخلصوا مني احنا لازم نمشي من هنا
سراج هز راسه بإيجاب هنخرج من هنا متقلقيش تعالي
خدها وخد غرام وهي وقفت وشاورت على الممر:هناك الأوضة اللي كنا فيها عليها حراس كتير وكلهم هناك احنا اكيد مش هنمشي ونسيبهم
سراج هز راسه بنفي:اكيد مش هنسيبهم بس انتي بتقولي حراس كتير عشان انتو كتير لو روحنالهم صدقيني هتبقى مخاطرة ...
اوتار شافت حد موجه السلاح على سراج صرخت:سراااج حااااسب.......

#استودعكم_الله

اسئلة الحلقة:-
اي اللي هيحصل معاهم وازاي ممكن يخرجوا من المأزق دا؟!سليم هيموت؟!سراج هيتأذي او اوتار وتفتكروا هيعدو من غير اي خساير؟!


موعد الحلقة الجديدة الساعة  8 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية رجل المهام الصعبة 2 الحلقة الثامنة عشر ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية رجل المهام الصعبة 2 الحلقة التاسعة عشر  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية رجل المهام الصعبة 2 ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-