رواية جريمة عشق الجزء الرابع الحلقة السادسة والثلاثون 36 | روايات مريم نصار

    نقدم اليوم احداث رواية جريمة عشق الجزء الرابع ميراث العشق الحلقة 36 من روايات مريم نصار . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية اسيرة العادات والتقاليد كاملة بقلم مريم نصار من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية جريمة عشق 4 pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية جريمة عشق 4 ( ميراث العشق ) الحلقة 36 | روايات مريم نصار



رواية ميراث العشق مريم نصار الفصل السادس والثلاثون

الحلقه ٢٨ ج 2

رواية جريمة عشق ٤
(ميراث العشق)

والله لولا الله ، و حسن الظن بالله ، ما صبرت قلوبنا ولا تحملت الهموم صدورنا ، و لتفتت الأكباد وتقطعت الأوصال ، لولا اليقين بأننا سننال أجر كل مصيبه و ابتلاء ، لماتت الأنفس كمدًا و قهرًا !
الحمد لله دائما و أبدا ع كل حال و فوق كل شعور..
______________________________________

بسم الله نبدأ.

أسم الكاتبة الحقيقي : شريهان ابراهيم.
الإسم الحركي للكاتبة : مريم نصار.

فيلا العدوي .

ف اوضة آدم مراد ..

آدم اخد شاور . ولابس بنطلون وتيشرت وقاعد ع طرف السرير . ومسح وشه بايديه ونفخ بخنقه وعايز يكلمها بأي طريقه .
.وكل مايغمض عينيه يشوف صورتها وهي بالفستان وكانت فاتنه لقلبه. ومسح ع شعره .وجاب فونه وفتح الواتس اب. وشافها قافله . وكتب ليها رساله وصلتى؟

وقفل الفون وحطه جمبه.

الباب خبط .

آدم مراد : بخنقه . ادخلى ياداده .

زينب : دخلت. اتفضل يسي آدم بيه . القهوه والمسكن .

آدم مراد : هز راسه تمام شكرا ياداده .

زينب : العفو يسي آدم . ولو احتجت لأى حاجه نادي عليا .

آدم مراد : تمام .اتفضلى انتى.

زينب : خرجت .

آدم مراد : اخد المسكن . وهيشرب القهوه وف انتظار صوت رسالة بومبناية قلبه . وظهر منه شبح ابتسامه لما افتكر وهي بتساله ببراءه . وبيحب روحها الطفوليه جدا ..واخد نفس عميق واتنهد ..

------------------بقلمي مريم نصار.

ف جناح آدم العدوي.

مريم : صلت القيام. وبتقرا ف الورد اليومي .

آدم : صلى وقاعد جمبها ع السرير وبيقرا .

مريم : صدقت . وقامت . وحطت المصحف ع الكمود وبتستغفر .وقلعت الاسدال . وقعدت جنبه.

آدم : خلص . وقفل المصحف .. وشاف مريم بتبصله . وقال ايه يا روحي عايزه تقولى حاجه.

مريم : ابتسمت .عايزه سلامتك ديما . بس كنت عايزه أسألك يعنى .انت خرجت انت ورعد واتاخرت اكتر من ساعتين روحت فين ؟

آدم : ابتسم . وقال رعد كان عايزنى ف موضوع شخصي . وخرجنا شويه انتى عارفه بقى الدوشه والصوت عالى . مكنش هينفع نتكلم هناك .

مريم : بابتسامه . طيب الحمد لله اصلى كنت قلقانه عليك معرفش ليه وقلبى اتقبض مره واحده .ودعيتلك كتير . بس لما شوفتك رجعتلى بخير قلبى استريح . ربنا يجعلك بخير ديما .

آدم : بغمزه قلبك ؟ هو انا جابنى ع وشي غير قلبك .

مريم : ههههه تسلم لقلبى يارب.

آدم : رجع خصلة شعر ورا ودنها وهمس. تعرفى انتى انهردا كنتى الملكه وسط الأميرات .

مريم : ابتسمت بحب كبير . حبيبى يا آدم وانت ديما سلطان قلبى وكيانى.

آدم : رفع دقنها وباسها برقه . بحبك يا مريم .

مريم : قلبها دق بقوه . ياااه من زمان مقولتش أسمى . ومنك ليه نبره وإحساس مختلف يا آدم.

آدم : ابتسم بحب. طيب اعمل ايه؟ . انتى ال اميره وماسه وحوريه وكل حاجه حلوه وفوق كل ده انتى مريم .

مريم : ضحكت بسعاده كبيره وانت امبراطور قلب مريم . ومريم ملهاش معنى غير بوجودك يا آدم.

آدم : بص ف عينيها وعشقه زاد لغصن الزيتون . وهمس بهيام. اميرتي وحشتينى قرب منها بحب كبير ..

------------------بقلمي مريم نصار.

عند محمد عزيز .

محمد : مدراي حزنه ف قلبه عشان نور كل شويه تعيط . وسابها بالعافيه ودخل ياخد شاور ..

نور : قاعده بهدومها زى ما هي وبتعيط بشهقات بسيطه .
. وقامت خرجت من الاوضه وعينيها بتدور ف الشقه كلها ع تيم وتمارا . ومش مصدقه إن ف يوم وليله ولادها اتجوزو وسابو البيت .. وقعدت ع سرير تيم . وعيطت بصوت عالى وشهقات ..

محمد : خرج من الحمام . وملقاش نور . ولبس تيشرت بسرعه . وخرج من الاوضه وسمع صوت عياطها .
.واتنهد بزعل. ودخل عندها وقعد جنبها . ومسح دموعها وقال بعتاب . بقى كدا يانورى . برضو بتعيطى وانا جمبك ؟

نور : بشهقات غصب عني يا محمد ولادى سابو البيت .. البيت بقى فاضي من غيرهم . تمارا وتيم وحشونى اوى . وعيطت .

محمد : ضمها لقلبه وربت ع ضهرها بحنان هششش . بس يانورى بس . عشان خاطرى بطلى عياط . ماينفعش كدا . وبعدين دى سنة الحياه ياحبيبتى . وغير كدا . كلهم جمب مننا الحمد لله . وكمان انا وعدتك أننا هنبقى نسافر لتيما يومين ف نص الشهر عشان عارف انك مش هتتحملى . وغير كدا ياروحي . كل شويه هنتجمع عند آدم . ليه بقى كل الزعل ده .

نور : طلعت من حضنه ورفعت عينيها ليه وقالت بجد يا محمد هنسافر نشوف تيما بجد؟

محمد : ابتسم ومسح دموعها وباسها برقه وقال بجد ياروح محمد .

نور : حطت راسها ع صدره واتنهدت ..

محمد : مسد ع حجابها . وقال قومى بقى تعالى معايا غيرى لبسك . وخدى شاور سخن عشان يهدى اعصابك .
. وقام واخدها معاه . وجهز ليها هدومها . وابتسم اتفضلى ياروحي . وكمل بمكر . تحبى ادخل اساعدك ..

نور : اتكسفت . وهزت راسها لأ . واخدت الهدوم ودخلت الحمام ..

محمد : طلعت منه تنهيدة وجع كبير . ومسح وشه بايديه . وخرج من الاوضه .
. ودخل اوضة تمارا . وعيونه لمعت بدموع .. وقرب من مكتبها وشاف صورة العيله . وشال الصوره . وشاف تيما وهي ف حضنه وضحك بدموع . وقال وحشتينى جدا من دلوقتي ياروحي .
. وحط الصوره . وراح قعد ع سريرها . ومسك العروسه بتاعتها. وافتكر كل المواقف الطريفه بتاعتها . ودمعه خانته ونزلت ع خدو . وغمض عينيه واخد نفس عميق واتنهد بتعب .
. ومسح دموعه وقام وخرج من الاوضه ولف بص عليها تانى . وهز رأسه باستسلام للقدر وقفل النور والباب .
.وراح اوضة تيم . وشاف الكتب بتاعته وصورته مع نور وتيما . وصوره ليه مع محمد . وابتسم بدموع . وسمع صوت باب الحمام . ومسح دموعه بسرعه . وخرج من الاوضه . وراح ع المطبخ يعمل مشروب ل نور .

نور : لبست الاسدال . وصلت ودعت لاولادها بالسعاده . ودعت لعيلتها .وخلصت صلاه . وقامت قلعت الاسدال .

محمد : دخل عليها. وشايل صينيه فيها مشروب اعشاب يهدى اعصاب نورو .

نور : ابتسمت . تسلم ايدك ياحبيبى . طيب كنت قولى وانا اعمله .

محمد : ابتسم لأ انتى ف اجازه من دلوقتى .وقعد ع طرف السرير . وشاور ليها .

نور : قعدت جنبه واستغربت أجازه؟ إجازة ايه؟

محمد : امسكى الاول اشربى ده وانتى هتبقى زي الفل .

نور : بتشرب .اممم تسلم ايدك ياقلبى.

محمد : ابتسم . اسمعى بقى يادكتورة قلبى . احنا الفتره الاخيره ضغطنا ع نفسنا جامد . ومحتاجين فترة نقاهه لانى بجد محتاجلك جدا . ونعيش انا وانتى يومين حلوين كدا. بعيد عن الشغل.

نور : بفرحه كبيره بجد يبقى هنسافر اسكندريه صح؟

محمد : لأ غلط . هنسافر دهب ايه رايك؟

نور : بسعاده واو جميله جدا ياحبيبى انا مبسوطه اوى.

محمد : وانا مش عايز غير انك تكوني مبسوطه يانورى .

نور : ربنا يباركلى فيك ياحبيبى . انت متعرفش بجد أنا بعشقك ومحتاجلك قد ايه؟

محمد : باس كف أيدها . وانا تحت امر بنتى وحبيبتى نورى . نور قلبى وعمري كله . وقرب منها بحب كبير وعاشو ف عالمهم الخاص..

------------------بقلمي مريم نصار.

عند كريم .

كريم وصل الشقه. وفتح الباب . وشاور بسعاده اتفضلى ياحبيبتي نورتي بيتك .

ليليان : قلبها بيدق بخوف وتوتر . ودخلت بحرج كبير جدا ..

كريم : قفل الباب .ووقف قدامها . واتأمل وشها . وقرب منها باس جبينها . مبروك ياحياتى.

ليليان : بتنهج من التوتر . وقالت بحرج ميرسي..

كريم : حس خوفها . وقال تعرفى انا انهردا اكتر واحد فرحان ف الدنيا . ياااه انتى حلم حياتى ياليليان ..

ليليان : واقفه مكسوفه. وبتفرك ف ايديها. ووشها احمر جدا ..

كريم : قرب منها ومسك ايديها وباس عليها . حبيبتي اهدى انتى ليه خايفه كدا . دا انا كيمو حبيبك. تعالى معايا . ومش عايزك تخافى من حاجه . انتى ف بيتك .

ليليان : واقفه مكانها . وأفكارها متلخبطه . ومحرجه ومش قادره تمشي خطوه .

كريم : ابتسم ع خجلها ال بيعشقه . وشالها بين ايديه .

ليليان : شهقت بصوت مهموس. وقالت كريم نزلنى لو سمحت.

كريم : ضحك بصمت . ودخل بيها اوضة النوم. ونزلها ف نص الأوضه . وقال انا هروح اخد شاور واتوضى واسيبك تهدى خالص . وكمان انا جعان واكيد انتى كمان. وهجهز عشا مخصوص لليليانو قلب كريم .ماشي ياحبيبتى .

ليليان : فرحت انه هيخرج من الاوضه . وقالت ماشي .

كريم : اخد هدومه . وقلبه بيدق من جمالها . لكن لازم يديها الأمان . وخرج ..

ليليان : اتنفست الصعداء . وقعدت ع طرف السرير ونفخت بتوتر كبير . وقالت اوووف ايه ده. انا قلبى كان هيقف. وبعد شويه بدءت تهدا . ودخلت الحمام واخدت شاور . وشافت الطقم . وفتحت عينيها بزهول . وقالت نعممم؟ ده ايه ده؟ ياحزن الحزن ؟ هو كدا ع طول . طيب مش نبدء ببجامه طاه . ياليله زرقا . انا هيغمى عليا ... وش كدا انا هيغمى عليا . واتوترت اكتر ووشها جاب الوان . لما لبست الطقم . ولبست الاسدال وخرجت بتترعش ..

كريم : خبط عليها .

ليليان : اتخضت وقالت ادخلى ياداده. احم قصدى ادخل .

كريم : ضحك . ودخل . وشاف وشها احمر جدا . وابتسم . وقال تعالى نصلى ونطلع نتعشى .

وفرش سجادة الصلاه وصلى بيها . وقال الدعاء . وقام. ومسك ايدها واخدها عشان يطمنها . وقعدو ع السفره. وبدء ياكل ويأكلها . وشاف انها بدءت تهدا وتطمن. وشال ليها حجاب الاسدال وشاف شعرها ال محروم منه كل السنين دي وانبهر من جمالها ال اكتمل .
. وقال فيها كل كلام الغزل. وقرب منها بحب كبير وقلبه هيطلع من مكانه . وليليان كانت هتموت من الاحراج ..
. ولكن عشق كريم غلب توترها وتاهت ف عشق كريم . وشالها وراح بيها ع عشهم .لعالمهم الخاص .

------------------بقلمي مريم نصار

فيلا آريان العدوي.

آريان دخل الفيلا بالعربيه. ونزل وفتح الباب لتمارا.

تمارا : نزلت برجفه . وحطه أيدها ع قلبها. ومتوتره.

آريان : قلبه بيدق ليها. وشالها ودخل بيها الفيلا.

تمارا : محرجه جدا .وقالت آريان انا همشي سبني نزلنى لو سمحت .

آريان : طالع بيها ع السلم . وقال لأ تيما اول يوم تدخل فيه بيتها لازم تكون متشاله بين ايديا ولا انتى عندك مانع.

تمارا : بلعت ريقها بتوتر ومردتش .....

آريان : دخل الجناح . وكان العشا موجود ف الاوضه . ونزلها ف نص الجناح .

تمارا : كانت هتقع لورا.

آريان : بسرعه شدها عليه . وخبطت ف صدره. ورفعت عينيها ليه بتوتر .وقلبها بيدق.

آريان : قلبه بيدق وشاف لون عينيها عن قرب . وتاه فيها . وهمس تيما . انا بعشقك .

تمارا : بتتنفس بحرج كبير .وجت تخرج من حضنه.

آريان : شدها عليه اكتر . ورفع ايدو وفك ليها الطرحه والحجاب . وباصص ف عينيها..

تمارا : نسيت كل حاجه حواليها وسرحت ف عيون آريان . وقلبها بينبض باسمه وبس ..

آريان : شاف شعرها الدهبى الل انسدل ع كتفها . واكتمل جمال القمر . ورفع ايدو بين خصلات شعرها . بحب كبير.

تمارا : انتبهت .واتكسفت جدا وبتنهج . وهمست آريان لو سمحت..

آريان : عشقه ليها مسيطر عليه وقرب منها وباسها برقه .

تمارا : جسمها اتشد وقلبها هيطلع من مكانه واترجفت .

آريان : حس بيها . وبعد عنها . وضمها لقلبه بحب كبير ومسد ع شعرها . يطمنها .

تمارا : مغمضه عينيها ومكسوفه جدا من آريان . لكن حنانه ليها خلاها تطمن .

آريان : كلمها بحنان. وقال حبيبتي انا . يلا ادخلى خدى شاور . وانا كمان علشان نصلى ونتعشى .

تمارا : هزت راسها حاضر. ومشيت من قدامه بسرعه.

آريان : واقف وعينيه ع خصلات شعرها الطويل الل عشقه اكتر من الاول . واخد نفس عميق واتنهد . واخد هدومه وراح الحمام التانى ..

تمارا : اخدت شاور ولبست الطقم بعد محاولات كتير . وافتكرت كلام نور ليها . وانها تكون زوجه مطيعه . وحنونه . وتكون الامان لزوجها وبيتها . ولبست الاسدال . وخرجت . وكان آريان واقف منتظرها .

آريان : فرش سجادة الصلاه . وصلى بيها وقال الدعاء.

وقام . ومسك أيدها وباس عليها وقالها تعالى اقعدى هنا ع الكنبه .

تمارا : قعدت بتوتر .

آريان : جاب الاكل وقعد جنبها . واتكلم معاها . وقال تعرفي اكتر حاجه انا مبسوط منها . انك هتتعينى دكتوره ف نفس الجامعه الل انا فيها . يعنى هنروح مع بعض ونرجع مع بعض ..

تمارا : بدأت تهدا وقالت فعلا انا كمان مبسوطه .

آريان : اكلها. واكل . وسرح ف جمالها من تانى . وقرب منها وباس جبينها وقال أنا بحبك اكتر من اى حد ف الكون ده ياتيما . وقرب منها بحب كبير . وتمارا تاهت معاه ف عالمهم الخاص ..

------------------بقلمي مريم نصار.

واخيرا عند تيم .

سايق طول الطريق . وحاول يتكلم مع ميرو لكن ساكته تماما .
. وواضح عليها انها سرحانه كتير .
ووصل عند البيت . ونزل من العربيه . وشاف مريم فتحت الباب ونزلت بسرعه . قبل ما يفتح ليها الباب . وفهم انها زعلانه .

ميرو : طول الطريق جواها احساس من السعاده ال مالهاش آخر .
.لكن ف جزء ف قلبها حزين .هي مبسوطه جدا انها الحمدلله محدش لمسها .
.واكتر من فرحانه إن تيم حب عمرها هو كمان بيحبها .
لكن مش قادره متزعلش . كل ما تفتكر ضربه ليها بالقلم .
. وإن دى اول بنت ف بنات العيله حد يضربها . وكمان هجومه عليها واتهامه ليها. نفسها تتخطى وتعيش مبسوطه لكن صعب حاليا .

.وكمان ف سؤال شاغل تفكيرها لما هو بيحبها أوي كدا . اومال كامليا دي ايه؟ وكل شويه يقولى انتى اختى ليييه؟

وانتبهت لما العربيه وقفت . ونزلت من العربيه ومش عايزه منه اى مساعده .

تيم : تفهم زعلها . وقفل العربيه . وقرب منها يشيلها.

ميرو : بعدت عنه خطوتين . وهزت راسها لأ ..

تيم : ابتسم .. وقال جواه هعمل المستحيل عشان ترجعي لقلبى من تانى . وقال تمام اتفضلى ياحبيبتي.

ميرو : رغم إن قلبها ملهوف عليه . لكن لازم تاخد موقف .
. وكمان ال شاغل تفكيرها ازاى بيحبها أوي كدا؟ وكان ديما يقولها انتى اختى؟ وحدد الجواز لمدة سنه واحده .. . وطلعت وهى محرجه جدا . وافكار جواها متلخبطه .

تيم : طلع وراها . وفتح باب الشقه . وقال اتفضلى ياروحي.

ميرو : دخلت وقلبها بيدق بتوتر ومكسوفه . مره واحده هتعيش مع تيم وتحت سقف واحد . ولوحدهم .. وبلعت ريقها بتوتر .

تيم : دخل وقفل الباب . والابتسامه ع وشه. وحط الفون والمفاتيح ع التربيزه . ووقف قدامها . ومش مصدق نفسه. إن حلم حياته وعشقه بقت ع اسمه وحلاله وملكه ف اسبوعين اتنين بس . وابتسم ع توترها الواضح عليها ..

ميرو : تيم واقف قريب منها وبتتنفس بتوتر من قربه .

تيم : بحُب . مبروك يا مريم .

ميرو : بزعل . مبروك ع ايه ؟

تيم : بعتاب . انتى لسه زعلانه منى ؟

ميرو : بصت بعيد . لو سمحت انا تعبانه وعايزه استريح .

تيم : طيب ممكن نتكلم شويه .

ميرو : بصت ف عينيه وقالت .نتكلم ف ايه ؟ انت اتكلمت وقولت وقررت كل حاجه ..صدقت فيا انى ممكن اكون عملت كدا.؟. اتقدمتلى وحددت ميعاد الفرح وحددت المده الل هنعيشها مع بعض . بتهايألى كدا مفيش حاجه تتقال .

تيم : بحده .. مريم انا مصدقتش انك تعملى حاجه زى دى ابدا . انا ثقتى فيكى اكبر من اى حد..
واتنهد ومسح وشه بايديه .
. مريم لو سمحتى حاولى تفهمينى . الموضوع كله كان مؤامره علينا احنا الاتنين . والموقف كان أكبر منى ومنك كمان .
. ومكنتش عارف افكر . كانت صدمه بجد . وانا سألتك قبل كده . وقدرت موقفك انك ف حالة صدمه انتى كمان .
وان كنت حددت إن جوازنا سنه . ف ده عشان انتى رفضتى .
.لكن انا استحاله اسيبك لا بعد سنه ولا ١٠٠ سنه كمان . انتى حلم واتحقق . وابقى مجنون لو فكرت اسيبك لأى سبب . انا مصدقت انك تكونى مراتي .

ميرو : بتسمع . وقلبها بيدق بسعاده كبيره .وساكته .

تيم : بتنهيده . طيب انا عارف انك زعلانه لأن ال حصل ده اكبر من طاقتك . وانا هصلح كل حاجه صدقينى . وعايز منك تسامحينى ونبدا من جديد .

ميرو : رفعت عينيها وقالت موافقه اسامحك بس بشرط .

تيم : ضحك بفرحه. موافق.

ميرو : اسمع الشرط الأول .

تيم : من غير ما اسمعه انا موافق.

ميرو : قالت هي اوضة النوم فين؟

تيم : ابتسم . وشاور ليها ع الاوضه .

ميرو : هزت راسها تمام . تصبح ع خير .. واتحركت ..

تيم : تنح . ايه؟ تصبح ع خير ؟ ده الل هو ازاى؟

ميرو : دخلت الاوضه وقفلت ع نفسها . وسندت بضهرها ع الباب ..

تيم : راح عند الباب وخبط . مريم انتى هتعملى ايه؟

ميرو : ابتسمت بمكر . وقالت بتوعد ماشي ياتيم انا هوريك مين هي بنت العدوي . وكل شويه انتى اختى انتى اختى . مااااشي ..

تيم : خبط تانى مريم انتى سمعانى ياحبيبتى ؟

ميرو : كتمت الضحكه . احم وكملت بجديه .. ايوه ف حاجه يادكتور؟

تيم : بدهشه . دكتور ؟ ميرو افتحي ياحبيبتي.

ميرو : حاااضر ثانيه واحده ..

تيم : هز راسه وضحك . وواقف قدام الباب.

ميرو : فتحت الباب وخرجت . وشايله مخده وغطا سرير .وحطتهم ع كنبة الليفنج.

تيم : تنح بصدمه . وقال انتى بتعملى ايه؟

ميرو : ابتسمت ببرود . بنفذ الشرط يا...دكتور .

تيم : عينيه تايهه مابين المخده وبين ميرو. وقال شرط ايه؟

ميرو : ببرود . شرط إن المده الل حضرتك حددتها لجوازنا . وهي السنه طبعا .. هتكون فترة خطوبتنا انا وانت .وكمان انت هتنام هنا كل يوم .

تيم : فتح عينيه بدهشه وقال اييييه؟ خطوبه سنه ؟ وانتى مراتى طيب ازاى؟
ميرو شوفي شرط تانى .. كدا ماينفعش انا مصدقت تكونى معايا ..

ميرو : رفعت كتفها امم والله ده شرطي وانت وافقت عليه من قبل ما تسمعه منى . وكملت بغيظ مكبت . وبعدين انت زي اخويااااا. تصبح ع خير . واتحركت .

تيم : مسك أيدها بسرعه . مريم . حبيبتى . انا تيم حبيبك . طيب تعالى نفكر ف حل وسط .

ميرو : سحبت أيدها . وكتمت الضحكه . وقالت لأ . احنا هنعيش السنه دي زي الإخوات. ماااشي يا اخوياا . ودخلت الاوضه بسرعه .

تيم : اتحرك بسرعه .

ميرو : قفلت الباب ف وشه .

تيم : بغيظ . اخويا؟ انا اخوها؟ اومال المأذون ده كان ايه؟
. وقلع الكراڤت بنرفزه .وتمتم كتير بغيظ .

ميرو : واقفه ف الاوضه وسامعه تيم عمال يزعق مع نفسه .وضحكت بسعاده كبيره . وقالت اوبس نسيت اطلع ليه ينطلون وتيشريت . وراحت عند الدولاب . وجابت لبس ليه. وفتحت الباب .

تيم : جري عليها . حبيبتى سامحتينى صح ؟ انا عارف إن قلبك ابيض والله .

ميرو : ببرود حطت التيشرت والبنطلون بين ايديه وقالت اتفضل هدومك عشان متخبطش عليا. تمام .

تيم : حاوطها من وسطها . طيب تيمو هايهون عليكى .

ميرو : قلبها بيدق . وفلتت نفسها منه بصعوبه . واتوترت.
.وقالت لو سمحت متحاولش تقربلى . مفيش مخطوبين بيعملوا كده . وبعدين انا لازم اسامحك الاول ..

تيم : قرب منها اكتر . ومسك ايديها وبص ف عينيها . وقال وحيات حبى ليكى انى هعمل المستحيل عشان تسامحينى. بس بلاش الشرط ده . صعب اوى ابعد عنك ..

ميرو : قلبها بيرقص ومبسوط . وهتتضعف . وفاقت. وسحبت أيدها بسرعه .
. وقالت بتحذير . اول وآخر مره تقرب منى . وسابته وجريت من قدامه بسرعه . ودخلت الاوضه وقفلت الباب .وضحكت بسعاده..

تيم : نفخ بنفاذ صبر . وخبط عليها طيب ماينفعش انام ع الكنبه عندك ؟ حرام كدا والله العظيم..

ميرو : من ورا الباب .قالت بغيظ . انت زى اخويا وماينفعش تنام هناااااا ..

تيم : صك ع أسنانه بغيره كبيره . وزعق بغيظ . انا مش اخووووكي ولاااا انتى اختى -------------يتبع



موعد الحلقة الجديدة الساعة  8 م  يوميا ان شاء الله .

هنا تنتهى احداث رواية جريمة عشق 4 الحلقة 36 ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية جريمة عشق الجزء الرابع الحلقة 37 أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية جريمة عشق الجزء الرابع ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على المدونة .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-