رواية غرام اولاد الالفي الفصل الثالث 3 من روايات سماء احمد

نقدم اليوم احداث رواية غرام اولاد الالفي الفصل الثالث بقلم سماء احمد . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، تعد الرواية  واحدة من اجمل الروايات رومانسية  والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية غرام اولاد الالفي كاملة بقلم سماء احمد من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية غرام اولاد الالفي pdf كاملة  من خلال موقعنا .


رواية غرام اولاد الالفي الفصل 3 من روايات سماء احمد



غرام أولاد الألفي الفصل الثالث


الفصل الثالث

في سكن ملاك
كانت تجلس بغرفتها بتعب وهي تفرك يدها وارجلها
ملاك : يلا نقوم نصلي وبعدين نحضن السرير ههههه
هدي : يلا يا مجنونه
ووقفت ذهبت الحمام اخذت شاور ثم خرجت وهي ترتدي الاسدال وصلت بالصالة وعندما انتهت سلمت
ملاك : هدهد هدخل احضن السرير واطير اشي
هدي : ههههههه لا في ضيوف في الصالون عايزينك
ملاك : انا ليه ان شاء الله
هدي : وانا اعرف روحي
ملاك : اشي
ضحكت بينما توجهت ملاك للصالون لتجد سيدة تجلس فنظرت لها بإستغراب
ملاك : سلام عليكم
سميره : وعليكم السلام
نظرت لها سميرة بإطمئنان فهي تبدو طيبه
ملاك بابتسامه : مين مش واخده بالي
سميرة : انا اسمي سميرة مرات والد الدكتور قصي
ملاك : اه اهلا وسهلا اي خدمه
سميرة : انا جايه طالباكي ليه
ملاك بصدمه : ايه لا طبعا
سميرة : ليه في اسباب للرفض
ملاك بعصبيه : هو لا وخلاص
سميرة : يبقي هتضريني اخد اساليب غلط ذي..... ميان
ملاك : نعم ؟!
سميرة : اما جوازك او موت بنتك
ملاك : متقدريش تعملي حاجة
اخرجت فيديو لابنتها تلعب وسلاح مصوب لها
ملاك : دي طفله مستحيل.......قاطعها رصاصه مكتومه تمر من جانب ميان
ملاك بصراخ : موافقه ميان لا
سميرة : برافوا عليكي بس حابة اقولك لو قصي عرف هنزعل سوا وانا زعلي وحش
اومأت بضعف بادي عليها
سميرة : الفرح بعد اسبوع
ملاك بخفوت : ماشي
وقفت سميرة وتركتها وذهبت

*********************

في قصر الالفي
وضعت زهرة عمران علي السرير ومعه الفون ودخلت تبدل ثيابها
زهرة بصوت عالي ليسمعه ابنها : عارف يا عمران انا فرحانه اوي هيبقي معايا بنات تانيه وهقعد اتكلم معاهم بدالك لانك بتزهق مني فكرت اني ولدت وحيدة من غير ام وهموت وحيدة بردك بس الحمد لله باباك مش جاي الا نص الليل فانا هلبس حاجة قصيرة اما يجي معاد رجعته هبقي ابدل لحاجه واسعه وحشمه ماشي...... انت مش بترد ليه
آسر من خلفها : عشان انا نزلته
التفتت له وشهقت وهي تجد شئ تداري به جسمها فكانت ترتدي بلوزة كت رفيع لا تغطي بطنها وهوت شورت اما هو مسك يدها بيد ولواها خلفها وهو يحاوط خصرها بالاخري فخجلت بشدة
زهرة : آسر ابعد كده عيب
آسر بفحيح : بصيلي
نظرت له ليجد رهبة منه في عيناها
زهرة بدموع : والله ما عملت حاجة
تركها اسر وصفعها بقوة علي وجنتها لتغمض عيناها وتبكي وتستعد لتلقي الاخري فنظر لها ولخدها الذي احمر ولعلامه برقبتها بسبب ضربه وحتي خصرها هي جميلة للغاية لا يري بها سوا انها من بعدته عن حبيبته فتحت عيناها ببطء لتنظر له واعتدلت من وضعها
زهرة : آسفه
آسر : علي ايه
زهرة : لو غلطت ومش عارفه او فاكره بس بالله عليك متضربنيش
آسر ببرود كأنه لم يفعل شئ : ماشي
زهرة : آسر
آسر : عايزة ايه
زهرة : اقسم بالله انا اتجوزت بدون اي نية ولو اعرف انك بتحب واحده ما كنت متجوزاك ولو بتحبها اوي روح اتجوزها وانا مش هزعل ولو علي جدك اتجوزها من وراه بس متفضلش زعلان وقاسي وربنا ما ليا ذنب عشان تضربني في الرايحة والجاية
شعرت به يشتعل فأخفت وجهها حتي لا يضربها فنظر لها وتنهد
آسر : غوري احسنلك
جرت للسرير بدون ارتداء ملابس اخري ووضعت الغطاء حولها متكوره واغمضت عيناها لوقت لتذهب في ثبات عميق
اما هو بعد وقت خرج وشغل التكييف ثم نظر لها وذهب بعد الغطاء حتي لا تشعر بالحر ليتصنم من منظرها وشعرها المتموج الذي حولها وجهها الرائع وشفاها المتفرقه
آسر : زهرة انتي تستهلي اسم حوريه اكتر
واقترب منها يقبلها من شفايفها وزاد من قبلته ثم نزل لوجنتها وعنقها وجبينها وعيناها وعاد لشفايفها وهو يشعر انه بالجنه يتناول الشهد ثم تمدد بجانبها وحضنها وهو مستمر بتقبيلها هذه اول مرة منذ زواجهم فهو لمسها يوم زفافهم فقط لسبب ولم يلمسها بعدها منذ حوالي خمسة اعوام لم يقترب منها حتي اخبرها ان لا تحاول اغرائة بشئ لانها لا شئ

*******************

في غرفة كارما
خرجت من الحمام وهي تنشف شعرها لتجده متمدد علي السرير فرمت المنشفه
كارما : ايه جاي تدفع اكتر بس تصدق مش جايلي مزاج اطلع برة
ليث : ليه مش جايلك مزاج
كارما : كده اصل اللي لمسوني في امريكا كفايه لحد اما ارجع
وقف وشدها من يدها بعنف ودفعها للسرير واعتلاها
ليث : انا واثق انك لسه كارما النقيه واقدر اثبتلك
كارما بخبث : بلاش احسن تتصدم
ليث : مش هتصدم عارفه ليه...... عشان كارمتي حلفت ما تكون لغيري
كارما : كارمتك ماتت الوقتي كارما يمكن ملمسوش شرفي بس مثلا بسوني او اتح.......
ليث : لو عملوا كده همحي اثارهم
وقبلها بعنف حتي شعر بطعم الدماء فتركها لتصفعه
كارما : اطلع برة
ليث : ليه ما نكمل عشان اثبتلك
كارما : قولت اطلع برة
ليث : اتجوزيني يا كارما
كارما : لا مستحيل
ليث : سامحيني اقسم بالله ندمت
كارما : لا واطلع برة
ليث : كارما انا بحبك
كارما : بتحبني يبقي تجبلي حقي وساعتها هتجوزك بس مش هتحصل علي حبي لو عملت ايه
ليث : موافق وصدقيني هحصل عليه بس قولي اخدلك حقك ازاي

فلاش بااااك
كانت كارما عند احد اقاربها الاغنياء في فرح واوصلها ليث لمنزلهم
ليث : اياكي تكلمي شاب مفهوم
كارما : حاضر
ليث : متبصيش علي حد
كارما : حاضر
ليث : متلبسيش لبس ملفت
كارما : حاضر
ليث : انا بحبك
كارما : حاض.....هههههه وانا كمان بحبك
اقترب وحضنها لتبادله ثم قبل وجنتها
ليث بغمزة : حبيبي ابو خدود يا ولاد
كارما بغيظ : بارد
اقترب وهمس وجهه مقابل وجهها
ليث : مين اللي بارد
كارما : انت اصدي انا
ليث : طيب بحبك
كارما : وانا بموت فيك
واقترب اكثر حتي كاد يقبلها
ليث بهمس : كارما امشي بسرعه
كارما بنفس الهمس : حاضر
وفتحت الباب ونزلت مسرعه لتنظر وتخرج لسانها ثم دخلت الڤيلا لتجد خالتها التي قابلتها بود وحضنتها وهو تقرص خدودها لتضحك كارما ووجدت واحدة تقترب منها وتسلم عليها اذ هي صديقة خالتها ومعها ابنها الذي هو من سن ليث ونظر لكارما بطريقة سيئة فلاحظت هذا وحمحمت ثم ذهبت للغرفة المخصصه لها ورنت علي ليث
كارما : ليث في واحد هنا بيبصلي غلط بالله عليك تعالي من الشباك بات معايا
ليث : بتقولي ايه طيب عشر دقايق وهتلقيني عندك
جلست متوترة تشعر ان هؤلاء عشرة ساعات ليفتح الباب ويدخل ذلك الشاب
كارما : اطلع برة
محمود : ليه بس يا قطة نتعرف
واقترب ليمسك يد كارما وشعر بيد فولاذيه تمسك به ثم دفعه للخارج
ليث : المره الجايه ايدك هشيلهالك
وقفل الباب لتحضنه كارما بخوف
ليث : هششش انا قولت لخالتك وهبات معاكي متخافيش
كارما بارتعاش : متسبنيش
ليث : حاضر
وانحني حملها ووضعها بالفراش وتمدد بجانبها اخذها بحضنه لتنام وكل قليل تستيقظ بخوف ثم يطمأنها لتنام وفي الصباح استيقظت لتوقظه بقبلاتها علي وجهه ففتح عينه ونظر لها ليضحك
ليث : بحبك
كارما : هههههه صباح النور
قبل جبينها ووجنتاها فرفعت نفسها وهمست امام شفايفه
كارما : ليث بوسني
ليث بفهم : لا اما تكبري ونتجوز
كارما : ليه يا ليث
ليث : عشان انتي صغيرة
كارما : مش صغيرة عشان خاطري يا ليث
ليث : بردك لا
وبعدها ثم وقف
كارما : لو معملتهاش يبقي انت مش حبيبي وكمان هتشوفني ببوس غيرك
شد شعرها وقربها حتي تلامست شفاهم
ليث : مش هتقدري لانك ملكي وهتفضلي حبيبتي وهتستني اما تكبري وهاخد اكتر من بوسه
وتركها وذهب لتبكي طول النهار فتذهب ام محمود لها وتجعلها تشرب سجائرة وهي وضع بها مخدر لتتوه كارما وتنام ولا تقدر علي تحريك جسدها فيأتي ذلك اللعين محمود ويقترب منها ثم بدأ بفك قميصها واقترب يقبلها لتفتح عيناها بضعف وتدفعه فكبل يداها واقترب يقبلها وهي لا تقدر علي الصراخ شعر بمن سحبه وضربه بعنف ثم رماه ورش عليها كوب من الماء
ليث بعصبيه : فوقي يا انسه شوفي كنتي هتهببي ايه عايزة تتباسي ماشي
وشدها من شعرها يقبلها بعنف حتي شعر بالدماء بفمه ابتعد ليجدها تبكي
ليث : انتي واحدة زبالة انا ندمان اني حبيتك
كارما ببكاء : واللهي يا ليث انا مظلومه هو مقربش مني امه ضحكت عليا ليث صدقني بوصلي انا كارما حبيبتك ليث رد مش مصدق يا ليث
نظرت له بخزلان وذهبت ذهبت ولم تعد
باااااك

كارما : هاته انتقم منه لو عايزني
ليث : دا اللي حصل
كارما : ايوه صدق او لا المهم هاته
ليث : مصدقك وهجيبه
وتركها وذهب لتظل تنظر خلفه

*********************

في صباح يوم جديد
في منزل شمس
تململت في نومها لتفتح عيناها وتجده مستيقظ ينظر لها
شمس : نعم
قاسم : نعم يا شمس تصدقي انتي عيلة......
شمس : اوقف عندك انتباه انت متعرفش انا مين انا حرم قاسم الالفي
قاسم : انتي قلب قاسم الالفي مش حرمه بس
ابتسمت شمس لتردف
شمس : قاسم عايزة اطلب منك حاجة
قاسم : ايه
شمس بتوتر : البنت اللي اتجوزتها ارجوك يا قاسم متضربهاش كفاية انك بعدتها عن اهلها وحبيبها ذي اما بتقول ان عندها
قاسم بحدة : شمس ملكيش دعوة انا هوريها نجوم الضهر مش هضربها بس فاهمه
شمس بعصبيه وهو تبعد : لو جيت نحيتها انسي شمس يا قاسم وانا بستقيل
قاسم وهو يقف : لا انا اللي مستغني عن خدماتك
شمس : ماشي يا قاسم

****************

في قصر الالفي
استيقظت زهرة لتجد نفسها مكبلة بيدة
زهرة بتمتمه : لو قام هيضربني
وبدأت تبعد يدة عنها لكنه لم يبتعد لتبدأ دموعها بالنزول
زهرة : يارب ساعدني هيضربني لو قام
وحاولت تبعد يده لكنه لم يبعد لتبكي هي ففتح عينه وعندما رأته وضعت يداها علي وجهها
زهرة ببكاء : مليش دعوة انا قمت كده بالله عليك متضربنيش
بعد يداها عن وجهها ثم وضع يده علي رأسها يقربها من عنقه لتدفن رأسها بعنقه وتكمل وتيرة بكائها ومسكت تيشيرته بقبضاتها ليحاوطها ويشعر بالسعادة لانه امانها
آسر : هششش مش هضربك بس اسكتي
زهرة ببكاء : حاضر
وحاولت كبت بكائها حتي نجحت لتشهق وهو يبتسم بخفوت
زهرة بشهقات : مش عارفه اسكت
ضحك آسر بكل صوته لتبعد عن عنقه وتفتح عيناها علي اتساع لينظر لمنظرها ويزيد ضحكة فمدت يدها بخوف لكن رغبتها قضت علي خوفها لتلمس وجهه بهيام فنظر لها وجاءت لعينه لتتذكر نفسها بعينه تتذكر كرهه لها واشمئزازة منها فبعدت وذهبت للحمام لينظر لها بإستغراب وبعد وقت خرجت ونزلت في صمت

***************

في الأسفل
كارلا : بالله عليكي يا كارما
كارما : قولت لا يا كارلا
كارلا : يوووه ع فكره انتي مش بتحبيني لو بتحبيني هتسعديني
كارما : انتي عارفه اني بحبك
كارلا : لا ومتلبسيش انتي حرة
وذهبت بإتجاه جناح آدم لتطرق الباب
آدم : مين
كارلا : انا كارلا
آدم : ادخلي
فتحت الباب ودخلت
كارلا : يا نهار اسمر هو دا اسمر ليه
آدم : في حاجة يا كارلا
كارلا : هو انا كنت بفكر اصمم لبسكم في حفلة جواز ابيه قصي بس الوقت قليل لانهم حسب اعتقادي مش هيتأخروا ففكرت اني اختار لبسكم ايه رأيك فكنت بفكر ابدأ بأبيه آسر بس مينفعش قولت ابدأ بيك واكلمه هو وزهرة اما ينزلوا هاااه قولت ايه
آدم : بس انا ليا مصممي الخاص
كارلا : واللهي اختياري هيعجبك
آدم : يا طفلة هتلحقي لكل العيلة ممكن اقول لحد يساعدك
كارلا : وافق انت بس
آدم : خلاص موافق
صفقت كالطفلة ثم قفزت عليه وتعلقت برقبته تحتضنه وهي تضحك وقبلته من وجنته
كارلا : هيييه شكرا يا دومي يا حلو انت
منع ضحكته رغما عنه لكنه ابتسم وحين ابتعدت
كارلا : اروح اقنع ابيه قصي وابيه ليث
آدم وهو يمسك زراعها : استني راحه فين
كارلا : هقنعهم
آدم : مش هتروحي لحد جناحه مفهوم انتي هتقوليلهم واحنا ع الاكل فاهمه قالها بصراخ لتنزل دموعها
كارلا ببكاء : سيب ايدي
رفع ذقنها ومسح دموعها وهو يحاوطها بزراعه
آدم : متزعليش بس ده غلط
كارلا : طيب منا جيت جناحك
آدم : انا غيرهم مفهوم
كارلا : حاضر
آدم : يلا ننزل
كارلا : يلا
قبل جبينها واخذها لاسفل

*****************
كده الفصل الثالث خلص

بقلمي / سماء احمد



موعد البارت الجديد الساعة ( 4 م ) يوميا ان شاء الله 

هنا تنتهى احداث رواية غرام اولاد الالفي الفصل الثالث ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية غرام اولاد الالفي الفصل الرابع  أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية غرام اولاد الالفي ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-