رواية غرام اولاد الالفي الفصل الثاني عشر بقلم سماء احمد . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية مصرية ، تعد الرواية واحدة من اجمل الروايات رومانسية والتى نالت اعجاب القراء على الموقع ، لـ قراءة احداث رواية غرام اولاد الالفي كاملة بقلم سماء احمد من خلال اللينك السابق ، أو تنزيل رواية غرام اولاد الالفي pdf كاملة من خلال موقعنا .
رواية غرام أولاد الألفي الفصل الثاني عشر
الفصل الثاني عشر
في قصر الالفي
قاسم لنفسه : فات اسبوعين معتش غير اتنين وشمس تمشي مش كفايه سابت البيت لا وسابتلي الهدوم اللي كنت جايبها وكل حاجة اشتريتها ليها
قمر : قاسم
قاسم : نعم
قمر : الاجتماع هتعمله في القصر
قاسم : ايوه زمان شمس جايه وكمان العقود وصاحب الشركة
قمر : طيب انا قولت للخدم يجهزوا الاكل
قاسم : ماشي
ونزل لاسفل ليتركها تجلس علي الكرسي
قمر : هفضل لحد امته كده دمرت حياة شمس مرتين عشان غيرة مريضه خسرتها قاسم بس معرفتش اني كده خسرت صقر...... فينك يا صقر وحشتني
*****************
في المستشفي
آسر : قومي بقي يا زهرة عمري كل ده نوم
وقف وقبل جبينها ليشعر بها ترمش فترقبها لتفتح عيناها ببطء
آسر : زهرة حبيبتي انتي فوقتي
زهرة بخوف : انت مين
آسر : زهرة انا آسر
زهرة : آسر مين
آسر بتنهيد فهو طبيب ويعلم الاعراض : انتي اسمك ايه
زهرة بتوتر : معرفش
آسر : ممكن تهدي
زهرة بخوف من هيئته : انا هاديه
ابتسم وساعدها لتجلس ثم جلس بجانبها
آسر : مبدئيا انتي فاقدة الزاكره وانا هقولك ملخص انا اسمي آسر وانا دكتور وجوزك وانتي اسمك زهرة مراتي عندك اربعه وعشرين سنه ومتجوزين بقالنا خمس سنين وعندنا ولد اسمه عمران
زهرة : يعني انت آسر وانا زهرة وابننا عمران
آسر : ايوه
واخرج صوره له واراها اياه
زهرة : جميل اوي
آسر : ذي مامته
ابتسمت بخجل
آسر : عندنا عيلة كبيرة هتعرفيهم ماشي يعني جدي واخواتي ومراتتهم ومرات والدي ماشي
زهرة : ماشي
آسر : والوقتي الخوف زال
زهرة : اي
احتضنها آسر ودفن وجهه بعنقها لتشعر بشئ سائل كأنه يبكي بل هو فعلا يبكي
آسر : انا بحبك يا زهرة خوفت عليكي اوي يا حبيبتي
شعرت بقلبها يقرع كالطبول ورفعت يداها تحضنه
*****************
في الجامعه
خبطت علي الباب بإحترام ليس كالعادة فسمح لها بالدخول ليتفاجئ
قصي : ايه ده بجد خبطي
مدت شفاها السفليه وذهبت له ببطء
قصي : عملتي مصيبه...... حليتي في الامتحان
رمشت عدة مرات ولم تجب فشدها له وجلست علي قدمه
قصي : احكي
ملاك : مش عايزة
اوقفها وذهب للباب قفله بالمفتاح حتي لا يدخل احد بالرغم من تأكده ان لا احد يجرأ علي فعل هذا غيرها ثم جلس ووضعها علي رجله مره اخري وبدأ بفك حجابها ثم فك شعرها لينسدل وكور وجهها
قصي : عملتي ايه
نظرت لوجهه عيونه ثم احتضنته ودفنت وجهها بعنقه وشعرها يداعب وجهه
ملاك : قولت مش عايزة
قصي : انتي حرة بس لو عملتي كارثة قولي وانا احلها قبل ما تكبر
ملاك : اوعدني مش هتتعصب
قصي : اوعدك
ملاك : حليت في الامتحان حلو اوي وكنت فرحانة بس بنتين كانوا بيعاكسوك ويقولوا عليا برعي وازاي تختارني فشدتهم من شعرهم وضربتهم جامد وباين والعلم لله كسرت انف واحدة وزمانهم في المستشفي وبعدين هيجوا للعميد ويمكن اتفصل
لا يعرف لما ضحك وفرح انها تغار عليه ثم بعد وجهها وداعب انفه بأنفها
قصي : عشان كده ماده بوزك ايه رأيك هخليهم هما اللي يعتذروا منك وكمان هفصلهم بس القمر ده ميزعلش
ملاك بفرحة : بجد
قصي : وجد الجد كمان
عاد الحزن لها وحضنته مره اخري
قصي : ملاكي مالك
لم تجب فبعد وجهها ليجدها عابسه
قصي : ايه تاني
ملاك : هقولك بس بالله عليك متزعلش او تضايق
قصي : قولي
ملاك : انا.......
دفنت وجهها بعنقه وهمست وهو سمعها
ملاك : بايني حبيتك يا قصي
اعاد هو الكرسي للخلف ليكونوا في وضع مريح ومسد علي شعرها ولم يتحدث فرفعت نظرها له
ملاك : متزعلش يا قصي عارفه اني مستهلكاش واني واحدة مش كويسه انسي اللي انا قولته
قصي : انتي انقي حد شوفته يا ملاك يا ريت كنت شوفتك قبلها كنت هعشقك ومش هسيبك انتي تستاهلي كل الحب
ملاك : وانا يا ريتني شوفتك قبله يا قصي يا ريتني قابلتك وانا ملاك النقيه
وضعت رأسها علي صدرة تمسك قميصه بقوة لا تريد البكاء وهو يحاوطها
قصي : قلبي ملكها
ملاك : قلبي كان ملكه بس بقي ملكك انا بحبك يا قصي
رفعت نظرها له ليري دموع تجري بعيونها
ملاك بصوت مخنوق : مش هسيبك ليها يا قصي قلبك ملكها بس انت ملكي لو رجعت موتني يا قصي انا بقولك اهو بحبك ومش هقدر اكمل وانت مع غيري
قصي : يا ريت هي بس ترجع اقولها اسف وبعدين متفرقش
ملاك : متفرقش يا قصي
شعرت ان دموعها ستخونها بعد عشر سنوات وقفت وجمعت شعرها بصعوبه ارتدت الحجاب وذهبت ليتنهد ويذهب خلفها
***************
في قصر الالفي
اخبرت الخادمه قاسم بقدوم الضيف فذهب لجناحه واخذ قمر ليستقبلوه نزلوا سويا
قاسم : اهلا وسهلا صقر بيه
صقر : اهلا قاسم....... قمر
قمر بصدمه : صقر
كل ما اتي بتفكير قاسم شمس
صقر بقلق : كنتي فين يا قمر انا دورت عليكي كتير وسألت جوز امك قال اتجوزتي هونت عليكي يا قمر ردي عليا
كان ليث وآدم وكارلا وكارما ينزلوا وقفوا متصنمين وكذلك ملاك تدخل وخلفها قصي وعاصي الذي كان يجلس
نزلت دموع قمر ببطء هو قلق عليها لكن مهلا اذا رأي شمس ماذا سيحدث
واليهم الصدمه اتت شمس
شمس : اسفه يا قاسم بيه علي التأخير
التفت صقر لها كيف لا يعرفها وقلبه مازال يدق بإسمها اما هي فنظرت له بتمعن عاقده الحاجبين ونظرت لقمر التي بكت فأوقع هو الملف
شمس بنبرة سخريه : صقر
صقر : شمس حبيبتي
شمس : حبيبتك ايه ده بجد
لم يجب بل احتضنها بقوه ونزلت دموعه
صقر : انتي هنا مش مصدق دورت عليكي كتير اوي وحشتيني يا شمس
كان يكور يده لا يحق له ان يبعده رأها ترفع يداها ظن انها ستحضنه لكنها دفعته
شمس بصراخ : ابعد عني
صقر : شمس انا صقر حبيبك
شمس بسخريه : حبيبي ههه كنت فين يا حبيبي وانا مرميه في الملجأ كنت فين اما هربت من ضرب بنات ليا ال عشان جميلة واترميت لكلاب السكك لا ليا بيت ولا غيره كنت فين رد عليا
صقر بألم : وربنا دورت عليكي كتير
شمس بمراره : ردي يا قمر دور عليا كتير ردددي
صقر : مش فاهم
شمس : قمر حبيبتك يا صقر انا قولتلها علي اسم الملجأ قولتلها ابعتيلي صقر يا قمر
نظر لها صقر بصدمه ليكون ردها البكاء
صقر بعصبيه : اتكلمي يا قمر قالتلك
شمس بسخريه : بتسألها ههههههههه فرحانه يا قمر ردي عليا فرحانه اهو صقر واهو قاسم اشبعي بيهم
قمر ببكاء : اسفه يا شمس
شمس : اسفه علي ايه ولا ايه علي تفريقك بيني وبين صقر ولا طلاق قاسم ليا
ليشهق الكل وهي تنظر لعيون قاسم بكره رأها ليشعر بألم يريد الصراخ لكن لا يقدر
شمس مكمله : ولا حرق امك لبيتي وقتلها ابويا وامي وأسد ردي عليا قالتها بصراخ امك خدت سعادة عيلتي وانتي سعادتي
قمر ببكاء : اقسم بالله مليا ذنب انا كنت بغير منك
شمس بمرارة : بتغيري قوليلي من ايه من حب أسد ليا عشان معندكيش اخ وقولتهالي في وشي وخسرته يا ريته ما كان بيحبني اهو مات فاهمه يعني ايه يموت قدام عيني هو وابويا وامي فاهمه يعني ايه يجي من بره وانا المفروض اموت يموت هو وجعي وانا شايفه البيت بيولع وخسرت كل حاجة
نزلت دموعه ودموع صقر مازالت تنزل وكارلا وكارما حتي سميرة التي نزلت عند صراخ شمس
شمس : ولا حب صقر قولي يا صقر فين حبك وانا جايلي ملف بيأكد انك حبيب قمر ولا هو للي موجود بتحسديني عليه قوليله ايه في الحب ده يتحسد واكملت ولا قاسم قاسم الالفي الرجل الاعمال المشهور اشتالني من الشارع جابلي شغل قعدني في بيت اتجوزني جابلي عربيه هدوم فلوس خلاني مش محتاجة حاجة بس يا قاسم انت نسيت حاجة فين حبك يا قاسم انا مكنتش عايزة ده انا كنت عايزة حبك
قمر : سامحيني هو ملوش ذنب انا اللي خططت لكده
شمس : استني هو في حياته ما قالي بحبك وانا ذي الهبلة اقوله عارف يا قاسم انا متأكده انك بتحبني وهو ولا هنا انا مفكراه بيعمل كده عشان بيحبني وانا مش عارفه انه معتبرني بنت ليل بيقضي ويدفع يقضي ويدفع واخر اما لاقا قمر قالي انتي طالق ههههههههههه قمر نفسها اللي اتشاكلت معاه عشان ميمدش ايده عليها قمر نفسها اللي امها خسرتني عيلتي وبردك فضلت مصرة يعاملها كويس قمر نفسها اللي بعدتني عن صقر ورجعت بعدتني عن جوزي تؤ تؤ زبوني منا بنت ليل قاسم
نظروا لها بحزن ممزوج بزهول من قلبها وكانت تتعرق ووجهها احمر فهمست ملاك لقصي
ملاك : قصي
قصي : نعم
ملاك : شمس تعبانه اوي ضغطها زمانه عالي وممكن احم انت عارف
قصي : شمس
استدارت له ليري وجهها
شمس : نعم يا قصي بيه حاضر هطلع حالا برة قصركم
قصي بعصبيه : انتي بتتكلمي ازاي انتي مكانك هنا معزز قبل اخويا نفسه
ملاك : شمس اهدي عشان خاطري
فهمت انها تقصد ضغطها
شمس بتنهيد : حاضر...... قمر عندك صقر وعندك قاسم اشبعي بيهم
صقر : شمس اتجوزيني
جز قاسم علي اسنانه بعنف بينما ضحكت شمس بسخريه وذهبت بإتجاه ملاك لتقع فجأة امامهم
********************
في مكان ما
هالا : خلاص قررت ترجع بعد يومين
رأفت : ايوة
هالا : وسميرة
رأفت بعصبيه : سميرة خط احمر يا هالا ومش هسمحلك تأذيها
هالا بخبث : وانا قولت حاجة
رأفت : هترجعي ليه
هالا : سمعت ان قصي ابننا اتجوز عايز اشوف اللي اقنعته بغير مليكة
رأفت : لو حاولتي مجرد محاوله تأذي قصي اعرفي اني هقفلك وهقوله
هالا : قوله وانا كمان هقوله انك هددت مليكة انها لو مبعدتش هتخسره في المسابقه وتكسر حلمهم
رأفت : ع الاقل مش هاجي حاجة فيكي انتي بقي صوبتي مسدس عليها وهددتي امها وكمان خطفتيه من امه الحقيقية اللي هي سميرة
هالا : اي وقوله اني جاي من اغتصاب عشان تكمل
رأفت : بالعربي كده احنا الاتنين ممكن نروح في دوكه فأقفلي بؤقك احسنلك
هالا بلا مباله : ماشي
كان هناك فون يصور ما يقال
....... : وربي لدمرلك حياتك يا هالة ذي اما دمرتي حياتي
في قصر الالفي
قاسم لنفسه : فات اسبوعين معتش غير اتنين وشمس تمشي مش كفايه سابت البيت لا وسابتلي الهدوم اللي كنت جايبها وكل حاجة اشتريتها ليها
قمر : قاسم
قاسم : نعم
قمر : الاجتماع هتعمله في القصر
قاسم : ايوه زمان شمس جايه وكمان العقود وصاحب الشركة
قمر : طيب انا قولت للخدم يجهزوا الاكل
قاسم : ماشي
ونزل لاسفل ليتركها تجلس علي الكرسي
قمر : هفضل لحد امته كده دمرت حياة شمس مرتين عشان غيرة مريضه خسرتها قاسم بس معرفتش اني كده خسرت صقر...... فينك يا صقر وحشتني
*****************
في المستشفي
آسر : قومي بقي يا زهرة عمري كل ده نوم
وقف وقبل جبينها ليشعر بها ترمش فترقبها لتفتح عيناها ببطء
آسر : زهرة حبيبتي انتي فوقتي
زهرة بخوف : انت مين
آسر : زهرة انا آسر
زهرة : آسر مين
آسر بتنهيد فهو طبيب ويعلم الاعراض : انتي اسمك ايه
زهرة بتوتر : معرفش
آسر : ممكن تهدي
زهرة بخوف من هيئته : انا هاديه
ابتسم وساعدها لتجلس ثم جلس بجانبها
آسر : مبدئيا انتي فاقدة الزاكره وانا هقولك ملخص انا اسمي آسر وانا دكتور وجوزك وانتي اسمك زهرة مراتي عندك اربعه وعشرين سنه ومتجوزين بقالنا خمس سنين وعندنا ولد اسمه عمران
زهرة : يعني انت آسر وانا زهرة وابننا عمران
آسر : ايوه
واخرج صوره له واراها اياه
زهرة : جميل اوي
آسر : ذي مامته
ابتسمت بخجل
آسر : عندنا عيلة كبيرة هتعرفيهم ماشي يعني جدي واخواتي ومراتتهم ومرات والدي ماشي
زهرة : ماشي
آسر : والوقتي الخوف زال
زهرة : اي
احتضنها آسر ودفن وجهه بعنقها لتشعر بشئ سائل كأنه يبكي بل هو فعلا يبكي
آسر : انا بحبك يا زهرة خوفت عليكي اوي يا حبيبتي
شعرت بقلبها يقرع كالطبول ورفعت يداها تحضنه
*****************
في الجامعه
خبطت علي الباب بإحترام ليس كالعادة فسمح لها بالدخول ليتفاجئ
قصي : ايه ده بجد خبطي
مدت شفاها السفليه وذهبت له ببطء
قصي : عملتي مصيبه...... حليتي في الامتحان
رمشت عدة مرات ولم تجب فشدها له وجلست علي قدمه
قصي : احكي
ملاك : مش عايزة
اوقفها وذهب للباب قفله بالمفتاح حتي لا يدخل احد بالرغم من تأكده ان لا احد يجرأ علي فعل هذا غيرها ثم جلس ووضعها علي رجله مره اخري وبدأ بفك حجابها ثم فك شعرها لينسدل وكور وجهها
قصي : عملتي ايه
نظرت لوجهه عيونه ثم احتضنته ودفنت وجهها بعنقه وشعرها يداعب وجهه
ملاك : قولت مش عايزة
قصي : انتي حرة بس لو عملتي كارثة قولي وانا احلها قبل ما تكبر
ملاك : اوعدني مش هتتعصب
قصي : اوعدك
ملاك : حليت في الامتحان حلو اوي وكنت فرحانة بس بنتين كانوا بيعاكسوك ويقولوا عليا برعي وازاي تختارني فشدتهم من شعرهم وضربتهم جامد وباين والعلم لله كسرت انف واحدة وزمانهم في المستشفي وبعدين هيجوا للعميد ويمكن اتفصل
لا يعرف لما ضحك وفرح انها تغار عليه ثم بعد وجهها وداعب انفه بأنفها
قصي : عشان كده ماده بوزك ايه رأيك هخليهم هما اللي يعتذروا منك وكمان هفصلهم بس القمر ده ميزعلش
ملاك بفرحة : بجد
قصي : وجد الجد كمان
عاد الحزن لها وحضنته مره اخري
قصي : ملاكي مالك
لم تجب فبعد وجهها ليجدها عابسه
قصي : ايه تاني
ملاك : هقولك بس بالله عليك متزعلش او تضايق
قصي : قولي
ملاك : انا.......
دفنت وجهها بعنقه وهمست وهو سمعها
ملاك : بايني حبيتك يا قصي
اعاد هو الكرسي للخلف ليكونوا في وضع مريح ومسد علي شعرها ولم يتحدث فرفعت نظرها له
ملاك : متزعلش يا قصي عارفه اني مستهلكاش واني واحدة مش كويسه انسي اللي انا قولته
قصي : انتي انقي حد شوفته يا ملاك يا ريت كنت شوفتك قبلها كنت هعشقك ومش هسيبك انتي تستاهلي كل الحب
ملاك : وانا يا ريتني شوفتك قبله يا قصي يا ريتني قابلتك وانا ملاك النقيه
وضعت رأسها علي صدرة تمسك قميصه بقوة لا تريد البكاء وهو يحاوطها
قصي : قلبي ملكها
ملاك : قلبي كان ملكه بس بقي ملكك انا بحبك يا قصي
رفعت نظرها له ليري دموع تجري بعيونها
ملاك بصوت مخنوق : مش هسيبك ليها يا قصي قلبك ملكها بس انت ملكي لو رجعت موتني يا قصي انا بقولك اهو بحبك ومش هقدر اكمل وانت مع غيري
قصي : يا ريت هي بس ترجع اقولها اسف وبعدين متفرقش
ملاك : متفرقش يا قصي
شعرت ان دموعها ستخونها بعد عشر سنوات وقفت وجمعت شعرها بصعوبه ارتدت الحجاب وذهبت ليتنهد ويذهب خلفها
***************
في قصر الالفي
اخبرت الخادمه قاسم بقدوم الضيف فذهب لجناحه واخذ قمر ليستقبلوه نزلوا سويا
قاسم : اهلا وسهلا صقر بيه
صقر : اهلا قاسم....... قمر
قمر بصدمه : صقر
كل ما اتي بتفكير قاسم شمس
صقر بقلق : كنتي فين يا قمر انا دورت عليكي كتير وسألت جوز امك قال اتجوزتي هونت عليكي يا قمر ردي عليا
كان ليث وآدم وكارلا وكارما ينزلوا وقفوا متصنمين وكذلك ملاك تدخل وخلفها قصي وعاصي الذي كان يجلس
نزلت دموع قمر ببطء هو قلق عليها لكن مهلا اذا رأي شمس ماذا سيحدث
واليهم الصدمه اتت شمس
شمس : اسفه يا قاسم بيه علي التأخير
التفت صقر لها كيف لا يعرفها وقلبه مازال يدق بإسمها اما هي فنظرت له بتمعن عاقده الحاجبين ونظرت لقمر التي بكت فأوقع هو الملف
شمس بنبرة سخريه : صقر
صقر : شمس حبيبتي
شمس : حبيبتك ايه ده بجد
لم يجب بل احتضنها بقوه ونزلت دموعه
صقر : انتي هنا مش مصدق دورت عليكي كتير اوي وحشتيني يا شمس
كان يكور يده لا يحق له ان يبعده رأها ترفع يداها ظن انها ستحضنه لكنها دفعته
شمس بصراخ : ابعد عني
صقر : شمس انا صقر حبيبك
شمس بسخريه : حبيبي ههه كنت فين يا حبيبي وانا مرميه في الملجأ كنت فين اما هربت من ضرب بنات ليا ال عشان جميلة واترميت لكلاب السكك لا ليا بيت ولا غيره كنت فين رد عليا
صقر بألم : وربنا دورت عليكي كتير
شمس بمراره : ردي يا قمر دور عليا كتير ردددي
صقر : مش فاهم
شمس : قمر حبيبتك يا صقر انا قولتلها علي اسم الملجأ قولتلها ابعتيلي صقر يا قمر
نظر لها صقر بصدمه ليكون ردها البكاء
صقر بعصبيه : اتكلمي يا قمر قالتلك
شمس بسخريه : بتسألها ههههههههه فرحانه يا قمر ردي عليا فرحانه اهو صقر واهو قاسم اشبعي بيهم
قمر ببكاء : اسفه يا شمس
شمس : اسفه علي ايه ولا ايه علي تفريقك بيني وبين صقر ولا طلاق قاسم ليا
ليشهق الكل وهي تنظر لعيون قاسم بكره رأها ليشعر بألم يريد الصراخ لكن لا يقدر
شمس مكمله : ولا حرق امك لبيتي وقتلها ابويا وامي وأسد ردي عليا قالتها بصراخ امك خدت سعادة عيلتي وانتي سعادتي
قمر ببكاء : اقسم بالله مليا ذنب انا كنت بغير منك
شمس بمرارة : بتغيري قوليلي من ايه من حب أسد ليا عشان معندكيش اخ وقولتهالي في وشي وخسرته يا ريته ما كان بيحبني اهو مات فاهمه يعني ايه يموت قدام عيني هو وابويا وامي فاهمه يعني ايه يجي من بره وانا المفروض اموت يموت هو وجعي وانا شايفه البيت بيولع وخسرت كل حاجة
نزلت دموعه ودموع صقر مازالت تنزل وكارلا وكارما حتي سميرة التي نزلت عند صراخ شمس
شمس : ولا حب صقر قولي يا صقر فين حبك وانا جايلي ملف بيأكد انك حبيب قمر ولا هو للي موجود بتحسديني عليه قوليله ايه في الحب ده يتحسد واكملت ولا قاسم قاسم الالفي الرجل الاعمال المشهور اشتالني من الشارع جابلي شغل قعدني في بيت اتجوزني جابلي عربيه هدوم فلوس خلاني مش محتاجة حاجة بس يا قاسم انت نسيت حاجة فين حبك يا قاسم انا مكنتش عايزة ده انا كنت عايزة حبك
قمر : سامحيني هو ملوش ذنب انا اللي خططت لكده
شمس : استني هو في حياته ما قالي بحبك وانا ذي الهبلة اقوله عارف يا قاسم انا متأكده انك بتحبني وهو ولا هنا انا مفكراه بيعمل كده عشان بيحبني وانا مش عارفه انه معتبرني بنت ليل بيقضي ويدفع يقضي ويدفع واخر اما لاقا قمر قالي انتي طالق ههههههههههه قمر نفسها اللي اتشاكلت معاه عشان ميمدش ايده عليها قمر نفسها اللي امها خسرتني عيلتي وبردك فضلت مصرة يعاملها كويس قمر نفسها اللي بعدتني عن صقر ورجعت بعدتني عن جوزي تؤ تؤ زبوني منا بنت ليل قاسم
نظروا لها بحزن ممزوج بزهول من قلبها وكانت تتعرق ووجهها احمر فهمست ملاك لقصي
ملاك : قصي
قصي : نعم
ملاك : شمس تعبانه اوي ضغطها زمانه عالي وممكن احم انت عارف
قصي : شمس
استدارت له ليري وجهها
شمس : نعم يا قصي بيه حاضر هطلع حالا برة قصركم
قصي بعصبيه : انتي بتتكلمي ازاي انتي مكانك هنا معزز قبل اخويا نفسه
ملاك : شمس اهدي عشان خاطري
فهمت انها تقصد ضغطها
شمس بتنهيد : حاضر...... قمر عندك صقر وعندك قاسم اشبعي بيهم
صقر : شمس اتجوزيني
جز قاسم علي اسنانه بعنف بينما ضحكت شمس بسخريه وذهبت بإتجاه ملاك لتقع فجأة امامهم
********************
في مكان ما
هالا : خلاص قررت ترجع بعد يومين
رأفت : ايوة
هالا : وسميرة
رأفت بعصبيه : سميرة خط احمر يا هالا ومش هسمحلك تأذيها
هالا بخبث : وانا قولت حاجة
رأفت : هترجعي ليه
هالا : سمعت ان قصي ابننا اتجوز عايز اشوف اللي اقنعته بغير مليكة
رأفت : لو حاولتي مجرد محاوله تأذي قصي اعرفي اني هقفلك وهقوله
هالا : قوله وانا كمان هقوله انك هددت مليكة انها لو مبعدتش هتخسره في المسابقه وتكسر حلمهم
رأفت : ع الاقل مش هاجي حاجة فيكي انتي بقي صوبتي مسدس عليها وهددتي امها وكمان خطفتيه من امه الحقيقية اللي هي سميرة
هالا : اي وقوله اني جاي من اغتصاب عشان تكمل
رأفت : بالعربي كده احنا الاتنين ممكن نروح في دوكه فأقفلي بؤقك احسنلك
هالا بلا مباله : ماشي
كان هناك فون يصور ما يقال
....... : وربي لدمرلك حياتك يا هالة ذي اما دمرتي حياتي
الاكثر قراءة هذا الشهر :
موعد البارت الجديد الساعة ( 4 م ) يوميا ان شاء الله
هنا تنتهى احداث رواية غرام اولاد الالفي الفصل الثاني عشر ، يمكنكم اكمال باقى احداث رواية غرام اولاد الالفي الفصل الثاني عشر أوقراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة .
نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ رواية غرام اولاد الالفي ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .