رواية وسطا العشق كاملة ( ما بعد الجحيم 3 ) جميع الفصول - روايات زكية محمد

نقدم اليوم احداث رواية ما بعد الجحيم 3 كامل  من روايات زكية محمد  . والتى تندرج تحت تصنيف روايات رومانسية ، والتى نالت اعجاباً شديداً بين القراء سواء واتباد أو فيس بوك  . نرحب بكم فى موقع مجنونة  عشاق روايات موقعنا ، هنا سوف تجد كل رواياتك : روايات رومانسية ، روايات رومانسية مصرية ، قصص عشق ، قصص قصيرة ، قصص حب ، روايات pdf ، روايات واتباد ، قصص رعب ، روايات رومانسية كوميدية .


رواية وسطا العشق كاملة جميع الفصول - روايات زكية محمد

وسطا العشق كاملة


تعد رواية وسطا العشق واحدة من اجمل روايات رومانسية  والتى نالت شهرة كبيرة على صفحتنا على الفيس بوك وعلى الموقع وهى من روايات زيزي محمد ، نتمنى لكم قراءة ممتعة ، كما يمكنكم تنزيل رواية وسطا العشق pdf كاملة  من خلال موقعنا .

يمكنكم قراءة احداث رواية وسطا العشق كاملة بقلم زكية محمد من خلال موقعكم مجنونة رواية من خلال اللينك السابق ....

الفصل الاول من النوفيلا

في محافظة قنا وفي إحدي القري بمركز قوص حيث المساحات الواسعة من الأراضي الزراعية والمنازل الريفية و في إحدي المنازل الكبيرة في صحن المنزل الكبير صرخ بعنف :- يعني إيه يا ابوي هتكون راحت وين بت الفرطوس هي وخيها؟

هتف بأعين مليئة بالغضب:- مخابرش غارت وين يا عبد العزيز بوظت كل حاجة علينا قطعها وقطعة سيرتها.

صاح بغضب شديد :- لاه يا ابوي هدور عليها
وهجرجرها من شعرها لحد إهنة بت الكلب خلت اللي يسوي وميسواش يتحدت علينا بالحديت الماسخ.

هتف بضيق :- اللي نجروا عاد دلوك هنقعد نولول كيف الحريم.

هتف بغضب :- والأرض يا بوي دول 20 فدان عاوزهم يلهفوهم بلوشي إكدة . يا مين يلايمني عليها وانا أحش وسطها بالمنجل هي وخيها بت ال***** بت الخوجاية الف***

هتف راضي بضيق :- عندك حق يا ولدي هنستنوا إيه من واحدة أمها خوجاية. نعمل إيه لعمك خلصت بنات مصر كلياتهم رايح يجيبلنا واحدة تقاليع برة.

هتف بغضب :- والعمل إيه دلوك والراجل اللي اتفقنا معاه على البيع هنقوله إيه عاد؟

هتف بغضب مكتوم:- هنستني هبابة ونشيع رجالتنا يندلوا علي مصر ويقلبوها لحد ما يلقوهم.

هتف بغل :- ماشي يا ابوي ولو ملقوهمشي هندلا بنفسي واجيبها واقتلها قبل ما تجبلنا العار.

هتف بغضب مكتوم :- معلوم يا ولدي معلوم. هملنا من سيرتهم دلوك وخلينا في مصالحنا شيعت للواد عوض يجيب الجرارات ويحرت الأرض علشان نزرع
القمحيات.

هتف بضيق :- أيوة يا ابوي شيعتله.

هتف بغلظة وهو يعدل من غطاء رأسه ويلتقط عصاه الأبنوسية:- طيب هم بينا نشوف الرجالة في الأرض حدانا .

هز رأسه بخفوت وسار خلف والده متجهين نحو الأرض الزراعية خاصتهم.

علي الجانب الآخر في غرفة مجاورة تحدثت بحزن :- ربنا يلطفها معاها هي وخيها ويسترها عليهم ربنا نجاها من بطش عمها قادر يكملها معاهم علي خير . دا أبوها ملحقش في تربته.


روايه وسطا العشق زكية محمد

الى هنا تنتهى احداث رواية وسطا العشق ( ما بعد الحجيم 3 ) كاملة ، يمكنكم اكمال قراءة المزيد من الروايات المكتملة فى قسم روايات كاملة من خلال الضغط على اللينك وقراءة الروايات .

نأمل أن تكونوا قد استمتعتم بـ روايه ما بعد الجحيم 3 ، والى اللقاء فى حلقة قادمة بإذن الله ، لمزيد من الروايات يمكنكم متابعتنا على الموقع أو فيس بوك ، كما يمكنكم طلب رواياتكم المفضلة وسنقوم بوضعها كاملة على الموقع .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-